Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Nowa Edycja

Post autor: Undead »

Smiechu pisze: Ołtarz, Ushatki i scorpy to jest icona tej armi, więc aczej GW zrobiło by mega błąd nie wydając ich w 8ed.

To tyle: odliczam już dni do wydania :D
+1...
ale z drugiej strony obecne modele ( w szczegulności uszaty) naprawdę dają rade
Forest pisze: Undead, nie znamy się (jeszcze), ale zawsze mogę przyjechać i powytykać jeśli takie życzenie (w końcu mam niedaleko, choć pewnie grasz dłużej niż ja :wink: )
To ja zapraszam na arene i zamiast się wytykać zapraszam na browar :mrgreen:

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Kalesoner pisze:Dobra, TK wcześniej grało dużo dobrych graczy i dużo takich, którzy przestali w ogóle grać parę lat temu, a teraz wróca, bo wyjdzie nowy kodeks. Ja tam się cieszę, więcej graczy = większy drugi obieg figurek, więcej fajnych kmin, większa konkurencja. Wszystko gra, a teraz nowe info wrzucajcie. :)
Najstarszym graczem od Tk, którego pamiętam to Wiatrak - on po prostu niszczył tą armią ;)

Sam mam VC i TK jakoś grać nie chciałem ale jak zobaczyłem nowe figsy, to chyba zmienię zdanie :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

A ja zaczynam żałowac że sprzedałem miesiąc temu całą armię TK na 4000pkt na ebayu.

Nowe modele sa fajne (chociaż te pełzaki do mnie nie trafiają). Sfinksa to sobie na półeczkę kupię.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Kalesoner jakiś mały challenge ?:>

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Aro pisze:Sam mam VC i TK jakoś grać nie chciałem ale jak zobaczyłem nowe figsy, to chyba zmienię zdanie :D
+1
VC-ty od zawsze mi się podobały przedewszystkim fluffowo. I bez żadnych oporów zacząłem zbierać VC pomimo tego, że niewiadomo było jakie one będą na nową edkę (zobaczymy jak wyjdzie AB). Od VC do TK jest niedaleko i nawet Kaleson mnie namawiał na TK i myślę, że rozpatrzę tą propozycję tylko muszę najpierw pomalować aktualną armię. Figsy TK bardzo mi się podobały i podobają nadal.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Sie tak nie napalajcie, poniewaz Booka pisal czlowiek od Tyranidow. Pierwszy znak ze jest debilem===>Rydwany kosztuja 55 pkt za sztuke. Wiec w porownaniu do O&G rydwanow ssa...... #-o
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Filip
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Filipowo
Kontakt:

Post autor: Filip »

http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =16200008a

Nowości z bloga GW:) kawałek booka widać:)

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Ostatni offtop ode mnie:
Undead pisze:To ja zapraszam na arene i zamiast się wytykać zapraszam na browar :mrgreen:
Chętnie, tylko muszę uzupełnić stan armii, niestety mam duzo proxów. Ale browar zawsze i wszędzie, arena nie zając :mrgreen:
koniec offtopu :)
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 336
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mysza_on »

Ja mam TK już od 3 lat . Osobiście nie mogę sie doczekać nowego kodeksu , a co do figurek to wydają sie sympatyczne i z dużą ilością szczegółów .
A ten potworek ujeżdżany przez szkielety kojarz mi sie z Lizardami .

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Malal pisze:Pierwszy znak ze jest debilem===>Rydwany kosztuja 55 pkt za sztuke. Wiec w porownaniu do O&G rydwanow ssa...... #-o
Skąd wiesz?
Obrazek

Tomash
Spaministrator
Posty: 7890
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Dyskusję o sklepie RedScorpion można znaleźć w dedykowanym wątku ;)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=13&t=29167
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jeśli miałyby mieć D6 impactow to chariot TK>OnG
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Niby dlaczego? Fear teraz daje naprawde malo, plus to impacty z s4 a nie z sila 5, po spalonej szarzy nie dasz flee, nie masz juz popychaczek, Generalnie sa statsowo slabsze, a drozsze. Wiec skad niby lepsze?
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Kalesoner pisze:
Malal pisze:Pierwszy znak ze jest debilem===>Rydwany kosztuja 55 pkt za sztuke. Wiec w porownaniu do O&G rydwanow ssa...... #-o
Skąd wiesz?
Z Warseera.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

z army booka :D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Oczywiście pod warunkiem, że plotka o "Memories of the battles" się nie potwierdzi.
Bo jeśli okaże się prawdziwa (a wiele wskazuje na to, że tak będzie - choćby nowy "typ" undead'a "Neherkarian undead") no to będą IMO dużo lepsze (możliwość użycia sztandaru, duża siła, bonusy za ranki, fear)

Jeśli ktoś nie wie - Memories'y ma być dostępne dla Szkieletów, guardów, konnicy (konnej a nie wężowej :) i rydwanów. Ma dawać normalne reakcje czyli SaS i flee.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Jesli to co dostalem to prawda...TO TK sa slabsze niz byly =D> Nadal brak marszu, wykopywaczki juz nie moga szarzowac =D> Drozsze rydwany Command Groupy po 10 pkt :shock: Oczywisice cale 8 itemow magicznych :( Nie ma juz dodatkowego strzelania z klop. Sama radosc :roll:
podpis nieregulaminowy - administracja

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie wiem co dostałeś, ale faktycznie brzmi to bardzo słabo. :/

Default Re: Tomb Kings Mk.III
Umm here are some special rules for the new tomb kings:

Special Characters:
Arkhan the black - Lv5 wizard...i kid you not
Special Necrotect - gives boast to constructs on the board
Settra's Herald - a more buffed up version of the Tomb King herald
A Tomb prince/king that is actually made up of scrabs
Khalida is still in an she gives the unit she joins poison shooting, and also they can use her ballistic skill of 3 instead of the usual 2.

Tomb King - my will be done, gives the unit joined his ws of 6
Tomb Prince
Tomb Herald - Mix between an icon bearer and a champion
Necrotect - gives all constructs within 12 inches of them regeneration (6+)


Core Units:
Nothing different here.....skeles are 4pts each, and bows ones are 1 or 2 points more than them.
Chariots - d6 impact hits at str4 +1 str for each rank behind the first but they are no longer fast cav but still on 5+ armour
Light Cavalry get the fast cav special rule
Heavy/Regular Cav get the vanguard rule

Special:
Ushabti - new plastic ushabti with bows, 30inch str6 volley fire.
Tomb scorpion - same
Carrions - same
Necroknights - the tomb guard ridding giant serpents
Stalkers - have a special attack, for each one it's an 8inch shooting attack x artillery dice and at str 1 against enemy initiative, no armour saves. If you roll misfire you take d3 wounds back....because....it describes shiny bits of armour and swords reflecting their gaze and hence they turn themselves to stone...
Tomb Guard - can have halberds and bows i fink....bows do not have killing blow


Rare: - the good stuff

Casket of Souls - 3d6 leadership against a unit and then on a 4+ it can bounce to a unit beside it...
The sphinex with tomb guards on it's back, thunderstomp on 2d6.
The sphinex with blades, special str 10 heroic killing blow attack
Tomb Giant - the one we know of, can also take a bow, and it's a bolt thrower basically.
Special Tomb Giant - this on is a giant liche priest. It gives d3 extra casting to spells within 12 and has 3 spells of it's own, bound items.
Magic: Must take our Nehekharan lore on heirophant and addition casters can choose lores of light or death.
We only use power dice from Winds of Magic now.
Level 1 Liche 70 pts , Lvl 2 upgrade for 35pts
Level 3 high Liche priest 170 pts, Lvl 4 upgrade 35pts

Nehekharan lore:
The restless dead is the lore attribute. D3 + 1 wounds if augment spell is successfully caste on friendly Nehekharan undead target unit.
Khsar's incantation of the desert wind (signature spell). Caste on 8+. all unengaged friendly nehekharan undead units within 12" may make a single move as if in the remaining moves sub-phase (cannot charge). all friendlies can be targeted within 24" for a casting value of 16+. Any unit can only be effected by the desert wind once per turn.(undead construct units can only recover 1 wound per turn)

1. DJaf's Incantation of Cursed Blades. 7+. Augment, range 12". Until the start of your next magic phase close combat attacks gain killing blow or heroic killing blow special rule. If the unit already has killing blow or herioc killing blow special abilty, it will work on a 'To wound' roll of 5 or 6+ while this spell is in play. can increase range to 24" instead on a casting value of 10+
2. Neru's Incantation of Protection 9+. Augment range 12", until start of caster's next magic phase.
5+ ward save on a single friendly target unit. all friendly units within 12" can be targeted instead for 18+
3. Ptra's Incantation of righteous smiting 9+. Augment range 12" until start of caster's next magic phase. Target unit gains 1 attack (mounts, riders, models crewing chariots, monsters and war machines). If armed with a bow or great bow then get multiple shot (2) special rule. All friendly Nehekharan undead units can be targeted instead within 24" for 18+.
4. Usirian's Incantation of Vengeance, hex range 18" 10+. Until start of caster's next magic phase target unit has its movement reduced by D3 to min of 1 & all terrain is treated as dangerous terrain if unit moves. range can be extended to 36" for a casting value of 13+. Until start of next magic phase.
5. Usekhp's Incantation of Desiccation, 11+ hex range 24". target unit suffers -1 strength, -1 toughness (to min of 1) Until start of caster's next magic phase. Can instead choose to reduce by D3 (min of 1) for a casting value of 22+
6. Sakmet's Incantaion of the Skullstorm, Remains in play. magical vortex 15+. small template is placed on the board and a direction is nominated. artillery dice is rolled and the number is multiplied by wizard level = amount template is moved in stated direction. Every model passed over or under the template suffers a single strength 4 hit. misfire = place template over caster and scatter by wizards level in random direction. use large round template for a casting value 25+. on subsequent turns, vortex moves randomly equal to role of artillery dice. if misfire, vortex dissipates instantly.

Units:
There is an impressive mix of special characters.
eg: There is a lvl 5 wizard for 360pts, Arkhan the Black.

From memory skeletons are as expensive as a clanrat with 30 points for full command
hand weapon and shield is free
spear is 1+ point per model, light armour is 1 pt per model.

Bowmen are 2 more expensive pts, - pts for full command, 1pt per model for light armour.

heavy horsemen are 6 skeletons pts with vanguard

skeleton horsemen 6 skeletons +2pts (light cav) scout special rule.

Ushabti are 1,25 skeletons points each. Can add command units and giant bows str 6 30"

chariots are 5 points more expensive forming ranks 3 models wide.

a new model that gives undead constructs regeneration with 12"

a new model that acts as body guard to Tomb King except in a challenge

skulls of the foe is now as expensive as a chariot -25 points points

Casket now as expensive as a hydra -40 points has 3 wounds and doesn't have a priest as crew
Light of death works differently

It came from below:
Place the marker in remaining moves phase, Buried units are raised using scatter dice but cannot charge. miscast is the same.

Magic items: (from memory)
Destroyer of Eternities 20 skeletons pts
Blade of Ankhara 12.5 skeletons pts? every unsaved wound gains 1 wound.
enkhils kanopy 12.5 skeletons pts?
cloak of dunes 12,5 skeletons pts?:character has fly and any enemy unit flown over takes D? damage.


BotuL 12,5skeletons pts power level 5.
Banner of the hidden sands is 90 points and any reserve troops (not yet deployed) up to 150 points can be deployed within 12" of bearer in remaining moves sub phase.
Co za obsys. :x
Najgorsza armia w batlu z tego wychodzi. Żal jak xuj.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

hmmm czekaj Uszatka kosztuje 1,25 szkiela coś chyba nie tak... no lore magi nie jest jakiś wyapsiony ale słaby też nie jest...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

12,5 szkielta;p Ushatka jest za 50 pkt. I nie cieszcie sie o regeneracje na konstruktach.. Jest na 6....................Ogolnie lekki obsys. Mimo boostu z ws od Kinga.......
podpis nieregulaminowy - administracja

ODPOWIEDZ