Strona 4 z 5

: 15 lis 2007, o 13:49
autor: vocal
nie ma żadnego lakieru, troszke sie wash błyszczy czarny no i lampa.. to są minusy takiego światła sztucznego niestety:/ lakier matowy dostanie jak zrobie mu podstawkę, zobaczymy jak zadziała.
tułów jest od valtena więc zupełnie sie z Tobą nie zgodze że nie pasuje:) to że nie przylega do konia to wynik tego że są w 2 częściach na potrzeby konwersji i malowania i stąd też mój podtrzymujący paluch na zdjęciu:P
mi się dół mounta wydaje na tyle masywny że głowa z szyją pasują. co o tym inni sądzą? mogę ją skrócić o ten zapas z GS który miał służyć do wyprofilowania w następnym kroku szyi żeby ładnie przylegała.

: 15 lis 2007, o 14:51
autor: LoGo
Wszystkie figsy bardzo fajne!!
Krasnal lepszy w świetle sztucznym.
Co do demonik steeda to troche za długą szyję ma, wygląda jak żyrafa :)
Czekam na następny update!!!

: 15 lis 2007, o 14:57
autor: Sykstus
Konwulsja spawna świetna :P Waśnie dostałem natchnienie na konstrukcję czegoś takiego :P

: 15 lis 2007, o 17:23
autor: Dzoooma
Spawn spoko.
Bohater na strusiu też mi się podoba :)

: 15 lis 2007, o 20:04
autor: Booxi
Takie armie jak Twoją pozwalają mi odpowiedzieć na pytanie - za co ludzie kochają te szczurki, teraz już wiem- bo są po prostu zajebiaszcze!!

: 15 lis 2007, o 23:00
autor: Reyki
Jak można było tak splugawić Valtena!!??!!

Szczurki wypasione,Spawn tez ale strusio czempion to porażka.

: 16 lis 2007, o 06:36
autor: Tzeentch89
Figurki świetne! Ten spawn jest zarąbisty! Koniecznie zapodaj fotki jak go skończysz. sam mam w domu 2 ale nie pomyślałem, że można to tak fajnie przerobić.

Dla mnie bomba.

Pozdr

: 16 lis 2007, o 15:14
autor: vocal
dzięki za komentarze:)
sam uważam spawna za box którego trzeba mieć w swoim pudełku z bitsami;) zrobiłem dwa z zostało części na obdzielenie jeszcze ze 2 spokojnie.. ale że moja wizja spawna była nieco odmienna od tej gotowej to go ostro pociąłem aby był mniej symetryczny i nie łaził na 2 nogach:) cieszę się że pomysł trafił w gusta;)
nie pomyślałem, że można to tak fajnie przerobić.
to trzeba przerobić...;)
Jak można było tak splugawić Valtena!!??!!
...a jaka przy tym frajda była:P będzie trochę ironii fluffowej w tej armii przy okazji;) w duchu lord of change;]
za to nie wiem co z nim zrobić teraz bo głowa tzeencha sie nie podoba jak widzę... od samego projektu na pewno ne odstąpię bo podoba mi sie idea zrobienia z tego modelu exalted championa (w zasadzie większość osób na archaonie bazuje). no a że armia będzie tzeenchowa to demonik tez powinien być w klimacie. Skrócę mu tę szyję na pewno. padła jeszcze propozycja żebym mu zrobił szyje konia z tą głową. nie wiem czy to dobry pomysł, tak jak jest będzie chyba bardziej demonicznie.
na samej figurce dodam jeszcze jakieś znaczki tzeencha i mam pare pomysłów na malowanie:) no i przydałoby sie chyba parę detali typu łańcuchy, czaszki, kolce. to w dalszej fazie wipa jest planowane:)
jakieś inne pomysły? co o tych sądzicie?
za co ludzie kochają te szczurki, teraz już wiem- bo są po prostu zajebiaszcze!!
z tego samego powodu dla którego niektórzy je kochają- inni ich nienawidzą;) przynajmniej do malowania tej armii trzeba mieć rodzaj powołania żeby sprawiało to frajdę.

z dwarfa jestem zadowolony:) szybki projekt, ładna figurka, sporo radochy i zadowalający efekt:) jak skoncze pozostałe 2 dwarfy to zrobię im dioramkę i podstawki.
pozdrawiam i zapraszam też do galerii swojej:) pojawiły się fotki figurek z Hord ( http://picasaweb.google.pl/vocart/HordesLegion ) i zombi dragona ( 1/3 suwaka:P http://picasaweb.google.pl/vocart/NEWS ), teraz już z podstawkami (podstawki i fotki wykonał właściciel- Przemysław Szulc).

pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących:)

: 23 lut 2008, o 15:49
autor: vocal
wreszcie coś nowego:) prawie gotowe zleconko na mój średni poziom. zostało jeszcze parę detali i poprawek oraz wykończenie podstawki. niektóre elementy trochę odstają od poziomu.. ale to w zasadzie jest na odwrót- część rzeczy jest pomalowana po prostu lepiej niż powinna;) no i potestowałem parę rzeczy jak dziura w podstawce, pasta maimeri przeźroczysta z domieszką koloru jako woda czy malowanie bez kalkomanii jako podkładu do freehandów. zabawiłem się też- tam gdzie uważałem że powinien taki efekt wystąpić- w cieniowanie ze światłem od góry na niektórych załamaniach (wyleciała mi nazwa :roll: ).
sama figurka dość parszywa w malowaniu i zajęła dużo więcej czasu niż miała:/ min. pozalewane metalem niektóre elementy trzeba było oczyścić... jakiś defekt formy pewnie... dramat jak to było odlane. no i do tego oczywiście niezliczona ilość dzwoneczków, tarczek, paseczków, lilijek... nawet małe chorągiewki gość ma na głowie :roll: samo dopasowanie kolorów zajęło mi trochę czasu.. no i dostałem ciężką niebiesko-zieloną kolorystykę jako wytyczne ale myślę że jakoś z tego udało się wybrnąć;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 23 lut 2008, o 20:54
autor: Bulek
Super ;)

: 23 lut 2008, o 21:30
autor: Siasek
kuuuurcze. troche mnie nie bylo i juz wszyscy maluja jak szalency ;)
super. bardzo mi sie podoba ;)
gratulacje ;)

: 23 lut 2008, o 21:34
autor: Piotr3K
Wspaniała praca :D
Brawo

: 25 lut 2008, o 11:47
autor: qlpin
jakiś taki płaski mi się wydaje...

: 25 lut 2008, o 12:01
autor: Jankiel
Wykonanie jak zwykle świetne, ale dobór kolorów imo pozostawia wiele do życzenia. Czarno czerwony element na niebiesko zielonej szachownicy wygląda fatalnie. Nie próbowałeś z białym kolorem jako dodatkiem do zielono-niebieskiego kolesia?

: 25 lut 2008, o 12:55
autor: Gobo
ale to model dla zeshizowanego czlowieka wiec kolory sa jakie sa... mi sie podoba...czekam na wykonczenie... :D

vocal - blog malarski [update - 23.02 - BSB Bretoński]

: 25 lut 2008, o 15:30
autor: Sławol
Niebieski i zielony... ostro... :D Ale cóż począć ze zleceniami... ;)

Samo wykonanie techniczne dobre, widać, że malowanie staranne i robione bez pośpiechu. Cieniowanie sztandaru wyszło najlepiej, ale i tak sprawia "blade" wrażenie :) Podobnie, jak czerwone szarfy, wyciągane do różowego, trochę mało życia, złote kielichy za to trochę lepiej wyglądają (ale może to wszystko też wina zdjęć...).

A jeśli chodzi o rozmieszczenie kolorów (głównych - zieleni i niebieskiego) na poszczególnych elementach, to podoba mi się tylko na... sztandarze z tyłu, ale taka Twoja wizja. Sam bym trochę inaczej to rozplanował :) Trudne zadanie dostałeś, z tego, co widać, ale efekt nie jest aż tak zły. Poprawiłbym jeszcze metaliki, bo są takie trochę "zwykłe", mało cieniowane, no chyba, że to już zakres tego akurat poziomu malowania, to nic nie mówię ;)

Podstawka schludna, trzcinka jest trafionym dodatkiem, jak dla mnie.

Ogólnie mówiąc - praca technicznie dobra, ale mało w niej życia, głównie ze względu na zastosowane odcienie i dobór kolorów.

Pozdrawiam
Sławol

: 25 lut 2008, o 16:25
autor: Ziemko
Bardzo fajne cieniowanie i ogolne calosc. Zgadzam sie z Jankielem , ze kolorystyka jest taka sobie - imho za duzo kolorow - no ale o gustach i kolorach sie podobno nie rozmawia. Czekam na skonczonego , tak trzymaj...

: 25 lut 2008, o 21:36
autor: bartekk
:wink: wygląda jak dobre mięsko dla driad. Good job.

: 26 lut 2008, o 09:20
autor: Grafik
Bardzo ładne malowanie. Gratuluję

: 29 lut 2008, o 13:58
autor: vocal
dzięki za liczne odpowiedzi:)

@qlpin
jakiś taki płaski mi się wydaje...
gdzie?

@Jankiel
Czarno czerwony element na niebiesko zielonej szachownicy wygląda fatalnie. Nie próbowałeś z białym kolorem jako dodatkiem do zielono-niebieskiego kolesia?
próbowałem z białym najpierw bo taki podkład zrobiłem na tarczy oraz rozrysowałem sobie różne kolorystyki schematycznie na takich kserówkach z booka bretońskiego do ćwiczenia kolorystyk. nie kontrastowałoby ze złotym kielichem który miał być na nim, figurka niebiesko-zielono-biała byłaby nudna. myślałem też nad żółtym ale złoty kielich średnio by wyglądał na takim tle... sam czerwony na tarczy był z kolei nudny. te modele mają taką masę płaszczyzn i detali że wymagają niestety zbyt wielu kolorów bo inaczej wyglądają nudno albo elementy koło siebie mają ten sam kolor i się zlewają... dodałem więc jeszcze czarny i przeciąłem je po skosie na tarczach. dodało to dynamizmu modelowi i nie pokrywało się z liniami kraty zielono-niebieskiej. ale masz rację, tylko że nie znalazłem lepszego wyjścia, wybrałem mniejsze zło:)

@Sławol
Cieniowanie sztandaru wyszło najlepiej, ale i tak sprawia "blade" wrażenie Podobnie, jak czerwone szarfy, wyciągane do różowego, trochę mało życia
jako że model ma sporo kolorów to zrobiłem je mniej żywe żeby nie walczyły ze sobą za bardzo. wyciąganie czerwonego do pomarańczowego/żółtego mogłoby być ryzykowne;) poza tym.. główne kolory armii to niebieski i zielony, nie chciałem ich przyćmić.
a sztandar.. jest prawie płaski, i tak na siłę trochę robiłem te cienie które się tam znajdują:P ale trochę słabo oświetliłem na foce baner od frontu, moze to stąd też.
A jeśli chodzi o rozmieszczenie kolorów (...) Sam bym trochę inaczej to rozplanował (...) Poprawiłbym jeszcze metaliki, bo są takie trochę "zwykłe",
złoty wymaga dokończenia, srebrny delikatnych poprawek. rozmieszczenie kolorów było strasznie ciężkie i dylematyczne... to heros więc wymaga czegoś ciekawego więc conajmniej krata na 4 pola na bardingu. jako były generał bretonni nie ośmielibyłm się zrobić jej bardziej ubogo;) niestety to lepiej działało przy starych koniach bez tarczy i pasków... było bardziej czytlene i nie przytłoczone przez te elementy.
poza tym nad designem można spokojnie spędzić drugie tyle czasu co nad malowaniem:/ ale ludzie jakos wolą płacić za czas który widać na zdjęciach:P nie urządza ich 'słuchaj, myślałem 3 godziny nad tym modelem więc została jeszcze jedna godzina na jej pomalowanie wg grafiku...':P