9th Age ETC kminy i rozkminy.
Moderator: KrzysiekW
Re: 9th Age ETC kminy i rozkminy.
Nie czytałem co teraz flamery mają lepszego?
Bez czytania kupione 12 flamerow, Glegut wie co pisze, nie musi mi tlumaczyc dlaczego
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dokładnie dodatkowo. Zmniejszył się rozrzut i minimalna ilośc hitów jest większa.
Tak to wychodzi w praktyce w porównaniu do wczesniejszej wersji:
236 pkt za 6 modeli z T3 i 2 W vs 210 pkt za 8 modeli z T4 i 1W
Hity od 6 do 36 vs 8 -24
Jest osiem modeli czyli lookout sir będzie działał lepiej.
Wkładasz tam heralda BSB z razorem z Veil of Shadow i masz:
Oddział z wardem 4+ na magie, którego pestki z elfiego łucznika trafiają z bazy na 6+, wypłacający hity z S4 AP(1)
I takich oddziałów wystawiasz 3 x 8 GL&HF
I do tego masz zaoszczędzonych 78 pkt ktore wydasz np na furie.
Możesz tez po prostu wystawić ich jako odginaczki bo są 15 pkt tańsi niż poprzednio z bazy a ilość hitów z bazy ciągle wyplacasz większą
Tak już podsumowując totalnie to zyskujesz tez o 4 A więcej w CC jeśli bierzemy już wszystko pod uwagę
Tak to wychodzi w praktyce w porównaniu do wczesniejszej wersji:
236 pkt za 6 modeli z T3 i 2 W vs 210 pkt za 8 modeli z T4 i 1W
Hity od 6 do 36 vs 8 -24
Jest osiem modeli czyli lookout sir będzie działał lepiej.
Wkładasz tam heralda BSB z razorem z Veil of Shadow i masz:
Oddział z wardem 4+ na magie, którego pestki z elfiego łucznika trafiają z bazy na 6+, wypłacający hity z S4 AP(1)
I takich oddziałów wystawiasz 3 x 8 GL&HF
I do tego masz zaoszczędzonych 78 pkt ktore wydasz np na furie.
Możesz tez po prostu wystawić ich jako odginaczki bo są 15 pkt tańsi niż poprzednio z bazy a ilość hitów z bazy ciągle wyplacasz większą
Tak już podsumowując totalnie to zyskujesz tez o 4 A więcej w CC jeśli bierzemy już wszystko pod uwagę
mozna miec 16 flamerow w oddziale? wtedy ta inwestycja zaczyna mieć sens
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Wrona jak się podładuje to też może otwierać.Tirit pisze:No a bicz otwiera puszki i lance
Wrona może mieć lora który otwiera lance(do tego ma przerzut kości, więc zwiększasz sobie szansę że wejdzie ten czar)
kto jak uważa.
Metal otwiera puszki i bostuje wronę.
moi Drodzy jak u was z rozkminami po drafcie?
ja się sprzedałem i to podwójnie albowiem mieszam dwóch znienawidzonych wrogów...w końcu to chaos więc, kto wie...przeciwieństwa itp.
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army
Lord: Daemon Prince Unbound @ 465.0 Pts
Bez Marki; General; Path of Alchemy; Magic Level 4
*Veil of Shadows(MR1+HT)
*Skull of Cacophrax(+1czar)
Hero: Harbringer of Change @ 250.0 Pts
Magic Level 1; Path of Alchemy; Blazing Chariot;
Far Seeing(+6"zasięgu)
Seventh Seal(Scroll)
Hero: Harbinger of Pestilence @ 230.0 Pts
Halberd; BSB; Contamination(poison liczony jako 2W na podliczenie walki)
Rending Banner(AP1)
Palankin
30 Tallymen @ 445.0 Pts
*FCG; Parry
*War Banner
10 Horrors @ 180.0 Pts
Musician; Champion @ [70.0] Pts
5 Furies @ 70.0 Pts(bez marki)
5 Furies @ 70.0 Pts(bez marki)
Daemon Engine of Pestilence @ 285.0 Pts
Poison attacks; Hellish Reaper; Daemon of Pestilence
Blazing Chariot @ 135.0 Pts
6 Pestilent Beasts @ 370.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2500.0
ja się sprzedałem i to podwójnie albowiem mieszam dwóch znienawidzonych wrogów...w końcu to chaos więc, kto wie...przeciwieństwa itp.
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army
Lord: Daemon Prince Unbound @ 465.0 Pts
Bez Marki; General; Path of Alchemy; Magic Level 4
*Veil of Shadows(MR1+HT)
*Skull of Cacophrax(+1czar)
Hero: Harbringer of Change @ 250.0 Pts
Magic Level 1; Path of Alchemy; Blazing Chariot;
Far Seeing(+6"zasięgu)
Seventh Seal(Scroll)
Hero: Harbinger of Pestilence @ 230.0 Pts
Halberd; BSB; Contamination(poison liczony jako 2W na podliczenie walki)
Rending Banner(AP1)
Palankin
30 Tallymen @ 445.0 Pts
*FCG; Parry
*War Banner
10 Horrors @ 180.0 Pts
Musician; Champion @ [70.0] Pts
5 Furies @ 70.0 Pts(bez marki)
5 Furies @ 70.0 Pts(bez marki)
Daemon Engine of Pestilence @ 285.0 Pts
Poison attacks; Hellish Reaper; Daemon of Pestilence
Blazing Chariot @ 135.0 Pts
6 Pestilent Beasts @ 370.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2500.0
decyzja zapadła
już plaguski pomalowane zasilają armię,
w drodze są 2 rydwany cincza i grinder nurgla oraz 6 bestii.
Cincz jest taki że jak nie pójdzie magia to nic się nie zrobi. Tutaj mam jakąś odpowiedź do walki, a magia/strzał dalej grają 1 plan.
już plaguski pomalowane zasilają armię,
w drodze są 2 rydwany cincza i grinder nurgla oraz 6 bestii.
Cincz jest taki że jak nie pójdzie magia to nic się nie zrobi. Tutaj mam jakąś odpowiedź do walki, a magia/strzał dalej grają 1 plan.