Nowe koncepcje
Moderator: Gremlin
co do asf to sie zgodze tylko niewiem czy 3+na niemagiczne ma sens skoro tylko smok bedzie mial takowe a nawet nie zawsze bo star dragon tez jest teraz wystawiany z magicznymi atakami
co do statystycznych rzutow na ranianie to rozumiem opcje bo tez z niej korzystam
co do statystycznych rzutow na ranianie to rozumiem opcje bo tez z niej korzystam
Ma sens, przede wszystkim w odniesieniu do oddziałów. Bohatera bierzemy w challenge i tam liczymy, że nie wykula szóstek, a jeśli oddział jest goły to, jeśli nie wyeliminujemy stojących przed nami rywali, mamy na ich odpowiedź warda. To samo na część monsterów. ASF przeciw nim też wiele nie zmieni, bo przecież nie zabijesz smoka 5 atakami.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
No proszę i nagle się okazuje, że wielu z nas gra na lordzie WD
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=1120
Od siebie powiem, że takim z ASF nie gralem nigdy bo zawsze jak go brałem (a było to często) to z kamieniem 3+WS.
Ja jeszcze mu nie raz dawałem spita z k6 ataków w CR z S2 poisonami i magicznymi atakami. Sam potrafił wtedy jakąś słabo opancerzoną piechotę wciągnąć, a nawet zabijał 4 z 5 savag orków na dzikach, dragon princów, wrighty. Naprawdę godny polecenia lord.
Pzdr.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=1120
Od siebie powiem, że takim z ASF nie gralem nigdy bo zawsze jak go brałem (a było to często) to z kamieniem 3+WS.
Ja jeszcze mu nie raz dawałem spita z k6 ataków w CR z S2 poisonami i magicznymi atakami. Sam potrafił wtedy jakąś słabo opancerzoną piechotę wciągnąć, a nawet zabijał 4 z 5 savag orków na dzikach, dragon princów, wrighty. Naprawdę godny polecenia lord.
Pzdr.
Zastanawiam się nad użycie tego Spite'a na artylerię (np. Organ Gun ). Artyleria nie ma Ld, więc automatycznie nie zdałaby testu. Otrzyma średnio 2 rany (1/3 szansy, że 3=zniszczenie). Kontynuując przykład z OG, oznacza to 120 zpt za 25 pkt.A Lamentation of Despairs (Spite; 25 points; Bound Spell. Power Level 3. One use only.)
Każdy model na polu może być obrany za cel. Jeśli nie zda testu Ld, otrzymuje K3 ran (bez AS, WS i regeneracji
Z drugiej strony, jeśli wrogie działo nie zostanie od razu zniszczone, raczej marnujesz tego Spite'a, bo trudno zniszczyć okopany (-2 do strzału) obiekt ogniem łuczników.
Jeśli jakieś zasady uniemożliwiają użycie go przeciwko artylerii, uświadomcie mi to, pls.
Jeśli nie, to co sądzicie o przydatności ALoD do tego celu?
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Mam pytanie do doświadczonych wyjadaczy WE. A mianowicie, jakie macie patenty na Szczury brudne? Co za niewygodna banda z tych skavenów, normalnie nie mam koncepcji. Pomocy.
Pzdr
Pzdr
Nie można tego wystrzelać i nie łatwo to oskrzydlić, a jednak łuki się przydają na ratlingi i łatwo panikowalne jezzaile, przydają się też tancerze, mogą z plus 1 atakiem rozkręcić od przodu klocki clanratów, można próbować spowolnić marsz szczurów jakimś orłem czy warchlakami, ale najpierw trzeba pozbyć się wspomnianych wyżej ratlingów. Wayów bym nie brał, no bo tam nic nie ma wielkiego sejwa, więc mijają się z powołaniem, za to treeman może dużo naterroryzować, ważne tylko żeby nie dać go wciągnać do walki z klockiem slejwów, bo utknie na parę tur w oddziale za 40pkt.
Driady, raczej nieprzydatne nawet na skrin bo cały ostrzał jest magiczny.
Należy uważać na canser berjerów, po zmiękczonym trimenie potrafią nawet zoverunować.
Driady, raczej nieprzydatne nawet na skrin bo cały ostrzał jest magiczny.
Należy uważać na canser berjerów, po zmiękczonym trimenie potrafią nawet zoverunować.
Nie zaliczam się do wyjadaczy, ale z własnych obserwacji i, co ważne, z porad Scimitara, mogę doradzić tyle:
1) Jezzaile powinny iść na pierwszy ogień - przy nich mamy pod górkę. Najlepsza jest na nich Hoda, ale i prosty ostrzał gladów - pamiętajmy, że mają żenującą liderkę.
2) Mądre operowanie glade'ami tak, żeby móc strzelać zanim wejdziemy w zasięg elektrowni. Kluczowe jest wyeliminowanie ratlingów - ja wiem, że to się wydaje małe i nie groźne Prosta salwa z łuków na nich.
3) Jeśli mamy scoutów (wayów) to możemy próbować ściągnąć nimi latarkę.
4) O ile uda nam się punkt 1-2, a już idealnie jeśli jeszcze 3, możemy próbować rozmontowywać kloce. Ostrzał wszystkim w jeden, żeby zrobić panikę, plus próba przełamania wardancerami i wildami. WD z lordem lub nawet noblem mogą w zasadzie zjeść każdy klocek szczurów.
5) Jeśli nie grasz na CSie problemem jest magia. Strasznym problemem jest magia. Elektrownia jest przesrana. Poświęcenie czegoś tylko po to, żeby rozwalić wyłącznie jakiegoś elektryka nie jest głupie (driady, warchlaki, ridersi) plus jeśli masz snajperkę też nieźle.
Tyle ode mnie, natomiast prawda jest taka, że z nimi mam zawsze pod górkę niestety.
1) Jezzaile powinny iść na pierwszy ogień - przy nich mamy pod górkę. Najlepsza jest na nich Hoda, ale i prosty ostrzał gladów - pamiętajmy, że mają żenującą liderkę.
2) Mądre operowanie glade'ami tak, żeby móc strzelać zanim wejdziemy w zasięg elektrowni. Kluczowe jest wyeliminowanie ratlingów - ja wiem, że to się wydaje małe i nie groźne Prosta salwa z łuków na nich.
3) Jeśli mamy scoutów (wayów) to możemy próbować ściągnąć nimi latarkę.
4) O ile uda nam się punkt 1-2, a już idealnie jeśli jeszcze 3, możemy próbować rozmontowywać kloce. Ostrzał wszystkim w jeden, żeby zrobić panikę, plus próba przełamania wardancerami i wildami. WD z lordem lub nawet noblem mogą w zasadzie zjeść każdy klocek szczurów.
5) Jeśli nie grasz na CSie problemem jest magia. Strasznym problemem jest magia. Elektrownia jest przesrana. Poświęcenie czegoś tylko po to, żeby rozwalić wyłącznie jakiegoś elektryka nie jest głupie (driady, warchlaki, ridersi) plus jeśli masz snajperkę też nieźle.
Tyle ode mnie, natomiast prawda jest taka, że z nimi mam zawsze pod górkę niestety.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Dzięki. Pytam bo dzisiaj grałem (7-13).
Ta latarka może walić przez lasy? W szoku byłem. Łucznicy pogonieni przez klocki corów, wildzi z warbannerem wystrzelani przez jakieś gówno co dorzuca sobie k6 za każdym razem i to autohity są.
Ale powiem, że driady i zwłaszcza biegacz się jako tako spisali. Aha graliśmy na 1500.
Ja miałem biegacza z hailem i hełmem GW, 2x8 driad 3x10 GG 6 wlidów z warbannerem 2 magiczki z dwoma scrollami pierwsza, a druga z calingorem i boundem głupoty (to był dobry pomysł na drugiego maga moim zdaniem) i kilku WW.
On wielkie klocki 2x30 slavy, 2x25 clan raty 2x6 jazzile, 2 ratlingi klocek tych monków z frenzy w nich hero dobry w walce, 2 elektryków i ta (...)latarka.
Teraz zamiast WW tremana, za wildów z warbannerem 2x5 WD, ciekaw jestem jak wyjdzie to w praniu.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Ta latarka może walić przez lasy? W szoku byłem. Łucznicy pogonieni przez klocki corów, wildzi z warbannerem wystrzelani przez jakieś gówno co dorzuca sobie k6 za każdym razem i to autohity są.
Ale powiem, że driady i zwłaszcza biegacz się jako tako spisali. Aha graliśmy na 1500.
Ja miałem biegacza z hailem i hełmem GW, 2x8 driad 3x10 GG 6 wlidów z warbannerem 2 magiczki z dwoma scrollami pierwsza, a druga z calingorem i boundem głupoty (to był dobry pomysł na drugiego maga moim zdaniem) i kilku WW.
On wielkie klocki 2x30 slavy, 2x25 clan raty 2x6 jazzile, 2 ratlingi klocek tych monków z frenzy w nich hero dobry w walce, 2 elektryków i ta (...)latarka.
Teraz zamiast WW tremana, za wildów z warbannerem 2x5 WD, ciekaw jestem jak wyjdzie to w praniu.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Rozpę miałeś ok - podejrzewam, że za szybko wyszedłeś z lasu No i brakuje trochę tancerzy, driady raczej spisują się średniawo przeciw elektrowni, ale as U wish.
Co myślicie o kombosie: noble wild rider z moonstone of cośtam (teleport z lasu do lasu) +5 wild riders na 500 pkt?
Wiadomo. Wjeżdżam oddziałem do lasu, przenoszę się do innego lasu na flance przeciwnika i szarża w następnej turze jak nie ucieknie.
Na kogo jest dobry i czy już go ktoś wypróbował? Czy to jest klasyczne zagranie WE czy rzadko się je stosuje?
No i tak w ogóle to co to jest ta elektrownia?
Wiadomo. Wjeżdżam oddziałem do lasu, przenoszę się do innego lasu na flance przeciwnika i szarża w następnej turze jak nie ucieknie.
Na kogo jest dobry i czy już go ktoś wypróbował? Czy to jest klasyczne zagranie WE czy rzadko się je stosuje?
No i tak w ogóle to co to jest ta elektrownia?
Kombos jest grywalny pod warunkiem, ze lasy rozloza sie ciekawie na stole i ze beda wystarczajao duze, by zmiesic do nich oddzial o wielkosci 7 kawalerzystow tak, zeby zaden nie wystawial (moze byc ciezko).MarsnTwix pisze: Co myślicie o kombosie: noble wild rider z moonstone of cośtam (teleport z lasu do lasu) +5 wild riders na 500 pkt?
Powyzsze sprawiaja, ze uzytecznosc tego kombosa jest mocno losowa. Biorac pod uwage fakt, ze wildzi poruszaja sie na 18" i tak moga zawyczaj byc w drugiej turze tam, gdzie chcesz, zeby byli. Bez ryzyka, bez inwestowania w drogie i nieprzewidywalne komibnacje. Teleport czasem bywal wykorzystywany dla oddzialow tancerzy. Dla Wildow nie widzialem na wlasne oczy, choc gdzies slyszalem. Niepopularny pomysl.
Elektrownia to armia skavenow oparta na magii i ostrzale. Dlaczego eletrownia? Bo magia to pioruny (to jedyny czar, jaki maja mali magowie skavenow) - D6S5, albo 2D6S5. Natomiast strzelanie to miedzy innymi warp lighting cannon, ktora rowniez, jak sama nazwa wskazuje, nawala blyskawicami. To przeladowanie pradem sprawilo, ze konstrukacja zyskala nazwe "elektrowni", lub "technikum elektrycznego".MarsnTwix pisze:No i tak w ogóle to co to jest ta elektrownia?
Przeciw skavenom najlepsza jest kombinacja łuki + driady + coś szybkiego.
Ja zwykle stawiałem łuki na widoku, ale cofnięte w mojej strefie, coby od razu nie dostały z piorunów (Skaven musi podejść). Najlepiej oddać im nawet turę.
Resztę (Wildy, Driady, WD ) chowamy za czym się da lub w lasach na skraju strefy wystawienia.
Chodzi o to, że jak Skaven podchodzi, aby bić łuczników, to się zbliża jednocześnie do tego co pochowaliśmy. Jak uznamy, że jest blisko to wypadamy z lasu tym co mamy. Jakiś ostrzał przyjmiemy, czy pioruny na klatę (byle na driady a nie na wildów czy WD ). Zawsze skutkowało - 13:7 spokojnie dawało się wyciągnąć, a jak gracz o mniejszej klasie to maskę robi się bez masła.
Jezzusy jak ktoś pisał - wystrzelać łukami - spanikują szybko na Ld 5. Ratlingi łatwo zabić Glade Raiderami jak ktoś ich w ogóle wystawia - ja wystawiałem i zawsze mi się spłacili.
I nie zgodzę się, że driady to słaby screen na skaveny - na coś pioruny trzeba przyjmować, a przy T4 to wszystkie na pewno od jednego nie zejdą, chyba że komuś mega przyfarci.
pzdr
Ja zwykle stawiałem łuki na widoku, ale cofnięte w mojej strefie, coby od razu nie dostały z piorunów (Skaven musi podejść). Najlepiej oddać im nawet turę.
Resztę (Wildy, Driady, WD ) chowamy za czym się da lub w lasach na skraju strefy wystawienia.
Chodzi o to, że jak Skaven podchodzi, aby bić łuczników, to się zbliża jednocześnie do tego co pochowaliśmy. Jak uznamy, że jest blisko to wypadamy z lasu tym co mamy. Jakiś ostrzał przyjmiemy, czy pioruny na klatę (byle na driady a nie na wildów czy WD ). Zawsze skutkowało - 13:7 spokojnie dawało się wyciągnąć, a jak gracz o mniejszej klasie to maskę robi się bez masła.
Jezzusy jak ktoś pisał - wystrzelać łukami - spanikują szybko na Ld 5. Ratlingi łatwo zabić Glade Raiderami jak ktoś ich w ogóle wystawia - ja wystawiałem i zawsze mi się spłacili.
I nie zgodzę się, że driady to słaby screen na skaveny - na coś pioruny trzeba przyjmować, a przy T4 to wszystkie na pewno od jednego nie zejdą, chyba że komuś mega przyfarci.
pzdr
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Z tymi driadami to może i racja. GR ustrzelisz jednego ratlinga a potem raczej zejdziesz
Co do kamyka na kawie to grałem tak ze dwa razy - słaba sprawa. Lepiej odpuścić. Kamyk ok na tancerzach, chociaż losowy i ewentualnie na wayach, żeby ich ratować...generalnie nie przepadam
Co do kamyka na kawie to grałem tak ze dwa razy - słaba sprawa. Lepiej odpuścić. Kamyk ok na tancerzach, chociaż losowy i ewentualnie na wayach, żeby ich ratować...generalnie nie przepadam
A od czego mam zejść ?? Z magii, to nie dostanę wtedy w co innego. Strzelania to tam nie będzie - ratlingi się sprawnie i szybko wyhacza.ksch pisze:Z tymi driadami to może i racja. GR ustrzelisz jednego ratlinga a potem raczej zejdziesz
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Z magii na przykład, poza tym zawsze może dostać z drugiego ratlinga