Nowy armybook?!
Moderator: Ziemko
Re: Nowy armybook?!
A nie ma tam zapisu przy bastadilonie, że sam nie korzysta z bonusu?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
To byłoby strasznie głupie:)
A co do pytania o dostępność internetową, to niektórzy pewnie poszli do sklepu i kupili:)
Nie tyle co jakość, co nowe formy są mniej zużyte, stąd lepsze odlewy wychodzą, ogólnie najwięcej lamentu było przy modelach które były metalowe a przeszły do FC.Zdaje mi się, czy poprawili jakość tego surowca?
A co do pytania o dostępność internetową, to niektórzy pewnie poszli do sklepu i kupili:)
JaSzczuras pisze:Stedzie i bulbasaury mają zasadę "howdah crew" w której jest informacja, że traktowany jest jako jeden model ( potwór i załoga), podczas walki wykorzystują własne WS,S, I, A. Jak atakujesz to bierzesz WS, T, save potwora nie ma infa w sprawie testowania pod pitkę czy słońce, jest dopisek, że poza zasadami, które wypisałem wyżej należy traktować go jak "monstera" jak opisano w rulebooku. sam nie wiem na czym testować I od słońca i pitki.
Pytanko do właścicieli bulbasaura czy da radę złożyć model tak aby móc wymieniać węże na kryształ?? Według zdjęć chyba nie ma wspólnych elementów?
Wydaje mi sie, ze mozna z tego co ogladaelm bazyla, tylko gora bedzie ruchoma, bo nie zrobili na wczepy tak fajnie jak stedzia. Moze magnes bedzie trzeba wrzuci i bedzie latwiej.
Pytanie do dyscypliny z sygnaturkami.
Czy mając tą dyscyplinę wybieram domenę magii, w celu np. Atrybutu?
Drain magic w High magic działa tak jak u High elfów? Znamy go zawsze i nie trzeba losować, jeśli mamy high magic?
I jak do się ma do dyscypliny? Mając wybrany High, do tego dyscypline, to slann zna 9 czarów z możliwością zapomnienia ich i wylosowania nowych, dzięki atrybutowi?
A loremaster + sygnaturki? Działa to? mamy wtedy 16 czarów?
Czy mając tą dyscyplinę wybieram domenę magii, w celu np. Atrybutu?
Drain magic w High magic działa tak jak u High elfów? Znamy go zawsze i nie trzeba losować, jeśli mamy high magic?
I jak do się ma do dyscypliny? Mając wybrany High, do tego dyscypline, to slann zna 9 czarów z możliwością zapomnienia ich i wylosowania nowych, dzięki atrybutowi?
A loremaster + sygnaturki? Działa to? mamy wtedy 16 czarów?

Jeśli bazowałeś na moim, to powinieneś wiedzieć że się nie da
Gdy bierzesz jedną z tych dyscyplin to druga znika 
Zauważyłem ciekawą rzecz. Tiktaq'To ma specjalne zasady przekazywane oddziałowi terków do jakiego dołączy, jednak nie ma zasady pozwalającej mu do niego dołączyć - czy ktoś mógłby się wczytać i to potwierdzić/zaprzeczyć?


Zauważyłem ciekawą rzecz. Tiktaq'To ma specjalne zasady przekazywane oddziałowi terków do jakiego dołączy, jednak nie ma zasady pozwalającej mu do niego dołączyć - czy ktoś mógłby się wczytać i to potwierdzić/zaprzeczyć?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Nawet ich nie wybierałem, tylko poczytałemdebelial pisze:Jeśli bazowałeś na moim, to powinieneś wiedzieć że się nie daGdy bierzesz jedną z tych dyscyplin to druga znika
![]()

Mój błąd.
A co z resztą ?
Mishu pisze:Pytanie do dyscypliny z sygnaturkami.
Czy mając tą dyscyplinę wybieram domenę magii, w celu np. Atrybutu?
Drain magic w High magic działa tak jak u High elfów? Znamy go zawsze i nie trzeba losować, jeśli mamy high magic?
I jak do się ma do dyscypliny? Mając wybrany High, do tego dyscypline, to slann zna 9 czarów z możliwością zapomnienia ich i wylosowania nowych, dzięki atrybutowi?
łącznie z Drain Magic jest tam 8 czarów. Nie znasz go z bazy, jeśli nie masz lorematera, to musisz(jeśli chcesz go mieć) zmienić jeden z wylosowanych czarów na niego.
co do sygnaturek: każda ma atrybut taki jaki jest jej lore.
co do sygnaturek: każda ma atrybut taki jaki jest jej lore.
Co do pancernika-bulbazałra można bez problemu skleić go tak by góra był wymieniana; wiąże się to z drobnymi kompromisami.
Trzeba by było dokleić magnesy żeby się to dobrze trzymało.
I trzeba raczej z części węży zrezygnować.
I uważać żeby się skinki nie połamały bo przy wymiennej wersji mają tylko jeden punkt łączenia a nie trzy jak w wersji "na stałe"
I trzeba znaleźć jedną rękę dla skinka z oszczepem bo brakuje.
Trzeba by było dokleić magnesy żeby się to dobrze trzymało.
I trzeba raczej z części węży zrezygnować.
I uważać żeby się skinki nie połamały bo przy wymiennej wersji mają tylko jeden punkt łączenia a nie trzy jak w wersji "na stałe"
I trzeba znaleźć jedną rękę dla skinka z oszczepem bo brakuje.
W tym pudle sa dwie głowy dwa razy pancerz i dwie góry. Skleje jednego nomalnie, a dodatkowo kupiłem jakiegoś dinozaura pasującego wielkoscia zaplacilem za niego 4 zl. Obciolem glowe juz, wsadze głowe i caly pancerz z orginału i na gore maszynke i dwa skinki. Wydaje mi się ze lepiej mieć dwa niż na wymiane.
Dzięki debelial za plik 
Właśnie sobie klikam i patrze co tam są za ciekawostki.
Podobają mi się dyscypliny dla żabek, szkoda że podrożały, i już na 2400 na dwóch raczej nie pogramy
Fajnie, że kroxy mają z bazy s5! Super nowi latacze......no i koniec!!! Duże nowe dinozaury moim zdaniem do bani 3 ataki z siłą 4/5 to naprawdę nie wiele.......ponoć zabrali skinokroxom, unoique? Nowe przedmioty raczej słabe.....
Ogólnie stare jednostki pogorszyli ,ale nie dali nic nowego godnego uwagi. Pierwsza myśl: słabo!

Właśnie sobie klikam i patrze co tam są za ciekawostki.
Podobają mi się dyscypliny dla żabek, szkoda że podrożały, i już na 2400 na dwóch raczej nie pogramy

Fajnie, że kroxy mają z bazy s5! Super nowi latacze......no i koniec!!! Duże nowe dinozaury moim zdaniem do bani 3 ataki z siłą 4/5 to naprawdę nie wiele.......ponoć zabrali skinokroxom, unoique? Nowe przedmioty raczej słabe.....
Ogólnie stare jednostki pogorszyli ,ale nie dali nic nowego godnego uwagi. Pierwsza myśl: słabo!
A jak to jest z kroxami ,w kohorcie? Można po nich bić ,czy zasada się nie zmieniła?
Klops pisze:jeden strzał, więc powodzenia
lizardmani dostali potworka porównywalnego do beastmańskich rarów
genialny model, zasady do dupy
no to wydałem 210zł na kurzojada

trzeba było jednak armybooka kupić a nie w ciemno figurki

sądząc po tym co mi powiedziano to będzie można bić po kroxch do tego w odział będą stompy i tunderstompy wchodzić ale tylko w skinki...Oki pisze:A jak to jest z kroxami ,w kohorcie? Można po nich bić ,czy zasada się nie zmieniła?
- ŁukaszŻelazek
- Mudżahedin
- Posty: 219
- Lokalizacja: Gdańsk
Spokojnie, ten zestaw ma mnóstwo fajnych części do robienia kowboyów! Możesz zrobić carnosaura na jakieś armie bez armat i małej liderce. Podczas gier towarzyskich będziesz wszystko płoszył rykiem (dodatkowa kostka do zdawania Ld).Mapet pisze:no to wydałem 210zł na kurzojada
trzeba było jednak armybooka kupić a nie w ciemno figurki![]()
Podobnie jest z terkami, świetny zestaw.
Czego nie można powiedzieć o Bastiladonie, który jest największym rozczarowaniem. Ta I=3 w Templach i Cold Onach albo I=2 w Saurusach i tak za wiele nie zmienia. Nie wspominając o promieniu słonecznym który jest bardzo losowym bound spellem (czyt. użyć tylko w przypadku straty Slanna

Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.
Nie ma nigdzie zapisku, ze chief na terku nie moze dolaczac do terkow.
Biorac 8 sygnatur nie losuje sie juz wiecej czarow.
Troglodon ma jeden strzal, patrzac, ze to quick to fire - nie jest az tak zle.
Jego zasada z PF na 5+ powinna byc mozliwa do odpalenia co ture, ale na tylko jeden oddzial i bylby duzo bardziej grywalny.
Poki co riperdaktyle wydaje mi sie, ze ladnie zaskocza, szczegolnie z czarme podnoszacym I i WS
Na razie w rozpie nie mam miejsca na bulbiego ani troglosa, ale wyprobuje ich na pewno kiedys.
Losowosc bounda jest akurat zajebista - przeciwnik duzo latwiej wpusci "bo moze wyrzuci slabo" , choc wolalbym zeby strzelal jakos shootingowo tym.
Bardzo ciekawia mnie kroxy - wyczuwam ich spory powrot, obym nie dostal za czesto slonca, bo wtedy szybko sie do nich zniechece
Biorac 8 sygnatur nie losuje sie juz wiecej czarow.
Troglodon ma jeden strzal, patrzac, ze to quick to fire - nie jest az tak zle.
Jego zasada z PF na 5+ powinna byc mozliwa do odpalenia co ture, ale na tylko jeden oddzial i bylby duzo bardziej grywalny.
Poki co riperdaktyle wydaje mi sie, ze ladnie zaskocza, szczegolnie z czarme podnoszacym I i WS

Na razie w rozpie nie mam miejsca na bulbiego ani troglosa, ale wyprobuje ich na pewno kiedys.
Losowosc bounda jest akurat zajebista - przeciwnik duzo latwiej wpusci "bo moze wyrzuci slabo" , choc wolalbym zeby strzelal jakos shootingowo tym.
Bardzo ciekawia mnie kroxy - wyczuwam ich spory powrot, obym nie dostal za czesto slonca, bo wtedy szybko sie do nich zniechece
