Nadciągają Demony Chaosu ??

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Coś mi ten ostatni czar nurgle'a przypomina :D (o ile to ostatni)

A my tu pitu pitu w sumie do końca jeszcze wszystkiego nie wiemy, a niejaki Big Al sobie już bitewki nowym legionem toczy (gdzieś tam był link do forum demonic legion).

Jako ciekawostkę wystawiał oddział 40 horrorów (lvl 4, znają 1456) z heraldem, sztandarem +1 do rzucania czarów i tym championem co ma lusterko imperialne, koszt bagatela 600 pkt. I niby się nieźle mu sprawdzało.


Co do samego legionu to coś mi się widzi, że to nieźle gięte będzie, szczególnie magia, jeżeli te wszystkie czary niszczące pojedyncze modele można celować do bohów w oddziałach, to moje TK z miękkim Hierophantą idzie się schować.


Oj w dziwną stronę ten cały battle zmierza :roll:
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

E tam anty magia musi jakaś być dla nie tzeentchowych graczy :P

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

MUKER pisze:Co do samego legionu to coś mi się widzi, że to nieźle gięte będzie, szczególnie magia, jeżeli te wszystkie czary niszczące pojedyncze modele można celować do bohów w oddziałach, to moje TK z miękkim Hierophantą idzie się schować.
Zrób tak jak ja - zbieraj demony jako drugą armię :)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Yogi
Wałkarz
Posty: 57
Lokalizacja: Gliwice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: Yogi »

Flickering Fire of Tzeentch 4+
Magic Missile 18" D6+1 hits at Str D6+1

Boon of Tzeentch 3+
the caster gains D3+1 power dice. Other wizards may not use these dice.

Glean Magic 7+
may be cast on single enemy wizard visible to caster. You may immediately cast one of that wizards spells as if it were his own. the spell is auto cast at its base casting level. Spells that summon new units may not be cast in this way.

Gift of Chaos 9+ each enemy unit (even in CC) within 12" suffers d6 Str d6 hits

Bolt of Change 12+
Magic missle range 18" 2d6 Str D6+4

Tzeentch Firestorm 13+
Magic Missle with range 24", causes 2d6 Str 5 hits. Every 3 unsaved wounds creates a new Horror. These form a new unit worth 50vps. Withing 3" of old unit.


Also flamers are 3-6
Screamers 3-6
seekers and fiends are LD 7
the tzeentch spell is written exactly how it is worded in the book. Which i am holding in my hand. It sucks.

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Hmm chciałem, żeby ulepszyli magię tzeentcha, ale to drobna przesada. Każdy czar jest wygięty. Wampiry nawet z popychaczką i recastem się chowają... Bezsensu.

Już widzę armie do DL:
2-3 oddziały po 40 horrorów, każdy z heraldem (on daje im warda na 4+?), changelingiem, do tego generał blisko, aby mieć true warda i masa furii. Do tego może jeszcze flamers o ile będą punkty. I graj z czymś takim...

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

no ładnie, jak zwykle figurki do chaosu wychodzą najdrożej

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Izo pisze:Już widzę armie do DL:
2-3 oddziały po 40 horrorów,
480 pkt każdy.
Z czarami wyłącznie czincza i nie wszystkimi.
Pierwszy miscast obniża level.

Chociaż posiadanie maga, którego żadna wykopywaczka nie ma szans zjeść - bezcenne ;)
Izo pisze:każdy z heraldem (on daje im warda na 4+?), changelingiem, do tego generał blisko, aby mieć true warda i masa furii. Do tego może jeszcze flamers o ile będą punkty. I graj z czymś takim...
Razem z ww. horrorami to właśnie złożyłeś rozpiskę na jakieś 4k punktów. Prawdę mówiąc nie wiem jak wampiry wyglądają w tym formacie, ale podejrzewam że srogo ;)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

No jak na 4k ^^
2 oddziały horrorów z heraldami to będzie ok 1300 pts, LoC ok 600 z giftami i furie za resztę + jakiś mały min/max żeby zapchać cora. Masz tam ledwie 18 kości, same magic missile, 2 oddziały z wardem na 4 i duży demon z lataniem. Oczywiście wszystko na oko, ale to nie zmienia faktu, że jak będzie za dużo punktów to się coś przytnie. Dalej chcesz bronić balansu armii ^^

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

ja pewnie sproboje


apropo balansu nie masz nic do hth a horrory sa mieciutkie w cc . Przeciwnik moze isc do ciebie i niczego sie nie bac nic go nie postraszy
To nie stara magia z zasiegiem 30 cali tylko nowa na 24 co jednak jest duza roznica. No i LoCa musisz wystawiac na widok inaczej jego levele sie zmarnuja. TO nie stary latajacy cyrk gdzie 70% wartosci armi mogles trzymac w szybkich oddzialach z ktorymi przeciwnik musi sie strasznie nameczyc zeby zdobyc pk. Sadze ze moja rozpa by cie pojachala az milo :) Twoja sprawdzi sie w tylko z niektorymi armiami moze z lizakami na biegaczu ale to koniec. Taki rodzaj rozpiski niestety bardzo zle reaguje jak przeciwnik ma MR juz jeden jest denerwujacy a pomysl ile by kosztowalo rozwalenia oddzialu pieskow z MR3 a z ich movem i twoim zasiegiem 24 gwarantuje ze potrafil bym nimi zaslonic co trzeba .

LOC z sorcererem +2 do kasta i moze robami.
+ 2 latajacych heraldow + 1 BSB np slaanesha ze sztandarem -2 do casta
jak sie gdzies da upchnac syrene bedzie git.

jeden oddzial 16-20 horrow
jakies demonetki albo co

wiaderko furi

Kawalerie khorna albo pieski
skrimerki

flamerx2 albo flamery + fieldy.


Co ciekawe pierwszy raz jest w czym wybierac w specialach :) I powatarzam kkolejne osoby pisza ze wszystkie demony maja true warda niezaleznie od odleglosci do genia :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

a jak jest z mieszaniem markow... bo o tym jeszscze niewiele wiem... mam nadzieje, ze musi byc hero zeby wystawic jednostki dango marka.. to znacznie ugrywalnilo by demony

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

nadzieja tylko to ci pozostala :) Zrobili jeden panteon i masz tego efekt nurgl z khornem ramie w ramie ida skopac tylki Khemrii :)

Pewnie jedna z pierwszych uscislen bedzie :) czy -2 do casta dziala na inkantacje Khemri ?

I odpowiedz Oczywiscie ze dziala :)

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Bez jaj - przecież to nie cast, a poziom bound spella :)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

Tomash pisze:Bez jaj - przecież to nie cast, a poziom bound spella :)
a nowe Q&A prawde nam ukaza :wink: To ze cos bylo logiczne jakos nie przeszkadzalo zamacic z Armour of Damnation swego czasu. Czasami mozna sie zdziwic jak sproboja wyjasnic co autor mial na mysli :lol2:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kensiorek pisze: czy -2 do casta dziala na inkantacje Khemri ?

I odpowiedz Oczywiscie ze dziala :)
tylko na liczki a nie na my will be done...

ale to gw wiec jak to zapisza to sie okaze ;)

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ja w tym momencie widzę swoją rozpiskę w ten sposób:

Great Unclean One - 630
4 level, trappings (regen), slime trail (no flanks or rear)

Herald of Tzeentch - 165
flames, spell breaker

Herald of Tzeentch - 165
flames, spell breaker

Herald of Nurgle BSB - 150
slime trail

11 Plaguebearers - st,mu,ch - 138
16 Horrors - st,mu,ch - 222
16 Horrors - st,mu,ch - 222

5 Furies - 60
5 Furies - 60

5 Flamers - 175
3 Bloodcrushers - 210


To jest 2197 punktów.
Do tego Banner powodujący -2 do casta do wybranego kręgu.
Ew. wymieniłbym jedne Furie na Nurglingi.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

A GUO nie jest czasem specjalem?
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Tomash pisze:A GUO nie jest czasem specjalem?
Nie jest i nigdy nie był.
Ale pewnie nigdy go na stole nie widziałeś, bo ogólnie greater daemons nie były najmocniejsze.

Ale teraz 4+save, 5+ ward i regeneracja oraz 10 ran przy jednoczesnej całkiem całkiem szybkości (6) i sile 8 (podobno nosi bazowo flaila) powoduje, że to fajny i mocny monster, a przy tym konkretny mag z niezłymi czarami.

Jak mawia Bless - śpiewa, tańczy i stepuje.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

JaceK pisze:Ja w tym momencie widzę swoją rozpiskę w ten sposób:

Great Unclean One - 630
4 level, trappings (regen), slime trail (no flanks or rear)

Herald of Tzeentch - 165
flames, spell breaker

Herald of Tzeentch - 165
flames, spell breaker

Herald of Nurgle BSB - 150
slime trail

11 Plaguebearers - st,mu,ch - 138
16 Horrors - st,mu,ch - 222
16 Horrors - st,mu,ch - 222

5 Furies - 60
5 Furies - 60

5 Flamers - 175
3 Bloodcrushers - 210


To jest 2197 punktów.
Do tego Banner powodujący -2 do casta do wybranego kręgu.
Ew. wymieniłbym jedne Furie na Nurglingi.
Jeśli tak mają wyglądać armie demonów, to chyba nie ma się czego zbytnio bać. W zasadzie to nie armia, tylko herosi z eskortą. Coprawda dla orków ten szef jest praktycznie nie do ubicia (i pewnie dla kilku innych armii też, ale to tylko 1 model i w każdym miejscu pola bitwy na raz nie będzie.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kensiorek pisze: czy -2 do casta dziala na inkantacje Khemri ?
)
teraz sie wczytalem w zasade dzialania banerka :P a czy inkantacje to magic lore? i bedzie trzeba przsecytac opis banerka kiedy trzeba wybrac lore do ktorego mamy minusy :)

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Kołata pisze:Jeśli tak mają wyglądać armie demonów, to chyba nie ma się czego zbytnio bać. W zasadzie to nie armia, tylko herosi z eskortą. Coprawda dla orków ten szef jest praktycznie nie do ubicia (i pewnie dla kilku innych armii też, ale to tylko 1 model i w każdym miejscu pola bitwy na raz nie będzie.
Będą wyglądać różnie, bo teraz armia jest znacznie bardziej zróżnicowana.

Mam 14 PD.
A do tego 7k6 strzałów trafiających pewnie na 3+ z siłą 4 - co rundę.
Więc zanim wejdziemy w combat, dostaniesz trochę po głowie.

Armia grałaby bardzo kompaktowo, bo oddziałów mało, więc łatwo sie ścisnąć. A wtedy Lord ma blisko wszędzie gdzie trzeba.

Cóż czas pokaże - jak zawsze.

Ta armia powyżej to IMHO sensowne połączenie oddziałów i zasad, które lubię (i zawsze lubiłem) z realną siłą. I szczęśliwie dla mnie wiele z nich jest teraz jeszcze lepsze :). Np. Plaguebearersi i Flamery. Więc pewnie da się jeszcze mocniej. Ale z tym poczekamy na lepszych ode mnie graczy.

A że obawy co do mocy armii na początku są zwykle przesadzone to nic nowego. :P

ODPOWIEDZ