Pytania o nowe demony
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
a co za róznica?
Rulebook wyróznia tury, i tury gracza. Tur jest sześc, tura gracza to jego 4 fazy po kolei.
jak mam rerol w turze gracza, to chyba oczywiste że zarowno swojej jak i przeciwnika - inaczej byłoby "w turze posiadacza", albo w inszej "swojej" turze.
Rulebook wyróznia tury, i tury gracza. Tur jest sześc, tura gracza to jego 4 fazy po kolei.
jak mam rerol w turze gracza, to chyba oczywiste że zarowno swojej jak i przeciwnika - inaczej byłoby "w turze posiadacza", albo w inszej "swojej" turze.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Taaaak, mr. Szafa?
To skoro piszesz "may reroll one dice per player turn", to dlaczego czołgi nie mogą używać SP w turze przeciwnika, jak w opisie czołgu jest napisane, że "all unused SP are lost at the end of turn"?
Czemu miałoby być inaczej z tym przerzutem?
To skoro piszesz "may reroll one dice per player turn", to dlaczego czołgi nie mogą używać SP w turze przeciwnika, jak w opisie czołgu jest napisane, że "all unused SP are lost at the end of turn"?
Czemu miałoby być inaczej z tym przerzutem?
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
no wlasnie na end of turn pierwsze end of the turn jest po twoje fazie walki.Toni pisze:Taaaak, mr. Szafa?
To skoro piszesz "may reroll one dice per player turn", to dlaczego czołgi nie mogą używać SP w turze przeciwnika, jak w opisie czołgu jest napisane, że "all unused SP are lost at the end of turn"?
Czemu miałoby być inaczej z tym przerzutem?
Eliksir Sily DE dziala tak samo dostajesz +3 do sily do poczatku tury a pierwszy taki moment to oczywiscie poczatek tury przeciwnika. Z willem masz tak samo dostajesz 1 przerzut na ture gracza.
w takim wypaku potion jest kompletnie do dupy...
wg mnie dziala do nastepnej Twojej i tak samo wg mnie dziala ten gift... masz przezut na swoja ture ale cala [przeciwnika i swoja ujeta jak ture gry...]
mniej wiecej dlatego nie teleportuje sie z MSOTHW w turze przeciwnika...
wg mnie dziala do nastepnej Twojej i tak samo wg mnie dziala ten gift... masz przezut na swoja ture ale cala [przeciwnika i swoja ujeta jak ture gry...]
mniej wiecej dlatego nie teleportuje sie z MSOTHW w turze przeciwnika...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
moze i jest do dupy ale LS tak go interpretuje przynajmniej jakas spojnosc jest.bigpasiak pisze:w takim wypaku potion jest kompletnie do dupy...
wg mnie dziala do nastepnej Twojej i tak samo wg mnie dziala ten gift...
mniej wiecej dlatego nie teleportuje sie z MSOTHW w turze przeciwnika...
widzisz sam napisales ture gry a w opisie mowia wyraznie o turze gracza.masz przezut na swoja ture ale cala [przeciwnika i swoja ujeta jak ture gry...]
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
może dlatego że steam tank ma w opisie że uzywa sie punktów pary w swojej turze? Niech se je trzyma do końca mojej, i tak nic z nimi nie zrobi...Toni pisze:Taaaak, mr. Szafa?
To skoro piszesz "may reroll one dice per player turn", to dlaczego czołgi nie mogą używać SP w turze przeciwnika, jak w opisie czołgu jest napisane, że "all unused SP are lost at the end of turn"?
Czemu miałoby być inaczej z tym przerzutem?
Pasiak - daj cytat z teleportera.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
No nie wiem - ma napisane, że "all unused SP are lost at the end of turn" - według Twojej logiki mogę sobie używać SP w turze przeciwnikaw tym momencie np. assassin skavenów z eshina ma z dupy granie z imperium - bo mogę sobie wykorzystać niezużyte SP w turze walki przeciwnika, co oznacza, że grinduję sobię tankiem np.
I w tym momencie tank jest dużo mocniejszy
I w tym momencie tank jest dużo mocniejszy
Ostatnio zmieniony 27 sie 2008, o 23:15 przez Toni, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba nie rozumiecie o co mi chodzi - skoro Tzeentch Will daje możliwość re-rolla w "player turn", i według tego zapisu Szafa chce re-rollować DD, to czemu czołg z zapisem "all unused SP are lost at the end of turn" nie może sobie np. zachować SP do tury walki przeciwnika i grindować w jego turze - bo jest napisane "at the end of turn", a nie at the end of YOUR turn. Tury jako całości, połączenia tur mojej i przeciwnika (oczywiście pod warunkiem, że 1 tura należy do Imperium )
Zresztą przydałby się nr. strony z zapisem o Tzeentch Will, bo nie mogę tego znaleźć żeby sprawdzić jak to dokładnie jest napisane
Zresztą przydałby się nr. strony z zapisem o Tzeentch Will, bo nie mogę tego znaleźć żeby sprawdzić jak to dokładnie jest napisane
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
masz racje and the end of turn a pierwszy end turn ktory przychodzi po wygenerowanie punktow partu to wlasnie koniec twoje tury. Jesli chcesz tak na to spojrzec to pare generujesz raz na poczatku swoje tury a tracisz 2 razy na koncu twojej i koncu przeciwnika. Nic w opisie ST niepozwala ci zignorowac konca twojej tury i odrazu przeskoczycdo tury przeciwnika.
a skad wiesz, ze nie chodzi tu o koniec tury na stole obok? moze nie mozesz grindowac w swojej turze combatu jsli obok ciebie sie skonczyla wlasnie tura przed combatamibo jest napisane "at the end of turn", a nie at the end of YOUR turn. Tury jako całości, połączenia tur mojej i przeciwnika (oczywiście pod warunkiem, że 1 tura należy do Imperium
Chyba Ty nie rozumiesz. Demon może przerzucić jedną kostkę w swojej turze i jedną w turze przeciwnika.Chyba nie rozumiecie o co mi chodzi - skoro Tzeentch Will daje możliwość re-rolla w "player turn", i według tego zapisu Szafa chce re-rollować DD
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dobra, widzę, że już się zaczynają przykłady z dupy zamiast argumentacji, jeszcze ktoś zaraz przyjdzie i zacznie pieprzyć o przewracaniu ST w walce bo jest warmachiną - nie chodzi mi o to, by móc sobie grindować ST w turze przeciwnika, chodzi mi o interpretowanie zasad zgodnie z zapisem - dla mnie zapis "Daemon may re-roll a single D6 once per player turn" można przetłumaczyć jako "Demon może przerzucić pojedyńczą K6 raz na turę gracza" - nie rozumiem gdzie tu można wymyśleć, że można robić re-roll DD w turze przeciwnika
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
a ja nie rozumiem jak mozna nie zrozumieć z rulebooka ze tury gracza sa na przemian, raz moja raz twoja, i przerzucam raz w twojej, a raz w mojej.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Toni pisze: "Daemon may re-roll a single D6 once per player turn" można przetłumaczyć jako "Demon może przerzucić pojedyńczą K6 raz na turę gracza" - nie rozumiem gdzie tu można wymyśleć, że można robić re-roll DD w turze przeciwnika
A co sam grasz? Grasz z innym graczem. Sprawdz w RB jest first player i second player a nie jakis przeciwnik
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Hmm to w takim razie nie powinni dodać magicznego EACH? tak jak to jest w opisie tego giftu z dorabianiem nurglinów, że dorabia nurglingi w każdej turze magicznej.?