Nie chcemy tych zbednych zasad który sztucznie podrażają model a nic nie dająSlayer Zabójców pisze:Nie kminie, wy chcecie miec T4, 4HP i 4++ za darmo ?
Saurian Ancients 2.0
Moderator: Ziemko
Re: Saurian Ancients 2.0
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No bo każdy bierze te wardy na magachStan pisze:Link jest imo znacznie lepszy niż dodatkowe 6 cali.
Dolicz na każdym 4+ warda za 100pkt
Link kosztuje dodatkowe punkty w modelach z nim, bez dyscypliny za 50 jest tragiczny
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Inne armie chyba mają dodatkowe HP, Resil i faktycznie przydatne zasady za darmo patrząc po cenachSlayer Zabójców pisze:Nie kminie, wy chcecie miec T4, 4HP i 4++ za darmo ?
Mogę doliczyć za model z linkiem 415/540 pt W tę zasadę armijną trzeba wpompowac grube punkty, żeby w ogóle nadawała się do gry.Stan pisze:Link jest imo znacznie lepszy niż dodatkowe 6 cali.
Dolicz na każdym 4+ warda za 100pkt
4++ za 100pt było z 2 lata temu, jeśli nie więcej.
Nie wierzę, że wg was ~100pt różnicy od średniej jest uzasadnione, bo mag który ginie w momencie zetknięcia się z wrogiem ma warda na 4+ i żadnych przydatnych przy czarowaniu zasad x--D
Przecież to widać gołym okiem, że coś jest nie tak chociażby przy tych przykładowych złożeniach wyżej. C'mon
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Niech tam slan jest jaki jest, ale zrobili by opcje wykupi mastera na skink priescie i dali SA dostęp do Thumaturgii.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Kiedyś dali opcję na "małego mastera" z trzema czarami. Z połowy rozpisek od razu zniknęła żaba, bo była tańsza alternatywa która robiła mniej więcej to samo.Big Boss M. pisze:Niech tam slan jest jaki jest, ale zrobili by opcje wykupi mastera na skink priescie i dali SA dostęp do Thumaturgii.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
To znaczy że Żaba jest za droga:) zdecydowanie w SA balans wewnętrzny jest mocno zachwiany, jest opcja żeby był jakiś patch po etc żeby cos poprawić do czasu wyjścia pełnej książki?
Hmm, patrząc na 3 najdroższych magów z tabelki, to każdy z nich ma dobrą przeżywalność, ale tylko jeden - ten najdroższy - jest totalnym warzywem w cc.Slayer Zabójców pisze:Nie kminie, wy chcecie miec T4, 4HP i 4++ za darmo ?
Slann 1 atak ws2 s3.
Shaman z GW 2 ataki ws4 s6, do tego stomp z s4 i D3 impacty.
Prophet z IW 2 ataki ws4 s5, battle focus od drugiej tury.
Z połowy? Slann w ogóle nie grał chyba.Dancaarkiiel pisze:Kiedyś dali opcję na "małego mastera" z trzema czarami. Z połowy rozpisek od razu zniknęła żaba, bo była tańsza alternatywa która robiła mniej więcej to samo.Big Boss M. pisze:Niech tam slan jest jaki jest, ale zrobili by opcje wykupi mastera na skink priescie i dali SA dostęp do Thumaturgii.
Szkoda tylko, że chcieli przywrócić slana wywalając skinka zamiast poprawić slanna...
Faktycznie jest za drogi patrząc na innych magów. Płacimy za opcje, za które musimy zapłacić. Ward 4+dużo nie daje, bo w walce i tak zginie, a od strzelania jest oddział. A z kolei T4 4++ nie jest aż tak dobre, żeby latał solo.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Zgadzam się. Z tego co wiem, tylko zmiany punktowe. Więc na przykład żółwik dalej będzie gównem, ale tańszym x))Big Boss M. pisze:To znaczy że Żaba jest za droga:) zdecydowanie w SA balans wewnętrzny jest mocno zachwiany, jest opcja żeby był jakiś patch po etc żeby cos poprawić do czasu wyjścia pełnej książki?
Chciałem być szczodryCuendae pisze:Z połowy? Slann w ogóle nie grał chyba.
Szkoda tylko, że chcieli przywrócić slana wywalając skinka zamiast poprawić slanna...
Faktycznie jest za drogi patrząc na innych magów. Płacimy za opcje, za które musimy zapłacić. Ward 4+dużo nie daje, bo w walce i tak zginie, a od strzelania jest oddział. A z kolei T4 4++ nie jest aż tak dobre, żeby latał solo.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Niech zabiorą Slannowi 1hp i 4++ to od razu stanie się ze 130 punktów tańszy
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Chyba jedynkę przypadkowo wcisnąłeśSlayer Zabójców pisze:Niech zabiorą Slannowi 1hp i 4++ to od razu stanie się ze 130 punktów tańszy
Thyro jest 0-2. ~320 pt za czanel, c'mon bruhSlayer Zabójców pisze:Niech zabiorą Slannowi 1hp i 4++ to od razu stanie się ze 130 punktów tańszy
@Slayer chłopaki mają rację - za swoje bazowe punkciki Slann ssie okrutnie w porównaniu do innych magów.
W sumie dokładnie tak samo jak nasz park maszynowy - płacimy mnóstwo punktów za gówniane zasady
Ja kibicuję bardzo, żeby SA wywalczyło jakoeś boosty!
W sumie dokładnie tak samo jak nasz park maszynowy - płacimy mnóstwo punktów za gówniane zasady
Ja kibicuję bardzo, żeby SA wywalczyło jakoeś boosty!
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Jedyne co trzeba zrobić to dać żabie dostęp do wszystkich rodzajów magii...
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Poza occultyzmem nic to nie zmienia, op lore.
Kmina ma chanelach byłaby zabawna właśnie gdyby nie te 4 kości limitu
Kmina ma chanelach byłaby zabawna właśnie gdyby nie te 4 kości limitu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Rzucać kometę bez ryzyka zabicia się (wardy)
Podbijać zasięg szarży na karmin z wichcraft
Wg mnie to są syte opcje.
Podbijać zasięg szarży na karmin z wichcraft
Wg mnie to są syte opcje.
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
>4++lwieserce85 pisze:Rzucać kometę bez ryzyka zabicia się (wardy)
[...]
>bez ryzyka
C'mon bruh
Żaba będzie brana obojętnie jaka cena, bo to jedyny Master a Magia jest najmocniejszą z faz gry. Wiadomo zresztą co się stało gdy skink mógł być Masterem.