HElfy vs Krasnoludy
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Szrederator
- Chuck Norris
- Posty: 646
- Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
Re: HElfy vs Krasnoludy
Myślał ktoś nad opcją(oczywiście z całym tym czarowaniem i strzelaniem w maszyny) żeby puścić 30 lub więcej spearmanów przed wl tak żeby ich osłaniali przed maszynami? Oczywiście o ile te nie są na górkach. Spearów tak nie szkoda a jak jakieś dojdą to szarża w cokolwiek i Wl robią rozpierduchę.
moim zdaniem posiadanie pitki lub innego czaru z Shadowa takim magiem jest niemozliwe...EmpGeX pisze:
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Seerstaff of Saphery [30.0]
Z Shadowa bierzesz 0 i 5. Pitka jeśli w końcu wejdzie to robi kasiom masakrę. Melkoth jest tani wiec spamujesz w niego, a jak wejdzie to obniżasz BS.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
spearmenów może i nie szkoda, ale za to 270pkt już tak (licząc golasów)Szrederator pisze:Myślał ktoś nad opcją(oczywiście z całym tym czarowaniem i strzelaniem w maszyny) żeby puścić 30 lub więcej spearmanów przed wl tak żeby ich osłaniali przed maszynami? Oczywiście o ile te nie są na górkach. Spearów tak nie szkoda a jak jakieś dojdą to szarża w cokolwiek i Wl robią rozpierduchę.
jeśli chcesz się bawić w ten sposób to już lepiej 10xSH gołych (ale z tarczami) w jednej linii. 230pkt, dużo lepiej zniosą ostrzał, dużo lepiej zasłonią tych WL (dzięki rozmiarom), dużo szybciej dotrą do gunline'a wroga, przez co nie będzie mógł ich ignorować tak jak speary, no i jak się wbiją w jakiś strzelców to w pierwszej turze faktycznie mogą coś zdziałać, tym bardziej że traktujesz ich tylko jako preludium przed toporami WL
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
- Szrederator
- Chuck Norris
- Posty: 646
- Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
Racja. Jednak na turniej preferowałbym speary bo(głupi argument) brzytwa. No i zajmują cory.
Jak masz BoH to można nawet dać ponad 40, z brzytwą rozwalą wszystko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
mam problem z poradzeniem sobie z dwarfami
ostatnio przegrałem 15:5 z takim czymś: 2 katapy z S5, canon, 30 hamerów, 30 lognów i 40 warriorów + kowadło i 2x 10 minerów.
Ciężko dobiec klockami w takim stanie, żeby poradzić sobie z tymi ogromnymi blokami pokurczy... zwłaszcza, że arcy z HM ma okrojone mozliwości ze względu na bardzo dobrą antymagie i brak pitki/słoneczka
flamesy feniksa z S3 niebardzo ruszają klocki dwarfów, a do S4 nie udaje się dotrwać, bo zawsze dwarfy zdispelują tego ripa...
macie jakis patent? czy poprostu grac na remis i liczyc na pecha w strzelaniu
?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ciężko dobiec klockami w takim stanie, żeby poradzić sobie z tymi ogromnymi blokami pokurczy... zwłaszcza, że arcy z HM ma okrojone mozliwości ze względu na bardzo dobrą antymagie i brak pitki/słoneczka
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
macie jakis patent? czy poprostu grac na remis i liczyc na pecha w strzelaniu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dwelers/pita w kowadło. i masz maske bo kolo nie ma już dispela na kolejne ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Przypomniały mi się moje pierwsze gry na 8 z krasiami. 1 tura, dwelersi z PS i zdejmuj kowadło. Ech, aż się łezka w oku kręci... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
ale w HM nie ma ani słoneczka ani dwellersów
trza będzie wziąść Heaven i rzucać na tą groźniejszą katapke sygnature... 50% szansy ze nie strzeli
zmieściłem jednego orła więcej i charmed shield na bsb, więc powinien przetrwać pierwszy kamień na łeb, a potem to juz szarza ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
trza będzie wziąść Heaven i rzucać na tą groźniejszą katapke sygnature... 50% szansy ze nie strzeli
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nie wiem czemu wszyscy mówią o heavenie, nie lepiej 1. z ligth'a? Wszystkie oddziały mogą mieć tak, że strzelająca katapa ma 50% szans na wystrzał. A tak jak są 2 klopy to tylko 1 ma jakieś utrudnienie. Wiem, że sygnaturke łatwiej wylosować ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
dać mu seera i będzie miał już 100% szans na odpowiedni czar. Przecież przeciw kasnoludkom nie potrzeba antymagii ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
na krasie nie potrzeba antymagii, ale to ma być rozpiska nie tylko na krasie
tyle że uwzględniająca dwarfy jako przeciwkina - Annulian obowiązkowy ^^
w heavenie są też fajne pociski na jakieś bydlaki z duzym T lub AS i augment bardzo dobry dla naszej elity poza tą sygnaturką, więc w połączeniu z pięcioma czarami z HM myśle, że nawet nie grając przeciwko dwarfom będzie co czarować
jeśli walne vaula w katape, to schodzą wszystkie runki?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
w heavenie są też fajne pociski na jakieś bydlaki z duzym T lub AS i augment bardzo dobry dla naszej elity poza tą sygnaturką, więc w połączeniu z pięcioma czarami z HM myśle, że nawet nie grając przeciwko dwarfom będzie co czarować
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
jeśli walne vaula w katape, to schodzą wszystkie runki?
takRabsp pisze: jeśli walne vaula w katape, to schodzą wszystkie runki?
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)