Temple Guard
Moderator: Ziemko
Re: Temple Guard
Takie pytanko jak gracie na TG to ilu ich wystawiacie 16 czy 20?
Mam taki dylemat czy 16 (mniej punktów ale czasem może nie syknąć) a 20 trochę więcej punktów ale jednak pewniejsza obstawa.
Co sadzicie?
Mam taki dylemat czy 16 (mniej punktów ale czasem może nie syknąć) a 20 trochę więcej punktów ale jednak pewniejsza obstawa.
Co sadzicie?
Jak dla mnie 16stka to za malo - 20tka jest pewniejsza.
Gra ktoś na Templach bez używania domeny life? Jaki klocek jest optymalny?
Bez life'a może być ciężko. Slann musi siedzieć w TG więc wszystkie miscasty bardzo bolą, a tak tron załatwia sprawę. Na innej domenie Cupped Handsy są raczej obowiązkowe.
Trubas pisze:Jedyny post, który wniósł coś do tematu! Brawo dla tego kolesia!Aron_Banalny pisze:dziś byłem na praktykach, a potem odwiedziłem dziadka. zjadłem u Niego zupę. oglądaliśmy jaka to melodia wydabla bla bla bla bla bla bla Grimgor bla bla bla bla Banialuki bla bla nie mieścisz dwóch bla bla bla Lordów
wydaje się, że life jest oczywisty - większość czarów rzucasz z dwóch kostek i nawet bez tronu masz małe ryzyko "wpadki".
lecz ewentualnie można próbować z innymi lorami mając Book of Ashur. przedmiocik kosztuje aż 70 punktów ale mając loremastera, czary z lore of fire, można już rzucać z dwóch kostek. do tego dochodzi niezły czar RiP (normalnie prawie niegrywalny) 2d6 S4 do wszystkich w base contact z unitem.
przy sprzyjającej turze magii można narzucić sporo missili i flaming sword of ruin np. na salki.
w innych lorach nie ma raczej massowych spelli, które można rzucać bezpiecznie z dwóch kostek a ryzyko wybuchu templi jest za duże...
sam chętnie potestuję lore of fire + book of ashur
lecz ewentualnie można próbować z innymi lorami mając Book of Ashur. przedmiocik kosztuje aż 70 punktów ale mając loremastera, czary z lore of fire, można już rzucać z dwóch kostek. do tego dochodzi niezły czar RiP (normalnie prawie niegrywalny) 2d6 S4 do wszystkich w base contact z unitem.
przy sprzyjającej turze magii można narzucić sporo missili i flaming sword of ruin np. na salki.
w innych lorach nie ma raczej massowych spelli, które można rzucać bezpiecznie z dwóch kostek a ryzyko wybuchu templi jest za duże...
sam chętnie potestuję lore of fire + book of ashur
Ten lore of Fire to ciekawa opcja w teorii się wydaje, szkoda tylko rzucać burning head'a. Bo możemy sobie naszkodzić. Jakaś promilowa szansa jest na zabicie sobie TG i oblanie paniki którą ten czar wywołuje, ale jednak jest..:/ Chociaż zawsze można inne czary ładować:)
1) temple ze Slannem są ITP.
2) Slanna można ustawić z boku oddziału, żeby burning heada puścić nie po swoich;]
3) Można rzucać Burning Heada przez skinka
Przykładowa rozpiska:
Slann, 3 moce (dorabianie kości, loremaster, zabieranie 6), Book of Ashur, Banner of Huanchi, BSB, Generał = 495
Kowboj Saurus, Słomka, Charmed Shield, Dawnstone, LA = 160
Kowboj Saurus, Great Weapon, LA, Dragonhelm, Amulet of itzl, Venom = 166
Skinek, dodatkowy czar = 80
3x10 Skirmish Skinki = 3x70
2x10 Kohorta, muzyk = 2x56
24 Skinki + 3 Kroxy FCG = 307
3x3 Terki = 3 x 90
2x Salki = 150
25 Temple Guardzi, FCG, Banner of Swiftness = 450
Razem: 2400
Choć prawda jest taka, że te 450 punktów, które kosztują temple, lepiej wydać na 30 kameleonów i salkę;]
pzdr
2) Slanna można ustawić z boku oddziału, żeby burning heada puścić nie po swoich;]
3) Można rzucać Burning Heada przez skinka
Przykładowa rozpiska:
Slann, 3 moce (dorabianie kości, loremaster, zabieranie 6), Book of Ashur, Banner of Huanchi, BSB, Generał = 495
Kowboj Saurus, Słomka, Charmed Shield, Dawnstone, LA = 160
Kowboj Saurus, Great Weapon, LA, Dragonhelm, Amulet of itzl, Venom = 166
Skinek, dodatkowy czar = 80
3x10 Skirmish Skinki = 3x70
2x10 Kohorta, muzyk = 2x56
24 Skinki + 3 Kroxy FCG = 307
3x3 Terki = 3 x 90
2x Salki = 150
25 Temple Guardzi, FCG, Banner of Swiftness = 450
Razem: 2400
Choć prawda jest taka, że te 450 punktów, które kosztują temple, lepiej wydać na 30 kameleonów i salkę;]
pzdr
Slann zawsze puści burning head po swoich, przecież zawsze ma przed sobą templi, a musi puścić czar w przedniej strefie, gdzie już ktoś stoi. No i nie rzuci go przez skinka, bo to DD, a nie MM. Może nowy book coś zmieni w tej kwestii, w sumie mogłoby to być całkiem ciekawe.
Co do rozpy - jest spoko, szkoda, że obecny metagame raczej nie promuje korzystania z fire. Na małym skinku możesz jeszcze wrzucić ruby ring of ruin, zawsze to mały bonus.
Co do rozpy - jest spoko, szkoda, że obecny metagame raczej nie promuje korzystania z fire. Na małym skinku możesz jeszcze wrzucić ruby ring of ruin, zawsze to mały bonus.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Mam pytanie co do wyposażenia templi.W army builderze i w AB jest wyposazenie obowiązkowe halabarda,weapon i shield.W statystyka mam S : 4/5 i 3+ save.Zastanawiam sie czy mam sobie wybrac czy chce halabarde lub weapon + shield czy oni to mają jakos razem.Wiem durne pytanie troche ale zazwyczaj jest jedno wyposazenie do wyboru a pozostale trzeba wykupic.A drugie pytanie to w jakiej ilosci ich wystawic ze slannem na life(w rozpisce na 1500 pktów).Czy 16 da rade czy lepiej dla pewnosci dac tych 20 ?
Temple guardzi wyposażenie mają już wykupione, nie masz co do tego wyboru. A w związku z zapisem w RB muszą używać halabard w walce, więc wtedy mają AS4+. Co do ilości to zależy co masz jeszcze w rozpie do zabijania.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
nic
trzymają oburącz halabardy i nie mogą tarcz efektywnie używać
trzymają oburącz halabardy i nie mogą tarcz efektywnie używać
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Oj zakładają na plecy te tarcze i machają patykami
Liczył ktoś statystycznie, z czym bez dopakowania z magii spokojnie mogą walczyć temple w hordzie i klocku 5 w szeregu?
Liczył ktoś statystycznie, z czym bez dopakowania z magii spokojnie mogą walczyć temple w hordzie i klocku 5 w szeregu?
Rozwazam powaznie czy nie dawac na slanna flaming atakow, w momencie gdy nie musi on juz siedziec w TG daje nam to duzo mozliwosci, bo dzieki temu crypty, trolle, chimery, abomki nam nie straszne, a w razie co jak przeciwnik ma jakiegos wariata heros z wardem na 2+ to przed potencjalna szarza, mozna wejsc slannem do innego oddzialu.