Konkurs Bazyliszkowy - zrób własnego Bazyla!
Re: Konkurs Bazyliszkowy - zrób własnego Bazyla!
Dark Blade of Białystok
Model Shadow Warriora High Elves
M WS BS S T W I A LD
5 5 4 3 3 2 5 2 8
Zasady Specjalne
Speed of Asuryan, Scout, "Co z tego ze ich jest wiecej?", "Nienawidze Dresów!".
Wyposażenie
Mały Nożyk Modelarski, Czerwona Gwiazda.
"Co z tego ze ich jest wiecej?"-Dark Blade nie boi sie nikogo dopóki ma ze sobą swoj Mały Nożyk Modelarski! Dark Blade ma stubborn jezeli przeciwników jest wiecej od niego, pod warunkiem ze ma ze sobą Mały Nożyk Modelarski(nie został zniszczony przez np Vaul's Unmaking).
"Nienawidze Dresów!"- Dark Blade ma KB jeżeli walczy z jednostką o wiekszej S lub T(jakikolwiek model w oddziale).
Mały Nożyk Modelarski-Dark Blade zawsze ma przy sobie swoj mały nożyk ktorym tnie dresów szybko i bezbłędnie! +1WS, +1I.
Czerwona Gwiazda-Dark Blade jest dumny z bycia elfem zza wschodnich rubieży dlatego ma wyszyty emblemat swojego Klanu na piersi! Heavy Armor, Ward Save 5+
Model Shadow Warriora High Elves
M WS BS S T W I A LD
5 5 4 3 3 2 5 2 8
Zasady Specjalne
Speed of Asuryan, Scout, "Co z tego ze ich jest wiecej?", "Nienawidze Dresów!".
Wyposażenie
Mały Nożyk Modelarski, Czerwona Gwiazda.
"Co z tego ze ich jest wiecej?"-Dark Blade nie boi sie nikogo dopóki ma ze sobą swoj Mały Nożyk Modelarski! Dark Blade ma stubborn jezeli przeciwników jest wiecej od niego, pod warunkiem ze ma ze sobą Mały Nożyk Modelarski(nie został zniszczony przez np Vaul's Unmaking).
"Nienawidze Dresów!"- Dark Blade ma KB jeżeli walczy z jednostką o wiekszej S lub T(jakikolwiek model w oddziale).
Mały Nożyk Modelarski-Dark Blade zawsze ma przy sobie swoj mały nożyk ktorym tnie dresów szybko i bezbłędnie! +1WS, +1I.
Czerwona Gwiazda-Dark Blade jest dumny z bycia elfem zza wschodnich rubieży dlatego ma wyszyty emblemat swojego Klanu na piersi! Heavy Armor, Ward Save 5+
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Gryzzly
M6 WS4 S4 T4 A4 W3 I3 LD7
Fear
Skok prawdziwego wrestlera
Sejw na 5+ za grube futro
Kostkowy pechowiec
Skok - Gryzzli jest łagodnym misiem ale lepiej go nie wkurwiać, w fazie walki Gryzli może wszystkie ataki zamienić na skok prawdziwego wrestlera skierowany w model "on foot". Na 6+ skok jest udany i przeciwnik wylatuje w powietrze na znaczną wysokość i rozbija się o glebę tracąc wszystkie woundy. (no armour save, tylko wardy i regenki)
Kostkowy pechowiec - wszystkie udane trafienia w cc Gryzzli musi przerzucić.
M6 WS4 S4 T4 A4 W3 I3 LD7
Fear
Skok prawdziwego wrestlera
Sejw na 5+ za grube futro
Kostkowy pechowiec
Skok - Gryzzli jest łagodnym misiem ale lepiej go nie wkurwiać, w fazie walki Gryzli może wszystkie ataki zamienić na skok prawdziwego wrestlera skierowany w model "on foot". Na 6+ skok jest udany i przeciwnik wylatuje w powietrze na znaczną wysokość i rozbija się o glebę tracąc wszystkie woundy. (no armour save, tylko wardy i regenki)
Kostkowy pechowiec - wszystkie udane trafienia w cc Gryzzli musi przerzucić.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Nie skumałem jak tak Chodziło mi o to żebyście starali się nie powtarzać osób z poprzednich lat
Koala
Reprezentowany przez model wyrośniętego i z 2 razy większego niż przeciętny ogra, obowiązkowo w okularach i poczciwym uśmiechu od ucha do ucha.
M6, WS3, BS3, S4, T4, W3, I2, A3, Ld7
Ekwipunek:
Heavy armour,
White lion pelt - Koala ganiał kiedyś z elfami po lasach aż je zjadł gdy zaczeły przynudzać, płaszczyk jednak został.
Great weapon
Zasady specjalne:
Ogre charge, monstrous infrantry, rzutem na materac, nudzisz mnie to cie zjem
Rzutem na materac - Koala z racji swej masy posiada zasadę stomp i może ją stosować przeciwko każdemu typowi oddziałów a nie tylko piechocie
Nudzisz mnie to cie zjem - W challengu z innym bohaterem, gdy ten przynudza a w pobliżu nie ma żadnego mc donalda albo kebaba, Koala robi się głodny. Zazwyczaj zjada takiego delikwenta by się nasycić i go przy okazji przestać słuchać jego nudziarstw. Gdy w challengu Koala rzuci zarówno 6 na trafienie jak i później 6 na ranienie to atak ten ma zasadę HKB i dodatkowo regeneruję 1 ranę Koali, do maksymalnie wartości początkowej.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2012, o 18:31 przez Akadera, łącznie zmieniany 1 raz.
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Khumanor, brawo za Khutanora
Nazwę wymyśliłem już 1,5 roku temu, ale w zeszłym roku była repa i przepadłeś
Z bardziej znanych jakich jeszcze nie było: Gąsior, Maryś, Rince, Lohost, Dymitr, Golonka, Piotr G, Solo, Jagal, Jacek K, Furion, Fluffy, Śmiechu
+ tak jak powiedział Kaleson, jak nawet powtórzy się jakaś postać to jeżeli będzie super to ją weźmiemy. Zawsze może mieć inną nazwę, postać i zasady niż kiedyś!!
Nazwę wymyśliłem już 1,5 roku temu, ale w zeszłym roku była repa i przepadłeś
Z bardziej znanych jakich jeszcze nie było: Gąsior, Maryś, Rince, Lohost, Dymitr, Golonka, Piotr G, Solo, Jagal, Jacek K, Furion, Fluffy, Śmiechu
+ tak jak powiedział Kaleson, jak nawet powtórzy się jakaś postać to jeżeli będzie super to ją weźmiemy. Zawsze może mieć inną nazwę, postać i zasady niż kiedyś!!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
2 Rewolwery.
Reprezentowany przez model Imperialnego Pistolietera.
2 Rewolwery.
M4 WS4 BS4 S4 T4 W2 A3 I6 LD9
Pomorski Opel (wierzchowiec traktowany jako monster)
M8 WS3 BS- S3 T3 W3 A2 I2 LD5
Special Rules:
-"Coś się zepsuło!" - Opel miewa małe usterki, które zatrzymują Rewolwerowe poczynania.... Co turę gracz kontrolujący Rewolwera rzuca K6. Przy wyniku 1 Opel psuje się, a jego właścicielowi pozostaje pchanie wozu, więc w tej turze porusza się tylko 2'.
-"Zasłona dymna" - Rewolwer raz w ciągu gry może wytworzyć zasłonę dymną z rury wydechowej opla, która traktowana jest jako zionięcie z siłą 2 no armour save.
-"Za 200 Ojro" - Niska cena Opla nie przełożyła się na jakość a sam wierzchowiec szybko się eksploatuje.... Za każdą ranę zadaną Oplowi, otrzymuje on (opel) modyfikator -1 do S i M.
-"Ma stać i nie ginąć" - stubborn.
Equipment:
-Niezdzieralna karoseria - 4+ armour save. (czyli 3+ łącznie z wierzchowcem)
-Rewolwery - broń strzelecka, multiple shot (x2), S5, quick to fire.
-Pięści z piachem - "W zaprawionych pięściach Rewolwera, osadził się nadmorski Piach, który rani czoła i przegryza najtwardszą zbroję". Trafienia zadane przez rewolwera mają zasadę Armour piercing oraz Rewolwer posiada zasadę Fear.
Reprezentowany przez model Imperialnego Pistolietera.
2 Rewolwery.
M4 WS4 BS4 S4 T4 W2 A3 I6 LD9
Pomorski Opel (wierzchowiec traktowany jako monster)
M8 WS3 BS- S3 T3 W3 A2 I2 LD5
Special Rules:
-"Coś się zepsuło!" - Opel miewa małe usterki, które zatrzymują Rewolwerowe poczynania.... Co turę gracz kontrolujący Rewolwera rzuca K6. Przy wyniku 1 Opel psuje się, a jego właścicielowi pozostaje pchanie wozu, więc w tej turze porusza się tylko 2'.
-"Zasłona dymna" - Rewolwer raz w ciągu gry może wytworzyć zasłonę dymną z rury wydechowej opla, która traktowana jest jako zionięcie z siłą 2 no armour save.
-"Za 200 Ojro" - Niska cena Opla nie przełożyła się na jakość a sam wierzchowiec szybko się eksploatuje.... Za każdą ranę zadaną Oplowi, otrzymuje on (opel) modyfikator -1 do S i M.
-"Ma stać i nie ginąć" - stubborn.
Equipment:
-Niezdzieralna karoseria - 4+ armour save. (czyli 3+ łącznie z wierzchowcem)
-Rewolwery - broń strzelecka, multiple shot (x2), S5, quick to fire.
-Pięści z piachem - "W zaprawionych pięściach Rewolwera, osadził się nadmorski Piach, który rani czoła i przegryza najtwardszą zbroję". Trafienia zadane przez rewolwera mają zasadę Armour piercing oraz Rewolwer posiada zasadę Fear.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Ukąszony przez Pomiot Chaosu
Dark elf assasin
M5 WS9 BS9 S5 T3 W2 A3 I10 LD10
"Master? sorry, ja mam życie prywatne" - Ukąszony kiedyś tylko grał w battle'a, ale wszystko się zmieniło - teraz z rzadka pojawia się na turnieju, a jak już to spóźniony - Ukąszony wychodzi z dowolnej krawędzi w dowolnym miejsce, 1 cal od jednostek przeciwnika lub swoich kolejno: w turze drugiej na 3+ w turze trzeciej na 2+ w turze czwartej automatycznie
"Zostałem dotknięty plaga Chaosu! Ale muszę grać"! - Ukąszony cierpi na niesamowity ból wywowłany tym, ze komar wysłany przez Nurgle'a niemal ujebał mu nogę. Ale silna wola - oraz duże dawki leków oszałamiających - pozwalają mu walczyć dalej bez względu na wszystko dla druzyny Ukąszony posiada zasady Stupidity (leki) oraz Poison (plugawy wyciek z rany). Jeżeli ktoś rzuci 6 na trafienie a potem 6 na zranienie wtedy Ukąszony ginie na miejscu bez żadnych ochron - jego rana zostaje przebita powodując śmiertelny ból
"Musze wygrać Ligę!" - Ukąszony może odpuścił lekko grę, patrz wyżej, ale jest coś co nadal rozpala go do czerwoności - walka o zwycięstwo! Jeżeli Ukąszony walczy z kimś z top 50 ligi ma hatred. Jeżeli walczy z top5 ma reroll to hit w każdej turze. Jeżeli walczy z pierwszym w lidze (albo Fishem^^) ma również reroll to wound
"Snajperki są już passe" - Ukaszony jest znawca najnowszych trendów w modzie oraz w mecie, wie więc że death już się przeżył. jeżeli widzi kogoś z deathem uśmiecha się kpiąco i ubolewa nad światowym nieobyciem przeciwnika Ukaszony jest odporny na magię death
"Ryzyko? Nigdy - wole robić minorki" - Ukąszony nie ryzykuje - godzi to w jego idee battla, styl życia oraz wyznawań ą religię - wpływa to nieco na jego funkcjonowanie Ukąszony nie może zadeklarować szarż jednostki oddalone od niego na więcej niż 12 cali. W zamian za to może przerzucić jedną kość z rzuconych na zasięg
Ekwpiunek:
Extra Hand Weapon
Złoty Medal - gwarantuje ward 5+ i 3+ na ostatnią ranę (to ostatnie one use only jak u WE)
Dark elf assasin
M5 WS9 BS9 S5 T3 W2 A3 I10 LD10
"Master? sorry, ja mam życie prywatne" - Ukąszony kiedyś tylko grał w battle'a, ale wszystko się zmieniło - teraz z rzadka pojawia się na turnieju, a jak już to spóźniony - Ukąszony wychodzi z dowolnej krawędzi w dowolnym miejsce, 1 cal od jednostek przeciwnika lub swoich kolejno: w turze drugiej na 3+ w turze trzeciej na 2+ w turze czwartej automatycznie
"Zostałem dotknięty plaga Chaosu! Ale muszę grać"! - Ukąszony cierpi na niesamowity ból wywowłany tym, ze komar wysłany przez Nurgle'a niemal ujebał mu nogę. Ale silna wola - oraz duże dawki leków oszałamiających - pozwalają mu walczyć dalej bez względu na wszystko dla druzyny Ukąszony posiada zasady Stupidity (leki) oraz Poison (plugawy wyciek z rany). Jeżeli ktoś rzuci 6 na trafienie a potem 6 na zranienie wtedy Ukąszony ginie na miejscu bez żadnych ochron - jego rana zostaje przebita powodując śmiertelny ból
"Musze wygrać Ligę!" - Ukąszony może odpuścił lekko grę, patrz wyżej, ale jest coś co nadal rozpala go do czerwoności - walka o zwycięstwo! Jeżeli Ukąszony walczy z kimś z top 50 ligi ma hatred. Jeżeli walczy z top5 ma reroll to hit w każdej turze. Jeżeli walczy z pierwszym w lidze (albo Fishem^^) ma również reroll to wound
"Snajperki są już passe" - Ukaszony jest znawca najnowszych trendów w modzie oraz w mecie, wie więc że death już się przeżył. jeżeli widzi kogoś z deathem uśmiecha się kpiąco i ubolewa nad światowym nieobyciem przeciwnika Ukaszony jest odporny na magię death
"Ryzyko? Nigdy - wole robić minorki" - Ukąszony nie ryzykuje - godzi to w jego idee battla, styl życia oraz wyznawań ą religię - wpływa to nieco na jego funkcjonowanie Ukąszony nie może zadeklarować szarż jednostki oddalone od niego na więcej niż 12 cali. W zamian za to może przerzucić jedną kość z rzuconych na zasięg
Ekwpiunek:
Extra Hand Weapon
Złoty Medal - gwarantuje ward 5+ i 3+ na ostatnią ranę (to ostatnie one use only jak u WE)
Ostatnio zmieniony 15 lis 2012, o 21:16 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Salomon
Jako Gobliniego Króla Salomona reprezentuje gobliński Warboss na królewskiej chabecie (przynajmniej w pojęciu innych goblinów), czyli wilku.
Król goblinów! - choć nie jest generałem wszystkie gobliny za nim szaleją i mogą korzystać z jego Ld w 12" (jak w przypadku Inspiring Presence).
Złoty goblin - salomonowym sądem Salomon na początku każdej własnej tury wybiera najładniejszy oddział w swojej armii i wręcza mu trofeum Złotego Goblina (musi się znajdować w 12" od tego oddziału). Zajebistość trofeum tak bije po oczach, że wrogie jednostki otrzymują karę -1 to hit w walce wręcz i w strzelaniu w tenże unit.
Szybki Szpil - szybkość członków śląskiej legendy jest... legendarna. Salamon ma zasadę ASF.
EOS3000 - broń (dwu)ręczna - każdy chce mieć ładne zdjęcie z turnieju, dlatego wszystkie wrogie modele w styku z Salomonem oddają się pozowaniu i z tego tytułu ich Inicjatywa jest obniżona do 1. Dodatkowo flash skutecznie oślepia wrogów zapewniając posiadaczowi 6+ Ward Save.
Jako Gobliniego Króla Salomona reprezentuje gobliński Warboss na królewskiej chabecie (przynajmniej w pojęciu innych goblinów), czyli wilku.
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld Sv WSv
Salomon 4 5 3 4 4 3 4 4 8 3+ 6+
Giant Wolf 9 3 - 3 - - 3 1 - - -
Złoty goblin - salomonowym sądem Salomon na początku każdej własnej tury wybiera najładniejszy oddział w swojej armii i wręcza mu trofeum Złotego Goblina (musi się znajdować w 12" od tego oddziału). Zajebistość trofeum tak bije po oczach, że wrogie jednostki otrzymują karę -1 to hit w walce wręcz i w strzelaniu w tenże unit.
Szybki Szpil - szybkość członków śląskiej legendy jest... legendarna. Salamon ma zasadę ASF.
EOS3000 - broń (dwu)ręczna - każdy chce mieć ładne zdjęcie z turnieju, dlatego wszystkie wrogie modele w styku z Salomonem oddają się pozowaniu i z tego tytułu ich Inicjatywa jest obniżona do 1. Dodatkowo flash skutecznie oślepia wrogów zapewniając posiadaczowi 6+ Ward Save.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2012, o 22:18 przez zembol, łącznie zmieniany 1 raz.
Mielony
Staty jak Exalted Hero
Chaos armour, halabarda, tarcza
Niczego się nie boi - mark slanesha
Electro Man - ward na 2+ na magię niebios
Staty jak Exalted Hero
Chaos armour, halabarda, tarcza
Niczego się nie boi - mark slanesha
Electro Man - ward na 2+ na magię niebios
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Mnie wczoraj naszłoJezu - ktoś wymyślił.... Mnie!
PiotrB
Mv 6, WS 6, BS 6, S6, T6, I6, A6, W4, Ld 10
Chaos Troll
Czy to TEN Piotr B? Nie, to inny...
Każdy szanujący się gracz wie, kim był legendarny Piotr B. Stąd też nagły powrót do battlowego świata Piotra B odbił się szerokim echem. Niestety, gdy okazało się, że to nie ten Piotr B, jego sława zaczęła przygasać.
Poczynając od drugiej tury wszystkie statystyki Piotra B, poza W i LD, spadają o 1.
A który jesteś w lidze?
PiotrB nie jest byle frajerem, zna swoją wartość i nie ugnie się przed byle kmiotem
Stubborn
Następny sezon jest MÓJ
PiotrB wygra ligę w przyszłym sezonie, a co za tym idzie nie może zginąć z byle powodu.
5+ Regeneracja
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Rumcajs
Master Engineer
M3 WS4 BS5 S4 T4 W2 A2 I2 LD9
Gromril Armour Sv 4+
Garłacz na szyszki - strzela szyszkami jak Treeman , ale z zasięgiem 12" i siłą 3
Ja wam pokarzę jak się strzela -If within 3" of a war machine
is allowed to take a ‘Look Out Sir!’. One WM within 3"
receives the following benefits:Bolt Thrower may use his
BS, Grudge Thrower may re-roll the Artillery dice, Cannon
can re-roll the first artillery dice used
Mały notesik krzywd i urazów - tak długo jak żyje, daje sojuszniczym jednostkom Hatred na jedną wybraną armię (należy wybrać na poziomie rozpiski)
Master Engineer
M3 WS4 BS5 S4 T4 W2 A2 I2 LD9
Gromril Armour Sv 4+
Garłacz na szyszki - strzela szyszkami jak Treeman , ale z zasięgiem 12" i siłą 3
Ja wam pokarzę jak się strzela -If within 3" of a war machine
is allowed to take a ‘Look Out Sir!’. One WM within 3"
receives the following benefits:Bolt Thrower may use his
BS, Grudge Thrower may re-roll the Artillery dice, Cannon
can re-roll the first artillery dice used
Mały notesik krzywd i urazów - tak długo jak żyje, daje sojuszniczym jednostkom Hatred na jedną wybraną armię (należy wybrać na poziomie rozpiski)
Prince
M5 WS5 BS5 S4 T3 W2 I7 A3 Ld9
H.armour, Reapeter handbow, shield of Nemezis, hand weapon
Shield of Nemezis - Ward save 6+
Dłuuuga ręka - Prince może atakować dowolny model w oddziale z którym jest w walce, nie musi się z nim stykać podstawką, atakować może nawet modele z dalszych szeregów.
Co będzie?... Maska - Prince przed rzutem na zaczynanie obaj gracze rzucają kostką, kto wygra ten pojedynek dostaje +1 do rzutu na zaczynanie. Armia, która rozstawiła się jako pierwsza może w ten sposób otrzymać premie +2
Proste! - Prince przerzuca wszystkie rzuty armour save i ward save
M5 WS5 BS5 S4 T3 W2 I7 A3 Ld9
H.armour, Reapeter handbow, shield of Nemezis, hand weapon
Shield of Nemezis - Ward save 6+
Dłuuuga ręka - Prince może atakować dowolny model w oddziale z którym jest w walce, nie musi się z nim stykać podstawką, atakować może nawet modele z dalszych szeregów.
Co będzie?... Maska - Prince przed rzutem na zaczynanie obaj gracze rzucają kostką, kto wygra ten pojedynek dostaje +1 do rzutu na zaczynanie. Armia, która rozstawiła się jako pierwsza może w ten sposób otrzymać premie +2
Proste! - Prince przerzuca wszystkie rzuty armour save i ward save
Pantera
M 4 WS 7 BS 3 S 5 T 5 W 3 I 6 A 4 Ld 8
Champion of Slaanesh on foot
Special rules: Pijany zboczeniec, Podpuszczalski, Mistrz dawnego ZSRR, Terror, Stubborn
Przedmioty: Heavy armor, Shield, Sowiecki order
Pijany zboczeniec: Pantera to bardzo jurna bestia i są sytuacje, w których nie odpuści. Musi rzucac challenge, ale poniewaz ma przewage psychiczna nad oponentem - rozgrywa go majac bonusowe +1 do CR, nie liczac wyniku walki. Dzialanie zasady specjalnej wiaze sie bezposrednio z zasada Podpuszczalski.
Podpuszczalski: przeciwnik moze przed bitwa nominowac jednego ze swoich bohaterow. Pantera, podpuszczony, bedzie mogl walczyc w challengu tylko z nim; poniewaz inni herosi nie przykuja jego uwagi, bedzie ignorowal ich wyzwania na pojedynek.
Mistrz dawnego ZSRR: przed wieloma laty Pantera, bawiac w krajach demokracji ludowej, wygral lokalne mistrzostwa, przez co jest bardzo pewny siebie. Tak pewny, ze raz na gre moze zdac dowolny test na liderke bez koniecznosci rzucania koscia.
Sowiecki order: Zdobyty w zamierzchlych czasach, oprocz niewatpliwych walorów estetycznych zapewnia 6+ Armor save i 4+ Ward Save. Armour save naturalnie kumuluje sie z innymi przedmiotami.
M 4 WS 7 BS 3 S 5 T 5 W 3 I 6 A 4 Ld 8
Champion of Slaanesh on foot
Special rules: Pijany zboczeniec, Podpuszczalski, Mistrz dawnego ZSRR, Terror, Stubborn
Przedmioty: Heavy armor, Shield, Sowiecki order
Pijany zboczeniec: Pantera to bardzo jurna bestia i są sytuacje, w których nie odpuści. Musi rzucac challenge, ale poniewaz ma przewage psychiczna nad oponentem - rozgrywa go majac bonusowe +1 do CR, nie liczac wyniku walki. Dzialanie zasady specjalnej wiaze sie bezposrednio z zasada Podpuszczalski.
Podpuszczalski: przeciwnik moze przed bitwa nominowac jednego ze swoich bohaterow. Pantera, podpuszczony, bedzie mogl walczyc w challengu tylko z nim; poniewaz inni herosi nie przykuja jego uwagi, bedzie ignorowal ich wyzwania na pojedynek.
Mistrz dawnego ZSRR: przed wieloma laty Pantera, bawiac w krajach demokracji ludowej, wygral lokalne mistrzostwa, przez co jest bardzo pewny siebie. Tak pewny, ze raz na gre moze zdac dowolny test na liderke bez koniecznosci rzucania koscia.
Sowiecki order: Zdobyty w zamierzchlych czasach, oprocz niewatpliwych walorów estetycznych zapewnia 6+ Armor save i 4+ Ward Save. Armour save naturalnie kumuluje sie z innymi przedmiotami.
Forumowi Celebryci
Rtimyd i Tsohol
Modele reprezentowane przez Chaos Trolla oraz Plaguebearera.
Staty
Rtymid M6 Ws3 BS0 S4 T5 W3 I1 A4 Ld 4
Tsohol M6 Ws4 BS0 S4 T4 W2 I1 A3 Ld 7
Special Rules dla obu: Skirmish (poruszają się w jednym oddziale), Forumowy Flejm, Toksyczny Hejt, Stupidity
Rtymid : Regeneration, "Jedna z krótszych imprez masterowych na jakiej byłem"
Tsohol: Nearly Demonic(Tak jak Demonic ale bez unstable, tylko 5+ wardsave oraz ItP)
Forumowy Flejm: Nie ma to jak dzień bez flejma, chłopaki mają płonące ataki.
Toksyczny Hejt: Gdyby nie było jednego z nich drugi nie byłby takim celebrytą jakim jest. Tak długo jak oba modele żyją, tak długo mają zasady Poisoned Attacks i Hatred.
Jedna z krótszych imprez masterowych na jakiej byłem: Troll Rtymid posiada atak vomit, jednak z racji tego że impreza była krótka jest to magiczny atak zadający 1 autohit noArmSv ale tylko s4.
Rtimyd i Tsohol
Modele reprezentowane przez Chaos Trolla oraz Plaguebearera.
Staty
Rtymid M6 Ws3 BS0 S4 T5 W3 I1 A4 Ld 4
Tsohol M6 Ws4 BS0 S4 T4 W2 I1 A3 Ld 7
Special Rules dla obu: Skirmish (poruszają się w jednym oddziale), Forumowy Flejm, Toksyczny Hejt, Stupidity
Rtymid : Regeneration, "Jedna z krótszych imprez masterowych na jakiej byłem"
Tsohol: Nearly Demonic(Tak jak Demonic ale bez unstable, tylko 5+ wardsave oraz ItP)
Forumowy Flejm: Nie ma to jak dzień bez flejma, chłopaki mają płonące ataki.
Toksyczny Hejt: Gdyby nie było jednego z nich drugi nie byłby takim celebrytą jakim jest. Tak długo jak oba modele żyją, tak długo mają zasady Poisoned Attacks i Hatred.
Jedna z krótszych imprez masterowych na jakiej byłem: Troll Rtymid posiada atak vomit, jednak z racji tego że impreza była krótka jest to magiczny atak zadający 1 autohit noArmSv ale tylko s4.
Opracowanie: Jacek & Paulinka17 & BobJaceK & paulinka17 & Bob pisze:Don B’Aron i Sancho Panda
Don B’Aron i Sancho Panda to para przyjaciół z zamku Cytadela. Modele formują jeden wspólny oddział poruszający się z szybkością wolniejszego Pandy.
Don B’Aron jest modnie ubranym Orkiem i dosiada dzika – B’Anallo.
Sancho Panda jest…dobrze zbudowanym…Trollem - wojownikiem Kung-Fu.
Wspólnie podlegają zasadzie Skirmish, Swiftstride oraz Demon Seksu (5+WSv, magiczne ataki)
Sancho Panda (MI)Łapy (broń ręczna), brak pancerzam.Kod: Zaznacz cały
M6 Ws3 Bs0 S4 T5 W2 I1 A1 Ld8
Znam Kung-Fu, widziałem na video
Sancho jest wolny, ale przekonujący i dobrze gra ciałem.
Posiada zasady ASL, Fear i Thunderstomp.
W naszych żyłach płynie czysty bulion!
Panda może zastąpić swój 1 atak rzygnięciem bulionem, który zadaje d3 automatycznych trafień z siłą 2, które nie podlegają ochronie pancerza.
Don B’Aron na B’Anallo (Cav)Broń ręczna, tarcza, thick skinned (w sumie 4+ASv), tusker charge (tylko B'Anallo + 2S w szarży)Kod: Zaznacz cały
Don B’Aron M4 Ws4 Bs0 S4 T5 W2 I2 A1 Ld8 B’anallo M7 Ws3 Bs0 S3 T3 W1 I3 A1 Ld4
Hipster z żurnala vel Galerianek
Don B’Aron tylko udaje, że nie śledzi najnowszych trendów w modzie. Armia wroga nienawidzi go z zazdrości o jego wystudiowany wygląd.
Każdy oddział wroga w 24 calach, który widzi Don B’Arona i nie jest w walce wręcz z innym oddziałem podlega zasadzie Frenzy (ITP, testuje Ld by powstrzymać się od szarży)... do czasu aż znajdzie się w walce. Jednocześnie, ani Don B’Aron, ani Sancho Panda nie mogą korzystać z zasady Inspiring Presence.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak pieknie to nie ma - musicie zdecydowac sie, ktory z Was w przypadku wygranej bedzie mial darmowy wjazd na turniej, cwaniaczki.JaceK pisze:"JaceK & paulinka17 & Bob"