PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Re: PKS - komentarze

Post autor: Bretonnian »

Jasne uwolnijcie 2 abomy i 2 działa a znów inne armie trzeba będzie boostować :roll:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Na 2400 i tak nie mieszczą się 2 abomki i 2 działa :roll:
Ja myślę ze ta armia ma z każdym podręcznikiem coraz ciężej - bo albo wychodzą pancerne armie z wysokim sejwem typu EMP czy Woch albo armie odporne na magie czyli HE albo takie demony
Wiec nie rozumiem czemu chcecie ją jeszcze ciąć
W tej armi jedyny problem stanowią elektrycy za 15 pk
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

W sumie 6 kości na fire byłoby nawet fluffowo uzasadnione. Czarodzieje ognia często biorą za dużo mocy, rzucają potęży czar, a potem sie sami spalają, albo wybuchają, czy ich wsysa do warpa.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Spawn pisze:W sumie 6 kości na fire byłoby nawet fluffowo uzasadnione. Czarodzieje ognia często biorą za dużo mocy, rzucają potęży czar, a potem sie sami spalają, albo wybuchają, czy ich wsysa do warpa.
Obrazek
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Bartus - podzielasz stereotypy, któe wielokrotnie słyszałem, ale które nie są zgodne z prawdą - co widać po tym jak Solo wpełzuje na dzwon i jedzie na nim na jakieś pola bitew

Skaveny zostało bardzo skrzywdzone na EURO ale słyszałem opinie wśród znajomych, a graczy SK mamy w klubie dość sporo bo 3 i jednego dorywczego, że 2 abominacje w armii bez dział byłoby ciekawym ograniczeniem, poza oczywiscie elektryce BEZ POZIOMU 0-3. Dodatek bez poziomu jest ważny moim zdaniem bo pozwala troche rozszerzyc elektrownie zachowujac odginaczke albo dwie

Wymienieni przez Laika nie graja z powodów niezaleznych od sił armii

Giant raty, swarmy czy spam slavów po prostu w rozpiskach, pod warunkiem z cel jest: robienia wyniku indywidualnego a nie zamulania przeciwnika syfem, nie mieszczą się więc ich ograniczenie bedzie martwe
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

W Warszawie było ok 4 graczy regularnie grających szczurami. Teraz został jeden a reszta grywa innymi armiami. Szczury były dobre grając przeciwko piechocie a najlepiej tej elitarnej. Teraz na stołach króluje MC czy MI z czym jest dużo gorzej. Jednostki te świetnie anihilują piechotę a to na niej oparte są szczury.

Armia dostała po łapkach wraz z pojawieniem się kolejnych, nowych podręczników. Meta się zmieniła a ograniczenia Euro zostały. Nie od dziś wiadomo, że ludziom z AR dużo łatwiej jest wymyślać nowe ograniczenia niż wycofywać się ze starych.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Propozycja druga Abomka albo Sztormówa sprawia, że część armii ma szanse je zabić. Dwie Abomy i Sztormówa dla części armii to bardzo trudne/nie zabijalne 2 modele.

Dębek - Bardzo dobra propozycja z tym wyborem.

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

Sorry, że tak późno się odzywam.
2 działo w ograch jest uber. Nie gram nim bo... jest zbanowane. 2 blastery tak robią grę, że jak o tym myślę, to tylko Saszka robi lepiej ;)

Tyle ode mnie.
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Jejku, człowiek raz na 3-4 miechy wejdzie i czyta, jakie zmiany :O (co do postu Laika sprzed dwóch stron bodajże)

Nie będę się wypowiadał co do ogólnych zasad/ograniczeń, bo trochę już nie grałem, ale staram się nadrabiać zaległości z mety.
Za to co do szczurków. IMO dzwon już ponad pół roku temu był niegrywalny przez te wszystkie maszynki, to tym bardziej dwie abomy, uwolnione działa, kółka chyba nie będą takim przegięciem. Aczkolwiek powiem, że granie na kowboju mi się spodobało i nawet bym w ogóle zrezygnował z abomek dla drugiej armaty.

pzdr

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Marys pisze:Sorry, że tak późno się odzywam.
2 działo w ograch jest uber. Nie gram nim bo... jest zbanowane. 2 blastery tak robią grę, że jak o tym myślę, to tylko Saszka robi lepiej ;)

Tyle ode mnie.
Ha ! Wygrałem :D

Morroczi - To tylko twoje zdanie ; p Imo dzwon to ubermodel który decyduje o sile SK
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Trochę martwię się o O&G, które nie dość że będa musiały walczyć z uwolnionymi rzeczami (dwa tanki, dwie abomki, pok na dreadlordzie itp) to jeszcze straciły boosty. Imo najwięksi przegrani (jak na razie) PKSu.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Było nie werbować Golonki do ugrywania podium.

Generalnie sądziłem, że balans będzie regulowany przez zapiski: +/-100 punktów. A taki jeszcze sięani razu nie pojawił. Chłopaki w kandydaturach o tym wspominali. Choć w sumie można potestować uwolnioną magię i równość punktową.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Problem w tym, że w samych O&G nie ma za bardzo co uwalniać.. Uwolnione zostają natomiast rzeczy z kategorii "problem" :mrgreen: No nic, cza naostrzyć czopę i popaczać co Mork da.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

ja jestem ciekaw czy uwolnia mi glade ridersow i scoutow bo na euro to nie dalo sie grac:-D
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Co do szczurów:

2nd abomka vs stormbanner - w grywalnej rozpie szczurków pod singla zawsze wygra banner, nie przy tym EMP
zawilsze kombinowanie z seerem de facto uwolni "klimatyczny" ale totalnie niegrywalny build. Ta armia stoi na szarym modelu z powerscrollem, bez niego jest slabsza o kilka jakosci

A jak liczycie abomce spike'i to niestety w dobie BoTWD nie sa one już grywalna opcja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

-Qc- pisze:A jak liczycie abomce spike'i to niestety w dobie BoTWD nie sa one już grywalna opcja
Beda latac 2 abomy:
jedna z spike na eterykow
jedna bez na banner :D
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

-Qc- pisze:A jak liczycie abomce spike'i to niestety w dobie BoTWD nie sa one już grywalna opcja
Thunder stomp nie jest magiczny.
\/\

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

c4h10 pisze:
-Qc- pisze:A jak liczycie abomce spike'i to niestety w dobie BoTWD nie sa one już grywalna opcja
Thunder stomp nie jest magiczny.
Wiem - mam przypuszczenie sądzić, po oglądanych bitwach okolo 6-7 ze thunderstomp to za mało na klocek z tym bannerem. I wyłaćzenie abomki z tego paringu do czego sprowadza sie danie jej spikeów powoduje że spike'i sa out

Mnie wychodzi tak - zadajesz 2-3 rany w cc, mozesz nawet przegrac w szarzy od boku, obrót i znikasz. Nie mówię tu o sytuacji szarzy kombinowanej w spólce ze zhordowanym dzwonem bo raczej tego nie.

Na PKS tych Wl bedzie moze nawet 40 w unicie (imo ten klocek nadaje sie na deathstar, odporny na magie, stubborn itd itp, wsadzasz tam hero i jedziesz, cory zwinne bo kawaleria) wiec tym bardziej spike'i beda bezsensowne - na te dwie baski do ktroych dojda tylko jak gracz VC jest nieogarniety? wątpię
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

-Qc- pisze: Wiem - mam przypuszczenie sądzić, po oglądanych bitwach okolo 6-7 ze thunderstomp to za mało na klocek z tym bannerem. I wyłaćzenie abomki z tego paringu do czego sprowadza sie danie jej spikeów powoduje że spike'i sa out
Zacytuje losowego gracza HE: "przecież możesz zabić wszystko inne i olać oddział z BoWD"
\/\

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Przecież możesz zabić wszystko wokół i wygrać te 15.

edit: eh, Darek szybszy :D
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

ODPOWIEDZ