Jakich najczęściej używacie domen magi?

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Masz napisane, że zamiana następuje w ten sposób, że zamiast fireballa mogą wziąć Fire Sword.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Menace pisze:Ja mam pytanie apropo naszych "lekko impulsywnych i nadpobudliwych" magów, a miałowicie o Dragon Mage'ów. Czy mogą oni wymienić jeden z wylosowanych przez siebie czarów na fireballa ? (imo tak, ale wolę się zabezpieczyć przed niespodzianką) Oraz jeśli tak to czy mogę zamienić 1 czar na Fireball i 2 na mieczyk ?
nie moga wymienic na Fireballa.. jesli chcesz go miec to musisz go wylosowac.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Assasello ty nabijasz posty, ja to samo pisałem :P

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Fensir pisze:Assasello ty nabijasz posty, ja to samo pisałem :P
nie nabijam, napisałes prawie to samo.. ale nie dałes całkowicie klarownej odpowiedzi... napisałes to samo co jest w podreczniku (tyle ze po PL).. a wlasnie ten tekst budzi pytania. :)
Masz napisane, że zamiana następuje w ten sposób, że zamiast fireballa mogą wziąć Fire Sword.
nadal sie budzi we mnie pytanie czy musze brac mieczyk czy tez moge zrezygnowac z tej zasady i zagrac wg RB. :P

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Ale z kolei w podręczniku też masz napisane odnośnie czaru pierwszego zamiast każdego innego may nie must :)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

tylko ze to "may" odnosi sie do czego innego..
bo moge, ale nie musze, zamienic np czar nr 5 na czar nr 1 (lub np 2 w przypadku DM)...
przy DM jest tak ze jak juz zdecyduje (moge, ale nie musze) sie na zamiane czaru nr 5 to musze zamienic go na czar nr 2.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

W sumie też racja. Ale wszystko niestety zależy od interpretacji :? Bo zdarzą się przypadki które twierdzą inaczej.

Rychu
Wałkarz
Posty: 82
Kontakt:

Post autor: Rychu »

to taka sama sytuacja jak z BoH w wersji PL gdzie jest napisane, że czar ma IF gdy wyrzucisz dublet ale nic nie ma o casting value :D

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Wersja angielska jest zawsze wersją nadrzędną, więc nie ma kłótni...

n.e.w
Plankton
Posty: 1

Post autor: n.e.w »

Cześć jestem tu nowy i widzę na forum od czasu do czasu żę można cos zatrzymac np: dużą kuźnią

co to jest? ta duża kuźnia?

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Szósty czar z lore of metal.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

aż chyba dodam to do mojego słowniczka... :)

tylko niech ktoś z polskim RB napisze jak te czary (mała i duża kuźnia) są w nim nazwane.
Obrazek

Sephi
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Sephi »

Gwoli szerszego wyjaśnienia:
Mała kuźnia, jedynka z metalu (Rule of Burning Iron, czy z polskiego Prawo Płonącego Żelaza bodaj), wybieramy model w 24" od rzucającego, może to być bohater czy champion wewnątrz oddziału, nie losujemy. Otrzymuje on pojedynczy hit z S8-Armour Save celu, płonący i no Armour Save. Czyli że taki pan z savem 2+ dostanie z S6.
Duża kuźnia, szóstka z metalu (Spirit of The Forge, Duch Kuźni po polsku), jak mała kuźnia, tyle że wybieramy oddział, lub samotnego ludka i dostaje on 2d6 hitów S8-armour save.

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Sephi pisze:Gwoli szerszego wyjaśnienia:
Mała kuźnia, jedynka z metalu (Rule of Burning Iron, czy z polskiego Prawo Płonącego Żelaza bodaj), wybieramy model w 24" od rzucającego, może to być bohater czy champion wewnątrz oddziału, nie losujemy. Otrzymuje on pojedynczy hit z S8-Armour Save celu, płonący i no Armour Save. Czyli że taki pan z savem 2+ dostanie z S6.
Duża kuźnia, szóstka z metalu (Spirit of The Forge, Duch Kuźni po polsku), jak mała kuźnia, tyle że wybieramy oddział, lub samotnego ludka i dostaje on 2d6 hitów S8-armour save.
Nie odejmuj od siły 8 armour save'a, gdyż z tego co wiem mozna miec ujemny AS (gdzies tak czytalem ostatnio w jakiejs Erracie czy FAQ'u, ze jest to jednak mozliwe - jesli nie to mnie wyprowadzcie z bledu:]), bo wtedy by było że koleś z AS -1 dostaje z siła 9;p
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

@Sephi, dzięki, już wrzuciłem.
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

wlasnie nie mozna miec na -1, najwiecej jest na 0 i nie da sie miec na minusie.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

You're wrong, Mr Relosu. ;)
Jak znajdę cytata, to go wkleję - na pewno było w którymś FAQ.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Jasne, że można mieć na minusie, jeśli tylko wyciągniesz taki as z przedmiotów. A czy jest taka kombinacja, to już inna sprawa

Sephi pisze:Duża kuźnia, szóstka z metalu (Spirit of The Forge, Duch Kuźni po polsku), jak mała kuźnia, tyle że wybieramy oddział, lub samotnego ludka
Za cel można wybrać tylko jednostkę, nie postać.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Ukalez pisze: Jasne, że można mieć na minusie, jeśli tylko wyciągniesz taki as z przedmiotów.
Obiecany cytat, z 2 FAQ WFB (luty 2009)
Obrazek
Ukalez pisze: A czy jest taka kombinacja, to już inna sprawa
Heros Khorna na juggerze + enchanted shield. Jak skubaniec dobrze kulnie na tabelę Eye of The Gods, to wyciska -2...
Ukalez pisze:
Duża kuźnia, szóstka z metalu (Spirit of The Forge, Duch Kuźni po polsku), jak mała kuźnia, tyle że wybieramy oddział, lub samotnego ludka
Za cel można wybrać tylko jednostkę, nie postać.
Sprecyzuję, że nie postać w jednostce. Bo jak gościu pogina samotnie na polu bitwy i znajdzie się na taktycznie niedoradzanej pozycji, to można go zdmuchnąć. Chyba że ma dragon armour... <powiedziane_przez_zęby> ;)

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Prosty przykład -1+ AS to hero chaosy na jaggerze :)

Pozatym Spirit i tak wali bez AS a mojedyncze modele moga dostawać ponieważ w bardzo starej eracie napisane jest że to 2d6 hitów a nie 2d6modeli ;) (tak jak to opisał krzysiek)

pozdro

ODPOWIEDZ