Rozpiski :)

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Re: Rozpiski :)

Post autor: Kacpi 1998 »

Scroll of mighty incantations-magia siada :wink: a jak stracę oddział to 200pkt a nie 600.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kacpi 1998 pisze:Lepsze 2x3 rydwany od 6
oj nie. 3 rydwnay to bardzo slaby oddzial. Ciezko znalezc gorszy. Nie maja zbyt duzo ran, sily przebicia ani wytrzymalosci, lub choc niskiej ceny.

po co masz nekrotekta w armii?

3 nekropolisy nie dzialaja. Przy 4 jest juz dobrze, ale wszystkie powinny przezyc, zbey sie dobrze bily. 5tki juz sa super.

nie rozumiem tez idei warda 4+ na magu lordzie. Mr(3) jest lepszy.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Jesteś taki szalony, że corów nie zapchałeś :wink:
Zdejmij czaszki z katap i daj więcej tg.
edit Dzooma usunął rozpiskę w chwili pisnia tego posta :?:

@Shino
Necrotect daje regenkę konstruktom, ward jest na snajperki, ifki, snajperów i ew cc.
Wolę swoją wizję wężów\rydwanów ale co byś zmienił nie zmieniając za dużo ?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Wywal necrotecta, necrotect jest od dawania hejta, a nie regenki.

W tej rozpisce nie ma miejsca na wszystko, co chciałbyś w niej mieć. Postanowiłeś pociąć jakość oddziałów, żeby zwiększyć ich liczebność i w efekcie uzyskałeś:
- Słabe kolegium Lighta (dwóch magów, to żadne kolegium, Banishment z S:5 to nie Banishment, tylko pocisk z Dark magic)
- Słabe rydwany, które nie nadają się ani do odginania (za drogie), ani do walki (za mało).
- Słaby, bo nieliczny oddział węży, którego boli nagle wszystko co strzela, bo jeśli do walki nie dojdą wszystkie to jest mega słabo, a nawet jeśli dojdą to z inicjatywą TK możesz śmiało założyć, że jeszcze przynajmniej jeden spadnie zanim zdąży uderzyć. Ostatni pozostały przy życiu nic nie zrobi i zginie.

Masz więc w armii 175+175+205=555 pkt, które utopiłeś w złożeniach, które nie mają szans powodzenia oraz to nieszczęsne kolegium Lighta.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Tak, tak to juz czytałem :wink:
Jak za 60pkt necrotect da mi regenkę na 2 oddziałach to się spłaca a nie jednokrotnie rzuciłem tą szóstkę na sfinksie od armaty. :)
Lepiej mi sie sprawdzają takie oddziały rozbite bo jak szarżuą to coś robią a jak nie to nie więc szarżując 6 rydwanów albo doszarżujesz i wygrasz albo spalisz szarżę i dostajesz oklep w następnej turze a majac 2x3 możesz doszrżować obiema i wychodzi na to somo co 6,spalić jedną 3 drugą dojechać i wychodzi jakiś remisik albo obiema spalić a na to jest niska szansa.
Dodatkowo mniej mnie bolą klątwy bo nie robi mi sie bezurzyteczny kloc warty mnóstwo punktów po jednym czarze i to co juz pisałem fajniej sie wskszesza takie oddziały.
Piszecie tutaj o schodzeniu modeli a jak mi zejdą 3 z 6 to to samo jak by mi zeszła jedna 3.
Daje to także wiel możliwości takich jak flankowanie a nie wpychanie się w innąhordę licząc na szóstki.
W magii lighta nie chodzi tylko o Baniszment s siłą 8. :wink:
Zaproponujcie cos zamiast tylko narzekać. :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jak za 60pkt necrotect da mi regenkę na 2 oddziałach to się spłaca a nie jednokrotnie rzuciłem tą szóstkę na sfinksie od armaty. :)
no to juz jak wolisz. Zupelnie nie rozumiem tego, szczegolnie, ze jestes uwiazany pozycja modelu z mv 4. to psrawia, ze jelsi cos wpadnie w sfinksa i zada rane 2 za duzo to roibi ovverun w inny oddzial i konczysz gre.

Ew. masz nekrotekta za daleko i i tak nie daje bonusu.
a majac 2x3 możesz doszrżować obiema i wychodzi na to somo co 6,spalić jedną 3 drugą dojechać i wychodzi jakiś remisik albo obiema spalić a na to jest niska szansa.
ciekawe. Raczej jesli z 2 trojke jedna spali a druga nie, to sie pposypie z atakow i cc i przegrasz gre przez dobry reform przeciwnika.

inna sprawa, ze 6 wozkow to juz za duzy oddzial jesli chodiz oj ego koszt.

Jakkie klatwy? Curse of anaheir? przeciez i tak nie maszerujesz. Jakies flames of phoenix? niema znaeczenia czy masz 3 czy 6 modeli. To i tak malo hitow jak na taki czar. Lepiej to rzucac w szkiele jesli nie maja mra
W magii lighta nie chodzi tylko o Baniszment s siłą 8. :wink:
w lightcie chodzi o to, zeby zdjac scrolla zanim dojdzie do walk. Ew. zeby miec czym zabic w tej armii demona z wochu. Ty zupelnie sobie z wochem nie radzisz ta armia. co ciekawe z he i demonami tez nie.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Po to była ta 10 łuków żeby chodził w niej necrotect a nie kadra, nie jestem uwiązany modelem z 4 mv bo sfinksy mają 6 mv i mnie jakoś za bardzo nie wprzedzą.
Klątwy typu -k3 da tafa.
Zaproponuj cos a nie tylko najerzdżaj.
Co sądzicie o urzyteczności hirotytana ?

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ja gram na trójkach rydwanów. Czwórki robią niewiele więcej, dalej te rydwany mają siłę roweru, a są jeszcze droższe i zajmują więcej miejsca. Trójka rydwanów nie ma zmielić hordy przeciwnika, bo tego czwórka też nie zrobi, ale szachuje jakieś pojedyncze wrogie modele, śmietnik czy wpada od boku. Poza tym fajnie zgarnia ostrzał, który z reguły da się jeszcze odleczyć. Reasumując, robi to samo, co 4, tylko taniej, ale zapewne zależy też od stylu gry.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

+1

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Jesteś taki szalony, że corów nie zapchałeś :wink:
Zdejmij czaszki z katap i daj więcej tg.
edit Dzooma usunął rozpiskę w chwili pisnia tego posta :?:
Tak, usunąłem bo zauważyłem właśnie to o czym pisałeś :) Tak ją namiętnie modyfikowałem (a w pracy nie mam AB), że rzeczywiście zrobiło się zbyt mało ptk w corach.

Dzięki Kacpi za chęć pomocy. Kombinuję dalej, ale póki co bez zadowalającego efektu.
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Domino pisze:Ja gram na trójkach rydwanów. Czwórki robią niewiele więcej, dalej te rydwany mają siłę roweru, a są jeszcze droższe i zajmują więcej miejsca. Trójka rydwanów nie ma zmielić hordy przeciwnika, bo tego czwórka też nie zrobi, ale szachuje jakieś pojedyncze wrogie modele, śmietnik czy wpada od boku. Poza tym fajnie zgarnia ostrzał, który z reguły da się jeszcze odleczyć. Reasumując, robi to samo, co 4, tylko taniej, ale zapewne zależy też od stylu gry.
3ka jeszcze cos robi. 2ka juz nie. jak ci odstrzela 2 rydwany (cow iekszosc armii robie bez problemu) to nie masz oddzialu o jakiejkolwiek sile razenia (mozesz wskrzesic 1 rydwan w magii lub 0. Wiecej nawet jak ci sie uda to bardziej fartem niz czymkolwiek innym zazwyczaj).

dlatego wole 4ki. nawet jak jeden spadnie to masz 3ke, ktora dziala. w momencie jak spadna 2 to nadal masz szanse zrobic cos, zeby ten oddzial dzialal ;)
Po to była ta 10 łuków żeby chodził w niej necrotect a nie kadra, nie jestem uwiązany modelem z 4 mv bo sfinksy mają 6 mv i mnie jakoś za bardzo nie wprzedzą.
Klątwy typu -k3 da tafa.
zrezygnuj z pomyslu nekrotekta w 10tce czegokolwiek. d6s4 zdejmuje mu lookouta i daje darmowe 60 pkt dla przeciwnika.
i nadal jestes uwiazany tym modelem, bo nie bedziesz jego oddzialem szarzowal (to jest najwieksza bolaczka tk. po wlasnej szarzy oddzialy wychodza czesto z zasiegu czarow).
Co sądzicie o urzyteczności hirotytana ?
jest dobry, ale moim zdaniem magia jest wystarczajaco silna i mozna zamiastniego wrzucic wiecej combatu, ktory jest potrzebny tej armii.

co do zaproponowania zmian:

mi sie nie podobaja sfinksy. JEsli juz wole nekro sfinksy, ktore sa znacznie szybsze (3" w ruchu i 2 w szarzy). skarbonke zmienilbym na warriorow, al wiem, ze wiekszosc graczy gra na lukach.

zabral muzykow z wozkow. Z doswiadczenia czesto strata rany nie boli tak bardzo a proba swiftow na ld8 czesto konczy sie niepowodzeniam.

10 lukow zamienil na 2giego fasta (lub oba fasty na zwykle kawalerie. choc tu juz zalezy od obranej taktyki).

wrzucil 4tego i 5tego weza na przyklad kosztem katapult (jak dla mnie sa zbyt niecelne, oraz ostatnio wszystko co moze ma warda na ogien).

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Zaproponuj cos a nie tylko najerzdżaj.
Lol akurat Shino ogarnia zarowno gre jak i cisnie mumiami od lat ... Po prostu ma taki stajl wyrazania opinii :wink: Zamiast się czepiac radze chlonac wiedze :mrgreen:

Co myslicie o czyms takim ? Nie mam Ab zainstalowanego ...może ktoś przeliczyc czy się mieści na 2700 ? :wink: Mnie wychodzilo 2702 pkt. przy zalozeniu ,ze king kosztuje 301pkt.


Liche High Priest - lvl 4, skrol .

Tomb King - Wozek ,Ward 4+ ,Glitering Scale , , wlocznia/flail ,tarcza (King do zastanowienia ,bo nie pamiętam czy ten armor to nie jest light i wtedy jakoś sv.4+ wychodzi ? Ewentualnie z The Other Trickster's Shard ...)

40 Luków
40 Luków


14 Skeleton Warriors

8 Rydwanow - fcg ,+1Mv.

Skorp
Skorp

6 Węży

Cacket


Nekrosfinks
Nekrosfinks


ps.
Jeszcze sie zastanawialem nad wywaleniam jednego weza i przycieciu gdzies punktow na trzeciego skorpiona .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Tak trochę jakbyś nie miał odginaczek. :P Koniecznie musisz ich mieć tym więcej, im więcej masz dużych oddziałów, a 9 rydwanów wliczając kinga to spory wagon. Podoba mi się opcja gry na dwóch Necrosphinxach, samemu zdarzyło mi się tak grac i to działało.

Zamieniłbym 14 warriorów + trochę łuków na przynajmniej 2x 5 Skeleton Horse Archers.

Awatar użytkownika
DjMicro
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: DjMicro »

To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

DjMicro pisze:To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?
Do odginania/blokowania :D
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Odginaczki to skorpy :wink: dlatego chcialem wcisnac trzeciego ... Jak nie bede potrzebowal akurat odginaczki to zrobia wiecej niz konny szajs :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

DjMicro pisze:To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?
Niszczenie maszyn.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

DjMicro pisze:To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?
Scout, panie, scout. Scout załatwia problem braku marszu. Blokuje warlockom i innej ujni vanguardy.

Skorpy nie wystawią się na tyle blisko wroga, żeby zablokować vanguardy i nie dotrzymują kroku rydwanom. Jeśli chcesz odginaczkę ze speciali, polecam Carriony. 3 Carriony są tańsze, mają więcej woundów, dalej się poruszają i latają.

Awatar użytkownika
DjMicro
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: DjMicro »

no ok ale w 1 turze nie można szarżować a w 2 już nic z nich nie zostaje ...

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Ale oni są właśnie po to, żeby zginąć. Mają zginąć zamiast czegoś innego, co chronią, odginając szarżę. Zresztą... Naprawdę myślisz, że kawaleria TK powinna szarżować na cokolwiek?

ODPOWIEDZ