Wood elfy już zrobiłem, podręcznik już jest dostępny.Dziad Zbych pisze:Furionie , bardzo podoba mi się twoja inicjatywa. Jako gracz Wood Elfów mam do ciebie kilka pytań związanych z zmianami wprowadzonymi w tej armii. Generalnie mam pytanie czy w niektórych kwestiach była by możliwość powrócenia do statystyk jednostek i ich zasad specjalnych z poprzedniego kodexu. W aktualnym kodexie jednostki elfów ( wardancers , wild raiders , waywatchers i inne ) zostały dość mocno wzmocnione kosztem lekkiego pogorszenia statystyk leśnych duchów ( dryiady , tree kiny ). Czy możliwa była by zmiana statystyk tych jednostek bez zachwiania balansu ? Pytam raczej z ciekawości i sentymentu , ponieważ i tak uważam że Wood Elfy są dość silną armią. Pozdrawiam i życzę powodzenia w twoim projekcie
WFB: Reworked and Rebalanced
Re: Warhammer 9 edycja?!
Są wampiry i update do pozostałych podręczników.
Changelog (czyli lista zmian) jak i wszystkie linki są w pierwszym poście.
pozdrawiam
Furion
Changelog (czyli lista zmian) jak i wszystkie linki są w pierwszym poście.
pozdrawiam
Furion
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Swordmasterzy wreszcie szybsi od White Lionów. Nie do końca o to chodziło i trzeba ich "poganiać", ale jednak 
Może to trochę "wishlist" będzie, ale widzę Furion, że wracasz do źródeł w bardzo wielu miejscach i dodałeś kilka jednostek z przeszłości już. High Elves, pomimo End Times: Khaine'a, nie dostały żadnych nowych jednostek. Pomyśl może o przywróceniu starej i chyba najbardziej klimatycznej jednostki tej armii, jaką była Kawaleria na Smokach z Caledoru

Może to trochę "wishlist" będzie, ale widzę Furion, że wracasz do źródeł w bardzo wielu miejscach i dodałeś kilka jednostek z przeszłości już. High Elves, pomimo End Times: Khaine'a, nie dostały żadnych nowych jednostek. Pomyśl może o przywróceniu starej i chyba najbardziej klimatycznej jednostki tej armii, jaką była Kawaleria na Smokach z Caledoru

Przeczytałem właśnie AB do vc - ghule ok grave w core ok ale na boga dlaczego tak z wskrzeszeniem na single unit ?? Bo za mocne było obszarowe czy jak ?? Jeżeli na single unit to powinny być re casty żeby był sens bo no nic się nie wskrzesi ... Bylem pod wrażeniem każdego booka Twojego no może poza we bo ich w ogóle nie rozumiem xD i nie chce. Ale to co zrobiłeś z jednostkami VC ciekawe tylko IMO za dużo core tańszy warghulf bo nic się nie zapowiada żeby był na stole to samo ze szkieletami po co jeżeli mamy w core gg ?? Nawet koszt 17 nie jest w stanie sprawić żeby kto kolwiek popatrzył w stronę szkieletów i jedyne co bym zmienił to wskrzeszaczke na obszarówke bo to jest bez sensu żeby brać 3-4 magów imho no to będzie bolalo albo dać mocniejsze wskrzeszenie o k6. W obecnej konfiguracji widzę dwa złożenia armii i jedno to full napór na BK hexach konnicy i vargheistavh a drugie to eteryczna armia z duchami które są mega gięte jako core powinny być w specjalnych dostały mega BUF na MC i ta zasada że wskrzeszaja się za woundy no bomba tylko szkoda że szkielety i zombie pójdą w odstawke na półkę jeżeli jednak byś wyrzucił do speca duchy i dał np na pasywke że unity od casteta dostają k6 a większe np d3 to było by super bo była by możliwość grania na piechocie i wskrzeszenie np na 12+ czyli na 12" trafia około 3 unitów czyli k6+4 + d3 +d3 nie urywa ale pozwala zagrać na piechocie 100% w obecnym złożenie całkowite uniegryealniles piechotę kosztem tylko 2 unitów czyli duchów i i BK a lepsze wskrzeszenie np piechota k6 kawa d3 i eteryki vampiric po 1 woundzie było by super + no unit docelowy daje ogromną ilość możliwych konfiguracji złożenia armii
i imho serio trochę poleciałeś z tymi duchami strasznie xD mega unit musi być w specjalnych żeby inne armie nie miały odczycis że będą dostać np 100% armię eterykow bo można złożyć takie cudo i np będą miały maskę z bazy bo brak magic atk więc moje dwa postulaty
duchy out do speca
Pasywka każdy unit na 12" piechoty d6 kawy i MC d3 reszta po 1 i w takim czymś widzę sens grania piechoty inaczej totalnie ,,kaplica " w piechotę VC xD
Reszta no genialne i może lepszą wycenę varghulfa bo nawet teraz nie widzę miejsca dla niego na stole
pozdrawiam Kevin mam nadzieję że pomogły b moje wypociny i coś sprawi że bede chciał wziąć każdy unit do armii i szkielety i zombie i gg obok BK i duchow bo jak na razie to średnio
Chyba że to ,,target single unit " dotyczy małej wersji wtedy wszystko ci pisałem o pasywce to bullszit i nic nie trzeba jej poprawić
Jedyne ci bym poprosił to lepszą wycenę albo jakieś ugrywalnienie szkieletów bo zombie będzie w każdej rozpie żeby robić za nianir dla nekrusa a szkielety chyba nie bardzo bo mamy GG za 17 p z GW więc nawet x3 mniejszy koszt nie będzie mógł się liczyć w wyborze di rozpiski GG a szkielety

duchy out do speca
Pasywka każdy unit na 12" piechoty d6 kawy i MC d3 reszta po 1 i w takim czymś widzę sens grania piechoty inaczej totalnie ,,kaplica " w piechotę VC xD
Reszta no genialne i może lepszą wycenę varghulfa bo nawet teraz nie widzę miejsca dla niego na stole
pozdrawiam Kevin mam nadzieję że pomogły b moje wypociny i coś sprawi że bede chciał wziąć każdy unit do armii i szkielety i zombie i gg obok BK i duchow bo jak na razie to średnio
Chyba że to ,,target single unit " dotyczy małej wersji wtedy wszystko ci pisałem o pasywce to bullszit i nic nie trzeba jej poprawić
Jedyne ci bym poprosił to lepszą wycenę albo jakieś ugrywalnienie szkieletów bo zombie będzie w każdej rozpie żeby robić za nianir dla nekrusa a szkielety chyba nie bardzo bo mamy GG za 17 p z GW więc nawet x3 mniejszy koszt nie będzie mógł się liczyć w wyborze di rozpiski GG a szkielety

Ostatnio zmieniony 23 sie 2015, o 01:05 przez kevinior, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
Ja bym tylko w podręczniku VC powrócił to pierwotnej zasad inwokacji, wróciłbym do ceny za banszete 90 ptk oraz wind of death zrobiłbym jak w 7 edycji.
Ale tak naprawde to LUBIĘ TO!!!!!!
Ale tak naprawde to LUBIĘ TO!!!!!!
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Azurix pisze:Swordmasterzy wreszcie szybsi od White Lionów. Nie do końca o to chodziło i trzeba ich "poganiać", ale jednak
Może to trochę "wishlist" będzie, ale widzę Furion, że wracasz do źródeł w bardzo wielu miejscach i dodałeś kilka jednostek z przeszłości już. High Elves, pomimo End Times: Khaine'a, nie dostały żadnych nowych jednostek. Pomyśl może o przywróceniu starej i chyba najbardziej klimatycznej jednostki tej armii, jaką była Kawaleria na Smokach z Caledoru
+milion.
Drake'i z wojny o brodę to byłoby coś. Dlatego właśnie KoW zwrócił moja uwagę bo tam podobny unit w elfach można wystawić; )
Kazda armia moze wziac banner dajacy magiczne ataki, wiec nie jest to juz tak OP jak niegdysJanus pisze:Eteryki w Core? Chyba coś jest nie tak.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
no może, ale w szwedzkim compie-Qc- pisze:Kazda armia moze wziac banner dajacy magiczne ataki, wiec nie jest to juz tak OP jak niegdysJanus pisze:Eteryki w Core? Chyba coś jest nie tak.

"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Tak moze byc
nie wykluczam 


"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Również lubię to.
Konstruktywny feedback:
- IMO +1 za gwardię/-1 za dwuraki by lepiej balansowało obie opcje uzbrojenia GG, ale tak czy siak boję się, że GG/BK wypierają zombie/szkiele.
- Z crypt horrorami może przesadziłeś nieco z nerfem. Bardziej opłacają się blood knighty
- Wydaje mi się, że takie VC są za silne. Przykładowy build: 15BK + lord młynek + king + wampir (c.a. 1250) + 3x5 psów + 2x terrorgheist + 2x6 vargheists - wydaje się gięte na 2400. Po prostu za łatwo złożyć deathstar i nadal lord do bicia > lord do czarowania.
Przykład mechanizmu utrudniającego deathstarowanie: zdolność kinga działa, jeśli w oddziale nie ma wampirów. Albo tańsza drakenszmata z powyższym zastrzeżeniem.
Konstruktywny feedback:
- IMO +1 za gwardię/-1 za dwuraki by lepiej balansowało obie opcje uzbrojenia GG, ale tak czy siak boję się, że GG/BK wypierają zombie/szkiele.
- Z crypt horrorami może przesadziłeś nieco z nerfem. Bardziej opłacają się blood knighty

- Wydaje mi się, że takie VC są za silne. Przykładowy build: 15BK + lord młynek + king + wampir (c.a. 1250) + 3x5 psów + 2x terrorgheist + 2x6 vargheists - wydaje się gięte na 2400. Po prostu za łatwo złożyć deathstar i nadal lord do bicia > lord do czarowania.
Przykład mechanizmu utrudniającego deathstarowanie: zdolność kinga działa, jeśli w oddziale nie ma wampirów. Albo tańsza drakenszmata z powyższym zastrzeżeniem.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2015, o 09:14 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Ja się zastanawiam tylko dlaczego Bull Mournfang dla Tyrana kosztuje 190 punktów, równie dobrze Tyran mógłby tej opcji nie mieć i wyszłoby na to samo 


Wampiry generalnie ok, ale duchy totalnie psują balans:
- eteryki w corach to nie, nie i jeszcze raz nie,
- zasada join the swarm na duchach to już w ogóle przegięcie.
Zostaw duchy tak jak były, zrób je tylko "size 3+" i koszt 40pkt w specjalach. Duchy nie były wcale złe takie jakie były, po prostu wszystkie kolejne comp scory ograniczały ilość eteryków i duchy przegrywały z hexami i baśkami. Teraz gdy chcesz grać tym bez comp scorów a baśki i hexy podrożyłeś to duchy zapewne wrócą na stoły bez takich przegiętych zasad.
- eteryki w corach to nie, nie i jeszcze raz nie,
- zasada join the swarm na duchach to już w ogóle przegięcie.
Zostaw duchy tak jak były, zrób je tylko "size 3+" i koszt 40pkt w specjalach. Duchy nie były wcale złe takie jakie były, po prostu wszystkie kolejne comp scory ograniczały ilość eteryków i duchy przegrywały z hexami i baśkami. Teraz gdy chcesz grać tym bez comp scorów a baśki i hexy podrożyłeś to duchy zapewne wrócą na stoły bez takich przegiętych zasad.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Z eterykami jest pewien problem z ich zasadą eteryczności. Eteryki mogą być w corach o ile pozwoli się zadawać im rany niemagiczną bronią. Jeśli zabójcy trolli mają zasadę, że ranią wszystko na 2+, to równie dobrze eteryki mogą mieć zasadę, że rani się je niemagiczną bronią zawsze na 6+ albo posiadają jakiś mocny ward na niemagiczną broń np. 3+. O ile na duże punkty każda armia może sobie zafundować dostęp do magicznych ataków, to na małe formaty 500-1500 (o ile takie mają w ogóle istnieć) armia eteryków, zwłaszcza w corach strasznie mieszają. Zresztą mieszały już wcześniej.
Pytanie Furion, czy przewidujesz zmianę zasady Ethereal czy zostawiasz ją jak jest?
Pytanie Furion, czy przewidujesz zmianę zasady Ethereal czy zostawiasz ją jak jest?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Kal_Torak +1
Banner dający magiczne ataki to na pewno nie jest usprawiedliwienie eteryków w core. Musi stać się coś, żeby wystawienie całego core w eterykach nie było zero jedynkowe.
Banner dający magiczne ataki to na pewno nie jest usprawiedliwienie eteryków w core. Musi stać się coś, żeby wystawienie całego core w eterykach nie było zero jedynkowe.
Dopóki będzie "wyjmowalny" ze Shrine'a to nie wróżę mu długiego życia. Chociaż warda by mógł dostać od Shrine'a.Jędrul pisze:warshrine musi być large target - wygląd modelu + możliwośc roxdawania LD 18 cali + jaki klimat z lordem na tym mouncie
A ja i tak dalej czekam na poprawkę Marud (za tanie o punkt) i Crusherów (za drogie). Bo Daemon Prince widać, że Furion nie lubi, więc w ogóle go zabronił de facto wystawiać...
Ot, przydałaby się osoba, która trochę by... trzymała na wodzy twórczość Furiona...
To samo?, impakty, ataki, sejv i możliwość jazdy w mournach to nic?Slayer Zabójców pisze:Ja się zastanawiam tylko dlaczego Bull Mournfang dla Tyrana kosztuje 190 punktów, równie dobrze Tyran mógłby tej opcji nie mieć i wyszłoby na to samo
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony![]()