Empire 2400 euro
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Empire 2400 euro
Ja uważam że jeżeli chodzi o flagusi to nic w Imperium nie potrafi tak przywalić jak oni o ile idą całą hordą (nawet steam tank słabiej bije)
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
Models in Army: 166
Total Army Cost: 2396.0
Dobrze, że czołgu nie ma. Więcej strzelania. Rod i life. Siedzisz sobie wtedy na ciepłej miejscówce i turlasz ^_^.
Zaraz się pogodynki odezwą i zaczną straszyć klimatem, ale jak euro to turniej.
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Nie ma Rod'a, nie ma czarowania. Masz tyle strzelania, że ewentualnie snajperka się przyda z tego lore.1 Grey Guardian @ 275.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Holy Relic [45.0]
Power Stone [20.0]
1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
Uwierz mi, że nie spłaci się1 Captain @ 159.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
Tylko po Ci ten Lore ?1 Grey Guardian @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Gitara, wzornik siada !!!1 Master Engineer @ 65.0 Pts
screen ?4 Flagellant Warbands (Core) @ 60.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
Wiem, chcesz brzytwę na nich pocisnąć, tylko przeciwnik zrobi wszystko aby było ich jak najmniej do brzytwy, a statystyki imperialnych przyjmą na klatę wszystko.38 Halberdiers @ 240.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
38 Halberdiers @ 240.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
Niby stubborn jest, ale po drugiej stronie zapewne będzie piechota, która na te same punkty rozkręci twoje GS'y34 Greatswords @ 405.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
Models in Army: 166
Total Army Cost: 2396.0
Dobrze, że czołgu nie ma. Więcej strzelania. Rod i life. Siedzisz sobie wtedy na ciepłej miejscówce i turlasz ^_^.
Zaraz się pogodynki odezwą i zaczną straszyć klimatem, ale jak euro to turniej.
38 Halberdiers @ 240.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
38 Halberdiers @ 240.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
Te oddziały są z boostami?34 Greatswords @ 405.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
Tedzio, nie zakładaj, że na turnieju przeciwnik będzie kompletnym debilem i złapie się na wszystkie Twoje sztuczki.
Ile maszyn stracisz przez missfire?
Ile znaczników nie trafi ?
Ile modeli zostanie Ci w klocu piechoty po fazie magii ? (podpowiem - statystycznie połowa kloca idzie do pudełka) ?
Ile modeli wystrzela CI przeciwnik ?
Co zrobisz z dużymi celami, gdy przeciwnik wyeliminuje Ci great cannony ?
Ile maszyn stracisz przez missfire?
Ile znaczników nie trafi ?
Ile modeli zostanie Ci w klocu piechoty po fazie magii ? (podpowiem - statystycznie połowa kloca idzie do pudełka) ?
Ile modeli wystrzela CI przeciwnik ?
Co zrobisz z dużymi celami, gdy przeciwnik wyeliminuje Ci great cannony ?
ech... zauważ ainuin że przeciwnik ma dokładnie taką samą szanse że nie trafi mu znacznik, że spadnie mu pół oddziału, że wybuchną mu maszyny, że będzie miał miscasta... więc nie wiem co za brednie piszesz... 8edycja to totalna loteria... wiadro kości i kto lepiej rzuci... taktyki tu nie ma za dużo a już na pewno nie tyle co ty najwyraźniej uważasz pisząc takie durne posty....
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Jakie moje sztuczki?ainuin pisze:Tedzio, nie zakładaj, że na turnieju przeciwnik będzie kompletnym debilem i złapie się na wszystkie Twoje sztuczki.
Użyję piechoty z boostami napędzanej magią.ainuin pisze: Ile maszyn stracisz przez missfire?
Ile znaczników nie trafi ?
Ile modeli zostanie Ci w klocu piechoty po fazie magii ? (podpowiem - statystycznie połowa kloca idzie do pudełka) ?
Ile modeli wystrzela CI przeciwnik ?
Co zrobisz z dużymi celami, gdy przeciwnik wyeliminuje Ci great cannony ?
Boosty wystarczą na wszystko!
Uwierz mi, spłaci się.
A tak na serio to sie zesram, uwielbiam takie rozkminy z serii "co sie stanie jak" totalnie ma się nijak do gry, ale przy ocenianiu rozpiski się je zadaje.
Skoro liczycie na boostowe turlanie kości to proszę bardzo, nikomu przecież nie zabronię opieraniu całej gry o zwykłe szczęście w turlaniu.Korhil pisze:ech... zauważ ainuin że przeciwnik ma dokładnie taką samą szanse że nie trafi mu znacznik, że spadnie mu pół oddziału, że wybuchną mu maszyny, że będzie miał miscasta... więc nie wiem co za brednie piszesz... 8edycja to totalna loteria... wiadro kości i kto lepiej rzuci... taktyki tu nie ma za dużo a już na pewno nie tyle co ty najwyraźniej uważasz pisząc takie durne posty....
Od siebie mogę tylko życzyć szczęścia na Arenie.
bzdury chłopie prawisz, nic więcej, jak chcesz na dmp mogę z Tobą zagrać to przekonasz się z czym masz do czynieniaainuin pisze:Tedzio, nie zakładaj, że na turnieju przeciwnik będzie kompletnym debilem i złapie się na wszystkie Twoje sztuczki.
Ile maszyn stracisz przez missfire?
Ile znaczników nie trafi ?
Ile modeli zostanie Ci w klocu piechoty po fazie magii ? (podpowiem - statystycznie połowa kloca idzie do pudełka) ?
Ile modeli wystrzela CI przeciwnik ?
Co zrobisz z dużymi celami, gdy przeciwnik wyeliminuje Ci great cannony ?
co by nie było offtopa, rozpa nie jest idealna ale każdy ma własny styl gry, ja wolę swordsmanów a nie halabardy, wyższy save i lepsze statsy pozwalają na pewną dowolność w magii
Podoba mi się bardzo ta rozpiska, jedyne co bym zmienił to detki. Jedną wogole wyrzucił i dodał za nią flagusów na drugiej dał bym 10 kusz. BSB dał albo banner ( wiadomo jaki ) albo coś do walki. Inżynierowi dał bym jeszzce sniperke bo co 3 snipery to nie 2
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
LoLKorhil pisze:ech... zauważ ainuin że przeciwnik ma dokładnie taką samą szanse że nie trafi mu znacznik, że spadnie mu pół oddziału, że wybuchną mu maszyny, że będzie miał miscasta... więc nie wiem co za brednie piszesz... 8edycja to totalna loteria... wiadro kości i kto lepiej rzuci... taktyki tu nie ma za dużo a już na pewno nie tyle co ty najwyraźniej uważasz pisząc takie durne posty....
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Rince pisze:LoLKorhil pisze:ech... zauważ ainuin że przeciwnik ma dokładnie taką samą szanse że nie trafi mu znacznik, że spadnie mu pół oddziału, że wybuchną mu maszyny, że będzie miał miscasta... więc nie wiem co za brednie piszesz... 8edycja to totalna loteria... wiadro kości i kto lepiej rzuci... taktyki tu nie ma za dużo a już na pewno nie tyle co ty najwyraźniej uważasz pisząc takie durne posty....
w przypadku armii które zdobywają dobre miejsca na turniejach tak jest i nie ma co się okłamywać, że to edycja wymagająca od gracza dużo myślenia
a dzięki manewrom klocków piechoty to jest naprawdę pierwsza edycja z takim taktycznym zacięciem; najważniejsze jest to że już tylko VC-tom została popychaczka wciągająca oddział do walki w innej fazie niż ruch
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
A TK popychaczki nie mają?
W tej edycji jedyne co ciut wypacza taktykę moim zdaniem to spele typu dwuelers słoneczko czy inne pitki które wciągają cały klocek bo weszła IF a testowanie statystyki pechowo poszło i bitwa w plecy ale reszta w 8 ed. jest ok
W tej edycji jedyne co ciut wypacza taktykę moim zdaniem to spele typu dwuelers słoneczko czy inne pitki które wciągają cały klocek bo weszła IF a testowanie statystyki pechowo poszło i bitwa w plecy ale reszta w 8 ed. jest ok
Ironia z podwójnym dnem; i tak chodzi o to aby mieć lepsze i większe wiaderko od przeciwnika, a najlepiej jak wypłaci w Twoje unity poniżej 10 atakówtedzio pisze:to miała być ironia? bo trudno mi wywnioskować#helion# pisze:a dzięki manewrom klocków piechoty to jest naprawdę pierwsza edycja z takim taktycznym zacięciem;
nono, wiadomo#helion# pisze:Ironia z podwójnym dnem; i tak chodzi o to aby mieć lepsze i większe wiaderko od przeciwnika, a najlepiej jak wypłaci w Twoje unity poniżej 10 atakówtedzio pisze:to miała być ironia? bo trudno mi wywnioskować#helion# pisze:a dzięki manewrom klocków piechoty to jest naprawdę pierwsza edycja z takim taktycznym zacięciem;