Chodziło mi o jeden oddział 20 albo dwa 15 i 10Wisnia pisze:15+10 = 25krilan pisze:wychwa za kuszników i pikinierów razem wrzuciłbym 20 kuszników (może 15 i 10)
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Zmiana koncepcji.
Lords:
Arch Lector of Sigmar [180]
armour of meteoric iron, Van Horstman's Speculum
Wizard Lord 4lvl magia życia [300]
holy relic, seal of destruction
Heroes:
1.Kapitan BSB [128]
płytówka, talisman of endurance, sword of might
2.Kapitan [88]
płytówka, enchanted shield, sword of battle
Mag 2 lvl magia bestii [130]
rod of power
Inżynier [65]
Core:
28 Swordsmen FCG [243] 10 Free Company detachment
20 Flagellant, Prophet of Doom [210]
23 Crossbowmen sztandar, muzyk [199]
5 Knightly Orders [115]
Special:
28 Greatswords FCG [370] 12 Free Company detachment
5 Pistoliers, muzyk [97]
Great Cannon [100]
Great Cannon [100]
Mortar [75]
138 modeli
2400 pkt
Mag lord i kapitan(2) do mieczników, Arch Lector i bsb do greatswordów, mały mag do kuszników,
Lords:
Arch Lector of Sigmar [180]
armour of meteoric iron, Van Horstman's Speculum
Wizard Lord 4lvl magia życia [300]
holy relic, seal of destruction
Heroes:
1.Kapitan BSB [128]
płytówka, talisman of endurance, sword of might
2.Kapitan [88]
płytówka, enchanted shield, sword of battle
Mag 2 lvl magia bestii [130]
rod of power
Inżynier [65]
Core:
28 Swordsmen FCG [243] 10 Free Company detachment
20 Flagellant, Prophet of Doom [210]
23 Crossbowmen sztandar, muzyk [199]
5 Knightly Orders [115]
Special:
28 Greatswords FCG [370] 12 Free Company detachment
5 Pistoliers, muzyk [97]
Great Cannon [100]
Great Cannon [100]
Mortar [75]
138 modeli
2400 pkt
Mag lord i kapitan(2) do mieczników, Arch Lector i bsb do greatswordów, mały mag do kuszników,
uwaga, jestem graczem bretońskim i to jest moja pierwsza rozpiska imperialna (dla mojego kolegi, bo on nie umie w ogóle grać imperium) więc się nie śmiejcie . Rozpa na 1600, imperium jest w sojuszu z moją bretką na VC i O&G. Czuję, że będzie spam ghuli i zombie, raczej na 95% grave guardy (duży klocek- horda). Ze strony goblinów będą trolle, być może rzeczne, jakieś savage orki, fanatyki (conajmniej 3) i ten super nowy gobliński fanatyk (jakaś wirująca śmierć czy jak to się tam nazywa). Moja breta (w sojuszu z imperium będzie składała się z dużych lanc- myślę że po 12 realmów i spory oddział grali, tak z 9. Nie wezmę raczej trebuszy- tu muszą poradzić sobie moździerze. Ale przejdźmy do rozpy:
Imperium 1600p.
Kapłan bitewny 147p
koń bojowy
kropierz
ciężka zbroja
dwuręczny młot bojowy
korona dowodzenia
mistrz inżynier 85p
hochlandzka długa strzelba (zajebista nazwa )
czarodziej bitewny 160p
koń bojowy
lvl.2
zwój odpowiedzi
Podstawowe
30 Biczowników 300p
10 Muszkieterów 80p
Specjalne
36 Gwardia elektorska ;muzyk;chorąży 378p
2x moździerze 150p
Rzadkie
Czołg parowy 300p
No i tak to mniej więcej wygląda, biczownicy i gwardia są hordami, inżynier stoi między moździerzami i jak coś to jedną kostkę przeżuci, może kogos mu się uda ustrzelić (ma wogóle jakieś szanse?), kapłan do realmów i tam daje bonusy, czołg będzie próbował wziąć lorda O&G na wiwernie na klatę (i tu znów- ma jakieś szanse?, ten lord 400p kosztuje), czarodziej bierze magię światła i coś próbuje wyczarować, great swordy biorą grave guardy, biczownicy lecą na co się zobaczy. Ogólnie to będzie tak wyglądało że ja szarżuje bretonnią a za mną imperium się ciągnie. Aha no i zapomniałem że orki mają mieć 2 doom divery, spróbuję je zniszczyć pegazami ale przewiduję 1 odział.
Imperium 1600p.
Kapłan bitewny 147p
koń bojowy
kropierz
ciężka zbroja
dwuręczny młot bojowy
korona dowodzenia
mistrz inżynier 85p
hochlandzka długa strzelba (zajebista nazwa )
czarodziej bitewny 160p
koń bojowy
lvl.2
zwój odpowiedzi
Podstawowe
30 Biczowników 300p
10 Muszkieterów 80p
Specjalne
36 Gwardia elektorska ;muzyk;chorąży 378p
2x moździerze 150p
Rzadkie
Czołg parowy 300p
No i tak to mniej więcej wygląda, biczownicy i gwardia są hordami, inżynier stoi między moździerzami i jak coś to jedną kostkę przeżuci, może kogos mu się uda ustrzelić (ma wogóle jakieś szanse?), kapłan do realmów i tam daje bonusy, czołg będzie próbował wziąć lorda O&G na wiwernie na klatę (i tu znów- ma jakieś szanse?, ten lord 400p kosztuje), czarodziej bierze magię światła i coś próbuje wyczarować, great swordy biorą grave guardy, biczownicy lecą na co się zobaczy. Ogólnie to będzie tak wyglądało że ja szarżuje bretonnią a za mną imperium się ciągnie. Aha no i zapomniałem że orki mają mieć 2 doom divery, spróbuję je zniszczyć pegazami ale przewiduję 1 odział.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, o 18:49 przez Matijjos, łącznie zmieniany 1 raz.
sorry po prostu zły klawisz nacisnąłem, poprawione
czołg wywal, za kapłana wstaw Lorda Archlektora, lepsze jest lusterko zamiast korony, do tego Sword of sigismund i ward na 5+ czy ile tam wlezie, do tego hochlanda skasuj z inżyniera, on ma dawać przerzuty dla maszyn, więc sobie nie postrzela, w to miejsce sztandar armii dla imperium (w sojuszu możesz brać dowodzenie od generała sojuszniczego, ale przerzuty zapewnia tylko własny sztandarowy); Magowi daj Rod of Power (nie wiem jak jest na polskie, chodzi o przechowywanie kości power/dispel z fazy magii do następnej fazy, czyli zamienia dispel na power i odwrotnie); do tego wszystkiego stanowczo brakuje 2x Great Cannon, jeśli chodzi o niszczenie pojedynczych maszyn lub bohaterów, to są najlepsze w grze (najpierw moździerze a potem działa w fazie strzelania jak chcesz ustrzelić bohatera przeciwnika); zamiast muszkieterów weź kusze, te 6" to ogromna różnica w obecnych realiach; a tak to chyba w miarę w porządku
no i wymyśliłem coś takiego:
Arcykapłan 223 (GEN)
dwuręczny młot bojowy
ciężka zbroja
koń bojowy, kropierz
zwierciadło van horstmana
korona dowodzenia
mistrz inżynier 65
czarodziej bitewny 160p
koń bojowy
lvl.2
zwój odpowiedzi
30 biczowników; 300p
36 Gwardia elektorska ;muzyk, chorązy; czempion 390p
2x moździerz 150p
2x wielkie działo 200
piekielnik 110
Razem 1598
jak myślicie, lepiej inżyniera dać między dwa działa, między działo i moździerz czy między 2 moździerze? a może niech sobie lata jak chce?
Arcykapłan 223 (GEN)
dwuręczny młot bojowy
ciężka zbroja
koń bojowy, kropierz
zwierciadło van horstmana
korona dowodzenia
mistrz inżynier 65
czarodziej bitewny 160p
koń bojowy
lvl.2
zwój odpowiedzi
30 biczowników; 300p
36 Gwardia elektorska ;muzyk, chorązy; czempion 390p
2x moździerz 150p
2x wielkie działo 200
piekielnik 110
Razem 1598
jak myślicie, lepiej inżyniera dać między dwa działa, między działo i moździerz czy między 2 moździerze? a może niech sobie lata jak chce?
rozpa nielegalna, masz dwa przedmioty Enchanted na Arcysiu; daj mu Warda na 4+ i Sword of Might czy coś podobnego; inżynier do moździerzy; zamiast piekielnika, lepiej kusze i do nich małego maga, ewentualnie możesz zmniejszyć do 30 gwardię, i do 28 flagusów, za zaoszczędzone pkt. jakiś tani klocek piechoty, ale lepiej dać Sztandarowego armii do gwardii, armour save na 1+ i dawnstone, lub ward na 4+ i biting Blade (na Vc-ty ta druga opcja o niebo lepsza) i do gwardii chłopakaMatijjos pisze:no i wymyśliłem coś takiego:
Arcykapłan 223 (GEN)
dwuręczny młot bojowy
ciężka zbroja
koń bojowy, kropierz
zwierciadło van horstmana
korona dowodzenia
jak myślicie, lepiej inżyniera dać między dwa działa, między działo i moździerz czy między 2 moździerze? a może niech sobie lata jak chce?
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ 159.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
19 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman @ [5.0] Pts
37 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
37 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
30 Greatswords @ 340.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2396.0
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ 159.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
19 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman @ [5.0] Pts
37 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
37 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
30 Greatswords @ 340.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2396.0
Kolejny turniej wprowadzający w Łodzi. Tym razem na 800 pkt.
Taka rozpiska:
Grey guardian 2 lvl
Rod of power
Dragonbane gem
Biting blade
30 halabard FCG
10 myśliwych z szefem
6 rycerzy FCG dwuraki i ranger's standard
2 mortary
Taka rozpiska:
Grey guardian 2 lvl
Rod of power
Dragonbane gem
Biting blade
30 halabard FCG
10 myśliwych z szefem
6 rycerzy FCG dwuraki i ranger's standard
2 mortary
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
moja 1. oceniajcie.
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 325.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dawn Stone [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 124.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
29 Greatswords @ 330.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
15 Crossbowmen @ 135.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen @ 135.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
4 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
1 Outrider @ [7.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Musician; Warhorse
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 3
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2397.0
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 325.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dawn Stone [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 124.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
29 Greatswords @ 330.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
15 Crossbowmen @ 135.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen @ 135.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
4 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
1 Outrider @ [7.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Musician; Warhorse
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 3
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2397.0
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
pograj z VC-tami na etherykach a zobaczysz dlaczego wózek musi mieć magic weapon, poza tym po co dajesz mu tak drogi armour jak wystarczy enchanted shield lub dragon helm i shield i również ma na 2+ (oczywiście zwykły heavy armour też)
Witam
Rozpiska na 2400
CORE
SWOR MEN x 30 muzyk +sztandar - 195
BICZOWNICY x 20 Champion - 210
KUCZNICY - 160
MILICJA - 50
SUMA = 615
SPECJAL
Działa x 3 - 300
Mozdziez x 3 - 225
GS X 27 FULL COMAND - 300
SUMA = 825
RARE
Steam Tank - 300
Bohaterowie
BSB (+1) Meteorytowe żelazo +kamien switu - 125
Mag 2lv (Shadow) - 100
SUMA = 225
LORDOWIE
ARCYKAPŁAN (+2) Posrebzana stal, wielki mlot - 176
LORD CZARODZIEJ(Life) Talizman strażniczy Word na +4 - 255
SUMA = 431
SUMA = 2396
Ryzyko to Mag 4lv, bsb, i kaplan w w GreatSwordach. Life powinien wzmocnic regeneracja ten oddzial plus Hate z kaplana. Ogolnie wiekszosc razy sprawdzil mi sie ten pomysl chociarz czasami mowiac konczy sie tragedia:P Ogolnie armia bardzo defensywna.
Jest jeszczepomysl by zmienic cos na tyle zeby zamiast 2 poziomowego maga dac 4, ale skad tu wziasc 110
Bede wdzieczny na uwagi.
Rozpiska na 2400
CORE
SWOR MEN x 30 muzyk +sztandar - 195
BICZOWNICY x 20 Champion - 210
KUCZNICY - 160
MILICJA - 50
SUMA = 615
SPECJAL
Działa x 3 - 300
Mozdziez x 3 - 225
GS X 27 FULL COMAND - 300
SUMA = 825
RARE
Steam Tank - 300
Bohaterowie
BSB (+1) Meteorytowe żelazo +kamien switu - 125
Mag 2lv (Shadow) - 100
SUMA = 225
LORDOWIE
ARCYKAPŁAN (+2) Posrebzana stal, wielki mlot - 176
LORD CZARODZIEJ(Life) Talizman strażniczy Word na +4 - 255
SUMA = 431
SUMA = 2396
Ryzyko to Mag 4lv, bsb, i kaplan w w GreatSwordach. Life powinien wzmocnic regeneracja ten oddzial plus Hate z kaplana. Ogolnie wiekszosc razy sprawdzil mi sie ten pomysl chociarz czasami mowiac konczy sie tragedia:P Ogolnie armia bardzo defensywna.
Jest jeszczepomysl by zmienic cos na tyle zeby zamiast 2 poziomowego maga dac 4, ale skad tu wziasc 110
Bede wdzieczny na uwagi.
Arch Lector of Sigmar @ 321 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Might [15]
Shield of the Gorgon [25]
1 War Altar @ [0] Pts
2 Warhorse @ [0] Pts
1 Wizard Lord @ 240 Pts
Magic Level 4
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard @ 110 Pts
Magic Level 1
Seal of Destruction [45]
1 Captain @ 100 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300 Pts
Frenzy; Flail
30 Flagellant Warbands @ 300 Pts
Frenzy; Flail
39 Halberdiers @ 270 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon
5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon
17 Halberdiers @ 110 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Mortar @ 75 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Mortar @ 75 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
3 Crew @ [0] Pts
5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
rozmienilem czolg na 2 odzialy pistolierow i rakietnice w pierwszej koncepcji wchodzil czolg:D
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Might [15]
Shield of the Gorgon [25]
1 War Altar @ [0] Pts
2 Warhorse @ [0] Pts
1 Wizard Lord @ 240 Pts
Magic Level 4
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard @ 110 Pts
Magic Level 1
Seal of Destruction [45]
1 Captain @ 100 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300 Pts
Frenzy; Flail
30 Flagellant Warbands @ 300 Pts
Frenzy; Flail
39 Halberdiers @ 270 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon
5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon
17 Halberdiers @ 110 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Mortar @ 75 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Mortar @ 75 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
3 Crew @ [0] Pts
5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
rozmienilem czolg na 2 odzialy pistolierow i rakietnice w pierwszej koncepcji wchodzil czolg:D
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
kowaljl masz kupe maszyn ale żadnego inżyniera a ten kolega potrafi bardzo się przydać a kosztuje tylko 65pkt i wymieniłbym na niego ward z wizarda lorda
Inżynier 6 maszyn nie obstawi, ale, zależnie od przeciwnika obsłuży powiedzmy do 3 krytycznych w danej bitwie.
Spotkasz wroga na 3 wielkich, złych potworach? Przy wystawianiu upewniasz się, że wspomagasz armaty.
Wróg ma masę piechoty? Obstawiasz mortary/helstorma.
Tak, inżynier jest zdecydowanie wart swych punktów.
Spotkasz wroga na 3 wielkich, złych potworach? Przy wystawianiu upewniasz się, że wspomagasz armaty.
Wróg ma masę piechoty? Obstawiasz mortary/helstorma.
Tak, inżynier jest zdecydowanie wart swych punktów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.