Rozpiski
Moderator: JarekK
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Rozpiski
Dobrze się grało. O co konkretnie pytasz?
Pamiętam, że Dywinacja karze.
Pamiętam, że Dywinacja karze.
Głownie chyba chciałem dopytać czy bardzo fiksowałeś się na sadzaniu komet i pociskach podczas gdy drugiego kombatowego z 2 x szamanizmem pchałeś w CC.
Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?
Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?
Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?
Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nom.Glegut pisze:Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?
Wiesz, nawet bez skaryfikacji diabeł ma cholernie mocne staty. Zazwyczaj biegali w duecie i wtedy można było nawet na klocki szarżować.Glegut pisze:Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?
roger that .swieta_barbara pisze:Nom.Glegut pisze:Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?Wiesz, nawet bez skaryfikacji diabeł ma cholernie mocne staty. Zazwyczaj biegali w duecie i wtedy można było nawet na klocki szarżować.Glegut pisze:Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?
2 x Giganty testowane ? kosztują tak śmieszne pkt że aż zal ich nie brac.
220 pkt chariot vs 270 pkt Gigant...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie mam modeli niestety, ale zgadzam się że wyglądają nieźle. W tej półce cenowej masz jeszcze chimerę i 5 knightów vanilla. Knighci chyba najbardziej mi się podobają.
Ja pykałem na gigantach. Wnoszą do rozpy terror co jest mega fajne + dość ciężko je zabić, a skupienie się na nich pozwala dojść resztą armii. Z większych problemów to one jednak kiepsko się biją poza stompowaniem piechoty. Jak masz wolne punkty to bierz, bo sam terror czesto ustawi grę.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Za 10 punktów więcej masz adepta. Do dupy są te sztandary.
a co myslicie o jurkach z weapon masterem?
Ogolnie wrzucilem tego Shaggota bo mi troche duzych stompow i sily brakowalo w rozpie. Jak gralem na DMP to mialem wrazenie, ze jest strasznie duzo unitow z ktorymi nie bardzo mam co zrobic... kontra na czolg, na lordow morcercow, na oddzial DE z wardem w CC, VC, nawet kloc driad jest problematyczny i te jurki wlasnie jako glowny oddzial do walki sprawdzaly sie roznie, po smierci jednego bylo juz slabo.
Moze mam za duzo nalecialosci z poprzednich edycji na razie i gram za malo na scenariusze i za bardzo ofensywnie, no ale jest kwadratowo caly czas mam wrazenie
Ogolnie wrzucilem tego Shaggota bo mi troche duzych stompow i sily brakowalo w rozpie. Jak gralem na DMP to mialem wrazenie, ze jest strasznie duzo unitow z ktorymi nie bardzo mam co zrobic... kontra na czolg, na lordow morcercow, na oddzial DE z wardem w CC, VC, nawet kloc driad jest problematyczny i te jurki wlasnie jako glowny oddzial do walki sprawdzaly sie roznie, po smierci jednego bylo juz slabo.
Moze mam za duzo nalecialosci z poprzednich edycji na razie i gram za malo na scenariusze i za bardzo ofensywnie, no ale jest kwadratowo caly czas mam wrazenie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jurki z weapon masterem testowałem, ale w znacznej większości przypadków i tak wybierałem halabardy
Przeciwnik, na którego bym wybrał Paired Weapons to corowa imperialna lub szczurza piechota z tarczami, ewentualnie skinki, na resztą wolę łatwiejsze ranienie i większe zbijanie pancerza
Przeciwnik, na którego bym wybrał Paired Weapons to corowa imperialna lub szczurza piechota z tarczami, ewentualnie skinki, na resztą wolę łatwiejsze ranienie i większe zbijanie pancerza
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
@jawor
Przy moim setupie magów mogę z każdego z nich zmielić 8 kości, czyli całą fazę - jak bym dokładał czarodziejów, to zostawiłbym Ledger, żeby mieć czym czarować.
Przy moim setupie magów mogę z każdego z nich zmielić 8 kości, czyli całą fazę - jak bym dokładał czarodziejów, to zostawiłbym Ledger, żeby mieć czym czarować.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wywal wszystkie rydwany jak chcesz 2 gigsony z kapeluszami. Idealnie 660.jawor pisze:To ja nie wiem gdzie znaleźć punkty, może na jednym jurku i dodać jakąś odginaczkę?
Ci falleni dla maga mają sens? Mają wtedy i tak mv4, szybko tracisz look outa.
W sumie niegłupie bo w pierwszych turach można rzucać pociski z okultyzmu i kometę.swieta_barbara pisze:Wywal wszystkie rydwany jak chcesz 2 gigsony z kapeluszami. Idealnie 660.jawor pisze:To ja nie wiem gdzie znaleźć punkty, może na jednym jurku i dodać jakąś odginaczkę?
Ci falleni dla maga mają sens? Mają wtedy i tak mv4, szybko tracisz look outa.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
W pierwszej turze dobrze zostawić sobie na rejestrze 6 tokenów, wtedy masz zapewne +4 kości w drugiej i trzeciej (przynajmniej w teorii, bo jak wystawiasz gigsony to ludzie mielą w nie magię i strzelanie, bo nie oddają tokenów).
Niech mielą w gigsony, jurki się ucieszą :>swieta_barbara pisze:W pierwszej turze dobrze zostawić sobie na rejestrze 6 tokenów, wtedy masz zapewne +4 kości w drugiej i trzeciej (przynajmniej w teorii, bo jak wystawiasz gigsony to ludzie mielą w nie magię i strzelanie, bo nie oddają tokenów).