Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
1 świnia różni się tym od harpi czy psów że nic nie spanikuje jak zostanie rozstrzelane, a po 2 po przegranym CC zawsze może się zebrać...
tak S7 jeszcze boli ale nie długo... po za cannonami i centralką katap raczej tyle nic nie ma...
taki miał być pierwsze założenie doomek jak BSB, a BSB z +1S ale dużo pkt w to wchodzi i Ghorgon by nie było.. więc zaczekamy na standardowe 3k i poszalejemy a BSB u nas to mus bo przeżuty wszystkich LD będzie ( panik itp. )
tak S7 jeszcze boli ale nie długo... po za cannonami i centralką katap raczej tyle nic nie ma...
taki miał być pierwsze założenie doomek jak BSB, a BSB z +1S ale dużo pkt w to wchodzi i Ghorgon by nie było.. więc zaczekamy na standardowe 3k i poszalejemy a BSB u nas to mus bo przeżuty wszystkich LD będzie ( panik itp. )
No i wszędzie na piechocie wroga będzie stubborn. Rydwany sie nie rozpadną od s 7 ale przez nic sie też nie przebiją
p/s
Przetestowałem shamanów na rydwanach, ale nie caddych tylko takich co więcej mogą i rzeczywiscie fajanie to wychodzi ... szczególnie jak na stole jest 11 rydwanów.
Jak odtworze jakoś rozpiske to ją zamieszcze.
p/s
Przetestowałem shamanów na rydwanach, ale nie caddych tylko takich co więcej mogą i rzeczywiscie fajanie to wychodzi ... szczególnie jak na stole jest 11 rydwanów.
Jak odtworze jakoś rozpiske to ją zamieszcze.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dzisiaj grałem z krasiami i było 20 / 0 dla bestii, ale 1 raz tylko ogany strzeliły z 2 i 2 katapek, pech przeciwnika
potem z DE na smoku 2 hydrach ( taka rozpa Jankiela ) 3 / 17 nie mamy czym łamać smoki a jak regenki wychodzą to też lipa... no i terror :/ jak teraz będą dawać +2cr to nie dużo to zmieni zamiast na 6 / 5 Ld będziemy lecieli na 5 / 4 a nie automat... niby zawsze jakaś szansa jest
a później przerwa na 40K
i lizaki żeby schować figurki do walizy, 0 / 20 ale nic nie szło... straszna toporna armia... a regenka dalej w nią nie wieżę... jakoś jednak ward to ward... a w nowych commonach aż 2 takie się znajdą
@ Dibo: charioty jak kto woli, uwielbiam pumbowagony w małe jakoś nie chce się bawić... choć teraz będzie pewien przymus % się zobaczy
pozdrawiam
ps.: pojedyncze razory się lepiej sprawdzają niż harpie ( może nie umiem nimi grać ) choć na terki brakowało ich ( widzenia 360 )... dawaj rozpę Dibo
potem z DE na smoku 2 hydrach ( taka rozpa Jankiela ) 3 / 17 nie mamy czym łamać smoki a jak regenki wychodzą to też lipa... no i terror :/ jak teraz będą dawać +2cr to nie dużo to zmieni zamiast na 6 / 5 Ld będziemy lecieli na 5 / 4 a nie automat... niby zawsze jakaś szansa jest
a później przerwa na 40K
i lizaki żeby schować figurki do walizy, 0 / 20 ale nic nie szło... straszna toporna armia... a regenka dalej w nią nie wieżę... jakoś jednak ward to ward... a w nowych commonach aż 2 takie się znajdą
@ Dibo: charioty jak kto woli, uwielbiam pumbowagony w małe jakoś nie chce się bawić... choć teraz będzie pewien przymus % się zobaczy
pozdrawiam
ps.: pojedyncze razory się lepiej sprawdzają niż harpie ( może nie umiem nimi grać ) choć na terki brakowało ich ( widzenia 360 )... dawaj rozpę Dibo
Z małymi modyfikacjami coś takiego :
1 Beastlord @ 378 Pts
General; Shield
Sword of Might [20]
Trollhide [50]
Gnarled Hide [15]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Bray-Shaman @ 307 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Shard of Herdstone [50]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Bray-Shaman @ 302 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Hagtree Fetish [20]
Dispel Scroll [25]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Bray-Shaman @ 307 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Razorgor Chariot @ 145 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Ungor Raiders @ 36 Pts
Short Bow
6 x 5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow
4 x 1 Tuskgor Chariot @ 80 Pts
4 x 5 Warhound of Chaos @ 30 Pts
Casting Pool: 8 + to co z Obelisku - w praktyce 11
Dispel Pool: 5 + 3 scrolle
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2350
1 Beastlord @ 378 Pts
General; Shield
Sword of Might [20]
Trollhide [50]
Gnarled Hide [15]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Bray-Shaman @ 307 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Shard of Herdstone [50]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Bray-Shaman @ 302 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Hagtree Fetish [20]
Dispel Scroll [25]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Bray-Shaman @ 307 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Razorgor Chariot @ [145] Pts
1 Razorgor Chariot @ 145 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Ungor Raiders @ 36 Pts
Short Bow
6 x 5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow
4 x 1 Tuskgor Chariot @ 80 Pts
4 x 5 Warhound of Chaos @ 30 Pts
Casting Pool: 8 + to co z Obelisku - w praktyce 11
Dispel Pool: 5 + 3 scrolle
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2350
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
kurczę fajna rozpa... tylko zastanawia mię mobilność szamanów na rydwanach wokół obelisku, 6" to nie tak mało ale... sam nie wiem... wydaje się mocna po mimo braku jakiejś dużej krowy
patrząc pod względem grywalności może być niezła... ale nie szaję trochę takiego rydwanowego parku
patrząc pod względem grywalności może być niezła... ale nie szaję trochę takiego rydwanowego parku
- milion wysatwień
- minimum panik
- 9 Ld
- Mocna magia
- mobilność
Co do obelisku - nawet jadąc ofensywnie do przodu jestes pod jego wpływem przez 2 tury. (7 cali + np 6,5 w nstępnej sprawia ze dalej jesteś pod jego wpływem)
Jesli grasz z przeciwnikiem który raczej gra bez magii (bretka, krasie) zamiast 2 scrolli dorzucasz Staff of darkoth i gnieciesz magią 3 czary na 3 kostkach, jeden na 2 i jeszcze boundspell. I tak jak pisałem nawet przy pełnym naporze ciśniesz tak przez minimum 2 tury.
- minimum panik
- 9 Ld
- Mocna magia
- mobilność
Co do obelisku - nawet jadąc ofensywnie do przodu jestes pod jego wpływem przez 2 tury. (7 cali + np 6,5 w nstępnej sprawia ze dalej jesteś pod jego wpływem)
Jesli grasz z przeciwnikiem który raczej gra bez magii (bretka, krasie) zamiast 2 scrolli dorzucasz Staff of darkoth i gnieciesz magią 3 czary na 3 kostkach, jeden na 2 i jeszcze boundspell. I tak jak pisałem nawet przy pełnym naporze ciśniesz tak przez minimum 2 tury.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Dibo w sumie masz rację ale... z WoCh będzie ciężko ( patrzę jako gracz tą armią ) tylko Shadow jakoś zadziała a dokładnie 3D 1S ( chyba że hunting spear na bok ), bo S5 nie robi na ich kawie większego wrażenia nie robi... no i WE las, las i las
a o to kolejna mroczna rozpa mego wymysłu... po prostu tryska brutalnością najlepiej włącznie sobie jakiś folk co na bębnach przyginają albo ostry B'n'B i przeczytajcie ów wytwór
- anti magia..... jest
- 6 poważnych pierdolnięć, potencialnych: 2x minoski, 2x gorgony, doomek i BSB +1S..... jest
- "minimalne taktyczne założenie" naprzód..... jest
- mega klimat minotaurów przede wszystkim..... jest
naprawdę jestem nie samowicie zadowolony z tej rozpiski, jak Wam się podoba?
a o to kolejna mroczna rozpa mego wymysłu... po prostu tryska brutalnością najlepiej włącznie sobie jakiś folk co na bębnach przyginają albo ostry B'n'B i przeczytajcie ów wytwór
- spam..... jest2350 równiuteńkie
DoomBull, Sword of Striking, Gnarled Hied, Ram Horn Helm, Gouge-Tusks, Heavy Armour, Shield
Gorebull, The Beast Banner, BSB, Many-Limbed Fiend, Uncanny Senses, Graet Weapon, Heavy Armour, Shield
Bray Shaman, Dispel Scroll, Dispel Scroll, Additional Hand Waepon
Bray Shaman, Dispel Scroll, Dispel Scroll, Additional Hand Waepon
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
Razorgor
Razorgor
4 Minotaurs, Great Weapon, Light Armour, Music
4x Minotaurs, Additional Hand Waepon, Light Armour, Music
Ghorgon
Ghorgon
- anti magia..... jest
- 6 poważnych pierdolnięć, potencialnych: 2x minoski, 2x gorgony, doomek i BSB +1S..... jest
- "minimalne taktyczne założenie" naprzód..... jest
- mega klimat minotaurów przede wszystkim..... jest
naprawdę jestem nie samowicie zadowolony z tej rozpiski, jak Wam się podoba?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
miło słyszeć
mam zamiar tym wystartować na dniach fantastyki we Wrocławiu... jedynie brakuje tam razorowych rydwanów ale nie można mieć wszystkiego
w sumie najbardziej podoba się jak do dotychczasowych rozpisek na CC... większość zamiast razorgorów dała by harpie ale nie umiem na nich grać... zaginanie szarż nie jest po mojej myśli jak zginą to panikują dużo wokół... a takim razusiem można dodatkowo przyjąć i liczyć na małego over runa czy też uciec jak harpiami i wiem że poleci tam a nie indziej ... a na maszynki działa podobnie z większą przeżywalnością
no i super klimat... prawie jak stare bestie na doomku i minoskach
mam zamiar tym wystartować na dniach fantastyki we Wrocławiu... jedynie brakuje tam razorowych rydwanów ale nie można mieć wszystkiego
w sumie najbardziej podoba się jak do dotychczasowych rozpisek na CC... większość zamiast razorgorów dała by harpie ale nie umiem na nich grać... zaginanie szarż nie jest po mojej myśli jak zginą to panikują dużo wokół... a takim razusiem można dodatkowo przyjąć i liczyć na małego over runa czy też uciec jak harpiami i wiem że poleci tam a nie indziej ... a na maszynki działa podobnie z większą przeżywalnością
no i super klimat... prawie jak stare bestie na doomku i minoskach
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
teraz każda armia będzie dość wyważona... choć z braku określonych slotów będzie trochę inaczej nie zachowany balans
np.:
demony flemery flemery psy psy horrory horrory horrory, worna i heraldy tzeencha ( Khorna ewentualnie ) koniec :/
wampiry lord do bicia + ghul mas + wrajty i kouche
HE.. nie mówię
... w bestiach będą dawały radę gorgony i cygory + rydwany... można by się zastanowić nad rydwanami wymuszony BSB ze słabą LD to mus choć BSB nie mamy słabego
za bardzo co z corami nie mamy co zrobić po za ewentualnością graniem na Ambushu ---> tu można zrobić dość ciekawą rospę na dużych klockach wychodzących zewsząd z magią i cygorami ze strefy rozstawienia, po raz kolejny rydwany
np.:
demony flemery flemery psy psy horrory horrory horrory, worna i heraldy tzeencha ( Khorna ewentualnie ) koniec :/
wampiry lord do bicia + ghul mas + wrajty i kouche
HE.. nie mówię
... w bestiach będą dawały radę gorgony i cygory + rydwany... można by się zastanowić nad rydwanami wymuszony BSB ze słabą LD to mus choć BSB nie mamy słabego
za bardzo co z corami nie mamy co zrobić po za ewentualnością graniem na Ambushu ---> tu można zrobić dość ciekawą rospę na dużych klockach wychodzących zewsząd z magią i cygorami ze strefy rozstawienia, po raz kolejny rydwany
a takie 10 gorów z ambusha kosztuje tylko 80 a bije 20 atakami (bo z 2 rankow) z hatem jak zdadza ld
a jesli minosy beda bic z 2 szeregow to rozkminilem 5 z ahw z gorebullem bsb z beast banner i ahw, 2 i gorebull z przodu, 3 z tylu. wypłacaja 25 a z s 6 + 5 impactow z s 6, a gorebull wyplaca 7 a z s 6 i armour piercing + d3 impacty z s6.
omg...
a jesli minosy beda bic z 2 szeregow to rozkminilem 5 z ahw z gorebullem bsb z beast banner i ahw, 2 i gorebull z przodu, 3 z tylu. wypłacaja 25 a z s 6 + 5 impactow z s 6, a gorebull wyplaca 7 a z s 6 i armour piercing + d3 impacty z s6.
omg...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
10 gorów wypłaca 20A ale pamiętaj że to długi pasek ziomków z rodami i małym LD w ambushu widzę przynajmniej klocki 30 osobowe
4 minoski z AHW wypłaca, 4A z przodu + 3 z tyłu bo nie może więcej + 3 impacty + 3 stompy auto hit z S 5 ( tylko jeszcze nie wiem czy drugi szereg też z tego bije )
ale mamy mało I więc już lepiej opłaca się GW na minoskach bo i tak tyły nie przekroczą więcej niż 3A od jednego, a jak walnąć to porządnie, a pkt. włożone w BSB można inaczej spożytkować niż the beast banner choć sam go lubię bardzo, zobaczymy jakie pkt staną się standardowymi bo średnio taki BSB z +1S kosztuje 302pkt. tak chorągiew fajna jest pod względem impaktów i stompy
4 minoski z AHW wypłaca, 4A z przodu + 3 z tyłu bo nie może więcej + 3 impacty + 3 stompy auto hit z S 5 ( tylko jeszcze nie wiem czy drugi szereg też z tego bije )
ale mamy mało I więc już lepiej opłaca się GW na minoskach bo i tak tyły nie przekroczą więcej niż 3A od jednego, a jak walnąć to porządnie, a pkt. włożone w BSB można inaczej spożytkować niż the beast banner choć sam go lubię bardzo, zobaczymy jakie pkt staną się standardowymi bo średnio taki BSB z +1S kosztuje 302pkt. tak chorągiew fajna jest pod względem impaktów i stompy
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
LT mają 6d auto hit z bazową siłą... i to jest thunder coś tam albo na odwrut są te nazwyDibo pisze:A stomp nie jest tylko od LT ?
tylko ungory dają możliwość większej ilości takich klocków ale stubborn na 6ld nie jest jakąś rewelacjąKonop pisze:Z zasadą hordy to i ungory teraz mogą ewentualnie dać radę. Klocek 40 z włóczniami (walą z 3 szeregów?) za około 250 pkt to 30 ataków z hatem i zajmuje mniej miejsca niż Gory.
a po drugie gory przekonywują 4T i 4WS + 7LD... przynajmniej ciut więcej niż 50% na zdanie tego stubborna
z włóczniami biją z 3 rank tak jak mówisz... bo w standardzie wszyscy mają 1A zawsze z drugiego szeregu + dodatkowy 1A za włócznię, HE z 4 ( pikmen z 5 szeregów z ASF na kawę i potworki )
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Konop pisze:No ld rzeczywiście ich boli, ale wystarczy mieć gdzieś w pobliżu BSB, np na rydwanie. Wtedy korzystają z jego Ld na 18", nie? I to by załatwiało sprawę.
generał i BSB dają swe bonusy na 18" jak siedzą na LT niestety nasze rydwany nie są aż tak duże
jedynie co może pomóc to że rydwany mogą maszerować więc 14" + 12" = 28" więcej LD albo przerzutu
można by ich puścić po obu stronach stołu i zawsze z której strony by nie wyszli mogli by kożystać z któregoś bonusu...
ewentualnie możne by liczyć na farta i mocne osłabienie armii przeciwnika z magii... death nie źle może nam pomóc to są -1 do S i T a w naszym wildzi będą bonusy do S T A... przynajmniej plotki tak szepczą
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
skoro tak mówisz... słyszałem to dawno a że magią się nigdy nie interesowałem ( tylko w tedy gdy przeciwnik coś rzucał ) więc możesz mieć rację...
uwielbiam CC, a szamanów używam tylko jako caddy, niestety w tej ed. też zapowiada się że trzeba będzie mieć 2a to już 250pkt. wolał bym włożyć w gorebulla nawet jak by miał trzymać tego scrolla, ale już nie ta era
uwielbiam CC, a szamanów używam tylko jako caddy, niestety w tej ed. też zapowiada się że trzeba będzie mieć 2a to już 250pkt. wolał bym włożyć w gorebulla nawet jak by miał trzymać tego scrolla, ale już nie ta era