Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Rozpiski

Post autor: swieta_barbara »

Dobrze się grało. O co konkretnie pytasz?
Pamiętam, że Dywinacja karze.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Głownie chyba chciałem dopytać czy bardzo fiksowałeś się na sadzaniu komet i pociskach podczas gdy drugiego kombatowego z 2 x szamanizmem pchałeś w CC.
Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?

Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Glegut pisze:Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?
Nom.
Glegut pisze:Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?
Wiesz, nawet bez skaryfikacji diabeł ma cholernie mocne staty. Zazwyczaj biegali w duecie i wtedy można było nawet na klocki szarżować.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

swieta_barbara pisze:
Glegut pisze:Rozumiem że wyglądało to tak: Kometa i bagno/pocisk na jape a pózniej jak diabeł klepacz był bezpieczny w CC to przepychałeś 2 x szamanizm dla skaryfikacji zgadza sie ?
Nom.
Glegut pisze:Jesli tak to jaka rola wtedy była tego , nazwijmy go roboczo "Diabło Czarownika" z kometą ? Siedział sobie za górką? polował na jakieś gówno unity ?
Wiesz, nawet bez skaryfikacji diabeł ma cholernie mocne staty. Zazwyczaj biegali w duecie i wtedy można było nawet na klocki szarżować.
roger that 8) .

2 x Giganty testowane ? kosztują tak śmieszne pkt że aż zal ich nie brac.
220 pkt chariot vs 270 pkt Gigant... :roll:

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nie mam modeli niestety, ale zgadzam się że wyglądają nieźle. W tej półce cenowej masz jeszcze chimerę i 5 knightów vanilla. Knighci chyba najbardziej mi się podobają.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ja pykałem na gigantach. Wnoszą do rozpy terror co jest mega fajne + dość ciężko je zabić, a skupienie się na nich pozwala dojść resztą armii. Z większych problemów to one jednak kiepsko się biją poza stompowaniem piechoty. Jak masz wolne punkty to bierz, bo sam terror czesto ustawi grę.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Myślałem o dwóch gigantach magach zamiast diable czarowniku mówiąc szczerze i do tego 2* pocisk z szmaty ;)

Zastanawiam się czy ten sztandar nie powinien być troszkę tańszy jednak jak na to co oferuje...

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Za 10 punktów więcej masz adepta. Do dupy są te sztandary.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 867
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

@swieta_barbara
Myślę nad kupnem WDG i podoba mi się Twoja rozpa, ale zastanawiam się nad zmianą dwóch rydwanów na giganty w ramach wyrzucenia Ledgers of Soul. Dałoby to radę?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Jurki aż tak odstają od reszty podręcznika?
Widzę u was 9-12szt, ja mam tylko szóstkę, jak tu rozpiskę złożyć.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

a co myslicie o jurkach z weapon masterem?

Ogolnie wrzucilem tego Shaggota bo mi troche duzych stompow i sily brakowalo w rozpie. Jak gralem na DMP to mialem wrazenie, ze jest strasznie duzo unitow z ktorymi nie bardzo mam co zrobic... kontra na czolg, na lordow morcercow, na oddzial DE z wardem w CC, VC, nawet kloc driad jest problematyczny i te jurki wlasnie jako glowny oddzial do walki sprawdzaly sie roznie, po smierci jednego bylo juz slabo.

Moze mam za duzo nalecialosci z poprzednich edycji na razie i gram za malo na scenariusze i za bardzo ofensywnie, no ale jest kwadratowo caly czas mam wrazenie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jurki z weapon masterem testowałem, ale w znacznej większości przypadków i tak wybierałem halabardy :)
Przeciwnik, na którego bym wybrał Paired Weapons to corowa imperialna lub szczurza piechota z tarczami, ewentualnie skinki, na resztą wolę łatwiejsze ranienie i większe zbijanie pancerza :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

@jawor
Przy moim setupie magów mogę z każdego z nich zmielić 8 kości, czyli całą fazę - jak bym dokładał czarodziejów, to zostawiłbym Ledger, żeby mieć czym czarować.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 867
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

To ja nie wiem gdzie znaleźć punkty, może na jednym jurku i dodać jakąś odginaczkę?
Ci falleni dla maga mają sens? Mają wtedy i tak mv4, szybko tracisz look outa.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

jawor pisze:To ja nie wiem gdzie znaleźć punkty, może na jednym jurku i dodać jakąś odginaczkę?
Ci falleni dla maga mają sens? Mają wtedy i tak mv4, szybko tracisz look outa.
Wywal wszystkie rydwany jak chcesz 2 gigsony z kapeluszami. Idealnie 660.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 867
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

swieta_barbara pisze:
jawor pisze:To ja nie wiem gdzie znaleźć punkty, może na jednym jurku i dodać jakąś odginaczkę?
Ci falleni dla maga mają sens? Mają wtedy i tak mv4, szybko tracisz look outa.
Wywal wszystkie rydwany jak chcesz 2 gigsony z kapeluszami. Idealnie 660.
W sumie niegłupie bo w pierwszych turach można rzucać pociski z okultyzmu i kometę.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

W pierwszej turze dobrze zostawić sobie na rejestrze 6 tokenów, wtedy masz zapewne +4 kości w drugiej i trzeciej (przynajmniej w teorii, bo jak wystawiasz gigsony to ludzie mielą w nie magię i strzelanie, bo nie oddają tokenów).

Plague
Chuck Norris
Posty: 442
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Plague »

Czy mag może wchodzić do oddziału fallenów ? wydaje mi się ,że nie ale może się mylę :/ a wpychanie go do 30 warriorów to chyba średni pomysł :/

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A czemu nie może?

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 867
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

swieta_barbara pisze:W pierwszej turze dobrze zostawić sobie na rejestrze 6 tokenów, wtedy masz zapewne +4 kości w drugiej i trzeciej (przynajmniej w teorii, bo jak wystawiasz gigsony to ludzie mielą w nie magię i strzelanie, bo nie oddają tokenów).
Niech mielą w gigsony, jurki się ucieszą :>
Obrazek

ODPOWIEDZ