Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
I widzisz Ty mówisz że można, a Macias że nie - tak więc widzisz nie jest to do końca jasne ...
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
Sprawa Bless'ów z Ołtarza na jednostki VS nowy FAQ przez pryzmat LS (??)
Nie poszalejemy na smokach z WSv 4+ buuu
kudłaty pisze:jak rzuty na tabelkę, to rzuty na tabelkę, żebyś miał żuk rację musiałoby być rozwinięcie tematu jakie rzuty, w chwili obecnej dotyczy to wszystkich rzutów.Kod: Zaznacz cały
Q: How do rolls on the Eye of the Gods table affect mounts? (p43) A: They do not, unless the gift is one that affects the entire model, like Magic Resistance.
źródło: RynsztokShino pisze: Ale jak maja miec 6? przeciez rycek dostaje +1 t. Mount nie dostaje (jest to w faqu do wochu).
Wiec rycek ma 5t i jugger ma 5t. Najwyzsza t modelu to nadal 5.
Nie poszalejemy na smokach z WSv 4+ buuu

Ostatnio zmieniony 2 lis 2012, o 23:09 przez żuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
Może zamiast wyważać otwarte drzwi sprawdzisz na forum ? Było to już przedmiotem dyskusji kilka razy na tym forum.
Podpowiem, że kluczowe znaczenie ma zwrot "at the beginning of the battle" na s. 47 Armybooka.
Oznacza to, że w czasie rzutu bohater z EotG już jest fizycznie w oddziale, co umożliwia modyfikację rzutu.
Podpowiem, że kluczowe znaczenie ma zwrot "at the beginning of the battle" na s. 47 Armybooka.
Oznacza to, że w czasie rzutu bohater z EotG już jest fizycznie w oddziale, co umożliwia modyfikację rzutu.
Jak dla mnie skoro efekt na niego nie działa to nie może go modyfikować.After rolling on the EotG table the bearer may add or substractone from his roll.
Podobna sytuacja ma miejsce wtedy gdy jest oddział złożony z 2 bohaterów (jeden ma FotG). Gdy ten bez FotG zabije w challengu jakiegoś bohatera i rzuca na tabelę to też będziesz wynik modyfikował?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Bless ze Shrinea działa na cały Unit więc zarówno na Smoka jak i na Jeźdźca, proste i nie ma co się nad tym rozwodzić, bless po pokonaniu w pojedynku Postaci lub Large Targeta działa jedynie na gościa który wykończył któreś z powyższych.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
mi nie tłumacz w tym dziale, rozumiem ten argument, ale nie zgodzę się na niego przy stole jak mi się coś takiego trafi, FAQ jest jednoznaczne póki nie ma 2 tabelek na rzuty, przekonajcie sędziów lepiej
że macie rację, ja się dostosuję do wyniku tej rozmowy
a jednak GW uściśla coś co jest bez sensu (patrz Banner of Rage) więc to uściślenie nie jest takie idiotyczne jak ktoś tu sugerował, że nie ma sensu, bo po co uściślać coś co jest "oczywiste"
bless działa na unit, ok, ale nie działa na mounty po FAQ proste jak kilo drutu w kieszeni

a jednak GW uściśla coś co jest bez sensu (patrz Banner of Rage) więc to uściślenie nie jest takie idiotyczne jak ktoś tu sugerował, że nie ma sensu, bo po co uściślać coś co jest "oczywiste"

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
+1misha pisze:........ przekonajcie sędziów lepiej![]()



misha pisze:mi nie tłumacz w tym dziale, rozumiem ten argument

nie jest proste, ja widzę dwie opcje (i sam nie jestem do końca która jest właściwa, ten nieszczęsny unitbless działa na unit, ok, ale nie działa na mounty po FAQ proste jak kilo drutu w kieszeni


- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
No już bez przesady - pieski to chyba najtańsze figsy są...
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Kiedy dokładnie działa bsb dający nam przerzut na liderkę i jak to się ma do naszej armijnej zasady?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Jak jest w zasięgu 12 cali od oddziału, pozwala przerzucić każdy test ld. Nie można przerzucić też czegoś 2 razy (raz z bsb, raz z zasady armijnej).sorinmarkov pisze:Kiedy dokładnie działa bsb dający nam przerzut na liderkę i jak to się ma do naszej armijnej zasady?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()