
Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Co powiecie o tym:
1 Sorcerer-Prophet @ 375.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 95.0 Pts
Lore of Fire; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Fireglaives; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 380.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
29 Chaos Dwarf Infernal Ironsworn @ 550.0 Pts
Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Deathmask @ [10.0] Pts
Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
4 Bull Centaurs Renders @ 180.0 Pts
Additional Hand Weapons; Heavy Armour
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Dreadquake Mortar @ 215.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Slave Ogre @ [0.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2500.0
Rozpa mocno defensywna, park maszynowy. Magowie stoją z maszynami dając im przerzuty i dostając look outa. Co do ironswornów to nie jestem przekonany, ale chyba ich wypróbuję. 4 Bullcentaury do jakiejś flanki czy rozbicia maszyny.
Wczoraj grałem przeciwko O&G i zmasakrowałem je na 1000pkt- pora na coś większego.
ps. Może by założyć nowy temat o naszych popisach (i wpadkach) na nowym booku już?
1 Sorcerer-Prophet @ 375.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 95.0 Pts
Lore of Fire; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Fireglaives; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 380.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
29 Chaos Dwarf Infernal Ironsworn @ 550.0 Pts
Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Deathmask @ [10.0] Pts
Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
4 Bull Centaurs Renders @ 180.0 Pts
Additional Hand Weapons; Heavy Armour
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Dreadquake Mortar @ 215.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Slave Ogre @ [0.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2500.0
Rozpa mocno defensywna, park maszynowy. Magowie stoją z maszynami dając im przerzuty i dostając look outa. Co do ironswornów to nie jestem przekonany, ale chyba ich wypróbuję. 4 Bullcentaury do jakiejś flanki czy rozbicia maszyny.
Wczoraj grałem przeciwko O&G i zmasakrowałem je na 1000pkt- pora na coś większego.
ps. Może by założyć nowy temat o naszych popisach (i wpadkach) na nowym booku już?
jak pytasz masz odpowiedź 
Po pierwsze - obrabiaj ją w mordę jeża! Wszyscy dobrze wiemy że mają załogę(czempiona), a połowę krócej i czytelniej by wyglądała
np. FCG banner of fiku miku.
Imo jak już poszedłeś w kostki piechoty to musi być bsb. BSb daje dodatkowo w przypadku CHD stubborna z bazy więc jest to podwójny bonus.
Jeśli ten mały magik ma stać między maszynami, daj mu chociaż charmed shield. PO co od razu ranę tracić na machinie.
Imo bykom trzeba dawać te tarcze - chociażby po to by na ostrzał być odporniejszym. Wiem że mamy 5t...ale jakoś tak bezpieczniej i w ogóle. Imo Add jest dobre, ale włócznia (zakładając że daje +1s...) jest lepsza? Ogólnie kawaleria nasza to lepiej by stałą i nie traciła ran + cos tam zabijała, niż się wystawiała na stratę kolejnych ran w walce.
Jeśli chcesz walczyć przeciwko fastom/machinom moze lepiej zainwestować w wilczarzy albo hirołów? Nawet hirołowie czasem są śmieszni. Chyba na wilku 52punkty, do tego może shield of ptolos/charmed,opal amulet, jakisdragon helm/gem i czasem plewny goblin z dwurakiem na wilczku costam poprzeszkadza - ważne by byli tani
wtedy koszt jak 5 wilczarzy a sam siebie nie spanikuje...
Ogólnie bym wolał drugiego mortara/helenę niz pakowanie punktów w rakietnice.
Gram nimi ale to właśnie mortar i magma coś robi.

Po pierwsze - obrabiaj ją w mordę jeża! Wszyscy dobrze wiemy że mają załogę(czempiona), a połowę krócej i czytelniej by wyglądała

Imo jak już poszedłeś w kostki piechoty to musi być bsb. BSb daje dodatkowo w przypadku CHD stubborna z bazy więc jest to podwójny bonus.
Jeśli ten mały magik ma stać między maszynami, daj mu chociaż charmed shield. PO co od razu ranę tracić na machinie.
Imo bykom trzeba dawać te tarcze - chociażby po to by na ostrzał być odporniejszym. Wiem że mamy 5t...ale jakoś tak bezpieczniej i w ogóle. Imo Add jest dobre, ale włócznia (zakładając że daje +1s...) jest lepsza? Ogólnie kawaleria nasza to lepiej by stałą i nie traciła ran + cos tam zabijała, niż się wystawiała na stratę kolejnych ran w walce.
Jeśli chcesz walczyć przeciwko fastom/machinom moze lepiej zainwestować w wilczarzy albo hirołów? Nawet hirołowie czasem są śmieszni. Chyba na wilku 52punkty, do tego może shield of ptolos/charmed,opal amulet, jakisdragon helm/gem i czasem plewny goblin z dwurakiem na wilczku costam poprzeszkadza - ważne by byli tani

Ogólnie bym wolał drugiego mortara/helenę niz pakowanie punktów w rakietnice.
Gram nimi ale to właśnie mortar i magma coś robi.
Ok, pozmieniam troche
co do wymiany maszyn to nie jestem pewny, wlasnie rakietnice mi sie najlepiej splacaja. Mortar i flame cannon pozera mocniejsze cele, a rakietnica zjada cale klocki mieska typu gobliny czy inne z T3. No i ta panika... 
Sprobuje cos pociac i wcisnac bsb a bulle zamienic na gobo z wilkiem


Sprobuje cos pociac i wcisnac bsb a bulle zamienic na gobo z wilkiem
Co sądzicie o Rakietnicy, na jakie jednostki najlepiej się przydaje? Czy warto inwestwoać w więcej niż jedną grając na większe punkty (5k)? Właśnie zakupiłem jedną i zastanawiam się, czy będę potrzebował drugiej, czy raczej teraz zainwestować w Mortar, ID i Cannona...
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Ja używam dwóch (i to już od 1500pkt w górę) i zawsze się spłacają- świetnie radzą sobie ze śmietnikiem - T3 i niski LD, a drugi tryb strzału może spokojnie ustrzelić jakiegoś bohatera czy coś dużego. Tylko trzeba pamiętać, żeby mieć przy nich małego maga, bo przerzuty zawsze są potrzebne 
A we flame cannona czy mortara i tak będziesz musiał zainwestować

A we flame cannona czy mortara i tak będziesz musiał zainwestować

BTW rozpisek na CDO podali, że armia ChD zajeła 4 miejsce na turnieju Winter Incursion. Jest to spory turniej (w tym roku ponad 100 graczy z róznych krajów) na miare GT.
Armię prowadził John Blake (znany na CDO jako Baggronor
powinniście dobrze kojarzyć jego prace; figsy, komixy i artworki), a oto jego armylist:
Sorcerer-Prophet
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Crown of Command; Earthing Rod; Enchanted Shield; Talisman of Protection
Infernal Castellan
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm; Dawn Stone; Ironcurse Icon
Daemonsmith Sorcerer
Lore of Metal; Magic Level 1; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Charmed Shield; Dispel Scroll; Potion of Foolhardiness
29 Chaos Dwarf Inferal Guard
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Deathmask
23 Chaos Dwarf Inferal Guard
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Deathmask
5 K'daai Fireborn
K'daai Manburner
Deathshrieker Rocket Launcher
Deathshrieker Rocket Launcher
Magma Cannon
K'daai Destroyer
Total Army Cost: 2370
a oto co sam napisał o turnieju Bagg:
Armię prowadził John Blake (znany na CDO jako Baggronor

Sorcerer-Prophet
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Crown of Command; Earthing Rod; Enchanted Shield; Talisman of Protection
Infernal Castellan
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm; Dawn Stone; Ironcurse Icon
Daemonsmith Sorcerer
Lore of Metal; Magic Level 1; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Charmed Shield; Dispel Scroll; Potion of Foolhardiness
29 Chaos Dwarf Inferal Guard
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Deathmask
23 Chaos Dwarf Inferal Guard
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Deathmask
5 K'daai Fireborn
K'daai Manburner
Deathshrieker Rocket Launcher
Deathshrieker Rocket Launcher
Magma Cannon
K'daai Destroyer
Total Army Cost: 2370
a oto co sam napisał o turnieju Bagg:
Baggronor na CDO pisze:So. Final kill tally for the Destroyer:
27 Swordmasters
27 White Lions
High Elf BSB (with Dragon Armour )
20 Glade Guard
12 Glade Guard
10 Dryads
2 x 7 Witch Elves
20 Dark Elf Spearmen with Supreme Sorceress
30 Black Ark Corsairs
2 Dark Riders
Cold One Chariot
Dark Elf Dreadlord (with Pendant of Khaeleth and Dragonhelm )
Black Orc Warboss on Wyvern
6 Ogres
1 Sabretusk
3 Mournfang Cavalry - all killed stone dead in one round of combat *Breath of Hatred*
I played all 3 varieties of elves. Squishy.
Memorable Destroyer moments were overrunning into a Dark Elf Supreme Sorceress' bunker, which was deployed on the baseline, on turn 2 (!), removing 27 Swordmasters from the table in 3 rounds of combat for no wounds, and killing 3 Mournfang Cavalry stone dead in one round of combat (Breath of Hatred is amazing). So yeah, I think this weekend kinda proved he is as absurd as I said he is.
Having said which, the army is very, very small and it relies on him performing. Also, as soon as I started playing the better players on the top tables, his kill ratio decreased substantially, proving he can be led around and diverted fairly easily due to frenzy and his enormous base size.
The IG actually had to do some fighting in 2 of the 6 games which must have been distressing for them They're actually quite good once you start throwing Breath of Hatred around (beat up a big Iron Gut unit pretty convincingly), just eye-wateringly expensive. Glittering Robe on these guys is hilarious; most of a DE army shot at them and killed 1.
Crown of Command on the Prophet was a winner, very handy to have both blocks stubborn. Curse of Hashut was the star spell of the weekend, along with Breath of Hatred. Flames of Azgorh either drew an immediate scroll or just scattered and missed.
The artillery was disappointing; the Magma Cannon was ok, but I expected better. The Deathshriekers were good when firing demolition shells but the incendiaries were poor. Also, they are rubbish vs T10. Actually considering the Dreadquake as it benefits from the Daemonsmith re-rolls...
The Fireborn were the weak link, but I like them a lot. When they hit the right target, they were awesome.
Final list which I sent to Will Goodwin had a 5+ ward on the Lv4 (I got the item name wrong on the original).2370 seems like a weird army cost total. Was he down 30 points? Or am I missing something?