8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
Moim zdaniem nadal działa, bo chyba rip znika jak mag dopiero zginie, sam nie rozproszy, lub przeciwnik.
1).
Mam pytanko jeszcze czy konie i inne takie stworki na których siedzą jeźdźcy, tez walą z suportu ? (np: koniki z lancy)
2).
Monstery z suportu mogą walnąć 3 razy nie tak jak normalnie po 1 razie,
czy te hity 3 tyczą się tylko jeźdźca czy może stwora,
czy może ogólnie 3 hity i np 2 z gory 1 z dołu lub odwrotnie jak góra ma 1 atak a dół 2
3).
Czy suport może walić stompą ? czy tylko przedni szereg ?
Dzięki
1).
Mam pytanko jeszcze czy konie i inne takie stworki na których siedzą jeźdźcy, tez walą z suportu ? (np: koniki z lancy)
2).
Monstery z suportu mogą walnąć 3 razy nie tak jak normalnie po 1 razie,
czy te hity 3 tyczą się tylko jeźdźca czy może stwora,
czy może ogólnie 3 hity i np 2 z gory 1 z dołu lub odwrotnie jak góra ma 1 atak a dół 2
3).
Czy suport może walić stompą ? czy tylko przedni szereg ?
Dzięki
Daemons, X-Wing & Black Tea
@Remx to wszystko w RB i FAQ jest opisane
wystarczy zajrzeć do odpowiednich tematów, skorowidz na końcu podręcznika jest jak coś 
tylko w b2b są stompy, RB strona któraś tam (76)
konie nie dają supportingów RB strona któraś tam (82)
monstrous cavalary i monstrous infrantry w supportach mają pełne ataki swoje/jeźdźców
FAQ


tylko w b2b są stompy, RB strona któraś tam (76)
konie nie dają supportingów RB strona któraś tam (82)
monstrous cavalary i monstrous infrantry w supportach mają pełne ataki swoje/jeźdźców
FAQ
Add “MONSTROUS SUPPORT
Furthermore, the rider of a monstrous cavalry model can make
as many supporting attacks as are on its profile, up to a
maximum of three.” to the end of the paragraph.
Add “MONSTROUS SUPPORT
Furthermore, a monstrous beast can make as many supporting
attacks as are on its profile, up to a maximum of three.” to the
end of the paragraph.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nie moge znaleźć w rb - czy musze uzywać lancy jak szarzuje? Chodzi mi o każda kawalerie uzbrojoną w lance i hw.
pzdr!
pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!

Monstrous Cavalry i M.B. tak. W przypadku M.I. już nie. Jest wyraźnie napisane, że 3 ataki maksymalnie mogą wypłacić.misha pisze:monstrous cavalary i monstrous infrantry w supportach mają pełne ataki swoje/jeźdźców
FAQAdd “MONSTROUS SUPPORT
Furthermore, the rider of a monstrous cavalry model can make
as many supporting attacks as are on its profile, up to a
maximum of three.” to the end of the paragraph.Add “MONSTROUS SUPPORT
Furthermore, a monstrous beast can make as many supporting
attacks as are on its profile, up to a maximum of three.” to the
end of the paragraph.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart




Jedynie w bretoni herosi mogą wybierać sobie czy biją lancą czy magiczną bronią jeśli tak ową posiadają.
Mi się wydaje że tak. No i jeszcze ten parry save
- SiersciucH
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 173
Czy skaveni tracą zasadę strenght in numbers jeżeli są atakowani z flanki lub z tyłu ?
Jeśli to coś, co szarżowało, ma przy podliczaniu CR-a dwa pełne szeregi, to tak.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
pytanie- jak to w końcu jest z dostawianiem modeli w pojedynku:
-czy stoją tam gdzie stali, czy się ich dostawia względem siebie ( jeżeli tak to kto dostawia) .
- jak jest traktowany model w pojedynku a supporting atacks - RB mówi ze heros stoi gdzie stoi, tylko wszystkie ataki alokuje w typa w challange'u. Czy na potrzeby SA liczymy z kim jest fizycznie w B2B czy "wirtualnie" tylko z przeciwnikiem?
-czy stoją tam gdzie stali, czy się ich dostawia względem siebie ( jeżeli tak to kto dostawia) .
- jak jest traktowany model w pojedynku a supporting atacks - RB mówi ze heros stoi gdzie stoi, tylko wszystkie ataki alokuje w typa w challange'u. Czy na potrzeby SA liczymy z kim jest fizycznie w B2B czy "wirtualnie" tylko z przeciwnikiem?
1. dostawia ten kto zaakceptował pojedynek do modelu wyzywającego - RB p. 102 Fighting a Challenge 1 zdanie.
2. Jeśli postać jest w takim ułożeniu że z jednostki z supporting attack nie mogą wybrać innych modeli niż tylko postać w pojedynku, wtedy nie wypłacają swoich ataków - postać w pojedynku może być tylko atakowana przez model(e) będące w pojedynku - RB p. 102 Fighting a Challenge 3 zdanie, zapis po myślniku.
ETID o mało co, a bym zapomniał o FAQ i multiple combats - RB Official Update Version 1.4 p. 9.
2. Jeśli postać jest w takim ułożeniu że z jednostki z supporting attack nie mogą wybrać innych modeli niż tylko postać w pojedynku, wtedy nie wypłacają swoich ataków - postać w pojedynku może być tylko atakowana przez model(e) będące w pojedynku - RB p. 102 Fighting a Challenge 3 zdanie, zapis po myślniku.
ETID o mało co, a bym zapomniał o FAQ i multiple combats - RB Official Update Version 1.4 p. 9.

I tu wirtualnie są obie postacie w BtB ze sobą - nic nie pisze by były też w BtB z jednostkami w których znajdują się pojedynkujące się jednostki - więc nie nożna mówić o supporting attack.Q: After accepting a challenge must the challenged model always
move into base contact with the enemy model that issued the
challenge? (p102)
A: If the challenged model is on his own then he must move
into base contact, as long as this does not require him to move
to a different facing of a unit he is engaged with. If the
challenged model is in a unit he must move as long as it does
not require leaving his unit. Where it is not possible for base
contact to be made then leave the models where they are and
simply assume that the two models are in base contact.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
czy po wejsciu/wyjscu z domku mozna strzelac??
do doku trzeba wejsci z normalnego ruchu ale zalozmy ze mamy odzial, ktory wchodzi do domku dotykajac jednym modelem domku po przejsciu M". W rzeczywistosc skrajny model musial przejsc wiecej niz jego M aby wejsc do domku.
na potrzeby wchodzenia do domnku wszystko jest ok ale jak sie to ma do strzelania?
czy "swift" jest testem psychologi?
do doku trzeba wejsci z normalnego ruchu ale zalozmy ze mamy odzial, ktory wchodzi do domku dotykajac jednym modelem domku po przejsciu M". W rzeczywistosc skrajny model musial przejsc wiecej niz jego M aby wejsc do domku.
na potrzeby wchodzenia do domnku wszystko jest ok ale jak sie to ma do strzelania?
czy "swift" jest testem psychologi?
TakSemi pisze:czy po wejsciu/wyjscu z domku mozna strzelac??
Hmm, z tego co wiem nie ma w WFB statków, ale może się mylęSemi pisze:do doku trzeba wejsci z normalnego ruchu ale zalozmy ze mamy odzial, ktory wchodzi do domku dotykajac jednym modelem domku po przejsciu M". W rzeczywistosc skrajny model musial przejsc wiecej niz jego M aby wejsc do domku.
na potrzeby wchodzenia do domnku wszystko jest ok ale jak sie to ma do strzelania?

Można strzelić, niezależnie od tego ile cali przejdzie ostatni model.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Może nie ma statków ale nikt nie zabroni ustawienia na planszy dokuHmm, z tego co wiem nie ma w WFB statków, ale może się mylę![]()
