Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Jab »

Tak ale stedzia da się powstrzymać a w dodatku nie ma ward save`a (przynajmniej ma określony typ w jakikolwiek sposób) a litości dla Ciebie nie ma :twisted: A co do abominacji to nawet nie wierzysz w co piszesz...
No a co do FQA i BP + R to chętnie zobaczę jak to zamierzają przyciąć (o ile w ogóle).
Paskudny uśmiech power gamera

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

abominacja ma tylko regeneracje którą łatwo ściągnąć

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

I losowy ruch. Statystycznie stedzio jest szybciej u wroga. Poza tym, stedziów jest ok. 3-4
Hellpita maksymalnie 2.
I co tu ciąć? =D>

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Poza tym, stedziów jest ok. 3-4
? Oo

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Strasznie łatwo regenkę zdjąć... ile masz flaming ataków na dystans poza krasnymi działami, lore of fire (którym i tak woundujesz dopiero na 5+ bo ma tylko 4 siły O.O) a w dodatku za śmieszne ptk. masz MR(1) i bowmenami brety <flaming atacków nie licz na CC abominacja spokojnie star dragona ubija, więc...>? a co do losowego ruchu to genialne to jest dlatego że nie da się wymanewrować tej abominacji i nie potrzebuje los`a do szarży i nie da się nią spalić szarży nawet... więc nie narzekaj bo nie masz na co.
Paskudny uśmiech power gamera

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Poza tym, stedziów jest ok. 3-4
? Oo
2 enginy i 2 z rarów:)
Losowy ruch nie jest wcale dobry,wolałbym zwykłe 6m.

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

dla mnie to będzie absurd jeśli ograniczy się abominacje do 0-1. Czołgi Stedzie czy inne badziewia nie mają takich ograniczeń więc nie rozumiem dlaczego tutaj miałoby takowe wyjść

Zresztą chyba Shino napisał już że raczej nie będzie ograniczania czegoś co ma losowy ruch i losowe ataki

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Cała dyskusja o przycinaniu czegokolwiek jest teoretycznym pitoleniem jak na razie.

Teoretycznie Abominacja zjada dwie hydry i zakąsza stardragonem. Poczytajmy sobie playtesty. Na razie zamiast peanów pochwalnych wyczytać można lekkie rozczarowanie. Niby teoretycznie masakrator a w praktyce zawodzi. Mamy to nieograne i niewyćwiczone. Poczekajmy na pierwsze turnieje, chociaż lokale. Jak nowy standard z dwoma kretozordami zacznie w niezbalansowany sposób dominować w top 3, będzie to znaczyło, że jest przegięcie. Jak będziemy się smętnie wlec za wszystkimi demonami, wampirami i delfami to nie ma co przycinać, a co najwyżej modyfikować rozpiski i testować inny układ rarów.

Osobiście widzę dwa typy rozpisek, które chciałbym potestować.
1. Defensywno strzelająco magiczny, w który wejdzie jedna abomka, a może nawet żadna (na korzyść katapult i czy doomwheeli.
2. Ofensywny pestilens z furmanką i dzwonem lub dwoma furmankami + dwie abominacje.

Chciałbym żeby drugi ofensywny układ okazał się grywalny, bo znudziło mnie już paroletnie kitranie się po krzakach i modlenie się, żeby nic nie doszło. Buboniczny dwór Nurglicza z SoCa, był ciekawą odmianą, ale niezbyt skuteczną. Jeśli okaże się, że da się grać na szczurzym ofensie, będę walczył jak lew o brak jakichkolwiek ograniczeń. Jak okaże się, że to nie działa, to ograniczenie czegokolwiek będzie bez sensu, skoro układ dwu-kretozordowy i tak nie wyrywa z butów.
Także więcej grania a mniej jojczenia, chociaż oczywiście pogadać sobie też trzeba :)

I szybkie pytanko. Jeśli dobrze wyczytałem furmanka nie ma ŻADNEGO save'a? Ani armor ani ward? może to jest też błąd w druku?

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Tak jest,furmanka nie ma żadnego save'a.
Po co jej? 6t wystarczy :mrgreen:
Ja osobiście testowałem offens z :
Seerem na Bellu i Priestem na Furnancie+inżynierem
2ma klockami slavów
1 clanratów z doom-flayerem
1 sztormów
1 monków
latarą
abominacją
Powiem szczerze,strasznie mi się myliły zasady i było sporo wałów na moją niekorzyść,ale to niczyja wina.
Jakoś wyszło :mrgreen: ,co widać w moim podpisie.
Przy następnej okazji testuję Koło i Wózek z supermarketu(abominację) i censerów.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

U mnie w defensie będą królować działa DoW, bo wychodzę z założenia, że albo brać 3 LT albo żadnego. A BCoN był z kampanii w Lutrii. W SoC wyszedł Eshin.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Hobbit pisze:A BCoN był z kampanii w Lutrii. W SoC wyszedł Eshin.
:oops: Mea culpa. Ale tak czy inaczej był taki sobie, choć zabawny. Jedyny plus, że na potrzeby BCoN zaopatrzyłem się w 3 regony metalowych plaguemonków i jakieś 20 censerów. Teraz się przydadzą

A DoW armaty hulają. są teraz imo niestety lepsze i tańsze od latarek

A może by tak przetestować mengile? Chociaż sensowna paczka MMsów to 1,5 abominacji :|

Bo rhinoxy czy meneaterzy raczej się nie zmieszczą!

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

ja wychodzę z założenia że albo gramy skavenami albo dow<kropka>

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

A co do ludzi jęczących o cięcia w BP to żadnych cięć nie będzie, bo szczury nie niszczą systemu. Wszystkie świetne rzeczy (wózki, abominacja) mają zaporowe ceny, przedmioty magiczne ssą, a magia jest mocno przeciętna, no chyba że to przegięcie jest ukryte gdzieś głęboko i wyjdzie dopiero w praniu (tak jak przy VC). Ale w tym przypadku trzeba poczekać jakieś 2 miesiące.
Jedyne co LS ma w tym momencie do ustalenia, to to czy Kondensator zjada kostkę czy tez nie i ustalenie co zrobić z tym milionem dziur (znając życie jakiś szczur powygryzał część tekstu) w zasadach.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Niech tylko pozwolą wkładać dodatkowych bohaterów do oddziałów pchających wózki, to nawet mogą przyciąć sztormówkę do one use only :lol2:

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Właściwie to jak heros wejdzie do oddziału to staje się jego częścią, więc nie do końca wiadomo czy powinien móc tam wejść czy też nie.

Jeszcze na nowych skavenach ani razu nie grałem, ale zabieranie kostki przez kondensator czy ograniczanie abominacji i piecyka jest absurdalne.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

W końcu doczekałem się przesyłki z nowym bookiem (my precious), przejrzałem go poczytałem zasady nowych i starych oddziałów oraz zabawek. W związku z tym mam pytanko. Plague Furnace nie ma jakiejkolwiek ochrony czy może oślepłem?
Obrazek

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Nie ma.

Awatar użytkownika
Baudolino
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Baudolino »

Dzwon już nie daje +2 kości do PD? Czytałem kodeks i nie widziałem wzmianki...
Army builder dodaje 2 kości tak jak to było za starych dobrych czasów :wink:

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

ARMY BUILIDER NIE JEST NAJWIARYGODNIEJSZYM ŹRÓDŁEM! [-X
wszystkie informacje wiarygodne są tylko w booku a to co w booku jest nie jasne...
...no cóż trza czekać na FAQ :(

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Niestety, nie dodaje.

ODPOWIEDZ