Temple Guard
Moderator: Ziemko
Re: Temple Guard
Takie pytanko jak gracie na TG to ilu ich wystawiacie 16 czy 20?
Mam taki dylemat czy 16 (mniej punktów ale czasem może nie syknąć) a 20 trochę więcej punktów ale jednak pewniejsza obstawa.
Co sadzicie?
Mam taki dylemat czy 16 (mniej punktów ale czasem może nie syknąć) a 20 trochę więcej punktów ale jednak pewniejsza obstawa.
Co sadzicie?
Jak dla mnie 16stka to za malo - 20tka jest pewniejsza.
Gra ktoś na Templach bez używania domeny life? Jaki klocek jest optymalny?
Bez life'a może być ciężko. Slann musi siedzieć w TG więc wszystkie miscasty bardzo bolą, a tak tron załatwia sprawę. Na innej domenie Cupped Handsy są raczej obowiązkowe.




Trubas pisze:Jedyny post, który wniósł coś do tematu! Brawo dla tego kolesia!Aron_Banalny pisze:dziś byłem na praktykach, a potem odwiedziłem dziadka. zjadłem u Niego zupę. oglądaliśmy jaka to melodia wydabla bla bla bla bla bla bla Grimgor bla bla bla bla Banialuki bla bla nie mieścisz dwóch bla bla bla Lordów![]()
wydaje się, że life jest oczywisty - większość czarów rzucasz z dwóch kostek i nawet bez tronu masz małe ryzyko "wpadki".
lecz ewentualnie można próbować z innymi lorami mając Book of Ashur. przedmiocik kosztuje aż 70 punktów ale mając loremastera, czary z lore of fire, można już rzucać z dwóch kostek. do tego dochodzi niezły czar RiP (normalnie prawie niegrywalny) 2d6 S4 do wszystkich w base contact z unitem.
przy sprzyjającej turze magii można narzucić sporo missili i flaming sword of ruin np. na salki.
w innych lorach nie ma raczej massowych spelli, które można rzucać bezpiecznie z dwóch kostek a ryzyko wybuchu templi jest za duże...
sam chętnie potestuję lore of fire + book of ashur
lecz ewentualnie można próbować z innymi lorami mając Book of Ashur. przedmiocik kosztuje aż 70 punktów ale mając loremastera, czary z lore of fire, można już rzucać z dwóch kostek. do tego dochodzi niezły czar RiP (normalnie prawie niegrywalny) 2d6 S4 do wszystkich w base contact z unitem.
przy sprzyjającej turze magii można narzucić sporo missili i flaming sword of ruin np. na salki.
w innych lorach nie ma raczej massowych spelli, które można rzucać bezpiecznie z dwóch kostek a ryzyko wybuchu templi jest za duże...
sam chętnie potestuję lore of fire + book of ashur

Ten lore of Fire to ciekawa opcja w teorii się wydaje, szkoda tylko rzucać burning head'a. Bo możemy sobie naszkodzić. Jakaś promilowa szansa jest na zabicie sobie TG i oblanie paniki którą ten czar wywołuje, ale jednak jest..:/ Chociaż zawsze można inne czary ładować:)
1) temple ze Slannem są ITP.
2) Slanna można ustawić z boku oddziału, żeby burning heada puścić nie po swoich;]
3) Można rzucać Burning Heada przez skinka
Przykładowa rozpiska:
Slann, 3 moce (dorabianie kości, loremaster, zabieranie 6), Book of Ashur, Banner of Huanchi, BSB, Generał = 495
Kowboj Saurus, Słomka, Charmed Shield, Dawnstone, LA = 160
Kowboj Saurus, Great Weapon, LA, Dragonhelm, Amulet of itzl, Venom = 166
Skinek, dodatkowy czar = 80
3x10 Skirmish Skinki = 3x70
2x10 Kohorta, muzyk = 2x56
24 Skinki + 3 Kroxy FCG = 307
3x3 Terki = 3 x 90
2x Salki = 150
25 Temple Guardzi, FCG, Banner of Swiftness = 450
Razem: 2400
Choć prawda jest taka, że te 450 punktów, które kosztują temple, lepiej wydać na 30 kameleonów i salkę;]
pzdr
2) Slanna można ustawić z boku oddziału, żeby burning heada puścić nie po swoich;]
3) Można rzucać Burning Heada przez skinka
Przykładowa rozpiska:
Slann, 3 moce (dorabianie kości, loremaster, zabieranie 6), Book of Ashur, Banner of Huanchi, BSB, Generał = 495
Kowboj Saurus, Słomka, Charmed Shield, Dawnstone, LA = 160
Kowboj Saurus, Great Weapon, LA, Dragonhelm, Amulet of itzl, Venom = 166
Skinek, dodatkowy czar = 80
3x10 Skirmish Skinki = 3x70
2x10 Kohorta, muzyk = 2x56
24 Skinki + 3 Kroxy FCG = 307
3x3 Terki = 3 x 90
2x Salki = 150
25 Temple Guardzi, FCG, Banner of Swiftness = 450
Razem: 2400
Choć prawda jest taka, że te 450 punktów, które kosztują temple, lepiej wydać na 30 kameleonów i salkę;]
pzdr

Slann zawsze puści burning head po swoich, przecież zawsze ma przed sobą templi, a musi puścić czar w przedniej strefie, gdzie już ktoś stoi. No i nie rzuci go przez skinka, bo to DD, a nie MM. Może nowy book coś zmieni w tej kwestii, w sumie mogłoby to być całkiem ciekawe.
Co do rozpy - jest spoko, szkoda, że obecny metagame raczej nie promuje korzystania z fire. Na małym skinku możesz jeszcze wrzucić ruby ring of ruin, zawsze to mały bonus.
Co do rozpy - jest spoko, szkoda, że obecny metagame raczej nie promuje korzystania z fire. Na małym skinku możesz jeszcze wrzucić ruby ring of ruin, zawsze to mały bonus.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Mam pytanie co do wyposażenia templi.W army builderze i w AB jest wyposazenie obowiązkowe halabarda,weapon i shield.W statystyka mam S : 4/5 i 3+ save.Zastanawiam sie czy mam sobie wybrac czy chce halabarde lub weapon + shield czy oni to mają jakos razem.Wiem durne pytanie troche ale zazwyczaj jest jedno wyposazenie do wyboru a pozostale trzeba wykupic.A drugie pytanie to w jakiej ilosci ich wystawic ze slannem na life(w rozpisce na 1500 pktów).Czy 16 da rade czy lepiej dla pewnosci dac tych 20 ?
Temple guardzi wyposażenie mają już wykupione, nie masz co do tego wyboru. A w związku z zapisem w RB muszą używać halabard w walce, więc wtedy mają AS4+. Co do ilości to zależy co masz jeszcze w rozpie do zabijania.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
nic
trzymają oburącz halabardy i nie mogą tarcz efektywnie używać
trzymają oburącz halabardy i nie mogą tarcz efektywnie używać
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Oj zakładają na plecy te tarcze i machają patykami 
Liczył ktoś statystycznie, z czym bez dopakowania z magii spokojnie mogą walczyć temple w hordzie i klocku 5 w szeregu?

Liczył ktoś statystycznie, z czym bez dopakowania z magii spokojnie mogą walczyć temple w hordzie i klocku 5 w szeregu?
Rozwazam powaznie czy nie dawac na slanna flaming atakow, w momencie gdy nie musi on juz siedziec w TG daje nam to duzo mozliwosci, bo dzieki temu crypty, trolle, chimery, abomki nam nie straszne, a w razie co jak przeciwnik ma jakiegos wariata heros z wardem na 2+ to przed potencjalna szarza, mozna wejsc slannem do innego oddzialu.