Ja po powiększeniu daję radę przeczytać.
Loremaster Metal 5lvl, 3+ ward na shooting, MR(3), +2 do casta z amuletu, profil chyba taki jak w armybooku tylko 6W zamiast 3. Ma jeszcze warda na flaming, chyba 3+.
Bound spell - power lvl 12, d3 oddziały w promieniu 12" znikają razem z nim i pojawiają się gdziekolwiek na planszy w następnej Twojej fazie ruchów, przeniesione w ten sposób oddziały dostają d6+1 ran bez save (oprócz balthasara). Ten czar jest chyba dokładniej opisany w temacie ze zdjęciami.
trochę nie tak:
loremaster metal, 5 lvl
3+ ward od shootingu, 2+ od flamingów, MR3
profil połączony z pegazem, zmiany to : S4, W6, A3
Bound spell ma zasadę Innate, Power LVL 10, augment, range 18", targetujesz Blathazara i/lub d3 jednostki, zdejmujesz ze stołu, na początku następnej tury Balthazara, pojawiają się w dowolnym miejscu na stole przynajmniej 1' od innych jednostek i impassable terrain; zachowując formację w jakiej znikali, skierowani w stronę którą wybierze gracz baltusia; każda jednostka, ale nie Balthasar, otrzymuje d6-1 woundów "with no save of any kind"
tak się rozwinął nasz mały harry potter od gwoździ i śrubek
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra GALERIA
Czy ja dobrze kumam, że jego Bound Spell to Game breaker?
Skoro pojawiają się na początku tury, to nie jest to movement fase. Czyli normalnie mogą szarżować. (Np. Balthasar na jakiś śmieć lub maszynkę, a klocek piechoty na tył wrogiego oddziału?