Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Tak ale stedzia da się powstrzymać a w dodatku nie ma ward save`a (przynajmniej ma określony typ w jakikolwiek sposób) a litości dla Ciebie nie ma A co do abominacji to nawet nie wierzysz w co piszesz...
No a co do FQA i BP + R to chętnie zobaczę jak to zamierzają przyciąć (o ile w ogóle).
No a co do FQA i BP + R to chętnie zobaczę jak to zamierzają przyciąć (o ile w ogóle).
Paskudny uśmiech power gamera
-
- Masakrator
- Posty: 2297
I losowy ruch. Statystycznie stedzio jest szybciej u wroga. Poza tym, stedziów jest ok. 3-4
Hellpita maksymalnie 2.
I co tu ciąć?
Hellpita maksymalnie 2.
I co tu ciąć?
Strasznie łatwo regenkę zdjąć... ile masz flaming ataków na dystans poza krasnymi działami, lore of fire (którym i tak woundujesz dopiero na 5+ bo ma tylko 4 siły O.O) a w dodatku za śmieszne ptk. masz MR(1) i bowmenami brety <flaming atacków nie licz na CC abominacja spokojnie star dragona ubija, więc...>? a co do losowego ruchu to genialne to jest dlatego że nie da się wymanewrować tej abominacji i nie potrzebuje los`a do szarży i nie da się nią spalić szarży nawet... więc nie narzekaj bo nie masz na co.
Paskudny uśmiech power gamera
-
- Masakrator
- Posty: 2297
2 enginy i 2 z rarów:)Poza tym, stedziów jest ok. 3-4
? Oo
Losowy ruch nie jest wcale dobry,wolałbym zwykłe 6m.
dla mnie to będzie absurd jeśli ograniczy się abominacje do 0-1. Czołgi Stedzie czy inne badziewia nie mają takich ograniczeń więc nie rozumiem dlaczego tutaj miałoby takowe wyjść
Zresztą chyba Shino napisał już że raczej nie będzie ograniczania czegoś co ma losowy ruch i losowe ataki
Zresztą chyba Shino napisał już że raczej nie będzie ograniczania czegoś co ma losowy ruch i losowe ataki
Cała dyskusja o przycinaniu czegokolwiek jest teoretycznym pitoleniem jak na razie.
Teoretycznie Abominacja zjada dwie hydry i zakąsza stardragonem. Poczytajmy sobie playtesty. Na razie zamiast peanów pochwalnych wyczytać można lekkie rozczarowanie. Niby teoretycznie masakrator a w praktyce zawodzi. Mamy to nieograne i niewyćwiczone. Poczekajmy na pierwsze turnieje, chociaż lokale. Jak nowy standard z dwoma kretozordami zacznie w niezbalansowany sposób dominować w top 3, będzie to znaczyło, że jest przegięcie. Jak będziemy się smętnie wlec za wszystkimi demonami, wampirami i delfami to nie ma co przycinać, a co najwyżej modyfikować rozpiski i testować inny układ rarów.
Osobiście widzę dwa typy rozpisek, które chciałbym potestować.
1. Defensywno strzelająco magiczny, w który wejdzie jedna abomka, a może nawet żadna (na korzyść katapult i czy doomwheeli.
2. Ofensywny pestilens z furmanką i dzwonem lub dwoma furmankami + dwie abominacje.
Chciałbym żeby drugi ofensywny układ okazał się grywalny, bo znudziło mnie już paroletnie kitranie się po krzakach i modlenie się, żeby nic nie doszło. Buboniczny dwór Nurglicza z SoCa, był ciekawą odmianą, ale niezbyt skuteczną. Jeśli okaże się, że da się grać na szczurzym ofensie, będę walczył jak lew o brak jakichkolwiek ograniczeń. Jak okaże się, że to nie działa, to ograniczenie czegokolwiek będzie bez sensu, skoro układ dwu-kretozordowy i tak nie wyrywa z butów.
Także więcej grania a mniej jojczenia, chociaż oczywiście pogadać sobie też trzeba
I szybkie pytanko. Jeśli dobrze wyczytałem furmanka nie ma ŻADNEGO save'a? Ani armor ani ward? może to jest też błąd w druku?
Teoretycznie Abominacja zjada dwie hydry i zakąsza stardragonem. Poczytajmy sobie playtesty. Na razie zamiast peanów pochwalnych wyczytać można lekkie rozczarowanie. Niby teoretycznie masakrator a w praktyce zawodzi. Mamy to nieograne i niewyćwiczone. Poczekajmy na pierwsze turnieje, chociaż lokale. Jak nowy standard z dwoma kretozordami zacznie w niezbalansowany sposób dominować w top 3, będzie to znaczyło, że jest przegięcie. Jak będziemy się smętnie wlec za wszystkimi demonami, wampirami i delfami to nie ma co przycinać, a co najwyżej modyfikować rozpiski i testować inny układ rarów.
Osobiście widzę dwa typy rozpisek, które chciałbym potestować.
1. Defensywno strzelająco magiczny, w który wejdzie jedna abomka, a może nawet żadna (na korzyść katapult i czy doomwheeli.
2. Ofensywny pestilens z furmanką i dzwonem lub dwoma furmankami + dwie abominacje.
Chciałbym żeby drugi ofensywny układ okazał się grywalny, bo znudziło mnie już paroletnie kitranie się po krzakach i modlenie się, żeby nic nie doszło. Buboniczny dwór Nurglicza z SoCa, był ciekawą odmianą, ale niezbyt skuteczną. Jeśli okaże się, że da się grać na szczurzym ofensie, będę walczył jak lew o brak jakichkolwiek ograniczeń. Jak okaże się, że to nie działa, to ograniczenie czegokolwiek będzie bez sensu, skoro układ dwu-kretozordowy i tak nie wyrywa z butów.
Także więcej grania a mniej jojczenia, chociaż oczywiście pogadać sobie też trzeba
I szybkie pytanko. Jeśli dobrze wyczytałem furmanka nie ma ŻADNEGO save'a? Ani armor ani ward? może to jest też błąd w druku?
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Tak jest,furmanka nie ma żadnego save'a.
Po co jej? 6t wystarczy
Ja osobiście testowałem offens z :
Seerem na Bellu i Priestem na Furnancie+inżynierem
2ma klockami slavów
1 clanratów z doom-flayerem
1 sztormów
1 monków
latarą
abominacją
Powiem szczerze,strasznie mi się myliły zasady i było sporo wałów na moją niekorzyść,ale to niczyja wina.
Jakoś wyszło ,co widać w moim podpisie.
Przy następnej okazji testuję Koło i Wózek z supermarketu(abominację) i censerów.
Po co jej? 6t wystarczy
Ja osobiście testowałem offens z :
Seerem na Bellu i Priestem na Furnancie+inżynierem
2ma klockami slavów
1 clanratów z doom-flayerem
1 sztormów
1 monków
latarą
abominacją
Powiem szczerze,strasznie mi się myliły zasady i było sporo wałów na moją niekorzyść,ale to niczyja wina.
Jakoś wyszło ,co widać w moim podpisie.
Przy następnej okazji testuję Koło i Wózek z supermarketu(abominację) i censerów.
U mnie w defensie będą królować działa DoW, bo wychodzę z założenia, że albo brać 3 LT albo żadnego. A BCoN był z kampanii w Lutrii. W SoC wyszedł Eshin.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Mea culpa. Ale tak czy inaczej był taki sobie, choć zabawny. Jedyny plus, że na potrzeby BCoN zaopatrzyłem się w 3 regony metalowych plaguemonków i jakieś 20 censerów. Teraz się przydadząHobbit pisze:A BCoN był z kampanii w Lutrii. W SoC wyszedł Eshin.
A DoW armaty hulają. są teraz imo niestety lepsze i tańsze od latarek
A może by tak przetestować mengile? Chociaż sensowna paczka MMsów to 1,5 abominacji
Bo rhinoxy czy meneaterzy raczej się nie zmieszczą!
A co do ludzi jęczących o cięcia w BP to żadnych cięć nie będzie, bo szczury nie niszczą systemu. Wszystkie świetne rzeczy (wózki, abominacja) mają zaporowe ceny, przedmioty magiczne ssą, a magia jest mocno przeciętna, no chyba że to przegięcie jest ukryte gdzieś głęboko i wyjdzie dopiero w praniu (tak jak przy VC). Ale w tym przypadku trzeba poczekać jakieś 2 miesiące.
Jedyne co LS ma w tym momencie do ustalenia, to to czy Kondensator zjada kostkę czy tez nie i ustalenie co zrobić z tym milionem dziur (znając życie jakiś szczur powygryzał część tekstu) w zasadach.
Jedyne co LS ma w tym momencie do ustalenia, to to czy Kondensator zjada kostkę czy tez nie i ustalenie co zrobić z tym milionem dziur (znając życie jakiś szczur powygryzał część tekstu) w zasadach.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Właściwie to jak heros wejdzie do oddziału to staje się jego częścią, więc nie do końca wiadomo czy powinien móc tam wejść czy też nie.
Jeszcze na nowych skavenach ani razu nie grałem, ale zabieranie kostki przez kondensator czy ograniczanie abominacji i piecyka jest absurdalne.
Jeszcze na nowych skavenach ani razu nie grałem, ale zabieranie kostki przez kondensator czy ograniczanie abominacji i piecyka jest absurdalne.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.