Jak dla mnie to cd pomiędzy złapaniem kulki/creepa, a możliwością rzucenia nim jest za długie. A jak wiadomo, trzeba rzucić w konkretnym momencie, a nie kiedy przeciwnik się odsunie i poczeka aż czar sam się zdsipelluje, tak samo kulki z q pojawiają się jakby za wolno. Grałem parę razy przeciwko niej oraz nią i mogę powiedzieć, że zbyt OP to ona nie jest, właśnie ze względu na konieczność babrania się z jej mechaniką.Caman pisze:Co sądzicie no Syndrze?
Ja czekam na nerfa. Jak jej nie zwarzywią to kupuję.
League Of Legends
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: League Of Legends
ja jej na rankedach jeszcze ani razu nie widzialem.
Ja widziałem, ale to pewnie dlatego, że oscyluje w granicach 1400-1500
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jeśli mógłbym prosić kolegów battlowców o małą pomoc:
http://euw.leagueoflegends.com/board/sh ... ost8836446
Tutaj jest mój post z podsumowaniem całej mojej działalności. Możecie zobaczyć o czym są moje tutoriale. Dajcie proszę łapkę w góre - prawy dolny róg pierwszego posta. Bardzo mi pomożecie, temat ma szansę być featured na pierwszej stronie lola, w launcherze. Jak ktoś ma ochotę napisać komentarz, to też jest to mile widziane.
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Furion
http://euw.leagueoflegends.com/board/sh ... ost8836446
Tutaj jest mój post z podsumowaniem całej mojej działalności. Możecie zobaczyć o czym są moje tutoriale. Dajcie proszę łapkę w góre - prawy dolny róg pierwszego posta. Bardzo mi pomożecie, temat ma szansę być featured na pierwszej stronie lola, w launcherze. Jak ktoś ma ochotę napisać komentarz, to też jest to mile widziane.
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Furion
Z nich grałem tylko casio i myślę, że ma chyba większego kopa niż ahri, bo: jej cc może objąć więcej celów niż taunt ahri, jej pasyw pozwala spamować zaklęcia i zadaje poisony, co bywa przydatne. Poza tym cassiopeja ma większy skill cap, czyli teoretycznie pozwala na szerszy wachlarz zagrywek jak choćby combo rylai's i kałuża, którą w ten sposób można spowolnić przeciwników.
To zależy w jakim grasz elo, bo w niskim prawie zawsze banują Kassadina, Morganę, Shena (którym mało kto umie grać) i Dariusa, a później to wedle uznania. Popularnym banem jest Diana, którą prawie za każdym razem można wykierować grę jeśli drużyna powstrzyma się od feedu i trollowania, bo w late game z ga jest w zasadzie nie do zatrzymania.
Cas ma op dmg, ale sama nie wygra gry. Za to ogarnięta ahri jeżeli zdobędzie fb, wygrywa sama topa i bota w midgame. Jej ganki są naprawdę op, 3xdarmowy flash+naprawdę spory dmg=pewny kill podczas ganku. To w sumie taka lb jeśli chodzi o potencjał ganków, tyle, że z o wiele większym aoe dmg i nie jest bezużyteczna w late.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No nie, ten jej flash kosztuje jednak manę . Pod tym względem przypomina mi Kassadina (który jest chyba wrogiem publicznym nr1) przez co można dać jej teleport i gankować od strony lane busha, w którym rzadko kiedy ludzie ustawiają wardy (chyba, że grają teemo zagrzybiającym wszystko), zwłaszcza na topie, bo nikt się nie spodziewa nagłego taunta z drugiej niż zwykle strony.Andrzej pisze:Cas ma op dmg, ale sama nie wygra gry. Za to ogarnięta ahri jeżeli zdobędzie fb, wygrywa sama topa i bota w midgame. Jej ganki są naprawdę op, 3xdarmowy flash+naprawdę spory dmg=pewny kill podczas ganku. To w sumie taka lb jeśli chodzi o potencjał ganków, tyle, że z o wiele większym aoe dmg i nie jest bezużyteczna w late.
Nie do końca, kassadina bardzo łatwo skontrowac na lini, nie jest on ranged, więc bardzo łatwo jest go outarmić. 3 z 4 skilli wymagają bezpośredniego kontaktu z wrogiem, natomiast ahri ma daleki zasięg wszystkich spelli.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nowy epizod mojego poradnika. Tym razem omawiam teorię poprawnego last hittowania i podstawy zachowania na linii!
FollowFurion LoL Advanced Tutorial - Episode 7 - Secrets of Lane Phase & Resources
FollowFurion LoL Advanced Tutorial - Episode 7 - Secrets of Lane Phase & Resources