Strona 4 z 6

Re: Matysz [12.22 traperzy i walizka]

: 23 gru 2012, o 19:03
autor: Czcibor
Awesome =D>

Re: Matysz [12.22 traperzy i walizka]

: 23 gru 2012, o 19:29
autor: Silvestro
bardzo ładnie się to wszystko prezentuje :)

Re: Matysz [12.22 traperzy i walizka]

: 24 gru 2012, o 16:25
autor: Matysz
Dzięki chłopaki :) Walizkę zważyłem, wyszło 6kg... #-o

Deathshrieker na regulaminowej podstawce, dowódca infernali i daemsmith:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Matysz [24.12 Daemonsmith]

: 30 gru 2012, o 16:34
autor: rudobrody79
na zdjęciach już widać całą figurkę i oglądający nie będą mieli żadnych wątpliwości,prawda :!:
o których była mowa wcześniej :!:

Re: Matysz [24.12 Daemonsmith]

: 30 gru 2012, o 16:46
autor: jawor
Trochę za duże płaty ma ten koleś, jakbyś zrobił małe łuski to wyglądałby dużo lepiej.

Re: Matysz [24.12 Daemonsmith]

: 30 gru 2012, o 18:27
autor: Matysz
@jawor: Te płaty to efekt szału twórczego o 1 w nocy. Znalazłem fajny tutek na Chaos Dwarfs Online i kolejne zbroje będę robił według niego.

WIP K'daiia (wszystko pomazane podstawową czerwienią to wikolowa lawa):

Obrazek

Podstawka pod thundertuska:

Obrazek

Re: Matysz [30.12 K'daii WIP]

: 30 gru 2012, o 18:46
autor: smiejagreg
Pomysł z wynurzającym się z lawy stworem świetny =D> =D> =D> . Czekam na efekt finalny. Natomiast podstawka bardzo dobra, fajnie rozmieszczone elementy, ale jedno ją zdecydowanie psuje - mocno widać pociągnięcia pędzlem powstałe podczas drybrusha. Oczywiście, po umieszczeniu stwora będzie to mniej widoczne, ale szkoda, że zbyt niecierpliwym drybrushem troszkę popsułeś finalny efekt. Jeszcze jedna uwaga - tak wielka podstawka aż się prosi, żeby zróżnicować jednak kolor gleby. Można by zrobić miejscami bardziej brunatne, miejscami rdzawe obszary. Takie różnicowanie poprawia bardzo wygląd podstawki, sprawia, że wydaje się mniejsza przez swoją różnorodność, no i mniej nudna. Na takiej podstawce można by też zastosować zróżnicowaną grubość piasku. Strasznie żałuję, że w moich armiach nie mam takich dużych podstawek :( . Generalnie całość =D> .
EDIT: nie wiem tylko, czy taka duża podstawka pełna lawy nie będzie się odcinać ostro jaskrawym prostokątem na stołach #-o :?: Może warto by brzegi zrobić skaliste i ciemne, żeby stwór wynurzał się z kałuży lawy wewnątrz skał. Wtedy uzyskasz bardziej wiarygodną okolicę na stole...

Re: Matysz [30.12 K'daii WIP]

: 30 gru 2012, o 19:11
autor: Sevi
Brawo, fajny pomysł na kaddai, i świetne wykorzystanie bitsów :)

Co do lawy - to zgadzam się z przedmówcą - zrób 'ramkę' z korka :)

Re: Matysz [30.12 K'daii WIP]

: 30 gru 2012, o 19:16
autor: jawor
smiejagreg pisze:EDIT: nie wiem tylko, czy taka duża podstawka pełna lawy nie będzie się odcinać ostro jaskrawym prostokątem na stołach #-o :?: Może warto by brzegi zrobić skaliste i ciemne, żeby stwór wynurzał się z kałuży lawy wewnątrz skał. Wtedy uzyskasz bardziej wiarygodną okolicę na stole...
+1 dobry pomysł, dodałbym też jakieś ręce wystające, jakby ktoś się topił

Re: Matysz [30.12 K'daii WIP]

: 30 gru 2012, o 19:21
autor: smiejagreg
Poza tym można by dość fajny efekt uzyskać na skałach okalających kałużę. Skały byłyby podświetlane przez lawę...

Re: Matysz [30.12 K'daii WIP]

: 8 sty 2013, o 18:37
autor: Matysz
Dzięki za sugestie, zastosuje się :)

Thundertusk skończony, biorę się za k'daiia.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[jakby się ktoś nie przyjrzał: delf przeładowuje kusze, z boku mamuta sterczą już 2 bełty]

Usunąłem "słup" z drugiego siodła i przerobiłem harpunnikowi ręce, żeby się wieko od walizki domykało.

Re: Matysz [08.01 Thundertusk]

: 8 sty 2013, o 20:07
autor: Naviedzony
Ten kusznik jest super. Jakby myślał sobie: "Wtf is this shit?"

Re: Matysz [08.01 Thundertusk]

: 8 sty 2013, o 20:22
autor: rudobrody79
zastosowałeś na podstawce tego "mamuta" kilka bardzo zacnych pomysłów:
z kusznikiem, szkieletem, bitsami chaosu - tworzącego rozgniecionego woja.
całość tworzy swoistą dynamiczność.
takie zastosowanie w/w elementów stworzyło moim zdaniem małą dioramę.

Re: Matysz [08.01 Thundertusk]

: 9 sty 2013, o 07:49
autor: Lechu
Hahaha poza kusznika rewelacyjna. Jakby się zastanawiał czy jest sens wysyłać następny bełt w stronę tej kupy mięcha :D

Re: Matysz [08.01 Thundertusk]

: 9 sty 2013, o 14:09
autor: Slayer
Pomysl super :D , tylko z tego kusznika mogles spilowac nadlewki i go pomalowac staranniej bo wyglada na wash i drybrush.

Re: Matysz [10.01 K'daii]

: 10 sty 2013, o 21:57
autor: Matysz
Slayer pisze:Pomysl super :D , tylko z tego kusznika mogles spilowac nadlewki i go pomalowac staranniej bo wyglada na wash i drybrush.
To jest odzysk z takiego syfu, że nie miałem weny do niego już.

Tam dam dam dam, K'daii Destroyer:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Matysz [10.01 K'daii]

: 10 sty 2013, o 22:00
autor: smiejagreg
No, coś w tym stylu, tylko szczelnie bym tą kałużę obudował skałami...

Re: Matysz [10.01 K'daii]

: 10 sty 2013, o 22:08
autor: Lechu
Już wygląda świetnie. Nie myślałeś może o tym, żeby na tym co się już wynurzyło zostawić też trochę spływającej lawy?

Re: Matysz [10.01 K'daii]

: 10 sty 2013, o 22:40
autor: DarkAngel
+1 Lechu

A tak po za tym to całkiem zacny Kadaj.

Re: Matysz [10.01 K'daii]

: 10 sty 2013, o 22:45
autor: Matysz
Nie chce modelu znów w wikolu babrać, to nie jest zbyt wdzięczny materiał.