![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rozpiski :)
Moderator: Shino
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Re: Rozpiski :)
Scroll of mighty incantations-magia siada
a jak stracę oddział to 200pkt a nie 600.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
oj nie. 3 rydwnay to bardzo slaby oddzial. Ciezko znalezc gorszy. Nie maja zbyt duzo ran, sily przebicia ani wytrzymalosci, lub choc niskiej ceny.Kacpi 1998 pisze:Lepsze 2x3 rydwany od 6
po co masz nekrotekta w armii?
3 nekropolisy nie dzialaja. Przy 4 jest juz dobrze, ale wszystkie powinny przezyc, zbey sie dobrze bily. 5tki juz sa super.
nie rozumiem tez idei warda 4+ na magu lordzie. Mr(3) jest lepszy.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Jesteś taki szalony, że corów nie zapchałeś
Zdejmij czaszki z katap i daj więcej tg.
edit Dzooma usunął rozpiskę w chwili pisnia tego posta
@Shino
Necrotect daje regenkę konstruktom, ward jest na snajperki, ifki, snajperów i ew cc.
Wolę swoją wizję wężów\rydwanów ale co byś zmienił nie zmieniając za dużo ?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zdejmij czaszki z katap i daj więcej tg.
edit Dzooma usunął rozpiskę w chwili pisnia tego posta
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
@Shino
Necrotect daje regenkę konstruktom, ward jest na snajperki, ifki, snajperów i ew cc.
Wolę swoją wizję wężów\rydwanów ale co byś zmienił nie zmieniając za dużo ?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Wywal necrotecta, necrotect jest od dawania hejta, a nie regenki.
W tej rozpisce nie ma miejsca na wszystko, co chciałbyś w niej mieć. Postanowiłeś pociąć jakość oddziałów, żeby zwiększyć ich liczebność i w efekcie uzyskałeś:
- Słabe kolegium Lighta (dwóch magów, to żadne kolegium, Banishment z S:5 to nie Banishment, tylko pocisk z Dark magic)
- Słabe rydwany, które nie nadają się ani do odginania (za drogie), ani do walki (za mało).
- Słaby, bo nieliczny oddział węży, którego boli nagle wszystko co strzela, bo jeśli do walki nie dojdą wszystkie to jest mega słabo, a nawet jeśli dojdą to z inicjatywą TK możesz śmiało założyć, że jeszcze przynajmniej jeden spadnie zanim zdąży uderzyć. Ostatni pozostały przy życiu nic nie zrobi i zginie.
Masz więc w armii 175+175+205=555 pkt, które utopiłeś w złożeniach, które nie mają szans powodzenia oraz to nieszczęsne kolegium Lighta.
W tej rozpisce nie ma miejsca na wszystko, co chciałbyś w niej mieć. Postanowiłeś pociąć jakość oddziałów, żeby zwiększyć ich liczebność i w efekcie uzyskałeś:
- Słabe kolegium Lighta (dwóch magów, to żadne kolegium, Banishment z S:5 to nie Banishment, tylko pocisk z Dark magic)
- Słabe rydwany, które nie nadają się ani do odginania (za drogie), ani do walki (za mało).
- Słaby, bo nieliczny oddział węży, którego boli nagle wszystko co strzela, bo jeśli do walki nie dojdą wszystkie to jest mega słabo, a nawet jeśli dojdą to z inicjatywą TK możesz śmiało założyć, że jeszcze przynajmniej jeden spadnie zanim zdąży uderzyć. Ostatni pozostały przy życiu nic nie zrobi i zginie.
Masz więc w armii 175+175+205=555 pkt, które utopiłeś w złożeniach, które nie mają szans powodzenia oraz to nieszczęsne kolegium Lighta.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Tak, tak to juz czytałem
Jak za 60pkt necrotect da mi regenkę na 2 oddziałach to się spłaca a nie jednokrotnie rzuciłem tą szóstkę na sfinksie od armaty.
Lepiej mi sie sprawdzają takie oddziały rozbite bo jak szarżuą to coś robią a jak nie to nie więc szarżując 6 rydwanów albo doszarżujesz i wygrasz albo spalisz szarżę i dostajesz oklep w następnej turze a majac 2x3 możesz doszrżować obiema i wychodzi na to somo co 6,spalić jedną 3 drugą dojechać i wychodzi jakiś remisik albo obiema spalić a na to jest niska szansa.
Dodatkowo mniej mnie bolą klątwy bo nie robi mi sie bezurzyteczny kloc warty mnóstwo punktów po jednym czarze i to co juz pisałem fajniej sie wskszesza takie oddziały.
Piszecie tutaj o schodzeniu modeli a jak mi zejdą 3 z 6 to to samo jak by mi zeszła jedna 3.
Daje to także wiel możliwości takich jak flankowanie a nie wpychanie się w innąhordę licząc na szóstki.
W magii lighta nie chodzi tylko o Baniszment s siłą 8.
Zaproponujcie cos zamiast tylko narzekać.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak za 60pkt necrotect da mi regenkę na 2 oddziałach to się spłaca a nie jednokrotnie rzuciłem tą szóstkę na sfinksie od armaty.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lepiej mi sie sprawdzają takie oddziały rozbite bo jak szarżuą to coś robią a jak nie to nie więc szarżując 6 rydwanów albo doszarżujesz i wygrasz albo spalisz szarżę i dostajesz oklep w następnej turze a majac 2x3 możesz doszrżować obiema i wychodzi na to somo co 6,spalić jedną 3 drugą dojechać i wychodzi jakiś remisik albo obiema spalić a na to jest niska szansa.
Dodatkowo mniej mnie bolą klątwy bo nie robi mi sie bezurzyteczny kloc warty mnóstwo punktów po jednym czarze i to co juz pisałem fajniej sie wskszesza takie oddziały.
Piszecie tutaj o schodzeniu modeli a jak mi zejdą 3 z 6 to to samo jak by mi zeszła jedna 3.
Daje to także wiel możliwości takich jak flankowanie a nie wpychanie się w innąhordę licząc na szóstki.
W magii lighta nie chodzi tylko o Baniszment s siłą 8.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zaproponujcie cos zamiast tylko narzekać.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
no to juz jak wolisz. Zupelnie nie rozumiem tego, szczegolnie, ze jestes uwiazany pozycja modelu z mv 4. to psrawia, ze jelsi cos wpadnie w sfinksa i zada rane 2 za duzo to roibi ovverun w inny oddzial i konczysz gre.Jak za 60pkt necrotect da mi regenkę na 2 oddziałach to się spłaca a nie jednokrotnie rzuciłem tą szóstkę na sfinksie od armaty.![]()
Ew. masz nekrotekta za daleko i i tak nie daje bonusu.
ciekawe. Raczej jesli z 2 trojke jedna spali a druga nie, to sie pposypie z atakow i cc i przegrasz gre przez dobry reform przeciwnika.a majac 2x3 możesz doszrżować obiema i wychodzi na to somo co 6,spalić jedną 3 drugą dojechać i wychodzi jakiś remisik albo obiema spalić a na to jest niska szansa.
inna sprawa, ze 6 wozkow to juz za duzy oddzial jesli chodiz oj ego koszt.
Jakkie klatwy? Curse of anaheir? przeciez i tak nie maszerujesz. Jakies flames of phoenix? niema znaeczenia czy masz 3 czy 6 modeli. To i tak malo hitow jak na taki czar. Lepiej to rzucac w szkiele jesli nie maja mra
w lightcie chodzi o to, zeby zdjac scrolla zanim dojdzie do walk. Ew. zeby miec czym zabic w tej armii demona z wochu. Ty zupelnie sobie z wochem nie radzisz ta armia. co ciekawe z he i demonami tez nie.W magii lighta nie chodzi tylko o Baniszment s siłą 8.![]()
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Po to była ta 10 łuków żeby chodził w niej necrotect a nie kadra, nie jestem uwiązany modelem z 4 mv bo sfinksy mają 6 mv i mnie jakoś za bardzo nie wprzedzą.
Klątwy typu -k3 da tafa.
Zaproponuj cos a nie tylko najerzdżaj.
Co sądzicie o urzyteczności hirotytana ?
Klątwy typu -k3 da tafa.
Zaproponuj cos a nie tylko najerzdżaj.
Co sądzicie o urzyteczności hirotytana ?
Ja gram na trójkach rydwanów. Czwórki robią niewiele więcej, dalej te rydwany mają siłę roweru, a są jeszcze droższe i zajmują więcej miejsca. Trójka rydwanów nie ma zmielić hordy przeciwnika, bo tego czwórka też nie zrobi, ale szachuje jakieś pojedyncze wrogie modele, śmietnik czy wpada od boku. Poza tym fajnie zgarnia ostrzał, który z reguły da się jeszcze odleczyć. Reasumując, robi to samo, co 4, tylko taniej, ale zapewne zależy też od stylu gry.
Tak, usunąłem bo zauważyłem właśnie to o czym pisałeśJesteś taki szalony, że corów nie zapchałeś![]()
Zdejmij czaszki z katap i daj więcej tg.
edit Dzooma usunął rozpiskę w chwili pisnia tego posta![]()
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dzięki Kacpi za chęć pomocy. Kombinuję dalej, ale póki co bez zadowalającego efektu.
3ka jeszcze cos robi. 2ka juz nie. jak ci odstrzela 2 rydwany (cow iekszosc armii robie bez problemu) to nie masz oddzialu o jakiejkolwiek sile razenia (mozesz wskrzesic 1 rydwan w magii lub 0. Wiecej nawet jak ci sie uda to bardziej fartem niz czymkolwiek innym zazwyczaj).Domino pisze:Ja gram na trójkach rydwanów. Czwórki robią niewiele więcej, dalej te rydwany mają siłę roweru, a są jeszcze droższe i zajmują więcej miejsca. Trójka rydwanów nie ma zmielić hordy przeciwnika, bo tego czwórka też nie zrobi, ale szachuje jakieś pojedyncze wrogie modele, śmietnik czy wpada od boku. Poza tym fajnie zgarnia ostrzał, który z reguły da się jeszcze odleczyć. Reasumując, robi to samo, co 4, tylko taniej, ale zapewne zależy też od stylu gry.
dlatego wole 4ki. nawet jak jeden spadnie to masz 3ke, ktora dziala. w momencie jak spadna 2 to nadal masz szanse zrobic cos, zeby ten oddzial dzialal
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zrezygnuj z pomyslu nekrotekta w 10tce czegokolwiek. d6s4 zdejmuje mu lookouta i daje darmowe 60 pkt dla przeciwnika.Po to była ta 10 łuków żeby chodził w niej necrotect a nie kadra, nie jestem uwiązany modelem z 4 mv bo sfinksy mają 6 mv i mnie jakoś za bardzo nie wprzedzą.
Klątwy typu -k3 da tafa.
i nadal jestes uwiazany tym modelem, bo nie bedziesz jego oddzialem szarzowal (to jest najwieksza bolaczka tk. po wlasnej szarzy oddzialy wychodza czesto z zasiegu czarow).
jest dobry, ale moim zdaniem magia jest wystarczajaco silna i mozna zamiastniego wrzucic wiecej combatu, ktory jest potrzebny tej armii.Co sądzicie o urzyteczności hirotytana ?
co do zaproponowania zmian:
mi sie nie podobaja sfinksy. JEsli juz wole nekro sfinksy, ktore sa znacznie szybsze (3" w ruchu i 2 w szarzy). skarbonke zmienilbym na warriorow, al wiem, ze wiekszosc graczy gra na lukach.
zabral muzykow z wozkow. Z doswiadczenia czesto strata rany nie boli tak bardzo a proba swiftow na ld8 czesto konczy sie niepowodzeniam.
10 lukow zamienil na 2giego fasta (lub oba fasty na zwykle kawalerie. choc tu juz zalezy od obranej taktyki).
wrzucil 4tego i 5tego weza na przyklad kosztem katapult (jak dla mnie sa zbyt niecelne, oraz ostatnio wszystko co moze ma warda na ogien).
Lol akurat Shino ogarnia zarowno gre jak i cisnie mumiami od lat ... Po prostu ma taki stajl wyrazania opiniiZaproponuj cos a nie tylko najerzdżaj.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Co myslicie o czyms takim ? Nie mam Ab zainstalowanego ...może ktoś przeliczyc czy się mieści na 2700 ?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Liche High Priest - lvl 4, skrol .
Tomb King - Wozek ,Ward 4+ ,Glitering Scale , , wlocznia/flail ,tarcza (King do zastanowienia ,bo nie pamiętam czy ten armor to nie jest light i wtedy jakoś sv.4+ wychodzi ? Ewentualnie z The Other Trickster's Shard ...)
40 Luków
40 Luków
14 Skeleton Warriors
8 Rydwanow - fcg ,+1Mv.
Skorp
Skorp
6 Węży
Cacket
Nekrosfinks
Nekrosfinks
ps.
Jeszcze sie zastanawialem nad wywaleniam jednego weza i przycieciu gdzies punktow na trzeciego skorpiona .
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Tak trochę jakbyś nie miał odginaczek.
Koniecznie musisz ich mieć tym więcej, im więcej masz dużych oddziałów, a 9 rydwanów wliczając kinga to spory wagon. Podoba mi się opcja gry na dwóch Necrosphinxach, samemu zdarzyło mi się tak grac i to działało.
Zamieniłbym 14 warriorów + trochę łuków na przynajmniej 2x 5 Skeleton Horse Archers.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Zamieniłbym 14 warriorów + trochę łuków na przynajmniej 2x 5 Skeleton Horse Archers.
Do odginania/blokowaniaDjMicro pisze:To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Odginaczki to skorpy
dlatego chcialem wcisnac trzeciego ... Jak nie bede potrzebowal akurat odginaczki to zrobia wiecej niz konny szajs ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Niszczenie maszyn.DjMicro pisze:To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Scout, panie, scout. Scout załatwia problem braku marszu. Blokuje warlockom i innej ujni vanguardy.DjMicro pisze:To niech ktoś mi wytłumaczy istotę grania tymi konnymi łucznikami.
Mv 8, FC i co dalej ?
Skorpy nie wystawią się na tyle blisko wroga, żeby zablokować vanguardy i nie dotrzymują kroku rydwanom. Jeśli chcesz odginaczkę ze speciali, polecam Carriony. 3 Carriony są tańsze, mają więcej woundów, dalej się poruszają i latają.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Ale oni są właśnie po to, żeby zginąć. Mają zginąć zamiast czegoś innego, co chronią, odginając szarżę. Zresztą... Naprawdę myślisz, że kawaleria TK powinna szarżować na cokolwiek?