Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Jasne że może, niby dlaczego nie? Taka sama sytuacja, jakby było dwóch kolesi z loremaster albo z boundspella.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
wiem juz, ze mozna pytanie za 200pkt.
combo -2 do sily + klatwa z nurgla rzucone na kawalerie w ktorej jezdziec ma sile 4 a kon sile 3. co sie dzieje? model jest zdejmowany (zapis klatwy)? kon bije z sila 0 czyli w ogole nie bije? inaczej niz wyzej opisane?
combo -2 do sily + klatwa z nurgla rzucone na kawalerie w ktorej jezdziec ma sile 4 a kon sile 3. co sie dzieje? model jest zdejmowany (zapis klatwy)? kon bije z sila 0 czyli w ogole nie bije? inaczej niz wyzej opisane?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
istnieje zapis: albo używasz swoich albo przeciwnikaEldritch pisze:Fakt, nie do końca jasno to napisano. Nie znam zapisu, który uniemożliwiałby rzucić raz własne słońce z maga A, a później podjumane wrogowi słońce z maga B.
Oh c'mon"! Ile można?
Shadar pisze:...nie zrozumiałeś. On pyta o sytuację, w której na małym magu ma oko i mark tzeentcha, a na dużym jakiś inny lore, np: death. No i mały mag kradnie przeciwnikowi czary i to też z deatha. A pytanie jest o to, czy w tej sytuacji zarówno mały jak i duży mag mogą rzucić słońce.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
takie mam małe pytanie, czy dyskowiec powinien być na podstawce 40mm czy 50mm?? bo w sumie latam sobie zawsze na 40mm bo takie mam i nikt mi nigdy nic nie mówił ale jestem ciekaw
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
powinien być na 50x50
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
-
- Warzywo
- Posty: 17
- Lokalizacja: Rzeszów
Ave!
Właśnie wznawiam swoją przygodę z wfb i dlatego zastanawiam się nad armią. Po doświadczeniach z wh40k od razu pomyślałem o chaosie. W związku z tym mam kilka pytań.
1.Co się najbardziej opłaca kupić na początek.
2.Czy WoCH są silną, i co ważniejsze ciekawą i mało monotonną armią, czy dają dużo przyjemności z grania.
3.Zastanawiam się też nad krasnoludami, w czym oni są silniejsi od WoCH i w czym WoCH od nich?
PS. Proszę nie denerwujcie się jeżeli taki temat już powstał.
Właśnie wznawiam swoją przygodę z wfb i dlatego zastanawiam się nad armią. Po doświadczeniach z wh40k od razu pomyślałem o chaosie. W związku z tym mam kilka pytań.
1.Co się najbardziej opłaca kupić na początek.
2.Czy WoCH są silną, i co ważniejsze ciekawą i mało monotonną armią, czy dają dużo przyjemności z grania.
3.Zastanawiam się też nad krasnoludami, w czym oni są silniejsi od WoCH i w czym WoCH od nich?
PS. Proszę nie denerwujcie się jeżeli taki temat już powstał.
Tak, odpowiedni temat już powstał i jest tu. Co do twoich pytań, to tak:
1. Batalion. A najlepiej dwa.
2. Tak, warriorzy to bardzo silna armia (ścisłe top5), nie, nie są ciekawi i mało monotonni, a przyjemność z grania dają albo funowymi rozpami, albo wtedy, kiedy jara Cię samo rozjeżdżanie przeciwników. Podręcznik idealnie wpasowuje się w obecną edycję, dzięki czemu robi bardzo dobre wyniki i nie jest armią trudną, ale za to gra nimi jest bardzo monotonna. Po prostu book jest bardzo źle napisany (w części z zasadami, bo ta fluffowa jest całkiem ok).
3. Woch mimo, że jest armią wolną i tak jest (zwykle) bardziej manewrowny od krasnali. Do tego jest najtrudniej oddającą punkty armią, jest też armią najtwardszą i jedną z najlepszych w walce wręcz. We wszystkim tym jesteśmy lepsi od dwarfów. No i mamy też fajną (naprawdę fajną) magię, której krasnoludy oczywiście nie posiadają. Za to w przeciwieństwie do nas krótkonodzy mają bardzo mocne strzelanie (my nie mamy prawie wcale) i bardzo mocną antymagię (nasza jest przeciętna), ale są przeciętne w cc. Na pewno warriorzy są mocniejsi.
1. Batalion. A najlepiej dwa.
2. Tak, warriorzy to bardzo silna armia (ścisłe top5), nie, nie są ciekawi i mało monotonni, a przyjemność z grania dają albo funowymi rozpami, albo wtedy, kiedy jara Cię samo rozjeżdżanie przeciwników. Podręcznik idealnie wpasowuje się w obecną edycję, dzięki czemu robi bardzo dobre wyniki i nie jest armią trudną, ale za to gra nimi jest bardzo monotonna. Po prostu book jest bardzo źle napisany (w części z zasadami, bo ta fluffowa jest całkiem ok).
3. Woch mimo, że jest armią wolną i tak jest (zwykle) bardziej manewrowny od krasnali. Do tego jest najtrudniej oddającą punkty armią, jest też armią najtwardszą i jedną z najlepszych w walce wręcz. We wszystkim tym jesteśmy lepsi od dwarfów. No i mamy też fajną (naprawdę fajną) magię, której krasnoludy oczywiście nie posiadają. Za to w przeciwieństwie do nas krótkonodzy mają bardzo mocne strzelanie (my nie mamy prawie wcale) i bardzo mocną antymagię (nasza jest przeciętna), ale są przeciętne w cc. Na pewno warriorzy są mocniejsi.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
eldritch nie zapominaj o najważniejszej rzeczy w chaos dwarfach. Trzeba je zebrać a to nie jest taki łatwy i TANI koszt. Co do turbo mega powera to też nie przesadzaj z CHD. Są na tym samym poziomie co nasz WoCh i Demony.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Demony słabe są tylko w euro packu - bez to wciąż przesrana armia:) Przekona się o tym kazdy, kto wpadnie w euro rutyne i wpadnie na Silesiana:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
o tym właśnie mówię dlatego dziękuję za ojro ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
-
- Warzywo
- Posty: 17
- Lokalizacja: Rzeszów
Dokładnie to chodziło mi o wojowników. Nie muszą być op armią, tylko grywalną, a co do tego wjeżdżania, to też trzeba odpowiednio to zrobić i się nagłówkować. Ważniejsze jest dla mnie to, co powinienem kupić na początku, batalion w przypadku chaosu z 40k był najlepszą opcją, 2 batalionów raczej nie kupie, bardziej interesuje mnie, które jednostki z niego są grywalne? I co powinienem nabyć oprócz niego? Dodam jeszcze, że planuję zrobić ołtarz, bo z tego co wiem, nie jest on dostępny w sklepach