Mroczniaki 9 edycja
Moderator: Yudokuno
Re: Mroczniaki 9 edycja
Uff.... ale się napociłem. Udało mi się sklecić rozpiskę na furionowym booku. Piszcie co o tym myślicie
Lord na pegazie 341 pk
Ogreblade, 4+ ward, Heavy armor, OTS, SDC, tarcza
Duża suka 245 pk
Lvl4 DS Shadow
BSB na pegazie 248
dragonhelm, lanca, SDC, shield,regena
Kocioł 195
Assasyn 110
manebane, bittingblade
Assasyn 120
mieczyk no armour saves, black lotus
chariot 115
30 spearmen 250
FCG flejming
2x10 wiczek 240 pk
muzyk
30 BG 405
FCG AP
7 shades 126
GW
Lord na pegazie 341 pk
Ogreblade, 4+ ward, Heavy armor, OTS, SDC, tarcza
Duża suka 245 pk
Lvl4 DS Shadow
BSB na pegazie 248
dragonhelm, lanca, SDC, shield,regena
Kocioł 195
Assasyn 110
manebane, bittingblade
Assasyn 120
mieczyk no armour saves, black lotus
chariot 115
30 spearmen 250
FCG flejming
2x10 wiczek 240 pk
muzyk
30 BG 405
FCG AP
7 shades 126
GW
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
To i ja wrzuce zajazd w moim stylu.
Co prawda 2 x smoczki w wersji furionowej nie mieściłyby się ale też jest całkiem spoko:)
Dreadlord @ 536.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Black Dragon @ [300.0] Pts
Supreme Sorceress @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of ??????
Dark Steed @ [0.0] Pts
Sorceress @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Dark Magic
Dispel Scroll [35.0]
Opal Amulet [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dark Steed @ [0.0] Pts
Master @ 250.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Dragonhelm [15.0]
Seed of Rebirth [35.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
Master @ 223.0 Pts
Lance; Sea Dragon Cloak; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Cold One Chariot @ 115.0 Pts
1 Cold One Chariot @ 115.0 Pts
1 Cold One Chariot @ 115.0 Pts
12 Dark Riders @ 286.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard
War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
Models in Army: 20
Total Army Cost: 2395.0
Co prawda 2 x smoczki w wersji furionowej nie mieściłyby się ale też jest całkiem spoko:)
Dreadlord @ 536.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Black Dragon @ [300.0] Pts
Supreme Sorceress @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of ??????
Dark Steed @ [0.0] Pts
Sorceress @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Dark Magic
Dispel Scroll [35.0]
Opal Amulet [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dark Steed @ [0.0] Pts
Master @ 250.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Dragonhelm [15.0]
Seed of Rebirth [35.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
Master @ 223.0 Pts
Lance; Sea Dragon Cloak; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Cold One Chariot @ 115.0 Pts
1 Cold One Chariot @ 115.0 Pts
1 Cold One Chariot @ 115.0 Pts
12 Dark Riders @ 286.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard
War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
Models in Army: 20
Total Army Cost: 2395.0
Dark magic dobrze pasował mi do rozpisek combatowych.
swego czasu grałem na witchkach, katach z Malkiem i Hellbron
+ super combo na magię na tym oddziale:
+4do dispella od Hellbron i d6 z siła 6 od Malka
Takie tam combo
dodam jeszcze ze bez worków
Przy obecnym mod Furiona rozpa jeszcze bardziej zyskała bo kaci dostają vanguard i bijemy sie juz od 1/2tury
Tylko ze:
Power of darkness 11+ teraz, czyli muszę zużyć min 2kosci, zeby dostać d3 i +1do siły
Obstawiam ze casting poszedł do góry wlasnie dla bonusa do S
Shroud of despair, jak dla mnie najlepszy czar, teraz znerfiony
Dark magic było tym gorszym wyborem i dalej nim pozostanie...
swego czasu grałem na witchkach, katach z Malkiem i Hellbron
+ super combo na magię na tym oddziale:
+4do dispella od Hellbron i d6 z siła 6 od Malka
Takie tam combo
dodam jeszcze ze bez worków
Przy obecnym mod Furiona rozpa jeszcze bardziej zyskała bo kaci dostają vanguard i bijemy sie juz od 1/2tury
Tylko ze:
Power of darkness 11+ teraz, czyli muszę zużyć min 2kosci, zeby dostać d3 i +1do siły
Obstawiam ze casting poszedł do góry wlasnie dla bonusa do S
Shroud of despair, jak dla mnie najlepszy czar, teraz znerfiony
Dark magic było tym gorszym wyborem i dalej nim pozostanie...
@Kheltrai zamień witchki na dr, daj vanguarda kociołkowi
@Glegut nie masz odginaczek; poza tym trza uważać z ilością coc,to jednak ma głupotę; 3 jeszcze przejdą (z generałem na smoku tym bardziej) ale przy 6ciu to na bank jeden na turę zgłupieje
@Kheltrai combo spoko, tylko teraz za 930 punktow ; poza tym przeciwnik też ma +4 do dispela jak rzucasz power of darkness; może dlatego Furion znerfił ten lore, że go może Malek brać? no nie wiem
@Glegut nie masz odginaczek; poza tym trza uważać z ilością coc,to jednak ma głupotę; 3 jeszcze przejdą (z generałem na smoku tym bardziej) ale przy 6ciu to na bank jeden na turę zgłupieje
@Kheltrai combo spoko, tylko teraz za 930 punktow ; poza tym przeciwnik też ma +4 do dispela jak rzucasz power of darkness; może dlatego Furion znerfił ten lore, że go może Malek brać? no nie wiem
We can't stop here. This is bat country.
Skirmish oznacza, że strzela po marszu czyli efektywny zasięg 26 cali. 2x1 może być grywalne. Na zasadzie jak pojedyncze bestie ogarnięcie śmiecia ( w CC ma 4 ataki S4 z ASF i aurę ) albo odginaczka. A może cos ustrzeli przy okazjizaf pisze:Czym wygrywa meduzakangur022 pisze:Moim skromnym zdaniem, jeśli ktoś juz sie pokusi o wystawienie ich to będzie to max 5 modeli. Po ostatnich zmianach meduzy wygrywają z nimi w wyborze
3W 4T 4S 0 save/ward = schodzi ze wszystkiego
cały plan w niej to strzał na 12" i 7M
Walka
taki kamikadze moze będzie KB na Vampirze a nie czekaj nie przezyje
Ja na szybko wymyśliłem coś takiego:
LORDS: 792
- Lord na smoku (jakieś magiczne itemki)
- Lv4
Hero: 702
- 2x BeastMaster na Manticore z 4+ wardem i jakaś magiczna tarcza czy hełm 260x2=520
- BSB na koniu z lanca, SH, HA 50 ounktów na magię = 182
Core: 600
- Bunker dla czarki + jakieś wózki albo wiedźmy.
Rare: 320
- Warlock x8 (BSB tu wleci)
Total: 2398.
Z tego co pamiętam to na chwilę obecną zarówno BeastMaster jak i Kuternoga mają nadal 3W jakby byli w sekcji lord a mistrzunio może brać do 100 pts na itemki.
Nawet gdyby tego nie mieli to 2 mantysie + Smok wydają mi się sytą opcją.
Do tego 8 warlocków z BSB w środku.
Co wy na to?
LORDS: 792
- Lord na smoku (jakieś magiczne itemki)
- Lv4
Hero: 702
- 2x BeastMaster na Manticore z 4+ wardem i jakaś magiczna tarcza czy hełm 260x2=520
- BSB na koniu z lanca, SH, HA 50 ounktów na magię = 182
Core: 600
- Bunker dla czarki + jakieś wózki albo wiedźmy.
Rare: 320
- Warlock x8 (BSB tu wleci)
Total: 2398.
Z tego co pamiętam to na chwilę obecną zarówno BeastMaster jak i Kuternoga mają nadal 3W jakby byli w sekcji lord a mistrzunio może brać do 100 pts na itemki.
Nawet gdyby tego nie mieli to 2 mantysie + Smok wydają mi się sytą opcją.
Do tego 8 warlocków z BSB w środku.
Co wy na to?
Glegut, utkniesz w steadfaście i bez odginaczek dostaniesz kontrę.
Co do assassyna, to rzeczywiście do głowy przychodzi trochę złożeń. Np taki hydra blade. 3+d6 ataków z s6 i kb na 5+ może zaboleć. Jeszcze do witchek z wózkiem go wstawiasz i dostaje +1a i rerolle do woundowania.
Co do zionięcia, to na chłopski rozum nie powinno być od tego kb, ale nic nie ma na ten temat w rulebooku.
A ten beastmaster na mantysi to mnie nie przekonuje. To wciąż ridden monster, 5T, 4W, zero save'a (chyba że wykupisz, a wtedy drożej). Chwila i jej nie ma. Ale potestujcie, może w opcji 2 mantysie i 1 smok nie zdążą wszystkiego ściągnąć. A bije to na pewno lepiej niż pegaz.
Co do assassyna, to rzeczywiście do głowy przychodzi trochę złożeń. Np taki hydra blade. 3+d6 ataków z s6 i kb na 5+ może zaboleć. Jeszcze do witchek z wózkiem go wstawiasz i dostaje +1a i rerolle do woundowania.
Co do zionięcia, to na chłopski rozum nie powinno być od tego kb, ale nic nie ma na ten temat w rulebooku.
A ten beastmaster na mantysi to mnie nie przekonuje. To wciąż ridden monster, 5T, 4W, zero save'a (chyba że wykupisz, a wtedy drożej). Chwila i jej nie ma. Ale potestujcie, może w opcji 2 mantysie i 1 smok nie zdążą wszystkiego ściągnąć. A bije to na pewno lepiej niż pegaz.
We can't stop here. This is bat country.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Gram trochę w te plastikowe ludziki i prawie co tydzień gram z mrocznymi elfami, naprawdę DE to tylko warlocki i pegazy, nie widziałem jeszcze rozpy bez tych dwóch jednostekGlegut pisze:Slayer Zabójców pisze:Skończ płakać i kup w końcu inne modele niż 100 warlocków i 20 pegazistówGlegut pisze:jesli tak bedzie to znaczy ze jednk zle zostali wycenieni
mmmm czekaj....... niech policze mam 200 warlocków i 50 pegazow
Pograj troche a zrozumiesz że DE to nie tylko warlocki i pegazy
@ Slayer Zabójców, a tak z ciekawości, sam czym grasz? Może przyjrzymy się bliżej Twojej armii. Być może okaże się, że ona także ma pewien trzon jednostek, które się zawsze wystawia, bo nie ma sensownej alternatywy?
Na tym compie, co zrobił Furion, ja bym się poważnie zastanawiał nad wystawieniem 35 BG z AP w ambushu/z kotłem z haqą albo np. dwa kloce piechoty w ambushu. Gwardia i egzekutorzy tak, aby wziąć przeciwnika w ogień krzyżowy.
Na tym compie, co zrobił Furion, ja bym się poważnie zastanawiał nad wystawieniem 35 BG z AP w ambushu/z kotłem z haqą albo np. dwa kloce piechoty w ambushu. Gwardia i egzekutorzy tak, aby wziąć przeciwnika w ogień krzyżowy.
Właśnie dokładnie o tym myślę ale to jest 700+ pkt , które może coś zrobić efektywnie dopiero od 3 tury, jak dobrze pójdzie. Nie wiem czy jest optymalne złożenie reszty armii, które by to rekompensowało.Jarlaxle pisze:Na tym compie, co zrobił Furion, ja bym się poważnie zastanawiał nad wystawieniem 35 BG z AP w ambushu/z kotłem z haqą albo np. dwa kloce piechoty w ambushu. Gwardia i egzekutorzy tak, aby wziąć przeciwnika w ogień krzyżowy.
I jak to jest dokładnie z ambushem bo się nim wcześniej nigdy nie interesowałem. Można wrzucić tam Fleetmastera i innego bohatera (kocioł z hagą) bez przeszkód?
Najbardziej wypakowana wersjahypnotic pisze:Właśnie dokładnie o tym myślę ale to jest 700+ pkt , które może coś zrobić efektywnie dopiero od 3 tury, jak dobrze pójdzie. Nie wiem czy jest optymalne złożenie reszty armii, które by to rekompensowało.Jarlaxle pisze:Na tym compie, co zrobił Furion, ja bym się poważnie zastanawiał nad wystawieniem 35 BG z AP w ambushu/z kotłem z haqą albo np. dwa kloce piechoty w ambushu. Gwardia i egzekutorzy tak, aby wziąć przeciwnika w ogień krzyżowy.
I jak to jest dokładnie z ambushem bo się nim wcześniej nigdy nie interesowałem. Można wrzucić tam Fleetmastera i innego bohatera (kocioł z hagą) bez przeszkód?
35 BG 460
* FCG [30]
* AP [45]
Fleetmaster 160
* dawnstone [25]
* entchanted shield [5]
* sword of might [20]
= 610
Wersja eco
30 BG 405
* FCG [30]
* AP [45]
Fleetmaster 110
= 515
Egzekutorzy
35 egzekutorów 420
Fleetmaster 110
= 530
Silna horda w ambushu jest optymalną wersja przeciwko de facto każdemu przeciwnikowi. Wcześniej parki maszynowe krasiów to była zmora nie do przebicia. A teraz one mają problem co zrobić z ambusherami
Ja do tego widzę 10 warlocków z kadrą z magiczami(3-4 magiczki) z lightem/deathem, hotek, odporność na psychologię, scroll. Założenie jest proste: light ma 48 cali zasięgu, więc spokojnie można się trzymać przy krawędzi stołu i bezpiecznie kontrolować zasięg do przeciwnika. Death za to ma direct damage'e, także można się chować przed przeciwnikiem opcjonalnie dobrze byłoby wrzucić jeszcze ring of darkness. Wyporność na magię +ochrona przed strzelaniem. Oddział prawie, że idealny
W core bym zapchał do oporu rydwanami. Mniej więcej wychodzi tak: 600 cory (rydwany), warlocki +magiczki ok. 1000 pkt, fleetmaster z gwardią w ambushu. I +/- 200 punktów na jakieś zabawki a'la meduzy/shades. Chociaż optymalnie... byłoby zmieścić dwóch ambusherów ale z tym może być problem. Chociaż przy wyborze deatha byłoby to możliwe.