Rozpiski DE T9A
Moderator: Yudokuno
Re: Rozpiski DE T9A
Ja planuje 2x Coki przetestowac (Pisze z pamieci)
Prince na Chariocie, Ha, Sh, Halabarda
Transcendence, Amulet of Spite, Bazalty, Lucky Charm
BSB na Altarze Yemy, SH,
Moraec, Alchemist alloy, Dragonfire Gem
Pairedy dla Witcheck.
Oracle, Master (Divination)
Familiair, Talisman of the void.
2x 5 DR z kuszami
10 Corsarzy, pairedy, M
Speary (z Pamieci okolo 30) z FCG i Rendingiem
7 Cokow FCG, BOB
7 Cokow FCG, Banner od Gar Daecos (zobaczymy czy to ma racje bytu)
Hunting Chariot
Kraken (to mozna rozmienic na 2 Raptor Charioty)
Chce zobaczyc czy 2x Death Trance bedzie robil jakakolwiek roznice.
Kraken Chwilowo zostaje ale po jego nowym koszcie zastanawiam sie mocno czy by go nie wywalic, jedyny plus ze moze zalsaniac przed ostrzalem Lorda/ BSB. Licze ze z Divinacja moze nie bedzie to w przyszlosci potrzebne.
Rozpatruje tez alchemie.
Prince na Chariocie, Ha, Sh, Halabarda
Transcendence, Amulet of Spite, Bazalty, Lucky Charm
BSB na Altarze Yemy, SH,
Moraec, Alchemist alloy, Dragonfire Gem
Pairedy dla Witcheck.
Oracle, Master (Divination)
Familiair, Talisman of the void.
2x 5 DR z kuszami
10 Corsarzy, pairedy, M
Speary (z Pamieci okolo 30) z FCG i Rendingiem
7 Cokow FCG, BOB
7 Cokow FCG, Banner od Gar Daecos (zobaczymy czy to ma racje bytu)
Hunting Chariot
Kraken (to mozna rozmienic na 2 Raptor Charioty)
Chce zobaczyc czy 2x Death Trance bedzie robil jakakolwiek roznice.
Kraken Chwilowo zostaje ale po jego nowym koszcie zastanawiam sie mocno czy by go nie wywalic, jedyny plus ze moze zalsaniac przed ostrzalem Lorda/ BSB. Licze ze z Divinacja moze nie bedzie to w przyszlosci potrzebne.
Rozpatruje tez alchemie.
Pomylilem sie, ale mialem na mysli 4++ od s5+ Z cloackiem zdychasz w CC jak nie zabijesz celu, a jak chce miec go do Grindowania . Szczegolnie ze to nie Mantikora i nie bedzie tak latwo wybierac combatow. Jestem Ciekawy tej halabardy bo save 1+ tez kusi.
Aż tak źle chyba nie będzie. a dmg robi takie combo
podliczyłem, że statystycznie Prince na smoku, midnight cloak, GW, blessed inscriptions i nabh wygrywa ZAWSZE w drugiej rundzie z tym ogrosmokiem z wochu (ten HQ taki wielki drogi co ma 7 ataków S6 T6 itp z itemem ap 10)- przeżywamy na 1-2 ranach
podliczyłem, że statystycznie Prince na smoku, midnight cloak, GW, blessed inscriptions i nabh wygrywa ZAWSZE w drugiej rundzie z tym ogrosmokiem z wochu (ten HQ taki wielki drogi co ma 7 ataków S6 T6 itp z itemem ap 10)- przeżywamy na 1-2 ranach
~Biegnący z Berserkerami
Takie liczenie statystyczne jest słabe. Koleś dobrze rzuci na hita, rani na 2+ czy ile bez sejva i możesz łatwo umrzeć w pierwszej turze.
Okej, powiem że suka master z wandering familiarem alchemia pod dmg rozpier***dala
3D6 S3 ap3
D3+1 metalshift
S6 ap 10 strzał
plus Heredytka po prostu miażdży system, kości ma się zwykle do rzucenia 3-4 spelli na turę, z czego zwykle dispellnięty jest jeden... no polcam bardzo
3D6 S3 ap3
D3+1 metalshift
S6 ap 10 strzał
plus Heredytka po prostu miażdży system, kości ma się zwykle do rzucenia 3-4 spelli na turę, z czego zwykle dispellnięty jest jeden... no polcam bardzo
~Biegnący z Berserkerami
oto lista na moj nastepny turniej lokalny. lista mocno rozni sie od tego, czym normalnie gram (altar w blobie pik). ciekawe jak to wyjdzie
++ Dread Elves (Dread Elves 2.0 Beta) [4500pts] ++
+ Characters +
Captain [405pts]: Battle Standard Bearer, Cult of Nabh, Great Weapon, Heavy Armour, Raptor, Repeater Crossbow (2+)
. Special Equipment: Banner of Speed, Ghostly Guard, Potion of Swiftness
Dread Prince [710pts]: Cult of Yema, Heavy Armour, Lance, Manticore, Repeater Crossbow (1+), Shield
. Special Equipment: Basalt Infusion, Midnight Cloak, Transcendence
Oracle [445pts]: Alchemy, Army General, Wizard Master
. Special Equipment: Wandering Familiar - Dominant
+ Core +
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Repeater Auxilliaries [272pts]: Musician, 13x Repeater Auxilliary
Repeater Auxilliaries [253pts]: Musician, 12x Repeater Auxilliary
+ Special +
Dread Knights [615pts]: Champion, 10x Dread Knight, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Blood
+ Raiders +
Raven Cloaks [175pts]: Paired Weapons, 5x Raven Cloak
+ Destroyers +
Dread Reaper [180pts]
Dread Reaper [180pts]
Hunting Chariot [230pts]
+ The Menagerie +
Hydra [435pts]
++ Total: [4500pts] ++
Created with BattleScribe
++ Dread Elves (Dread Elves 2.0 Beta) [4500pts] ++
+ Characters +
Captain [405pts]: Battle Standard Bearer, Cult of Nabh, Great Weapon, Heavy Armour, Raptor, Repeater Crossbow (2+)
. Special Equipment: Banner of Speed, Ghostly Guard, Potion of Swiftness
Dread Prince [710pts]: Cult of Yema, Heavy Armour, Lance, Manticore, Repeater Crossbow (1+), Shield
. Special Equipment: Basalt Infusion, Midnight Cloak, Transcendence
Oracle [445pts]: Alchemy, Army General, Wizard Master
. Special Equipment: Wandering Familiar - Dominant
+ Core +
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Repeater Auxilliaries [272pts]: Musician, 13x Repeater Auxilliary
Repeater Auxilliaries [253pts]: Musician, 12x Repeater Auxilliary
+ Special +
Dread Knights [615pts]: Champion, 10x Dread Knight, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Blood
+ Raiders +
Raven Cloaks [175pts]: Paired Weapons, 5x Raven Cloak
+ Destroyers +
Dread Reaper [180pts]
Dread Reaper [180pts]
Hunting Chariot [230pts]
+ The Menagerie +
Hydra [435pts]
++ Total: [4500pts] ++
Created with BattleScribe
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2018, o 12:13 przez Radian, łącznie zmieniany 1 raz.
~Biegnący z Berserkerami
Dziwny jest twój Bsb. Ma tarczę wgl? Bo dusk forged to ench na tarczę której chyba nie masz. A nawet jak masz to w combacie nie korzystasz bo masz dwuraka. W takim złożeniu cokolwiek z magicznymi atakami gasi cię jak peta.
Całkiem fajna kontra.
Nie liczyłbym na to, że rydwan z bolcem coś ustrzeli.
Z doświadczenia wiem, że spada jako pierwszy albo z magii albo z ostrzału.
Zamień go na bolca wywal dwa CoKi i kup harpie, które będą za nimi biegać.
Horpio odginaczka na bank zwiększy skuteczność twoich CoKow, bo zakładam że DR będą raczej tańczyć wokół wroga i strzelać.
Nie liczyłbym na to, że rydwan z bolcem coś ustrzeli.
Z doświadczenia wiem, że spada jako pierwszy albo z magii albo z ostrzału.
Zamień go na bolca wywal dwa CoKi i kup harpie, które będą za nimi biegać.
Horpio odginaczka na bank zwiększy skuteczność twoich CoKow, bo zakładam że DR będą raczej tańczyć wokół wroga i strzelać.
Na początku rozważałem 2 charioty, ale niestety mam jedne hunting, drugi raptor, więc by nie tracić ptk za proxy i wysywig zamieniłem go na bolca drugiego... a trzeciego nie mam (jeszcze)
na razie to chyba najbardziej optymalne złożenie z figsów które mam, nie wiem tylko czy to jest lepsze czy "blob pik z altarem, na którym więcej grałem)
na razie to chyba najbardziej optymalne złożenie z figsów które mam, nie wiem tylko czy to jest lepsze czy "blob pik z altarem, na którym więcej grałem)
~Biegnący z Berserkerami
Hmm na rozważaniu mam jeszcze podobnego bsb: W założeniu TEN ma mi pomóc w walce z hordowymi armiami (głównie VC i VS), zarazem dając radę walczyć na cięższe jednostki
Oto złożenie, 5 ptk zabieram z paired weaponów z Cloaków
Capitan: Raptor, Nabh, BSB, Heavy armour, Banner of speed, Great Weapon, Alchemist Alloy, Dragon Staff, crossbow
Okej tutaj mamy ten sam buff do oddziału w formie bannera, Alchemist alloy to tani pomocnik wbicia 2+ sv, by znegować minus do offa biorę NABH dla rerolli (wciąż to ws 4)
i tu pomoc: Dragon staff- autohity więc minus do offa tego nie rusza oraz czarka w CC moze wrzucić w odpowiedni oddział atrybut (z alchemii), żeby dać reroll to wound breath weaponowi.
Myślę, że przy tym wyborze zostanę, co myślicie?
Oto złożenie, 5 ptk zabieram z paired weaponów z Cloaków
Capitan: Raptor, Nabh, BSB, Heavy armour, Banner of speed, Great Weapon, Alchemist Alloy, Dragon Staff, crossbow
Okej tutaj mamy ten sam buff do oddziału w formie bannera, Alchemist alloy to tani pomocnik wbicia 2+ sv, by znegować minus do offa biorę NABH dla rerolli (wciąż to ws 4)
i tu pomoc: Dragon staff- autohity więc minus do offa tego nie rusza oraz czarka w CC moze wrzucić w odpowiedni oddział atrybut (z alchemii), żeby dać reroll to wound breath weaponowi.
Myślę, że przy tym wyborze zostanę, co myślicie?
~Biegnący z Berserkerami
Nowa lista, na razie zagrałem nią raz, spisała się nieźle, grałem na bretkę i 10-10 zrobiłem
Assassin [405pts]: Paired Weapons, Path of Bloody Murder
. Master Poisoner: Bloodroot
. Special Equipment: Elixir of Shadows - Assassins only, King Slayer
Cult Priest [715pts]: Battle Standard Bearer, Cult of Nabh, Shield
. Divine Altar: Paired Weapons
. Special Equipment: Basalt Infusion, Lucky Charm, Moraec's Reaping
Oracle [445pts]: Alchemy, Army General, Wizard Master
. Special Equipment: Wandering Familiar - Dominant
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dread Legionnaires [235pts]: Champion, 15x Dread Legionnaire, Musician, Spears
Dread Legionnaires [285pts]: Champion, 17x Dread Legionnaire, Musician, Spears, Standard Bearer
Repeater Auxilliaries [210pts]: Musician, 10x Repeater Auxilliary
Raptor Chariot [195pts]
Raptor Chariot [195pts]
Raven Cloaks [175pts]: Paired Weapons, 5x Raven Cloak
Dread Reaper [180pts]
Dread Reaper [180pts]
Hydra [440pts]
Hydra [440pts]
++ Total: [4500pts] ++
Opisy: Assasin: statystycznie zabije wszystko w grze w tym buildzie, smoki, duki na hipogryfach, jedynie może mieć problem z demonami z Agility 10 (nawet szarżowany), o ile wiem można go zescoutować do oddziału włóczni (choć tu nie jestem pewien, nie znalazłem zapisu który by tego zabraniał)
Suka wiadomo- alchemia dla robienia dmg
Altar - po prostu bardzo dobra jednostka, wchodzi do większego oddziału włóczni
Dark raidersi- chaff war plus odginaczka
auxiliaries- busik dla oracli, mogą do domku też wejść
piki- busy dla asasyna i ołtarza
hydry- wiadomo
charioty- wiadomo
Bolce- wiadomo
ogólnie troszkę brakuje mi takiego porządnego pierdolnięcia jakimś oddziałem, ale może, że zwykle grałem na blobie Coków albo włóczni z altarem i teraz nie mam takiej pojedynczej siły przebicia. Jeszcze protestuję tę rozpiskę, na bretkę, na wampiry i spróbuję na woch i dwarfy, może szczury jak dorwę jakiegoś gracza
Co myślicie? Na co to najlepiej pogra? A na co najgorszy paring byłby?
Assassin [405pts]: Paired Weapons, Path of Bloody Murder
. Master Poisoner: Bloodroot
. Special Equipment: Elixir of Shadows - Assassins only, King Slayer
Cult Priest [715pts]: Battle Standard Bearer, Cult of Nabh, Shield
. Divine Altar: Paired Weapons
. Special Equipment: Basalt Infusion, Lucky Charm, Moraec's Reaping
Oracle [445pts]: Alchemy, Army General, Wizard Master
. Special Equipment: Wandering Familiar - Dominant
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dark Raiders [200pts]: 5x Dark Raider, Repeater Crossbows (4+)
Dread Legionnaires [235pts]: Champion, 15x Dread Legionnaire, Musician, Spears
Dread Legionnaires [285pts]: Champion, 17x Dread Legionnaire, Musician, Spears, Standard Bearer
Repeater Auxilliaries [210pts]: Musician, 10x Repeater Auxilliary
Raptor Chariot [195pts]
Raptor Chariot [195pts]
Raven Cloaks [175pts]: Paired Weapons, 5x Raven Cloak
Dread Reaper [180pts]
Dread Reaper [180pts]
Hydra [440pts]
Hydra [440pts]
++ Total: [4500pts] ++
Opisy: Assasin: statystycznie zabije wszystko w grze w tym buildzie, smoki, duki na hipogryfach, jedynie może mieć problem z demonami z Agility 10 (nawet szarżowany), o ile wiem można go zescoutować do oddziału włóczni (choć tu nie jestem pewien, nie znalazłem zapisu który by tego zabraniał)
Suka wiadomo- alchemia dla robienia dmg
Altar - po prostu bardzo dobra jednostka, wchodzi do większego oddziału włóczni
Dark raidersi- chaff war plus odginaczka
auxiliaries- busik dla oracli, mogą do domku też wejść
piki- busy dla asasyna i ołtarza
hydry- wiadomo
charioty- wiadomo
Bolce- wiadomo
ogólnie troszkę brakuje mi takiego porządnego pierdolnięcia jakimś oddziałem, ale może, że zwykle grałem na blobie Coków albo włóczni z altarem i teraz nie mam takiej pojedynczej siły przebicia. Jeszcze protestuję tę rozpiskę, na bretkę, na wampiry i spróbuję na woch i dwarfy, może szczury jak dorwę jakiegoś gracza
Co myślicie? Na co to najlepiej pogra? A na co najgorszy paring byłby?
~Biegnący z Berserkerami