DE 2.0 newsy
Moderator: Yudokuno
Re: DE 2.0 newsy
Czy wiadomo czy nowy kociol bedzie mial taka sama podstawke jak obecnie?
Nie ma takiej opcji na zmianę podstawki. Dużo zamieszania o nic.

2.0 zapowiada się obiecująco, nawet nie trzeba spoglądać na sekcję specjalną. Włócznie same w sobie wyglądają już syto ap 1 + kolejne 1 i na dodatek academy banner więc niezależnie od sytuacji ap 2. Wybieramy czary zatem widzę tu pole do popisu dla 2 średnich magiczek da nam to jeszcze opcję podbicia ap. Przy 2 czarach dostępnych jeden powinniśmy przepchnąć. Tylko czekać na finalny draft:D Trochę martwię się o Coki oby ich nie zepsuto przy obecnych zasadach byłaby moc zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce.
Triclinium Thoruniensis
No i jak tam Panowie?
Ja wstępnie przejrzałem i jakoś mi dupy nie urwało, ale trzeba będzie pograć ofc.
Albo jestem ślepy, albo kraken's hide widzę tylko u korsarzy?
Czy beastmaster ma go z bazy? Jeśli tak, to gdzie jest to napisane?
Bloki spearów wyglądają spoko. Może jakiś większy unit shades z dwurakami i ring of shadows w środku albo 3 małe gołe - najs. Na bliskim zawsze na dwa plus trafiają?
Pestki lepsze, hereditary sporo zmienia, ale chyba 3pts za model za trafianie na bliskim za drogie.
Exeki z banner of blood i dodatkową kostką na szarżę z kotła. Czy też Coki z tym bannerem.
Jakie macie pierwsze przemyślenia odnośnie booka?
Edit: Uuuuuu, akolici lepsi
Ja wstępnie przejrzałem i jakoś mi dupy nie urwało, ale trzeba będzie pograć ofc.
Albo jestem ślepy, albo kraken's hide widzę tylko u korsarzy?
Czy beastmaster ma go z bazy? Jeśli tak, to gdzie jest to napisane?
Bloki spearów wyglądają spoko. Może jakiś większy unit shades z dwurakami i ring of shadows w środku albo 3 małe gołe - najs. Na bliskim zawsze na dwa plus trafiają?
Pestki lepsze, hereditary sporo zmienia, ale chyba 3pts za model za trafianie na bliskim za drogie.
Exeki z banner of blood i dodatkową kostką na szarżę z kotła. Czy też Coki z tym bannerem.
Jakie macie pierwsze przemyślenia odnośnie booka?
Edit: Uuuuuu, akolici lepsi
Beastmaster nie ma Kraken Hide'a tylko Fleetmaster. Jest w opisie Armour
Kraken’s Hide
If mounted, the wearer gains Innate Defence (1).
If on foot, the wearer gains Innate Defence (2).
Ten Banner of Gar Deacos ma opis nieczytelny dla mnie . Niby co daje jeszcze przerzuty na szarże ?
Kraken’s Hide
If mounted, the wearer gains Innate Defence (1).
If on foot, the wearer gains Innate Defence (2).
Ten Banner of Gar Deacos ma opis nieczytelny dla mnie . Niby co daje jeszcze przerzuty na szarże ?

''If you show your teeth, bite''
JA to rozumiem tak: Jeśli oddział z tym sztandarem walczy, albo zaszarżował na kogoś to oddziały które szarżują na ten sam cel albo na modele w styku z oddziałem z tą szmatą mają przerzuty szarż.
edit: Cholera, mi się Cosmologia podoba. Exeki z tą szmatą z devastating kotłem i truth of time szarżują z 4 d6 i odrzucają najsłabszy wynik a to 41 Ataków z hatem S6 i KB. NAwet speary z perception of strength, szmatą z AP i kotłem to morze ataków z S4 AP3 i plus jeden to wound. Z przerzutem jedynek. No i do tego jeszcze hereditary. Myślę, że magia będzie miała duży wpływ na rozgrywkę teraz, będzie można zrobić dużo ciekawych combosów. Ciekawe tyllko jak to się będzie miało do zmian globalnych i mety.
edit: Cholera, mi się Cosmologia podoba. Exeki z tą szmatą z devastating kotłem i truth of time szarżują z 4 d6 i odrzucają najsłabszy wynik a to 41 Ataków z hatem S6 i KB. NAwet speary z perception of strength, szmatą z AP i kotłem to morze ataków z S4 AP3 i plus jeden to wound. Z przerzutem jedynek. No i do tego jeszcze hereditary. Myślę, że magia będzie miała duży wpływ na rozgrywkę teraz, będzie można zrobić dużo ciekawych combosów. Ciekawe tyllko jak to się będzie miało do zmian globalnych i mety.
Pierwsze wrażenia są takie że DE wracają do gry
Tak wiec lecimy od początku:
1. Kompozycja armii
O wiele lepiej rozwiązane kulty. Wreszcie pomagają a nie przeszkadzają więc bardzo na plus. Tylko tyle że nie jestem do końca przekonany czy leczenie największej bolączki tej armii (czyli kultów) jest dawanie ich jeszcze więcej
mogli by wymyślić coś bardziej twórczego np zwiększanie powera jednostek wraz z nabijanymi ranami
Kult strzelecki- fajna zabawka ale jakoś narazie nie widzę by można było na tym oprzeć armie bo jest to raczej miły bonus do tego co itak juz strzela
Kult liderkowy- To jest też fajny bonus i dodatek ale po raz kolejny armii na tym nie zbudujesz
Korsarz- do tego jeszcze dojdę
Mistrz bestii- słabo wypada w porównaniu do innych opcji. Jakoś tego u siebie nie widzę co nie znaczy ze nie jest to jakaś opcja
2.Przedmioty
Stara kosa oprócz zmiany na kozacką nazwę nic się nie zmieniła w sumie. Sztylet do generowania tokenów fajny tylko boli siła i max 4 ataki w porównaniu z mieczykiem z RB. To co zrobili z ostatnia maczetą woła o pomstę do nieba. Zajebisty pomysł na broń i tak to zjebać ograniczając bonus do max 2. Oni tam chyba zapomnieli że najpierw trzeba coś zabić z siła 4
Nowa tarcza cieszy. Bedzie grana na kowbojach.
Z artefaktów cieszy pseudo pedant (mocna rzecz) a tak to miłe dla oka zabawki takie jak ten bicz.Ring imo zupełnie nie grywalny. Przedmioty dla magów są bardzo fajne ale sytuacyjne a co za tym idzie opcjonalne.
Ze sztandarów to absolutnym must have jest +1 atak w szarzy. Prawdziwa perła, szczególnie ze jako jeden z nielicznych bannerów narazie działa również na bohaterów. Ap w szarzy fajne ale bez fajerwerków a ten banner z gekos przekombinowany i jeśli będzie brany to tylko na gwardii
3.Herosi
Pierwsze o czym trzeba powiedzieć to że wreszcie wraca opcja kowboyów. wprawdzie to jest droga inwestycja ale grywalna. Dużo złożeń dużo opcji generalnie duży +
Śmieszna sprawa z kapłanką bo widać że dołożyli wszelkich starań żeby nie dawać jej jako BSB na kocioł ale jak tak patrze to i tak dalej jedyna słuszna opcja na BSB
No i na koniec Assasyni !! IMO wreszcie mają szanse wrócić na stół. Za 310 pk jest eko assasyn do walki z multiplikacją na herosów. Byłby zabójca wszelkich herosów i absolutnym must have gdyby nie zmieniali poty do siły a tak to niestety jest taki se.
4. Cory
Tu bez zmian w sumie... dalej 10 korsarzy sa rewelacyjnym scoringiem. Bloki legionistów jako tanie mięsko armatnie. Kusze dla których mimo fajnej ceny są lepsze opcje. Wiczki do przetestowania ciężko cos o nich powiedzieć narazie. Wyraźnie zyskali DR, nowy kult jest dla nim bardzo miłym dodatkiem.
5. Specjale
Egzekutorzy to dla mnie największą zagwozdka tego booka. Z jednej strony mają mega pierdolniecie z sztandarem +1A i sa odpowiedzią na mnóstwo bolączek a z drugiej to dalej piechota z t3i 5+ sejwem
BG sa ciekawą opcją ale raczej jako scoring i support dzieki nowemu kultowi
CoKi tylko zyskały i są jeszcze bardziej grywalne
Harpie dalej są jedną z najlepszych odginaczek w grze
Rydwany dalej sa tanim i twardym pierdolnięciem
Danserki bez zmian a kocioł lepszy pod kapłanka (i dalej must have) a meduza to imo zabawka ale do przetestowania
Na koniec warlocy. Jak już edycje temu byli perła w kupie gówna tak teraz jeszcze lepsi. Dzięki nim mamy imo jedną z najmocniejszych magii w grze. A tak po za tym są super szybcy twardzi jeszcze się biją. Nie wyobrażam sobie bez nich rozpiski.
6 Artyleria
Bolce jak to bolce a charioty to dla mnie zawsze była zabawka. dla mnie bez szału.
7. Monsterki
I tak mocna hydra jeszcze tańsza. Bez dwóch nie wychodzę z domu nie wiem jak wy. Kraken jak to kraken może być fajnym trzecim monsterem

Tak wiec lecimy od początku:
1. Kompozycja armii
O wiele lepiej rozwiązane kulty. Wreszcie pomagają a nie przeszkadzają więc bardzo na plus. Tylko tyle że nie jestem do końca przekonany czy leczenie największej bolączki tej armii (czyli kultów) jest dawanie ich jeszcze więcej

Kult strzelecki- fajna zabawka ale jakoś narazie nie widzę by można było na tym oprzeć armie bo jest to raczej miły bonus do tego co itak juz strzela
Kult liderkowy- To jest też fajny bonus i dodatek ale po raz kolejny armii na tym nie zbudujesz
Korsarz- do tego jeszcze dojdę
Mistrz bestii- słabo wypada w porównaniu do innych opcji. Jakoś tego u siebie nie widzę co nie znaczy ze nie jest to jakaś opcja
2.Przedmioty
Stara kosa oprócz zmiany na kozacką nazwę nic się nie zmieniła w sumie. Sztylet do generowania tokenów fajny tylko boli siła i max 4 ataki w porównaniu z mieczykiem z RB. To co zrobili z ostatnia maczetą woła o pomstę do nieba. Zajebisty pomysł na broń i tak to zjebać ograniczając bonus do max 2. Oni tam chyba zapomnieli że najpierw trzeba coś zabić z siła 4

Nowa tarcza cieszy. Bedzie grana na kowbojach.
Z artefaktów cieszy pseudo pedant (mocna rzecz) a tak to miłe dla oka zabawki takie jak ten bicz.Ring imo zupełnie nie grywalny. Przedmioty dla magów są bardzo fajne ale sytuacyjne a co za tym idzie opcjonalne.
Ze sztandarów to absolutnym must have jest +1 atak w szarzy. Prawdziwa perła, szczególnie ze jako jeden z nielicznych bannerów narazie działa również na bohaterów. Ap w szarzy fajne ale bez fajerwerków a ten banner z gekos przekombinowany i jeśli będzie brany to tylko na gwardii

3.Herosi
Pierwsze o czym trzeba powiedzieć to że wreszcie wraca opcja kowboyów. wprawdzie to jest droga inwestycja ale grywalna. Dużo złożeń dużo opcji generalnie duży +

Śmieszna sprawa z kapłanką bo widać że dołożyli wszelkich starań żeby nie dawać jej jako BSB na kocioł ale jak tak patrze to i tak dalej jedyna słuszna opcja na BSB

No i na koniec Assasyni !! IMO wreszcie mają szanse wrócić na stół. Za 310 pk jest eko assasyn do walki z multiplikacją na herosów. Byłby zabójca wszelkich herosów i absolutnym must have gdyby nie zmieniali poty do siły a tak to niestety jest taki se.
4. Cory
Tu bez zmian w sumie... dalej 10 korsarzy sa rewelacyjnym scoringiem. Bloki legionistów jako tanie mięsko armatnie. Kusze dla których mimo fajnej ceny są lepsze opcje. Wiczki do przetestowania ciężko cos o nich powiedzieć narazie. Wyraźnie zyskali DR, nowy kult jest dla nim bardzo miłym dodatkiem.
5. Specjale
Egzekutorzy to dla mnie największą zagwozdka tego booka. Z jednej strony mają mega pierdolniecie z sztandarem +1A i sa odpowiedzią na mnóstwo bolączek a z drugiej to dalej piechota z t3i 5+ sejwem

BG sa ciekawą opcją ale raczej jako scoring i support dzieki nowemu kultowi
CoKi tylko zyskały i są jeszcze bardziej grywalne
Harpie dalej są jedną z najlepszych odginaczek w grze
Rydwany dalej sa tanim i twardym pierdolnięciem
Danserki bez zmian a kocioł lepszy pod kapłanka (i dalej must have) a meduza to imo zabawka ale do przetestowania
Na koniec warlocy. Jak już edycje temu byli perła w kupie gówna tak teraz jeszcze lepsi. Dzięki nim mamy imo jedną z najmocniejszych magii w grze. A tak po za tym są super szybcy twardzi jeszcze się biją. Nie wyobrażam sobie bez nich rozpiski.
6 Artyleria
Bolce jak to bolce a charioty to dla mnie zawsze była zabawka. dla mnie bez szału.
7. Monsterki
I tak mocna hydra jeszcze tańsza. Bez dwóch nie wychodzę z domu nie wiem jak wy. Kraken jak to kraken może być fajnym trzecim monsterem
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Szalu moze ni ma ale jest taniej i to jest najwazniejsze.
Nawet najlepsze rzeczy potanialy.
Przyczajcie ile teraz kosztuje lord albo czarka na smoku
Nie rozumiem tylko kosztu nowej meduzy i hunting chariotu. To sa jakies kosmosy.
Zauwazyliscie ze nasze monstery dostaly swifistride?
No i magia. Mysle, ze bedzie sie oplacalo granie na 6-7 czarach prz dobrym dopasowaniu przedmiotow.
Amulet if Spite waszym zdaniem hit czy kit? Ja sie nim jaram
Nawet najlepsze rzeczy potanialy.
Przyczajcie ile teraz kosztuje lord albo czarka na smoku

Nie rozumiem tylko kosztu nowej meduzy i hunting chariotu. To sa jakies kosmosy.
Zauwazyliscie ze nasze monstery dostaly swifistride?

No i magia. Mysle, ze bedzie sie oplacalo granie na 6-7 czarach prz dobrym dopasowaniu przedmiotow.
Amulet if Spite waszym zdaniem hit czy kit? Ja sie nim jaram

We can't stop here. This is bat country.
Faktycznie nie zauważyłem tego swifistrida !
Dobrze wiedzieć bo teraz hydry tym bardziej są must have
Co do czarów ja narazie mam tak wstępnie 6 czarów w rozpie ( magica adept z +1 czarem i warloców)

Co do czarów ja narazie mam tak wstępnie 6 czarów w rozpie ( magica adept z +1 czarem i warloców)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Amulet jest do sprawdzenia,ale jestem negatywnie nastawiony na niego. Charioty strzelające nie są złe nawet. Mniejszy zasięg ,ale za to trafiają . Przy mecie monsterkowej będą grały.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, o 21:45 przez kangur, łącznie zmieniany 1 raz.

''If you show your teeth, bite''