A patrząc na blat do gry to musisz przyznać, że ten świat jest płaski, ale "point taken"Shino pisze:patrzac na swider nowego gyrocoptera to musisz wziac pod uwage, ze w tym swiecie powietrze ma inna gestosc.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
A patrząc na blat do gry to musisz przyznać, że ten świat jest płaski, ale "point taken"Shino pisze:patrzac na swider nowego gyrocoptera to musisz wziac pod uwage, ze w tym swiecie powietrze ma inna gestosc.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Rysunek byłby wskazany, bo czasami nie można, ale generalnie tak - możesz tak zrobić.Handelson pisze:Chodziło mi o to czy mogę się zeslajdować żeby dołączyć większą liczbę modeli np w multi combacie.
zasada fly mówi o tym, że flee i pogoń są z buta z zachowaniem swiftstride, nie ma nic o paleniu szarży, a do szarzy lotem jest normalnie M=10 przecieżDymitr pisze:@Chimera i Dp a palenie szarzy w las. Wydaje mi się, że pali się szarże na "z buta", woęc testu nie będzie (nie uzywasz w tym czasie lotu)
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
ale wiesz, że oblanie fear nie daje trafiania na 6?Morsereg pisze:mam pytanie.
walcze z nurglowym princem.
przed walka nie zdaje testu na fear.
czy w tym momencie:
- trafiam na 6,
- trafiam na 7 (jak strzelanie)
- nie moge trafic wcale.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
az sobie jeszcze raz na tabelke spojrzalem.Dymitr pisze: ale wiesz, że oblanie fear nie daje trafiania na 6?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Zależy z jakiego przepisu odnośnie reforma korzystasz w danym momencie rundy walki. Combat reform jest przed pursuit/overrun a do takiego reforma górny rydwan ma prawo już w chwili rozliczania wyniku starcia. nawet, gdyby nie mógł robić combat reforma - może skorzystać z zasady WipeOut! - ta daje możliwość reformowania się po wycięciu wroga na zasadach restrain from pursuit. W tym przypadku bez znaczenia - i tak zreformujesz górny rydwan zanim poruszysz prawy.Ogólnie to jaka jest kolejność manewrów po rozegranej walce: najpierw reformy a potem overruny/pursuity ? Czy jakoś inaczej ?
Wg zasad? Możesz.Ale jeszcze drugie pytanie: czy górny rydwan może najpierw zrobić reform a dopiero później prawy rydwan overrun ?