9th Age ETC kminy i rozkminy.

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Re: 9th Age ETC kminy i rozkminy.

Post autor: Szamot »

Nie czytałem co teraz flamery mają lepszego?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Bez czytania kupione 12 flamerow, Glegut wie co pisze, nie musi mi tlumaczyc dlaczego :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

thats right 8)

Mimo iz popylam jednak DE to i tak zakupie jeszcze z 3 boxy po 3 :)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Oddali im T4 ale mają 1 wound. Za to 6szt kosztuje 160pkt(10szt 260pkt), wcześniej 236pkt za 6 modeli d6 hitów t3 w2.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Dokładnie dodatkowo. Zmniejszył się rozrzut i minimalna ilośc hitów jest większa.
Tak to wychodzi w praktyce w porównaniu do wczesniejszej wersji:

236 pkt za 6 modeli z T3 i 2 W vs 210 pkt za 8 modeli z T4 i 1W
Hity od 6 do 36 vs 8 -24

Jest osiem modeli czyli lookout sir będzie działał lepiej.

Wkładasz tam heralda BSB z razorem z Veil of Shadow i masz:

Oddział z wardem 4+ na magie, którego pestki z elfiego łucznika trafiają z bazy na 6+, wypłacający hity z S4 AP(1) :)
I takich oddziałów wystawiasz 3 x 8 GL&HF 8)

I do tego masz zaoszczędzonych 78 pkt ktore wydasz np na furie.

Możesz tez po prostu wystawić ich jako odginaczki bo są 15 pkt tańsi niż poprzednio z bazy a ilość hitów z bazy ciągle wyplacasz większą 8)
Tak już podsumowując totalnie to zyskujesz tez o 4 A więcej w CC jeśli bierzemy już wszystko pod uwagę :P

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Na jednym herku nie wejdzie razie i -1hit+mr

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

mozna miec 16 flamerow w oddziale? wtedy ta inwestycja zaczyna mieć sens
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Max 10, wszystko w książce :)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

zmieniło się hellfire?

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Stan pisze:Max 10, wszystko w książce :)

a nie 8 stan?:)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Za dużo piątek w ich opisie :P

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Mam do Was pytanie z Waszego doswiadczenia.

W zestawieniu na 4 muchach + herald na muszce + blok plagusow + horrory lepiej bedzie grac KOS z biczem czy LOC?
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

moim zdaniem wrona bo ładnie czarować może, możesz dac jej każdy lor praktycznie no i wrona się ładuje z lagi więc może nawet siepnąć

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

No a bicz otwiera puszki i lance :)
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Tirit pisze:No a bicz otwiera puszki i lance :)
Wrona jak się podładuje to też może otwierać.
Wrona może mieć lora który otwiera lance(do tego ma przerzut kości, więc zwiększasz sobie szansę że wejdzie ten czar)
kto jak uważa.

Metal otwiera puszki i bostuje wronę.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

moi Drodzy jak u was z rozkminami po drafcie?

ja się sprzedałem i to podwójnie albowiem mieszam dwóch znienawidzonych wrogów...w końcu to chaos więc, kto wie...przeciwieństwa itp. :mrgreen:

Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army

Lord: Daemon Prince Unbound @ 465.0 Pts
Bez Marki; General; Path of Alchemy; Magic Level 4
*Veil of Shadows(MR1+HT)
*Skull of Cacophrax(+1czar)


Hero: Harbringer of Change @ 250.0 Pts
Magic Level 1; Path of Alchemy; Blazing Chariot;
Far Seeing(+6"zasięgu)
Seventh Seal(Scroll)



Hero: Harbinger of Pestilence @ 230.0 Pts
Halberd; BSB; Contamination(poison liczony jako 2W na podliczenie walki)
Rending Banner(AP1)
Palankin

30 Tallymen @ 445.0 Pts
*FCG; Parry
*War Banner



10 Horrors @ 180.0 Pts
Musician; Champion @ [70.0] Pts


5 Furies @ 70.0 Pts(bez marki)
5 Furies @ 70.0 Pts(bez marki)

Daemon Engine of Pestilence @ 285.0 Pts
Poison attacks; Hellish Reaper; Daemon of Pestilence

Blazing Chariot @ 135.0 Pts


6 Pestilent Beasts @ 370.0 Pts



Models in Army: 59


Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Nieeee nie poddawaj się z mono - TZ!!!! 8)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

decyzja padła, ewentualnie się skleci 2 mono armie, ale póki co mam ochotę pomieszać w demonicznym kakale!

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

nie poddawaj sie i nie bądz słaby;] musisz porpostu poświecic więcej czasu w fazie "deploymentu" :)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

decyzja zapadła :D

już plaguski pomalowane zasilają armię,
w drodze są 2 rydwany cincza i grinder nurgla oraz 6 bestii.

Cincz jest taki że jak nie pójdzie magia to nic się nie zrobi. Tutaj mam jakąś odpowiedź do walki, a magia/strzał dalej grają 1 plan.

ODPOWIEDZ