Ogry w 9 edycji
Moderator: Afro
Re: Ogry w 9 edycji
Ja gram regularnie, minimum jedna gra w weekend. Graczem pierwszej klasy nie jestem.
Alchemia jest spoko - testowałem ją parę miesięcy - teraz jest tylko tańsza
Tyrant z pałką zadającą D3 woundy jest super - szczególnie, że na armii mam 10LD. Szkoda, że podrożyli pancerz dający 2+save więc jeszcze nie wiem jak do końca go ubrać.
Mam też podejścia do armii z Łowcą jako generałem ale nie wiem jak się za to zabrać - ten klimat armii najbardziej mi się podoba.
Grałem na leedach - nie robią na mnie wrażenia, ale pewnie dla tego że nie umiem na nich grać.
Najbardziej zadowolony to jestem zawsze hordy gnoblarów z łukami ( czasem się zwijam i długo trzyma steedfasta ), mournfangów w obu wersjach, scratapy ( akurat to pewnie kwestia farta ale zawsze ściąga przeciwnikowi pancerne rzeczy - te Letale są super szczególnie, że nawet jak lekko zniesie to taką kawalerie często zahaczy )
A na ostatnim turnieju to w 3 bitwie grałem z ogrami na ostatnim stole ale to jeszcze zanim Ogry dostały wzmocnienia
Alchemia jest spoko - testowałem ją parę miesięcy - teraz jest tylko tańsza
Tyrant z pałką zadającą D3 woundy jest super - szczególnie, że na armii mam 10LD. Szkoda, że podrożyli pancerz dający 2+save więc jeszcze nie wiem jak do końca go ubrać.
Mam też podejścia do armii z Łowcą jako generałem ale nie wiem jak się za to zabrać - ten klimat armii najbardziej mi się podoba.
Grałem na leedach - nie robią na mnie wrażenia, ale pewnie dla tego że nie umiem na nich grać.
Najbardziej zadowolony to jestem zawsze hordy gnoblarów z łukami ( czasem się zwijam i długo trzyma steedfasta ), mournfangów w obu wersjach, scratapy ( akurat to pewnie kwestia farta ale zawsze ściąga przeciwnikowi pancerne rzeczy - te Letale są super szczególnie, że nawet jak lekko zniesie to taką kawalerie często zahaczy )
A na ostatnim turnieju to w 3 bitwie grałem z ogrami na ostatnim stole ale to jeszcze zanim Ogry dostały wzmocnienia
Słoń u mnie się nie spłacił w żadnej z 10 ostatnich gier, niestety poza szarża to niewiele co robi.Stan pisze:mamut jest jednak średni, ściąga uwagę i w efekcie spada nic nie robiąc. Miałem dwa i w żadnej bitwie się nie spłaciły.
Metal jest najlepszym z dostępnych dla nas lorów i dobrze kontruje obecną metę.Stan pisze:magia metalu bardzo fajnie działa z ogrami. Najlepiej brać dużo boostów/debuffów. Wyłączenie broni, distracting, +1 do hita, te czary całkowicie zmieniają przebieg combatów a łatwo je rzucić.
dla mnie Tyrant jest zbędny, choć przyznaję ze z płaka D3 ma potencjał.Odoamar pisze:Tyrant z pałką zadającą D3 woundy jest super - szczególnie, że na armii mam 10LD. Szkoda, że podrożyli pancerz dający 2+save więc jeszcze nie wiem jak do końca go ubrać
Ja z ledów jestem zadowolony.Odoamar pisze:Grałem na leedach - nie robią na mnie wrażenia, ale pewnie dla tego że nie umiem na nich grać.
Raz grałem gnobami-łucznikami mieli swoje 5 minut ale bardzo słabo trafiają.Odoamar pisze:Najbardziej zadowolony to jestem zawsze hordy gnoblarów z łukami ( czasem się zwijam i długo trzyma steedfasta )
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Ja tam jestem happy z Kin-Eater`ów. Zawsze coś zjedzą zarabiając na siebie punkty. Zwykłe byki dają radę, jak się im zarzuci coś z ogrzego lora. Szkoda tylko mikrego WS na nich, gdyby nie to, że wypłacają masę ataków, to trafialiby słabiutko... Bruisers znowu takie sobie według mnie. Spadają od byle gówna. mamut służy przeważnie do strzelania z kusz i ściągania wszelkiego ciężkiego ostrzału. Za 190 punktów robi to ekstra Tyran z młotem jest śmieszny i w miarę skuteczny.
Moim czarnym konikiem jest Hunter na Tuskerze. Twarde, szybkie, klepie bardzo dobrze, drogie punktowo. Taki super-cowboy.
Niedawno pogonił hordę Szturmoszczurów, sześciu krasnoludzkich golemów, Mistrza-Inżyniera i Strzelców. Po mojemu ma wygar a przeciwnik często nie wie, co tak naprawdę z nim zrobić a sam Hunter jest w stanie ogarnąć bardzo dużo rzeczy.
No i wreszcie z ogrów można zrobić gunline Kusze, kusze, kusze!!
Moim czarnym konikiem jest Hunter na Tuskerze. Twarde, szybkie, klepie bardzo dobrze, drogie punktowo. Taki super-cowboy.
Niedawno pogonił hordę Szturmoszczurów, sześciu krasnoludzkich golemów, Mistrza-Inżyniera i Strzelców. Po mojemu ma wygar a przeciwnik często nie wie, co tak naprawdę z nim zrobić a sam Hunter jest w stanie ogarnąć bardzo dużo rzeczy.
No i wreszcie z ogrów można zrobić gunline Kusze, kusze, kusze!!
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Macie jakieś fajne kombosy, bildy na bohaterów, ustawienia jednostek?
Ja w następny weekend umawiam się na większe granie i chce ogarnąć takie coś:
4lvl alchemii w leedach
ludojadów z ironfistami
tribsmenów z ironfistami i hv armourem
tyrant z d3woundową pałką i mamoth hide armourem
wszystko ma 4+ save więc wystarczy jeden atrybut by wycisnąć maxa ( idealnie kombinuje się z tymi jednostkami ), do tego u leedów zawsze brakowało mi celności a teraz jest szansa dać im +1 ToHit z czaru. Dodatkowo inne czary z tego lora są bardzo uniwersalne.
Co myślicie? By na tym pomyśle oprzeć armię? Wiadomo reszta to bsb+cannon+śmieci
Ja w następny weekend umawiam się na większe granie i chce ogarnąć takie coś:
4lvl alchemii w leedach
ludojadów z ironfistami
tribsmenów z ironfistami i hv armourem
tyrant z d3woundową pałką i mamoth hide armourem
wszystko ma 4+ save więc wystarczy jeden atrybut by wycisnąć maxa ( idealnie kombinuje się z tymi jednostkami ), do tego u leedów zawsze brakowało mi celności a teraz jest szansa dać im +1 ToHit z czaru. Dodatkowo inne czary z tego lora są bardzo uniwersalne.
Co myślicie? By na tym pomyśle oprzeć armię? Wiadomo reszta to bsb+cannon+śmieci
Grałem na magii metalu i ledach i raczej średni się to sprawdzało. Bez bonusu do hita z magii ledzi strzelają słabo.
Problemem jest też to, że metal jest mało użyteczny na armie bez pancerza. trafiasz na demony i okazuje się, że nie ma za bardzo co rzucać.
Problemem jest też to, że metal jest mało użyteczny na armie bez pancerza. trafiasz na demony i okazuje się, że nie ma za bardzo co rzucać.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
A jak wystawieni? Ja zawsze grałem 8 (2 x 4) jako ogarnianie śmieci i byli spoko, a jak trzeba było to odginali.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Czyli dla przykłady mam odział 5 ogrów + mag w drugim szeregu, na przodzie jest FCG. Po mojej szarzy rzucam wyzwanie magiem i przyjmuje to ktoś tam z oddziału. Więc wypłacam:
3 impakty za ogry z bazową siłą + 1 ( za pełen szereg )
mag w pojedynku zadaje D3 z swoją siłą +1 ( za pełen szereg ) mimo, że stoi w drugim szeregu a za nim nie ma już pełnych szeregów.
Czy coś mylę?
3 impakty za ogry z bazową siłą + 1 ( za pełen szereg )
mag w pojedynku zadaje D3 z swoją siłą +1 ( za pełen szereg ) mimo, że stoi w drugim szeregu a za nim nie ma już pełnych szeregów.
Czy coś mylę?
Serwus!
Od czasu gruchnięcia AoS totalnie się odciąłem od młotka. Ale widzę teraz, że są jakieś rozpiski z punktami, ludzie pokazują na forum rozpiski wygląda to sensownie. Czy to jakieś zmiany w AoS czy może jakieś Third party mody ?
pzdr.
Od czasu gruchnięcia AoS totalnie się odciąłem od młotka. Ale widzę teraz, że są jakieś rozpiski z punktami, ludzie pokazują na forum rozpiski wygląda to sensownie. Czy to jakieś zmiany w AoS czy może jakieś Third party mody ?
pzdr.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
@up dzięki. Pamiętam, że jakiś czas temu bodajże Szwedzi coś tam pisali ale przestałem się tym interesować. A tutaj widać jest kompletne wydanie zasad i AB.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
https://www.games-workshop.com/en-PL/be ... nd-assault
bardzo dobra cena jak na gw, aż nie mogę uwierzyć
bardzo dobra cena jak na gw, aż nie mogę uwierzyć
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"