Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Re: Rozpiski

Post autor: jurak »

DOC pisze:1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
The Terrifying Mask of EEE! [25.0]
Spell Familiar [15.0]
Necrotic Phylactery [10.0]

17 Chosen of Tzeentch @ 470.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]

Chyba wszystko wiadomo. Mag i Lord do chosenów, w 1 turze mają stuborna ward 3+ i coś tam jeszcze z warshrina. Trochę PG ale ciekawi mnie jak to się zachowa podczas bitwy.
musze cie zmartwic, ale to nie dziala w ten sposob ;)
terroru i feara nie przerzucisz przed bitwa :)

Awatar użytkownika
DOC
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Pszczyna / Gliwice

Post autor: DOC »

No wiem niestety, gadałem z kumplem który naświetlił już ten problem.
Próbowałem wcisnąć do chosenów sztandar z terrorem ale ciężko to zmieścić.
Ale jeśli nie w 1 turze to w 2 dostane 12. O ile Warshrine przeżyje. :P

Co do drugiej to jak mówiłem trochę funowa i na modelach które mam.

Trzecia... Psy do blokowania i mięsko ale może rzeczywiście niepotrzebne. Spróbuje coś pokombinować z nimi i marasami.

Dzięki za odpowiedź.
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

DOC pisze:No wiem niestety, gadałem z kumplem który naświetlił już ten problem.
Próbowałem wcisnąć do chosenów sztandar z terrorem ale ciężko to zmieścić.
Ale jeśli nie w 1 turze to w 2 dostane 12. O ile Warshrine przeżyje. :P

Co do drugiej to jak mówiłem trochę funowa i na modelach które mam.

Trzecia... Psy do blokowania i mięsko ale może rzeczywiście niepotrzebne. Spróbuje coś pokombinować z nimi i marasami.

Dzięki za odpowiedź.
przy jednym shrinie bez terroru masz bardzo male szanse.

druga sprawa, chosenom daje adhwp, i z shrina/rzutu dostaja +1 sily, imo lepszy deal bo dwelersi zabijaja tylko hozenow na 6+ ;)

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

przy 1x warshrine Wailing dla Terroru obowiazkowy, przy 2x warshrine praktycznie obowiązkowy

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

no i chaos doczekał się super mocarzy z wardem na 3+... 2 charakterami... magusem wielkim tenczy + BSB tęczy i wszystko tęczą pogania, w końcu można zrobić rozpy klimatyczne i PG... mono t "wymiata" :mrgreen:

ale tak szczerze:

magia - bo wrota a przy piechociarskiej tendencji to i 5 jest grywalna, +5 do casta, mobilny mag, bo dysk, ward na 3+

herosi - wytrzymali i mobilni ale zależy od koncepcji rozpiski

warrior - rewelacja na rynku 2A z 5+warda w CC

marudy - kolejna obniżka w chaomarkecie... gratis ward na 5+ a co

choseni - kto by nie chciał warda na 3+ na jednostce no kto? nawet mnie to kręci :wink:

warshrain - lepszych blokerów za 150pkt. nie ma nikt... przy okazji mamy busta do chosenów czy innych jednostek jak dostaną co chcą ( +1S i warda ) a stubborna można mieć z tej szmatki terrorowej w razie czego

ktoś przeciw?

ps.: a "tasak swoje wie", bo... "życie jest ostre jak maczeta" :twisted:

O========][][>>>>>p>o>z>d>r>a>w>i>a>m>>>>>

Awatar użytkownika
DOC
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Pszczyna / Gliwice

Post autor: DOC »

jurak pisze:
DOC pisze:No wiem niestety, gadałem z kumplem który naświetlił już ten problem.
Próbowałem wcisnąć do chosenów sztandar z terrorem ale ciężko to zmieścić.
Ale jeśli nie w 1 turze to w 2 dostane 12. O ile Warshrine przeżyje. :P

Co do drugiej to jak mówiłem trochę funowa i na modelach które mam.

Trzecia... Psy do blokowania i mięsko ale może rzeczywiście niepotrzebne. Spróbuje coś pokombinować z nimi i marasami.

Dzięki za odpowiedź.
przy jednym shrinie bez terroru masz bardzo male szanse.
Dlaczego małe szanse? Z rzutu na nich rzeczywiście małe szanse, ale jak wypadnie 4,5 to ju jestem zadowolony bo w 1 turze rzucając w warshrina terror mi sie liczy z maga (chyba że się mylę to mnie poprawcie), więc moge modyfikować zawsze na wynik którego albo nie moge mieć albo już mam. Czyli jedyny to ward i stuborn.
jurak pisze: druga sprawa, chosenom daje adhwp, i z shrina/rzutu dostaja +1 sily, imo lepszy deal bo dwelersi zabijaja tylko hozenow na 6+ ;)
Podoba mi się ten pomysł. Ahw i z blessa +1S jest lepsze niż freenzy ze sztandaru a pkt można wtedy wydać na coś innego. :)
@Khumanor
Jak widzisz mam tylko marasów khorna a to bierze sie z tego że ostatnio głównie grałem na krasie, które i tak mojego save sciągały klopami. Jako że to Khorn to kolega zawsze się ich strasznie boi :P i strzela do nich zamiast do warriorów za 400pkt.
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak sobie pomyślałem czemu nie grać na knightach tęczy z warshrainami?

mamy feara z bazy więc zwiększają się szanse na inne blesy, po za tym mamy większego SV i jesteśmy szybsi na konikach a pierdyknięcie podobne, szczególnie z banner of rage

no i unikamy stompów czy Tstompów... zawsze ten ward może nie wyjść

myślał ktoś o tym ?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Myślał. Nie mają rzutu przed grą, moga wyrzucić 2 i 7, nie maja czempiona z favorką... A ja i tak gram nimi tylko że z blastedem i bohaterem z collarem... 4+ warda na strzelanie i 4+ warda na magię to ładne kombo...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Grolshek pisze:Myślał. Nie mają rzutu przed grą, moga wyrzucić 2 i 7, nie maja czempiona z favorką... A ja i tak gram nimi tylko że z blastedem i bohaterem z collarem... 4+ warda na strzelanie i 4+ warda na magię to ładne kombo...
not ak ale z bazy masz SV większego i feara

choseni tylko na początkowym rzucie przerzucają 2 / 7, więc nie wiele t zmienia

chepoina nie ale po co im taki chepion jak nie mają rzutu przed bitwą? może mieć heros i starczy

tak przyjemne te commba z wardami na 4+ :)

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

hola, hola
Dlaczego małe szanse? Z rzutu na nich rzeczywiście małe szanse, ale jak wypadnie 4,5 to ju jestem zadowolony bo w 1 turze rzucając w warshrina terror mi sie liczy z maga (chyba że się mylę to mnie poprawcie), więc moge modyfikować zawsze na wynik którego albo nie moge mieć albo już mam. Czyli jedyny to ward i stuborn.
czozeni tez nie moga przerzucac 2 i 7 z warshrina, pozwala im to tylko rzut przed bitwa

moja odpowiedz, dlaczego masz male szanse pozniej na 12 ;)

Awatar użytkownika
DOC
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Pszczyna / Gliwice

Post autor: DOC »

Po to są 2 warshriny... jak widać moja radość była przedwczesna.
Niewiem dlaczego byłem pewny, że oni zawsze mogą to przerzucać nawet z maszynek.
To zmienia trochę postać rzeczy. W takim razie nie są tacy PG jakby się wydawali.
Ciekawi mnie skąd mi się to wzięło... :/

Dzieki jurak za sprostowanie mojej niewiedzy. :)
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

DOC pisze:To zmienia trochę postać rzeczy. W takim razie nie są tacy PG jakby się wydawali.
wiesz mając 3 blesy i terror są wielkie szanse na ten ward a jak nie to masz +1A +1S +1T +1SV itd. nie wiem czy 20 pkt. za modem ( wliczam AHW i Shield ) jest w tym wypadku dużo, naprawdę są mocarni

osobiście gram na Khornaowych, i bez banera z terrore... i naprawdę co oni robią to jest jakieś nieporozumienie

np. temple od przodu... z boku 2 stedzie i wszystko regularnie wycinamy przez 2 tury ( 4 CC )

Awatar użytkownika
DOC
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Pszczyna / Gliwice

Post autor: DOC »

DOC pisze: To zmienia trochę postać rzeczy. W takim razie nie są tacy PG jakby się wydawali.
Chodziło mi trochę o ich mocarność na 1500pkt. Nie da się niestety wcisnąć 2 warshrinów (no chyba że zrezygnowalibyśmy z maga :P). Ale i tak myślę że dadzą radę.
Jeśli chodzi o ich możliwości na większe punkty to się zgadzam, mocna a zarazem bardzo klimatyczna jenostka.
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

DOC pisze:
DOC pisze: To zmienia trochę postać rzeczy. W takim razie nie są tacy PG jakby się wydawali.
Chodziło mi trochę o ich mocarność na 1500pkt. Nie da się niestety wcisnąć 2 warshrinów (no chyba że zrezygnowalibyśmy z maga :P). Ale i tak myślę że dadzą radę.
Jeśli chodzi o ich możliwości na większe punkty to się zgadzam, mocna a zarazem bardzo klimatyczna jenostka.
wywal maga :twisted:

Awatar użytkownika
DOC
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Pszczyna / Gliwice

Post autor: DOC »

1 Chaos Lord of Tzeentch @ 320.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour
Helm of Many Eyes [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Axe of Khorne [45.0]

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 165.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Miscast Table
Spell Familiar [15.0]
Shrieking Blade [10.0]

17 Chosen of Tzeentch @ 485.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; 2nd Hand Weapon; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]

1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch

30 Chaos Marauders of Khorne @ 192.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician

29 Chaos Marauders of Khorne @ 187.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician

Models in Army: 80
Total Army Cost: 1499.0

Po długich rozważaniach wystawiłem coś takiego przeciw również armi WoCh. Kolega maił:
Lord Kh, Khorn Axe, Talisman of preserwation, Jugg
Sorc 2lv, Tzeenth, spell fam, talisman of Endurane
18 warriorów Kh, fcg, halabardy
2x20 Maruders Kh, fcg, Flaile
5 Knights Kh, muz, sztandar, magiczny sztandar +1 CR
Trochę go przeraziły te 2 hordy. :) nie mówiąc już o Chosenach.
Gra nie zaczęła się najlepiej. Rzuty na spelle kolega 2,3,6 ja 1,2,6 czyli wiedziałem że będę rzucał Gatewaya i dispelował Pandemonium. EotG 11 zmiana na 12 i mają panowie Wsv 3+ Stuborn. :D Miałem mało miejsca na wystawienie więc z przodu 2 hordy marasów z magiem jedna, za nimi choseni z Lordem.
1 tura: kolega pierwszy, pocisnął do przodu już widze że mnie chce oflankować jazdą i z drugiej Jugg. Postawiłem Maruderów pod kątem, Chosenami wyszedłem do przodu, magiem wszedłem do nich, mój pierwszy błąd. Magia oczywiscie Missfire, 2 chosenów poległo, nic nie zrobiłem.
W kolejnych turach było już lepiej, parę przymusowych szarż spalonych przez niego, powychodziłem magiem i Lordem, który miał zabić tego drugiego Lorda. Potyczka między nimi była bardzo ciekawa. Moja szarża, mam Asf, oczywiście zapomniałem o przerzutach, 1 KB, 1 rana wszystko wysejwowane. On 3 rany wszystko wysejwowane, zapomniał o Jugg. :P Wygrałem stoimy. 2 tura walki już pamiętałem o przerzutach, 3 rany wszystko save, z jego strony KB wysejwowany i 1 wound niestety nie, przegrywam, 11 na breaku i wiadomo...:( Jedni Maruderzy rozjechali 20 marasów, drudzy przyjęli na klate Knightów, został 1 ale dołączył do walki Jugg wiec mnie rozjechali. Choseni przeszli po warriorach (ja mu zadałem 11 woundów, on mi 5 wszystko save). Drugą 20 maruderów trzymał mój mag, który był już po 3 Missfire ale żył :) oczywiscie zapomniał jak sie rzuca Gatewaya. Pomógł mu Warshrine, postali trochę , marasy uciekły, mag w pojedynke ich dogonił i ku uciesze bogów wyciął. Koledze został sam Jugg. Wynik 14/6 dla mnie. ( zyskał sporo zabiciem mojego generała niestety).
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.

Awatar użytkownika
Starbuck
Mudżahedin
Posty: 251

Post autor: Starbuck »

Gram przeciw Tombom na 2999 moja niesmiala propozycja:



LORD:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 349.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour; Barding; Miscast Table
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

HERO
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 145.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard

1 Exalted Hero of Khorne @ 183.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Great Weapon; Chaos Armour
1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 156.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

CORE
19 Marauder Horsemen of Nurgle @ 368.0 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Throwing Spears; Musician
1 Chieftain @ [12.0] Pts

19 Marauder Horsemen of Nurgle @ 388.0 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Throwing Spears; Light Armour; Musician
1 Chieftain @ [12.0] Pts

SPECIAL
10 Chaos Knights of Khorne @ 530.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [20.0] Pts

9 Chaos Knights of Tzeentch @ 470.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts

RARE
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts



Models in Army: 63
Total Army Cost: 2999.0


Jakieś sugestie? Dodam, że to moja druga rozpa w życiu, wczorajsza nie warta była wrzutu, tą poprawiłam o dzisiejszy przebieg bitwy :)
Ostatnio zmieniony 13 paź 2010, o 11:36 przez Starbuck, łącznie zmieniany 4 razy.
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

klocki 20 konnych maruderów? Oo chyba ciężko tym manewrować (mimo iż są fastami)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Jeśli masz tylu konnych maruderów pokombinuj ze zmianą tego gościa na juggu na slaneshyte na cycorobalu... będzie miał vanguard razem z maruderami;)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Starbuck
Mudżahedin
Posty: 251

Post autor: Starbuck »

Afro pisze:klocki 20 konnych maruderów? Oo chyba ciężko tym manewrować (mimo iż są fastami)
kloc 2x10 jako "strzelający" maja udawać ochoczo łuczników i potem zablokować przeciwnika, żeby helka zdążyła zmasakrować co większe oddziały.
przynajmniej taki mój plan :roll:
Przemcio251 pisze:Jeśli masz tylu konnych maruderów pokombinuj ze zmianą tego gościa na juggu na slaneshyte na cycorobalu... będzie miał vanguard razem z maruderami;)
slaneshyte - chodzi Tobie o mark? (jeszcze dobrze nie znam ang określeń, mając polskie AB :oops: )
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

tak zamiast herosa z markiem khorna na juggernaucie spróbuj z herosem z markiem slannesha na steedzie slannesha masz save'a na 2+ więc niewiele gorszego ale masz vanguard + 10 ruchu:) a dajesz takiemu bloodcoursing roar albo stream of corruption i robi się milutko:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ODPOWIEDZ