Pytania początkujących i niepewnych

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

duża czarusia moze jezdzic na smoku?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Uki »


Awatar użytkownika
ZigZag
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: ZigZag »

Witam. Czy moge dać chempowi COKów Pearl of Infinite Bleakness i wtedy oddział nie musi rzucac na głupote? Z góry thx

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Tak możesz dać
Nie, muszą normalnie zdawać głupotę

Awatar użytkownika
ZigZag
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: ZigZag »

thx, o to drugie mi właśnie chodziło :wink:

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Immune to Psychology daje odporność tylko (albo aż) na Fear, Terror i Panic.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Panic ,ale nie na własnej skórze a jak ktoś wieje obok nie? Czy wogóle wiać nie może ( ale to by było idiotyczne więc tylko się upewniam)

Awatar użytkownika
ZigZag
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: ZigZag »

Wiem, wiem, yulko byłem ciekawy tego z głupotą. Wracam do warha po dwóch latach i jeszcze trzeba sporo zasad poukładać w głowie :)

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Tularian pisze:Panic ,ale nie na własnej skórze a jak ktoś wieje obok nie? Czy wogóle wiać nie może ( ale to by było idiotyczne więc tylko się upewniam)
zbreakować można, od strzelania nie panikuje (nawet jak sama jednostka jest pod owym ostrzałem), nie można powiedzieć flee na szarżę

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

o dzięki:)

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Dwa pytania:
1: Czy cauldron of blood dostaje stubborn od samego siebie bo jest khanitą w 12"?
2: Czy whip of agony z racji tego że jest beastmasters's scourge można używać ze zwykłym hand weapon żeby dostać +1A, czy może daje tylko -1 do save i nie wpływa na zasaę że jak się ma magic weapon to nie można brać drugiej broni?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

1. Tak
2. Nie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Thx, szybko i konkretnie;)

Vieczorovy
Plankton
Posty: 4

Post autor: Vieczorovy »

Dzień dobry,
pytanie, mamy sobie assasina,który ma poisoned attacks,następnie dajemy mu killing blowa. Czy to sie przypadkiem nie gryzie? jak rzuce 6 na poison to nie mam szans wykulać już 6 na killing blowa czy jak to działa?jak to się rozwiązuje?
z góry dziekuje

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

jak 6 na poison rzucisz to nie masz KB.

Awatar użytkownika
Andy
Chuck Norris
Posty: 383
Lokalizacja: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

Post autor: Andy »

Dlatego jak bierzesz KB to lepiej opłaca sie wziąć inna toksynę.. ja biorę tą najtańsza :D

Awatar użytkownika
Stix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Stix »

Ale bardzej siępłaca brać black lotus- większa szansa na KB.
A ja też pytania: 1. czy gify od CoB działają na rydwan (czyl czy ma np. warda albo KB przy impaktach, w booku jest napisane że każdy model, a ie każdy elf, z zaznaczeniem że coldy od rydwanu nie)
2. Czy po zabiciu demona zostaje jego truchło? czy jego głowe nosić jako trofeum?

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Banner of Nagarythe dodaje każdej jednostce +1 do CR czy +1 do CR walki?
Tzn, czy mając 3 regimenty w 1 walce i BSB ze szmatą w zasięgu wszystkich 3, mamy +1 czy +3 do CR?

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

raczej +3, a co do assasina pragnąłbym zauważyć, że tak czy siak ma on zatrute ataki.
1.(stix)ward działa, ale kb tylko na charioterów
Obrazek

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

IMO:
1.KB działa na sam rydwan bo nie jest wyliczony do tego co nie łapie się na kocioł
2. Assek nie ma zatrutych ataków, jeśli ma magiczną truciznę, jest zapisek, że zastępuje truciznę toksyną
3. chciałbym żeby ktoś jeszcze się wypowiedział na temat BoN

Zablokowany