VIII edycja kontra szczury

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Re: VIII edycja kontra szczury

Post autor: vocal »

no w sumie racja, to podstawowy czar to się może powtórzyć..

może to i system z poświęcaniem slavów żeby zadawać powoli straty unitom wroga, najpierw oddając 3-4 rankami z dzid (+frenzy ewentualne) czy czegoś a potem wybuchając:P ale daje po dupie to że te klocki sa wielkie i trzeba się napocić żeby takim dziubaniem go wykończyć. nie wiem jak się bedzie grało ale z tego co czytałem to zniknęły chyba połówki za regony:/

słoneczko nie takie złe ale jedzie ostro jak ładnie kulnie, czary wykańczające herosów już to inna sprawa:P więc nie liczyłbym tak na serka i bsb.. poza tym nie moga być wszędzie a liczna armia się nie mieści pod dowództwem.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

@Hobbit, ta randomizacja z miotaczy może być ciężka do przeprowadzenia, bo errata przecież wprowadziła zmiany (jeśli dobrze pamiętam, to ignoruje się całkowicie ten paragraf o randomizacji).

@Vocal, seer tych czarów wyciągających herosów się nie boi, ma od nich warda na 2+ dzięki dzwonowi i MR2 ;-) Z BSB już gorzej, no ale nie można mieć wszystkiego. Zawsze można mu dać foul pendant i trzymać w oddziale z dzwonem, to wcale nie jest zły deal, bo jeszcze enchanted shield się mieści do tego.

Po mojemu to death star white lionów ucierpi z naszych dział, nie wyobrażam sobie teraz nie wystawić minimum dwóch na 2500, a i o katapultę można się pokusić zamiast doomwheela. Oczywiście to jest liczenie na farta, ale można próbować wyciągnąć tego BSB HE właśnie z ich pomocą, potem już prościej, bo my też możemy podziałać magią ;-). Gorzej jest z grave guards w złożeniu zaprezentowanym przez Barbarossę w dziale rozpisek, bo regeneracja...
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

admolikkk
Wałkarz
Posty: 78
Lokalizacja: Tychy

Post autor: admolikkk »

siemanko, powiedzcie mi czy taki oddział 50 slaves z inżynierem mają lidere na 7 czy na 10?
LEAVE NO MAN BEHIND!

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Na 8, 5 z inżyniera +3 za rank bonus.

Szambonur Ponury
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Szambonur Ponury »

No troche mnie dziwia te wypowiedzi. Jesli przeciwnik na fali nowego rb zacznie wystawiac gigantyczne klocki wl czy innej elitarnej piechoty to utopi wiekszosc pkt w takich jednostkach a my spokojnie mozemy poswiecic 80 pkt za slavow na ture blokowania i starczy nam pkt na rozgonienie reszty :)
Zreszta nie ma co ladowac wszystkiego w klocki z horda czy osmioma rankami, trzeba wystawic sporo malych klockow zeby w kazdej chwili moc zagonic i wymanewrowac przeciwinika.

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

własnie też zastanawiam się powoli nad tą opcją, czyli jak dawniej- z 8-10 klocków po 25sztuk mniej więcej z paroma niespodziankami typu placuszki, może spam 1lev magów ciskających błyski, warlorda i serka można supcio poskładać, rary mamy fajne, spece niezłe... deathstara typowego będzie ciężko zrobić ale mam już parę rozkmin jak przypowerzyć stormy i monki czy graty nawet;] tylko z nocnikami od początku wyjścia booka nie wiem co zrobić:D:D jakby scouta mieli chociaż albo ruch jak fasty...
za to ass mocno zyskał.. z wysoką inicjatywą oraz asf daje mu to zazwyczaj rerole nietrafień, dać mu do tego może +3S i weepingblady.. albo zostawić go z ahw i 4A s7 wtedy? sporo taniej.. nie wiem jak turniejowo działa teraz ukrywanie ale jak nie wiadomo gdzie jest ukryty ass to mega sprawa;] aaa no i scout nowy dużo mu daje (ale raczej jako opcja, 2-3 unity gutterów można za to upchnąć:P)

Szambonur Ponury
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Szambonur Ponury »

Wydaje mi sie ze ze dwa klocki po 40 slavow w 8 rankach + klocek 50-60 clanow ze spearami to optymalna ilosc blokerow, reszta powinna isc w klocki po 21-25 zwlaszcza graty sa swietne na ataki z flank (3 ranki ataku + packmasterzy za niewielka ilosc pkt) co do reszty to oczywiscie wlc i katapulty tak dla wsparcia :)
nrunnerzy moze tez sie sprawdza po 10 w klocku na ataki z flank i ostrzeliwanie...

a z magia to chyba rzeczywiscie bida

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

W sumie to nie widzę sensu w postępowaniu GW mieliśmy błyskawice na 2 opcjach a teraz nie dość że jest na 1 opcji to jeszcze inne lory dostały na każdy czar po 2 opcje, ale nie ma co płakać skaveny, dawały rade w poprzednich edycjach to czemu nie teraz, gracze innych armii też mają rozkminy, my mamy dobre maszyny które mogą zmiękczać elity ze smokami se radziliśmy, po za tym jak napisał szambonur jak oni zrobią se jedną chordę to za milion pts. a my z 10 hord za te same punkty i to będzie gdzieś po drugiej stronie stołu wystawione więc można zmiękczać. N runnersów można na magów wystawiać bo mają 5 inicjatywy.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Zauważyliście, że Terror na Abomce jest teraz bezsensu? Równie dobrze mogłaby być tam zasada Fear...
Jako, że Abomka jest jednostką, która posiada losowy ruch, nie można wykonać przeciwko niej żadnej reakcji na szarżę. Tym samym zasada "Run fo Your Lives" - czyli jedyna zasada, która odróżnia Terror od Feara - nie ma racji bytu.

Dotyczy to właściwie wszystkich jednostek z losowym ruchem i zasadą Terror.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Night Runnerzy + wykopywaczka są dobre do zdejmowania ranków jakiemuś hordowemu klockowi za jedyne 165 punktów za oddział.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mac pisze:Zauważyliście, że Terror na Abomce jest teraz bezsensu? Równie dobrze mogłaby być tam zasada Fear...
Jako, że Abomka jest jednostką, która posiada losowy ruch, nie można wykonać przeciwko niej żadnej reakcji na szarżę. Tym samym zasada "Run fo Your Lives" - czyli jedyna zasada, która odróżnia Terror od Feara - nie ma racji bytu.

Dotyczy to właściwie wszystkich jednostek z losowym ruchem i zasadą Terror.
Nie musisz feara testowac jak na Ciebie terrorysta szarzuje. Malo?

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Na stronie jest errata w wersji 1.1 więc możemy zniszczyć czołg crack's callem! :)
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Ej opłaca się dać na szefa z BSB Arabyan Carpet żeby miał latanie??

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Moim zdaniem nie, bo nie będzie mógł dołączyć się do oddziału, a jego strata boli, a i sztormówa czy wiaterek mu robią krzywdę, ale sam sprawdź :P
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

sztajgerland pisze:Ej opłaca się dać na szefa z BSB Arabyan Carpet żeby miał latanie??
Musisz sobie zadać jedno zayebiście ważne pytanie: Po co mu latanie? :)
A tak na serio to Też uważam że to nieopłacalne.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Myth pisze:Po mojemu to death star white lionów ucierpi z naszych dział, nie wyobrażam sobie teraz nie wystawić minimum dwóch na 2500
Więcej nie wystawisz :)

Tak, działa mogą zaboleć WL, ale tu już trzeba mieć fuksa, żeby placek na nich wylądował. No i trzeba rzucić jakąś przyzwoitą siłe.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Akurat katapulta na WL sprawdzi się lepiej, nie wspominając o dobrze ustawionym miotaczu :)

Podstawa to związać WL niewolnikami (z 2 oddziały jeden po drugim powinny starczyć) i wycięcie reszty elfów gdy WL siedzą i walczą, a potem w gdy mamy tyły zabezpieczone i wracamy do naszego deathstara i smażymy!
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Temu myślę nad zamianą doomwheela na katapkę w rozpisce Hobbit ;-)

Przeoczyłem coś, czy update erraty nic nie zrobił z SiN vs steadast? :|
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Hobbit pisze:Akurat katapulta na WL sprawdzi się lepiej, nie wspominając o dobrze ustawionym miotaczu :)

Podstawa to związać WL niewolnikami (z 2 oddziały jeden po drugim powinny starczyć) i wycięcie reszty elfów gdy WL siedzą i walczą, a potem w gdy mamy tyły zabezpieczone i wracamy do naszego deathstara i smażymy!
Taa, już coś podobnego przerabiałem. Choć udało mi się wyjść obronną ręką, jest to dobry sposób. Problem masz tylko ze snajperkami, każda powinna sprzątnąć szczurzego herosa od strzała. Więc Ty pozabijasz mi łuczników, ja Tobie herosów i pytanie czy uda Ci się dorwać deathstara.
Szykuje się mega ciekawa edycja :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Andrzej pisze:Taa, już coś podobnego przerabiałem. Choć udało mi się wyjść obronną ręką, jest to dobry sposób. Problem masz tylko ze snajperkami, każda powinna sprzątnąć szczurzego herosa od strzała. Więc Ty pozabijasz mi łuczników, ja Tobie herosów i pytanie czy uda Ci się dorwać deathstara.
Szykuje się mega ciekawa edycja :)
Wiesz... najważniejszy model, czyli seer na dzwonku ma warda na 2+ przeciwko magii, a i jako że te czary nie mają zasady sniper, i tak trzeba rozlosować pomiędzy dzwonem, a lordem, więc praktycznie go nie bolą.

A jeżeli banner of sorcery jest na jakiś phoenix guardach w liczbie 15, tak jak w twojej rozpisce to kwestia jednej dobrze wymierzonej trzynastki. Ale zobaczymy jak dokupię niewolników. :P
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

ODPOWIEDZ