Pomarzyć każdy może...
Moderator: esgaroth
taniej piechoty rzeczywiście brakuje to spory minus wg mnie...
a dow to tak wszechstronna armia że wymyślenie dl aniej nawet kilkunastu nowych oddziałów w przyszłości byłoby poprostu wskazane i... przepiękne
w ogóle brakuje tanich jednostek wszystko z ror drogie jak szlag no ale to już chyba taki atrybut ror
dla mnie bolączką jest ograniczenie które dotyczy minimalnej liczby tj 8 duelistów których można wystawić... a gdyby tak pięciu?
no szkoda mi malakai makaisona i tego że z maszynek to tylko canon hotpot i małe działko bronzinosa jest to jak dla mnie przydałoby się coś jeszcze... coś oryginalnego.... tylko co? jakieś pomysły?
a dow to tak wszechstronna armia że wymyślenie dl aniej nawet kilkunastu nowych oddziałów w przyszłości byłoby poprostu wskazane i... przepiękne
w ogóle brakuje tanich jednostek wszystko z ror drogie jak szlag no ale to już chyba taki atrybut ror
dla mnie bolączką jest ograniczenie które dotyczy minimalnej liczby tj 8 duelistów których można wystawić... a gdyby tak pięciu?
no szkoda mi malakai makaisona i tego że z maszynek to tylko canon hotpot i małe działko bronzinosa jest to jak dla mnie przydałoby się coś jeszcze... coś oryginalnego.... tylko co? jakieś pomysły?
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
ehh , to chyba nie chodzi o brak różnorodności w jednostkach , jaka inna armia ma grubasów (ogry i tego typu) , kuszników łuczników , kawalerie ciężką i lekko(w dodatku w core ), działo (fakt nie zawsze coś zdziałało ale zawsze to działo dzięki któremu coś ciekawego się działo), piechota z 2 atakami i to całkiem dobrymi , fajny skirmish , no ok brakuje tej taniej piechoty z tarczą i zbroją ale i tak jest multum jednostek , i do tego ciekawa magia (wszystkie domeny + DE i Trucośtam)
Problem tu polega nie na braku jednostek a raczej na braku fajnych przedmiotów czy banerów , i jakiś fajnych zasad dla całej armii. Teraz będzie jeszcze gorzej bo każda nowa armia która wychodzi jest właśnie przesiąknięta tymi bajerkami
Problem tu polega nie na braku jednostek a raczej na braku fajnych przedmiotów czy banerów , i jakiś fajnych zasad dla całej armii. Teraz będzie jeszcze gorzej bo każda nowa armia która wychodzi jest właśnie przesiąknięta tymi bajerkami
A co myślicie o Warrior Priests of Myrmidia
http://warseer.com/watchman/download/is ... chman2.pdf strona 40
Wydaje mi się, że byłby to ciekawy heros, choć powinien jakoś inaczej się zazywać. Priest za bardzo kojarzy się z Imperium. [/url]
http://warseer.com/watchman/download/is ... chman2.pdf strona 40
Wydaje mi się, że byłby to ciekawy heros, choć powinien jakoś inaczej się zazywać. Priest za bardzo kojarzy się z Imperium. [/url]
http://www.bugmansbrewery.com/DOW613.pdf
ktoś coś wie na ten temat czy to jest legalne czy coś?
ktoś coś wie na ten temat czy to jest legalne czy coś?
Przejrzałem to i nawet mi się podoba. Bardzo ciekawy pomysł na armię. Będzie trzeba spróbować swoich sił tym wynalazkiem.
Najbardziej podobają mi się umiejętności weteranów u zwykłych żołnierzy. W połączeniu z bannerami, które są naprawdę fajowe, można by stworzyć coś ciekawego.
Najbardziej podobają mi się umiejętności weteranów u zwykłych żołnierzy. W połączeniu z bannerami, które są naprawdę fajowe, można by stworzyć coś ciekawego.
Ja niestety ciebie nie rozumiem.muirfin pisze:taniej piechoty rzeczywiście brakuje to spory minus wg mnie...
a dow to tak wszechstronna armia że wymyślenie dl aniej nawet kilkunastu nowych oddziałów w przyszłości byłoby poprostu wskazane i... przepiękne
w ogóle brakuje tanich jednostek wszystko z ror drogie jak szlag no ale to już chyba taki atrybut ror
dla mnie bolączką jest ograniczenie które dotyczy minimalnej liczby tj 8 duelistów których można wystawić... a gdyby tak pięciu?
no szkoda mi malakai makaisona i tego że z maszynek to tylko canon hotpot i małe działko bronzinosa jest to jak dla mnie przydałoby się coś jeszcze... coś oryginalnego.... tylko co? jakieś pomysły?
Mam wrażenie, że jednostek do walki wręcz jak i strzelania mamy naprawdę sporo i aż żal że po prostu nie na wszystko punktów starczy.
Dueliści - bez przesady to tanie chłopaki. 9 typka +a.h.w.+muzol razy 3 i za około 210 punkciorów mamy 3 proste cory, w krórych może stanąć magik i nie bać się że zostanie wyłowiony, no i w razie czego wraz z nimi uciec do lasku.
Do tego z dwa oddziały krasnoludków albo jak kto woli pikemenów, jakieś ogry na silną przebitkę lub kawaleria z pancerzem i ja ja jazdaaa.
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
faktycznie zapomniałem o krasiach jak myślałem o piechocie z tarczą i Harmorem. No tylko , że oni nie są tani (w stosunku do innych jednostek a nie do ich możliwości)
Jakie kloce ich robicie ??
JA śmigam 20 z tarczami i Harmorem i muzole , reszta CG raczej sie nie opłaca , może gdyby był jakiś fajny baner do wzięcia , a tak to lipa.
Jakie kloce ich robicie ??
JA śmigam 20 z tarczami i Harmorem i muzole , reszta CG raczej sie nie opłaca , może gdyby był jakiś fajny baner do wzięcia , a tak to lipa.
Piechota z AS 4+ (HA + Shield) jest niezastąpiona. Ale nawet core z LA + Shield byłby doskonały, bo można by go dać w opcji zamiast Pikinierów.
Piki dostają mocno od piechoty zwykłej, więc wystawiało by się wtedy był na pół piechotę zwykłą i piki, uniwersalnie. A tak, nie mamy zbytniego wyboru, chyba że Norse Maruderzy...
Piki dostają mocno od piechoty zwykłej, więc wystawiało by się wtedy był na pół piechotę zwykłą i piki, uniwersalnie. A tak, nie mamy zbytniego wyboru, chyba że Norse Maruderzy...
Bum...!
Noi Husiat rozumie o co chodzi a BOGINS nie... piechoty INNEJ niż pikusie i dueliści którzy wg mnie są ok ale nie stanowią piechoty sensu stricto z rankami itd, piechoty TANIEJ 5-6-7pkt max na goło za głowę.
Taka piechta powinna iść na pierwszy ogień żęby blokować żeby cośtam zrobić żeby to co stoi za tą piechotą czyli taka główna siła uderzeniowa mogła zrobić właściwą robotę... to taka moja koncepcja nie jedyna....
Taka piechta powinna iść na pierwszy ogień żęby blokować żeby cośtam zrobić żeby to co stoi za tą piechotą czyli taka główna siła uderzeniowa mogła zrobić właściwą robotę... to taka moja koncepcja nie jedyna....
Muirfin, może i taka piechota była by dobra...może!!!!ja mam wrażenie jednak że i tak byś jej nie brał. Z prostego powodu, po co męczyć sie z klockiem za średnio około 170 punktów (20 takich swordsmenów z FCG) jak za 40 punktów więcej masz genialną piechotę krasnoludzką?
Chyba że chodzi ci po prostu o core koniecznie, wtedy inna bajka - rzeczywiście coś takiego by sie przydało.
Mam coraz większe wrażenie że optymalny skład to:
volandzi - ale tak naprawdę to kwestia sporna. W miarę silny oddział tych typków kosztuje ponad 250 punktów, a pełna 10 to już 315pkt. Mamy wtedy w uderzeniu: 7ataków z s6 na 4ws... za tą samą cenę spokojnie weźmiemy grubaśny oddział ogrów i jesteśmy pewnii, że będą mieć 9-12 ataków w pierwszym szeregu i jeszcze może warbanner i zaczyna być hardcore...
Dlatego nie mam chęci jednak wstawiać tej ciężkiej kawalerii.
Chyba że chodzi ci po prostu o core koniecznie, wtedy inna bajka - rzeczywiście coś takiego by sie przydało.
Mam coraz większe wrażenie że optymalny skład to:
volandzi - ale tak naprawdę to kwestia sporna. W miarę silny oddział tych typków kosztuje ponad 250 punktów, a pełna 10 to już 315pkt. Mamy wtedy w uderzeniu: 7ataków z s6 na 4ws... za tą samą cenę spokojnie weźmiemy grubaśny oddział ogrów i jesteśmy pewnii, że będą mieć 9-12 ataków w pierwszym szeregu i jeszcze może warbanner i zaczyna być hardcore...
Dlatego nie mam chęci jednak wstawiać tej ciężkiej kawalerii.
Przeglądając fantazje graczy HE i ich rozmowę o odbijaniu strzał przez SM natknąłem się na taką wypowiedź:
Pomyślcie jakby było wspaniale gdyby nasi pikinierzy coś takiego potrafili i przeciwnik miałby -1 do strzału. W końcu to najlepsi pikinierzy w Starym Świecie. W takim przypadku mógłbym się zgodzić na to, że włócznicy Imperium otrzymaliby pikiKosa pisze:(...) przykladowo falanga macedońska odbijala swoimi dlugimi na 7 metrów sarisami strzaly lecące w nich. Oczywisćie to dzialalo na innej zasadzie, bo gdy maszerowali pod gradem strzal mieli sarisy uniesione w góre i nimi machali w obie strony tak wiec strzaly tracily swą skuteczność.
(...)
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
To ukradnij Skavenom Umbranner, bo ten sztandar ma dokładnie takie własciwości jak wymieniłeśGobo pisze:ja proponuje warda 4+ przeciwko strzelaniu z s4 minus ;D
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
faktycznie przydał by sie jakiś fajny banner
ja proponuje banner wiecznego zwycięstwa , działał by tak.
W każdym momencie gry możesz powiedzieć wygrałem i w tedy wygrywasz.
Ale nie wiem czy nie jest za bardzo przegięty, na pewno każdy brał by go na turnieje, no i nie wiem ile by kosztował taki baner. Może jakieś propozycje co do kosztów ??
Żarty żartami, jeszcze panowie z GW podpatrzą ten pomysł i się doigracie...!
Husiat
ja proponuje banner wiecznego zwycięstwa , działał by tak.
W każdym momencie gry możesz powiedzieć wygrałem i w tedy wygrywasz.
Ale nie wiem czy nie jest za bardzo przegięty, na pewno każdy brał by go na turnieje, no i nie wiem ile by kosztował taki baner. Może jakieś propozycje co do kosztów ??
Żarty żartami, jeszcze panowie z GW podpatrzą ten pomysł i się doigracie...!
Husiat
a czy nie brakuje Wam naprawdę dobrego herosa? tudzież lorda tudzież spec char? myślę, że na chwilę obecną to tak naprawdę nie ma jakiegoś dobrego bata na mocne armie tj. chaos, dwarfy i inne... bo chyba nie asarnil? bo chyba nie gigant? fakt są jednostki którymi można sporo zrobić ale jakoś mi brakuje, a jest to moje prywatne odczucie, naprawdę wymiatającej jednostki... spec char dow są wporzo ale tak naprawdę są cieniutcy po zetknięciu się z siłami kejosu np. wkurza mnie również skąpa ilość maigic itemów, brak możliwości posadzenia lorda na czymś innym niż kuń albo pegaz aha i mengile są za drodzy (żartuje... chociaż )
Czekam na nowego booka do DoW który z pewnością się ukaże... zobaczycie!
Czekam na nowego booka do DoW który z pewnością się ukaże... zobaczycie!
Ostatnio zmieniony 27 cze 2008, o 00:42 przez Kefas, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja jestem za tym by nasi herosi nie byli jakoś strasznie napakowani. Wolałbym, żeby to nie były koksy jak wampiry, kolesie z chaosu. Są to tylko ludzie. Wiadomo, że bretoński lord może być wielokrotnie lepszy od naszego, ale mi to aż tak nie przeszkadza. Statystyki jakie mają nasi bohaterowie nie przeszkadzają mi, lecz przeszkadza mi brak przedmiotów. Ja liczę właśnie na przedmioty, które zwiększą wartość naszych dowódców.
Chciałbym, żeby nasi bohaterowie mieli spec. zasady i magic itemy, dzięki którym będą wspierać oddziały. Dla mnie armia najemników powinna się opierać przede wszystkim na oddziałach. Chociaż możliwość złożenia herosa, który przeżyje chellange`a jest kusząca. Podoba mi sie pomysł z tego fanowskiego AL, który chyba właśnie Ty muirfine znalazłeś (jeśli się nie mylę). Są tam fajne przedmioty i generałowie maja jakieś umiejętności.
Wydaje mi się, że w DoW każdy chempion powinien mieć +1 do LD. Przecież to są w każdym oddziale najbardziej doświadczeni żołnierze. Doświadczenie porządnego najemnika jest 100 razy większe niż choćby takiego imperialisty co częściej w koszarach tyłek grzeje
Chciałbym, żeby nasi bohaterowie mieli spec. zasady i magic itemy, dzięki którym będą wspierać oddziały. Dla mnie armia najemników powinna się opierać przede wszystkim na oddziałach. Chociaż możliwość złożenia herosa, który przeżyje chellange`a jest kusząca. Podoba mi sie pomysł z tego fanowskiego AL, który chyba właśnie Ty muirfine znalazłeś (jeśli się nie mylę). Są tam fajne przedmioty i generałowie maja jakieś umiejętności.
Wydaje mi się, że w DoW każdy chempion powinien mieć +1 do LD. Przecież to są w każdym oddziale najbardziej doświadczeni żołnierze. Doświadczenie porządnego najemnika jest 100 razy większe niż choćby takiego imperialisty co częściej w koszarach tyłek grzeje