HELLCANNON
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
w armii archaona nie jest
Pytania proste i dla mnie oczywiste, pewność mam na 99%, ale chcę potwierdzenia. Ostanio bowiem miałem scysję na tle znaczenia słów "The Hellcannon is treated as warmachine with the exceptions below".
Proszę o odpowiedź tak/nie:
1. Czy Helka po odłączeniu/zeżarciu załogi może strzelać pociskami jak katapulta ?
2. Czy w sytuacji j/w może zionąć ?
3. Czy w sytuacji j/w nadal ma 360 st. widoczności (chodzi mi o zapis: Theunit has a 360 arc of sight) i może zionąć w dowolnym kierunku ?
Proszę o odpowiedź tak/nie:
1. Czy Helka po odłączeniu/zeżarciu załogi może strzelać pociskami jak katapulta ?
2. Czy w sytuacji j/w może zionąć ?
3. Czy w sytuacji j/w nadal ma 360 st. widoczności (chodzi mi o zapis: Theunit has a 360 arc of sight) i może zionąć w dowolnym kierunku ?
1. nie, ogolnie ta zaloga nie moze sie odlaczyc, przynajmniej do takiego wniosku doszlismy
2. moze zionac, ale zaloga tak czy siak odlaczyc sie nie moze, chyba ze zginie.
3. tak
2. moze zionac, ale zaloga tak czy siak odlaczyc sie nie moze, chyba ze zginie.
3. tak
moze. nie moze sie pozniej z powrotem przylaczyc do helki:)Gajowy pisze:1. nie, ogolnie ta zaloga nie moze sie odlaczyc, przynajmniej do takiego wniosku doszlismy
nie przestaje byc liczona jako warmachine tylko staje sie monsterem i zionie do przodu3. tak
-nie mozesz strzelac bez zalogiEldritch pisze:Panowie, więc w końcu jak jest z pkt. 1 ?
- bez załogi może strzelać pociskami/nie ?
- dobrowolne wyjście załogi możliwe/nie ?
-mozliwe, ale nie mozesz wrocic do maszyny, tracisz mozliwosc strzelania duzym piardem, tracisz polowe pkt, dodatkowo ramgage odbywa sie dopiero na poczatku twojej tury nie zaraz po wyjsciu wiec zasiegowo nic nie zyskujesz, zagranie skrajnie nieopłacalne...
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
może zionąc po rampagowaniu.
Do fanola musi biec tak samo - tyle tylko że jeśli skończy ruch "w nim" to zbiera podwójne hity i fanol idzie w piach.
Do fanola musi biec tak samo - tyle tylko że jeśli skończy ruch "w nim" to zbiera podwójne hity i fanol idzie w piach.
Helka biegnie do najbliższego celu, fanatyk też nim jest (po prostu może skończyć na nim ruch i go automatycznie zabić, dostając 2d6 hitów z s5)
może zionąć po biegu, a Shino już napisał kawałek wyżej, że helka ma kąt widzenia 90st
może zionąć po biegu, a Shino już napisał kawałek wyżej, że helka ma kąt widzenia 90st