Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: krilan »

Wisnia pisze:
krilan pisze:wychwa za kuszników i pikinierów razem wrzuciłbym 20 kuszników (może 15 i 10)
15+10 = 25 :roll:
Chodziło mi o jeden oddział 20 albo dwa 15 i 10 :wink:

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Zmiana koncepcji.

Lords:
Arch Lector of Sigmar [180]
armour of meteoric iron, Van Horstman's Speculum

Wizard Lord 4lvl magia życia [300]
holy relic, seal of destruction

Heroes:
1.Kapitan BSB [128]
płytówka, talisman of endurance, sword of might

2.Kapitan [88]
płytówka, enchanted shield, sword of battle

Mag 2 lvl magia bestii [130]
rod of power

Inżynier [65]

Core:
28 Swordsmen FCG [243] 10 Free Company detachment
20 Flagellant, Prophet of Doom [210]
23 Crossbowmen sztandar, muzyk [199]
5 Knightly Orders [115]


Special:
28 Greatswords FCG [370] 12 Free Company detachment
5 Pistoliers, muzyk [97]
Great Cannon [100]
Great Cannon [100]
Mortar [75]

138 modeli
2400 pkt

Mag lord i kapitan(2) do mieczników, Arch Lector i bsb do greatswordów, mały mag do kuszników,

Awatar użytkownika
Matijjos
Wodzirej
Posty: 744

Post autor: Matijjos »

uwaga, jestem graczem bretońskim i to jest moja pierwsza rozpiska imperialna (dla mojego kolegi, bo on nie umie w ogóle grać imperium) więc się nie śmiejcie :P. Rozpa na 1600, imperium jest w sojuszu z moją bretką na VC i O&G. Czuję, że będzie spam ghuli i zombie, raczej na 95% grave guardy (duży klocek- horda). Ze strony goblinów będą trolle, być może rzeczne, jakieś savage orki, fanatyki (conajmniej 3) i ten super nowy gobliński fanatyk (jakaś wirująca śmierć czy jak to się tam nazywa). Moja breta (w sojuszu z imperium będzie składała się z dużych lanc- myślę że po 12 realmów i spory oddział grali, tak z 9. Nie wezmę raczej trebuszy- tu muszą poradzić sobie moździerze. Ale przejdźmy do rozpy:

Imperium 1600p.

Kapłan bitewny 147p
koń bojowy
kropierz
ciężka zbroja
dwuręczny młot bojowy
korona dowodzenia

mistrz inżynier 85p
hochlandzka długa strzelba (zajebista nazwa :P)

czarodziej bitewny 160p
koń bojowy
lvl.2
zwój odpowiedzi

Podstawowe
30 Biczowników 300p
10 Muszkieterów 80p

Specjalne
36 Gwardia elektorska ;muzyk;chorąży 378p
2x moździerze 150p

Rzadkie
Czołg parowy 300p

No i tak to mniej więcej wygląda, biczownicy i gwardia są hordami, inżynier stoi między moździerzami i jak coś to jedną kostkę przeżuci, może kogos mu się uda ustrzelić (ma wogóle jakieś szanse?), kapłan do realmów i tam daje bonusy, czołg będzie próbował wziąć lorda O&G na wiwernie na klatę (i tu znów- ma jakieś szanse?, ten lord 400p kosztuje), czarodziej bierze magię światła i coś próbuje wyczarować, great swordy biorą grave guardy, biczownicy lecą na co się zobaczy. Ogólnie to będzie tak wyglądało że ja szarżuje bretonnią a za mną imperium się ciągnie. Aha no i zapomniałem że orki mają mieć 2 doom divery, spróbuję je zniszczyć pegazami ale przewiduję 1 odział.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, o 18:49 przez Matijjos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
McDamiozo
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Włocławek - Klub FENIX

Post autor: McDamiozo »

A czołg Parowy nie kosztuje przypadkiem 300 pkt-ów???
Obrazek

Awatar użytkownika
Matijjos
Wodzirej
Posty: 744

Post autor: Matijjos »

sorry po prostu zły klawisz nacisnąłem, poprawione

Awatar użytkownika
McDamiozo
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Włocławek - Klub FENIX

Post autor: McDamiozo »

Moim zdaniem to czołg jest zbyt drogi i średnio przydatny żeby brać go na tak małą ilość pkt.-ów jak 1600. Ale moje zdanie się nie liczy, jestem dopiero początkującym graczem, więc mogę się mylić.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

czołg wywal, za kapłana wstaw Lorda Archlektora, lepsze jest lusterko zamiast korony, do tego Sword of sigismund i ward na 5+ czy ile tam wlezie, do tego hochlanda skasuj z inżyniera, on ma dawać przerzuty dla maszyn, więc sobie nie postrzela, w to miejsce sztandar armii dla imperium (w sojuszu możesz brać dowodzenie od generała sojuszniczego, ale przerzuty zapewnia tylko własny sztandarowy); Magowi daj Rod of Power (nie wiem jak jest na polskie, chodzi o przechowywanie kości power/dispel z fazy magii do następnej fazy, czyli zamienia dispel na power i odwrotnie); do tego wszystkiego stanowczo brakuje 2x Great Cannon, jeśli chodzi o niszczenie pojedynczych maszyn lub bohaterów, to są najlepsze w grze (najpierw moździerze a potem działa w fazie strzelania jak chcesz ustrzelić bohatera przeciwnika); zamiast muszkieterów weź kusze, te 6" to ogromna różnica w obecnych realiach; a tak to chyba w miarę w porządku :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Matijjos
Wodzirej
Posty: 744

Post autor: Matijjos »

no i wymyśliłem coś takiego:

Arcykapłan 223 (GEN)
dwuręczny młot bojowy
ciężka zbroja
koń bojowy, kropierz
zwierciadło van horstmana
korona dowodzenia

mistrz inżynier 65

czarodziej bitewny 160p
koń bojowy
lvl.2
zwój odpowiedzi

30 biczowników; 300p

36 Gwardia elektorska ;muzyk, chorązy; czempion 390p

2x moździerz 150p
2x wielkie działo 200
piekielnik 110

Razem 1598


jak myślicie, lepiej inżyniera dać między dwa działa, między działo i moździerz czy między 2 moździerze? a może niech sobie lata jak chce?

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Matijjos pisze:no i wymyśliłem coś takiego:

Arcykapłan 223 (GEN)
dwuręczny młot bojowy
ciężka zbroja
koń bojowy, kropierz
zwierciadło van horstmana
korona dowodzenia


jak myślicie, lepiej inżyniera dać między dwa działa, między działo i moździerz czy między 2 moździerze? a może niech sobie lata jak chce?
rozpa nielegalna, masz dwa przedmioty Enchanted na Arcysiu; daj mu Warda na 4+ i Sword of Might czy coś podobnego; inżynier do moździerzy; zamiast piekielnika, lepiej kusze i do nich małego maga, ewentualnie możesz zmniejszyć do 30 gwardię, i do 28 flagusów, za zaoszczędzone pkt. jakiś tani klocek piechoty, ale lepiej dać Sztandarowego armii do gwardii, armour save na 1+ i dawnstone, lub ward na 4+ i biting Blade (na Vc-ty ta druga opcja o niebo lepsza) i do gwardii chłopaka
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Captain @ 159.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Battle Wizard of the Jade Order @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

19 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician

1 Marksman @ [5.0] Pts

37 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

37 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

30 Greatswords @ 340.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Models in Army: 137

Total Army Cost: 2396.0

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Kolejny turniej wprowadzający w Łodzi. Tym razem na 800 pkt.

Taka rozpiska:
Grey guardian 2 lvl
Rod of power
Dragonbane gem
Biting blade

30 halabard FCG

10 myśliwych z szefem

6 rycerzy FCG dwuraki i ranger's standard

2 mortary
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

moja 1. oceniajcie.

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 325.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dawn Stone [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts



1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 124.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]

1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail

29 Greatswords @ 330.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12.0] Pts

15 Crossbowmen @ 135.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician

15 Crossbowmen @ 135.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician

1 Great Cannon @ 100.0 Pts



1 Great Cannon @ 100.0 Pts



1 Mortar @ 75.0 Pts



1 Mortar @ 75.0 Pts



1 Mortar @ 75.0 Pts



4 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

1 Outrider @ [7.0] Pts



5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Musician; Warhorse

Additional Casting Dice: 0

Additional Dispel Dice: 3

Models in Army: 126


Total Army Cost: 2397.0
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

pograj z VC-tami na etherykach a zobaczysz dlaczego wózek musi mieć magic weapon, poza tym po co dajesz mu tak drogi armour jak wystarczy enchanted shield lub dragon helm i shield i również ma na 2+ (oczywiście zwykły heavy armour też)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

@Loko daj lektorowi dawn armour i tarcze, będzie mieć na altarze 2+ z przerzutem.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Witam
Rozpiska na 2400

CORE

SWOR MEN x 30 muzyk +sztandar - 195

BICZOWNICY x 20 Champion - 210

KUCZNICY - 160

MILICJA - 50

SUMA = 615

SPECJAL

Działa x 3 - 300

Mozdziez x 3 - 225

GS X 27 FULL COMAND - 300

SUMA = 825

RARE

Steam Tank - 300

Bohaterowie

BSB (+1) Meteorytowe żelazo +kamien switu - 125

Mag 2lv (Shadow) - 100

SUMA = 225

LORDOWIE

ARCYKAPŁAN (+2) Posrebzana stal, wielki mlot - 176

LORD CZARODZIEJ(Life) Talizman strażniczy Word na +4 - 255


SUMA = 431


SUMA = 2396

Ryzyko to Mag 4lv, bsb, i kaplan w w GreatSwordach. Life powinien wzmocnic regeneracja ten oddzial plus Hate z kaplana. Ogolnie wiekszosc razy sprawdzil mi sie ten pomysl chociarz czasami mowiac konczy sie tragedia:P Ogolnie armia bardzo defensywna.
Jest jeszczepomysl by zmienic cos na tyle zeby zamiast 2 poziomowego maga dac 4, ale skad tu wziasc 110
Bede wdzieczny na uwagi.

Awatar użytkownika
Lucki Man
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy

Post autor: Lucki Man »

Arch Lector of Sigmar @ 321 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Might [15]
Shield of the Gorgon [25]

1 War Altar @ [0] Pts

2 Warhorse @ [0] Pts

1 Wizard Lord @ 240 Pts
Magic Level 4
Rod of Power [30]

1 Battle Wizard @ 110 Pts
Magic Level 1
Seal of Destruction [45]

1 Captain @ 100 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]

30 Flagellant Warbands (Core) @ 300 Pts
Frenzy; Flail

30 Flagellant Warbands @ 300 Pts
Frenzy; Flail

39 Halberdiers @ 270 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8] Pts

5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon

5 Detachment - Free Company @ [25] Pts
2ndWeapon

17 Halberdiers @ 110 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8] Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Mortar @ 75 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Mortar @ 75 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts

3 Crew @ [0] Pts

5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

5 Warhorse @ [0] Pts



rozmienilem czolg na 2 odzialy pistolierow i rakietnice w pierwszej koncepcji wchodzil czolg:D
Obrazek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

kowaljl masz kupe maszyn ale żadnego inżyniera a ten kolega potrafi bardzo się przydać a kosztuje tylko 65pkt i wymieniłbym na niego ward z wizarda lorda

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Myslalem o tym ale jeden inzynier i tak nic nie zrobi na 6 maszyn. A ward na magu bedacym w odziale moglby sporo zrobic. Chyba ze odstawie tego maga do kusznikow. I zastanawiam sie gdzie by tu 100pkt na 4lv maga zdobyc.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Inżynier 6 maszyn nie obstawi, ale, zależnie od przeciwnika obsłuży powiedzmy do 3 krytycznych w danej bitwie.
Spotkasz wroga na 3 wielkich, złych potworach? Przy wystawianiu upewniasz się, że wspomagasz armaty.
Wróg ma masę piechoty? Obstawiasz mortary/helstorma.
Tak, inżynier jest zdecydowanie wart swych punktów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Ale jeżeli uważasz, że nie ogarnie 6 maszyn i nie żal ci na niego punktów to polecam nawet dwóch, bo i tak nie grasz na ETC.
Obrazek

ODPOWIEDZ