Pytanie - jak krasnoludzkiego króla bijącego po inicjatywie mógł zthunderstompować martwy smok?Luc pisze:W 3 turze udało mu się zabić gada ale sam zginął od Thunderstompa
Dawaj na ring! Testujemy krasnoludzkiego Lorda
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Dawaj na ring! Testujemy krasnoludzkiego Lorda
LOL - założyłem z automatu, że król ma GW i ASLOkoń pisze:Pytanie - jak krasnoludzkiego króla bijącego po inicjatywie mógł zthunderstompować martwy smok?Luc pisze:W 3 turze udało mu się zabić gada ale sam zginął od Thunderstompa
.....no nic trzeba dograć rundę do końca - w poprzednich 2 nie miało to znaczenia, bo smok stał z 1W wbitym, w ostatniej coś rzuty nagięte były...dogram w domu i zobaczymy czy Elfi książę nakopie grubasowi
Pechowo nie, wpadam smoczydłem, rzucam challenge, i trafiasz na 6 tylko, więc tak różowo nie jestBocian pisze:Uuu, to jakoś wyjątkowo pechowo rzucałeś, smoka powinien lekko składać Ten Lord jest naprawdę mocny, tylko ma spory problem z przeciwnikami z T < 5, bo wtedy zostaje mu naprawdę badziewny atak.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ja bojkotuje złożenie orków, jako że było gówniane. Orki mogą się duzo bardziej postarać. np.
Black Orc Warboss
- Sword of Anti-Heros
- Talisman of Preservation
- Trickster's Shard
- Charmed Shield
- Heavy Armour
+ Wyvern
Staty:
WS 7, S6/7 w pierwszej rundzie, T 5, W3, I 4, A 5 Sv 3+, WSv 4++, Ignoruje pierwsze trafienie, przeciwnik przerzuca udane wardy.
plus wyverna.
Black Orc Warboss
- Sword of Anti-Heros
- Talisman of Preservation
- Trickster's Shard
- Charmed Shield
- Heavy Armour
+ Wyvern
Staty:
WS 7, S6/7 w pierwszej rundzie, T 5, W3, I 4, A 5 Sv 3+, WSv 4++, Ignoruje pierwsze trafienie, przeciwnik przerzuca udane wardy.
plus wyverna.
Wiadomo że chodzi nie o Trikstera tylko o Tego Innego Trikstera
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Brak lorda ChD to jawny przejaw rasizmu! Zgłaszam tego pana:
Sorcerer-Prophet - 595 pkt
WS5 S4(6) T5 W3 I2 A3 save: 1+ 4++
Blood of Hashut - zamiast ataków na 2+ cel dostaje D6 hitów no armour save raniących na niezmodyfikowany armour save (1 to zawsze porażka), flaming i magiczne ataki (one use only)
Black Hammer of Hashut +2S, zabija automatycznie modele flammable
Enchanted Shield wiadomo
Talisman of Preservation wiadomo
Bale Taurus
WS5 S6 T6 W5 I3 A4
Thunderstomp, flaming attacks, na początku każdej rundy walki przeciwnik dostaje S4 hita flaming, ataki broni niemagicznej mają -1 to wound, Breath Weapon S4 flaming.
Sorcerer-Prophet - 595 pkt
WS5 S4(6) T5 W3 I2 A3 save: 1+ 4++
Blood of Hashut - zamiast ataków na 2+ cel dostaje D6 hitów no armour save raniących na niezmodyfikowany armour save (1 to zawsze porażka), flaming i magiczne ataki (one use only)
Black Hammer of Hashut +2S, zabija automatycznie modele flammable
Enchanted Shield wiadomo
Talisman of Preservation wiadomo
Bale Taurus
WS5 S6 T6 W5 I3 A4
Thunderstomp, flaming attacks, na początku każdej rundy walki przeciwnik dostaje S4 hita flaming, ataki broni niemagicznej mają -1 to wound, Breath Weapon S4 flaming.
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
To ja zgłaszam do walki kolejnego zawodnika
Daemon Slayer @ 235.0 Pts
WS7/8 S4 T5 W3 I5 A4
Slayer Axes
Daemon Slayer (przerzut wardów przeciwnika)
Deathblow (Jeden automatyczny atak po śmierci)
Runic Weapon [95.0]
Master Rune of Smiting (D6 woundów)
Rune of Might (Sx2 vs t5+)
Rune of Striking (+1 ws)
No chodz cwaniaczku!
Daemon Slayer @ 235.0 Pts
WS7/8 S4 T5 W3 I5 A4
Slayer Axes
Daemon Slayer (przerzut wardów przeciwnika)
Deathblow (Jeden automatyczny atak po śmierci)
Runic Weapon [95.0]
Master Rune of Smiting (D6 woundów)
Rune of Might (Sx2 vs t5+)
Rune of Striking (+1 ws)
No chodz cwaniaczku!
Wyniki są wyżej, ja testowałem przeciwko Skaven Warlordowi z Fellbladem na Bonebreakerze (Dwarf Lord w każdej wersji dostał ciężki łomot) oraz przeciwko Orc Warbossowi na Wyvernie (dla odmiany Dwarf Lord spuścił w każdej walce ciężki łomot). Luc testował przeciwko WE Highbornowi na Smoku i zdaje się że annoyance of netlings sparaliżował Dwarfickiego Lorda - ale nie wiem, czy annoyance of netlings działa też przy atakach na poczwarę (wydawało mi się, że nie)...Hardy pisze:i jak wyniki tych walk ;d ?
Jak będę miał chwilę, to przetestuję go jeszcze na innych przeciwnikach. Zachęcam też do prób we własnym zakresie
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Witam, postanowiłem wskrzesić temat, sfrustrowany walką moich oddziałów z Wampirem Lordem (złożonym tak jak ten na pierwszej stronie wątku) na wczorajszym lokalu. Przeprowadziłem kilka testów trzech różnych buildów Dwarf Lorda na tarczy.
build 1. Armour of Borek Beetlebrow, 2xRoMight (8S vs T5+, d3W vs T5+)
build 2. Armour of Borek Beetlebrow, Rune of Might, 2xRoStriking (8S vs T5+, WS 8, reroll to hit)
build 3. MRo Smiting, RoMight, RoParrying (d6W, 8S vs T5+, -1 to hit), Ro Stone (+1As, w sumie 1+)
Przeprowadziłem symulacje walk z Wampirem Lordem Turbo Rzeźnikiem (build na 1 stronie wątku),a trzeci build Dwarf Lorda tak mnie natchnął, że przeprowadziłem też symulacje jego walki z Great Unclean One w dwóch buildach z Bale Sword i Eternal Blade. Wyniki były następujące:
vs. Wampir Lord
build 1: 3:1 (3 walki dla DL, 1 dla VL)
W pierwszej walce Wampir wbił przez pierwsze dwie tury w sumie 3 rany, Lord żadnej, ale w trzeciej turze wampir nie wbił żadnej, a DL wbił 5. W drugiej walce Wampir w pierwszej turze wbił 3 rany, ale DL w pierwszej turze wbił 4 i wampir się skończył. W trzeciej walce wampir nie wbił żadnej rany w dwóch turach, DL wbił w pierwszej 1 ranę, w drugiej 9 ran. W czwartej walce wampir wbił ranę w pierwszej turze, DL nic nie zrobił, wampir wbił ranę w drugiej turze, Lord wbił dwie, w trzeciej turze wampir wbił dwie rany, DL znowu nic, w czwartej turze Wampir wbił ostatnią ranę i Król poległ.
build 2: 3:0 dla Dwarf Lorda
W pierwszej walce wampir w pierwszej turze wbił 1 ranę, ale Lord wbił 3 i walka się skończyła. W drugiej walce w pierwszej turze wampir nic nie wbił, Lord wbił 2, potem wampir wbił 2, ale DL wbił jeszcze jedną i wąmpierz zdechł. W trzeciej walce panowie przez dwie tury nic sobie nie wbili, potem wampir wbił 3, a Lord 1, w ostatniej turze wampir wbił 1, a Lord 3 i wampir zdechł, choć Lord został na jednej ranie.
build 3: 3:0 dla Dwarf Lorda
Tu walki były króciótkie, wszystkie skończyły się w pierwszej turze. W każdej walce wampir wbijał po jednej ranie, w odpowiedzi dostał 5, 3 i 13 ran ;D
W każdej z powyższych konfiguracji w sumie na 10 walk wampir wygrał 1 challenge.
Ward na 3+ jest super, nawet jak go trzeba przerzucać, ale DL w takim buildzie często pudłuje (innych lordów trafia zazwyczaj na 4+), jak w pierwszej turze z rerollem hitów z Ancestral Grudge nie pójdzie mu dobrze, potem może być ciężko wbić na raz dużo ran. Dwarf Lord jest na pewno bardziej wytrzymały, w każdej konfiguracji, bo ma minimum 5W. Na takiego wampira kapitalne jest Rune of Parrying (-1 do trafienia), bo wąpierz nie napędza się w ramach red fury tak bardzo, jak normalnie. Zresztą, tylko to chroni 3 build Dwarf Lorda przed masakrą, bo 2 pierwsze buildy potrafiły zebrać 7 woundów w turze walki, tylko wysoki AS i 3+ ward je chronił przed śmiercią.
vs. GUO z Balesword 2:1 dla Dwarf Lorda
build 3 Dwarf Lorda
W pierwszej walce GUO nie wbił żadnej rany w pierwszej turze, a Dwarf Lord wbił 6 i demon zdechł. W drugiej walce GUO wbił w pierwszej turze 3W, Lord wbił też 3, ale w drugiej turze Guo wbił następne 3, a Lord akurat 0, więc Dwarf Lord przegrał. W trzeciej walce w pierwszej turze GUO wbił 1W, a Lord 4, w drugiej turze GUO 0, a Lord następne 5.
Master Rune of Smiting jest przerażającą runą.
vs. GUO z Eternal Blade - 4:2 dla Dwarf Lorda
build 3 Dwarf Lorda
Tu żelazna prawidłowość była taka, że jak GUO w pierwszej turze rzucił +1 do statów, to wygrywał zawsze DL, a jak rzucił +3 do statów to wygrywał zawsze GUO. Przy wylosowaniu +2 bywało różnie. Ponieważ te starcia były najbardziej wyrównane, raz wygrywał jeden, raz drugi, to przeprowadziłem aż 6 meczów, 3 zakończyły się w 1 turze zwycięstwem Dwarf Lorda, który zadał 7, 6 i 9 ran, 2 zakończyły się w dwóch turach i wówczas GUO wygrał 1 raz, jedna walka zakończyła się w trzeciej turze zwycięstwem GUO. Jest to o tyle zrozumiałe, że Dwarf Lord trafiał GUO na 5+, a tylko w pierwszej turze miał przerzut, poza tym GUO prawie zawsze ranił Lorda w pierwszej turze, więc potem już go często dożynał, jako że walił pierwszy (DL ma tylko 4 I)
Reasumując, najbardziej zabójczy wydaje się być 3 build i - o dziwo - w walce wręcz jest również dosyć odporny z uwagi na -1 do hita dla przeciwnika, bo wciąż ma 5 ran i 1+AS. Takiego Dwarf Lorda powinien bać się każdy Lord. Poza tym, w tym buildzie zostają punkty, żeby mu dać Rune of Impact (1 impact hit z 4S) , a to już jest po prostu epickie... ;D
Pozdrawiam
build 1. Armour of Borek Beetlebrow, 2xRoMight (8S vs T5+, d3W vs T5+)
build 2. Armour of Borek Beetlebrow, Rune of Might, 2xRoStriking (8S vs T5+, WS 8, reroll to hit)
build 3. MRo Smiting, RoMight, RoParrying (d6W, 8S vs T5+, -1 to hit), Ro Stone (+1As, w sumie 1+)
Przeprowadziłem symulacje walk z Wampirem Lordem Turbo Rzeźnikiem (build na 1 stronie wątku),a trzeci build Dwarf Lorda tak mnie natchnął, że przeprowadziłem też symulacje jego walki z Great Unclean One w dwóch buildach z Bale Sword i Eternal Blade. Wyniki były następujące:
vs. Wampir Lord
build 1: 3:1 (3 walki dla DL, 1 dla VL)
W pierwszej walce Wampir wbił przez pierwsze dwie tury w sumie 3 rany, Lord żadnej, ale w trzeciej turze wampir nie wbił żadnej, a DL wbił 5. W drugiej walce Wampir w pierwszej turze wbił 3 rany, ale DL w pierwszej turze wbił 4 i wampir się skończył. W trzeciej walce wampir nie wbił żadnej rany w dwóch turach, DL wbił w pierwszej 1 ranę, w drugiej 9 ran. W czwartej walce wampir wbił ranę w pierwszej turze, DL nic nie zrobił, wampir wbił ranę w drugiej turze, Lord wbił dwie, w trzeciej turze wampir wbił dwie rany, DL znowu nic, w czwartej turze Wampir wbił ostatnią ranę i Król poległ.
build 2: 3:0 dla Dwarf Lorda
W pierwszej walce wampir w pierwszej turze wbił 1 ranę, ale Lord wbił 3 i walka się skończyła. W drugiej walce w pierwszej turze wampir nic nie wbił, Lord wbił 2, potem wampir wbił 2, ale DL wbił jeszcze jedną i wąmpierz zdechł. W trzeciej walce panowie przez dwie tury nic sobie nie wbili, potem wampir wbił 3, a Lord 1, w ostatniej turze wampir wbił 1, a Lord 3 i wampir zdechł, choć Lord został na jednej ranie.
build 3: 3:0 dla Dwarf Lorda
Tu walki były króciótkie, wszystkie skończyły się w pierwszej turze. W każdej walce wampir wbijał po jednej ranie, w odpowiedzi dostał 5, 3 i 13 ran ;D
W każdej z powyższych konfiguracji w sumie na 10 walk wampir wygrał 1 challenge.
Ward na 3+ jest super, nawet jak go trzeba przerzucać, ale DL w takim buildzie często pudłuje (innych lordów trafia zazwyczaj na 4+), jak w pierwszej turze z rerollem hitów z Ancestral Grudge nie pójdzie mu dobrze, potem może być ciężko wbić na raz dużo ran. Dwarf Lord jest na pewno bardziej wytrzymały, w każdej konfiguracji, bo ma minimum 5W. Na takiego wampira kapitalne jest Rune of Parrying (-1 do trafienia), bo wąpierz nie napędza się w ramach red fury tak bardzo, jak normalnie. Zresztą, tylko to chroni 3 build Dwarf Lorda przed masakrą, bo 2 pierwsze buildy potrafiły zebrać 7 woundów w turze walki, tylko wysoki AS i 3+ ward je chronił przed śmiercią.
vs. GUO z Balesword 2:1 dla Dwarf Lorda
build 3 Dwarf Lorda
W pierwszej walce GUO nie wbił żadnej rany w pierwszej turze, a Dwarf Lord wbił 6 i demon zdechł. W drugiej walce GUO wbił w pierwszej turze 3W, Lord wbił też 3, ale w drugiej turze Guo wbił następne 3, a Lord akurat 0, więc Dwarf Lord przegrał. W trzeciej walce w pierwszej turze GUO wbił 1W, a Lord 4, w drugiej turze GUO 0, a Lord następne 5.
Master Rune of Smiting jest przerażającą runą.
vs. GUO z Eternal Blade - 4:2 dla Dwarf Lorda
build 3 Dwarf Lorda
Tu żelazna prawidłowość była taka, że jak GUO w pierwszej turze rzucił +1 do statów, to wygrywał zawsze DL, a jak rzucił +3 do statów to wygrywał zawsze GUO. Przy wylosowaniu +2 bywało różnie. Ponieważ te starcia były najbardziej wyrównane, raz wygrywał jeden, raz drugi, to przeprowadziłem aż 6 meczów, 3 zakończyły się w 1 turze zwycięstwem Dwarf Lorda, który zadał 7, 6 i 9 ran, 2 zakończyły się w dwóch turach i wówczas GUO wygrał 1 raz, jedna walka zakończyła się w trzeciej turze zwycięstwem GUO. Jest to o tyle zrozumiałe, że Dwarf Lord trafiał GUO na 5+, a tylko w pierwszej turze miał przerzut, poza tym GUO prawie zawsze ranił Lorda w pierwszej turze, więc potem już go często dożynał, jako że walił pierwszy (DL ma tylko 4 I)
Reasumując, najbardziej zabójczy wydaje się być 3 build i - o dziwo - w walce wręcz jest również dosyć odporny z uwagi na -1 do hita dla przeciwnika, bo wciąż ma 5 ran i 1+AS. Takiego Dwarf Lorda powinien bać się każdy Lord. Poza tym, w tym buildzie zostają punkty, żeby mu dać Rune of Impact (1 impact hit z 4S) , a to już jest po prostu epickie... ;D
Pozdrawiam
Master Rune of Alaric the Mad, Rune of Parrying, Rune of Stone, Rune of Warding x 3.
Przeciwnik trafia cię na 5+, masz 1+ save'a i 4+ warda, a sam bijesz czterema atakami no armor save, trafiasz na 4+, ranisz na 3+, on ma najwyżej warda.
Przeciwnik trafia cię na 5+, masz 1+ save'a i 4+ warda, a sam bijesz czterema atakami no armor save, trafiasz na 4+, ranisz na 3+, on ma najwyżej warda.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Ja ostatnio zrobilem takiego rzeznika
Master Rune of Alaric the Mad, grudge rune, rune of fury
Rune of iron
Nie jest zbyt odporny ale elfy kroi swietnie, jak jeszcze takiego kozaka obarczysz runa klatwy to masz 5A z +1 to hit i moze hate i ranisz na 3+ z rerollem. Przy odrobinie szczescia moze zlozyc przeciwnika w jedna ture. Wada jest jednak niewielka odpornosc, bo to raptem 6W svae 1+ i T5. Mi wystarczylo zeby zabic i przezyc
Master Rune of Alaric the Mad, grudge rune, rune of fury
Rune of iron
Nie jest zbyt odporny ale elfy kroi swietnie, jak jeszcze takiego kozaka obarczysz runa klatwy to masz 5A z +1 to hit i moze hate i ranisz na 3+ z rerollem. Przy odrobinie szczescia moze zlozyc przeciwnika w jedna ture. Wada jest jednak niewielka odpornosc, bo to raptem 6W svae 1+ i T5. Mi wystarczylo zeby zabic i przezyc
potrzebny przepis na tego pana w wersji hero, wymagany pełen wswig, morderczość i nieśmiertelność na wysokim poziomie.
ed. dodatkowa specyfikacja- ma być kilerem na wszelkiej maści pegazistów DE.
ed. dodatkowa specyfikacja- ma być kilerem na wszelkiej maści pegazistów DE.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Shield, Rune of Parrying, Rune of Striking, Rune of Stone, Fiery Ring of Thori.
Masz WS7, -1 do hita w CC, 2+ save'a i breath weapon.
Wszystko z WS3 trafia na 6+, większość bohaterów i lordów trafia na 5+, nie wiem czy da się lepiej.
Niby inna opcja to +1W, ale nie wiem czy jest tego warty.
Masz WS7, -1 do hita w CC, 2+ save'a i breath weapon.
Wszystko z WS3 trafia na 6+, większość bohaterów i lordów trafia na 5+, nie wiem czy da się lepiej.
Niby inna opcja to +1W, ale nie wiem czy jest tego warty.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator