o zasadach VC - czyli nowa edycja i zmiany z tym związane
Moderator: misha
Tak jak Fedek napisał.
Dziś po raz pierwszy przeczytałem armybooka i jest to przemocna armia. Doskonała magia, potężne uderzenie, możliwość przytrzymania dowolnej szarży, pakerni herosi...
Wardowanie/regenerowanie sypania to coś, czego zazdroszczę najbardziej.
Dziś po raz pierwszy przeczytałem armybooka i jest to przemocna armia. Doskonała magia, potężne uderzenie, możliwość przytrzymania dowolnej szarży, pakerni herosi...
Wardowanie/regenerowanie sypania to coś, czego zazdroszczę najbardziej.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Dzis na turnieju w Zgierzu gralem nowymi VC. Trzy masakry do przodu i w rezultacie 1 miejsce. Turniej maly, ale jednak.... Mam wrazenie, ze to nie ostatni turniej wygrany przez VC. Moim zdaniem ludzie raczej powinni sie zaczac do tego przyzwyczajac, bo ta armia miazdzy jajca. Bez znieczulenia.
Na razie kilka sparingów, ale wszystkie do przodu i to o dużo.
Najpakerniejsze jest to, że teraz są tak turbo twardzi. Masa plusów do CR, wardy/regenki uniemożliwiające sypnięcie nawet w ekstremalnych przypadkach i wskrzeszanie bez miscasta.
Za tydzień lokal na 1500, zrobiłem coś takiego:
wampir czarodziej
+2 PD, 2 scrolle
wampir bsb
regenka na szmacie, +1cr, dread knight
wampir generał
m9, słomka, 2+ save, +1cr, hate
9 BK pełen serwis
4 fell baty
varghulf
10 guli
20 zombie
10 psów
----------------
Biegacz jedzie w BK, jak będzie okazja to skoczy na jakieś małe co nieco (z vargiem moga skoczyć nawet na kloc), a jak nie to siedzi w kawie i mam wtedy 6cr statycznego. Jest tam też bsb, obaj z savem 2+ i regeneracją nie boją się żadnego koksa.
7 PD to całkiem sporo, mam nadzieję zmusić przeciwnika do wystrzelenia się ze scrollów najpóźniej w drugiej turze. 5 DD i 2 scrolle powinny zapewnić spokój.
BK z regeneracją nie boją się niczego. Varg to przegięcie na te punkty. Baty do zjadania maluchów, 2 oddziały psów do odgięcia szarż, zombiaki na zaswarmowanie czołgu, albo jakiejś lancy, bo tych dużo. Gule osłona dla czarującego wampira.
Bólem jest to, że nie mam miejsca na hełm i książkę, ale są inne równie fajne opcje. Myślę nad daniem BSB zamiast +1cr wskrzeszanie batów/wilków ponad stan, bo jak ostatnio było 9 fell batów w pierwszej turze, przeciwnikom mina zrzedła
Najpakerniejsze jest to, że teraz są tak turbo twardzi. Masa plusów do CR, wardy/regenki uniemożliwiające sypnięcie nawet w ekstremalnych przypadkach i wskrzeszanie bez miscasta.
Za tydzień lokal na 1500, zrobiłem coś takiego:
wampir czarodziej
+2 PD, 2 scrolle
wampir bsb
regenka na szmacie, +1cr, dread knight
wampir generał
m9, słomka, 2+ save, +1cr, hate
9 BK pełen serwis
4 fell baty
varghulf
10 guli
20 zombie
10 psów
----------------
Biegacz jedzie w BK, jak będzie okazja to skoczy na jakieś małe co nieco (z vargiem moga skoczyć nawet na kloc), a jak nie to siedzi w kawie i mam wtedy 6cr statycznego. Jest tam też bsb, obaj z savem 2+ i regeneracją nie boją się żadnego koksa.
7 PD to całkiem sporo, mam nadzieję zmusić przeciwnika do wystrzelenia się ze scrollów najpóźniej w drugiej turze. 5 DD i 2 scrolle powinny zapewnić spokój.
BK z regeneracją nie boją się niczego. Varg to przegięcie na te punkty. Baty do zjadania maluchów, 2 oddziały psów do odgięcia szarż, zombiaki na zaswarmowanie czołgu, albo jakiejś lancy, bo tych dużo. Gule osłona dla czarującego wampira.
Bólem jest to, że nie mam miejsca na hełm i książkę, ale są inne równie fajne opcje. Myślę nad daniem BSB zamiast +1cr wskrzeszanie batów/wilków ponad stan, bo jak ostatnio było 9 fell batów w pierwszej turze, przeciwnikom mina zrzedła
Ostatnio zmieniony 10 mar 2008, o 00:57 przez Fedek, łącznie zmieniany 1 raz.
konrad ma mieczyk ze 1w=2w
red fury daje mu 1 a za kazdy wound
czy w tym momencie mamy z tego funkcje rosnaca i praktycznie konrad jest nie do zatrzymania i w jedna ture kosi wszystko przeciw takim np ogrom?
dla przykladu w walce z powiedzmy 8 ogrow. 5 atakow (dodaje additional hand wapon i frenzy) wchodzi na 3+ wounduje na 3+ czyli to jakies 2-3 woundy. co daje okolo 4 lub 6 atakow dodatkowych. jezeli 6 to juz mamy funkcje rosnaca, ktora przy chociazby statystycznych rzutach daje nam nieskonczenie wiele atakow. rozroznic jeszcze trzeba tylko jedno - additional hand wapon nie daje mu 1w=2w.
konkluzja jest pytanie czy najpierw dziala red fury czy mieczyk?
(czy najpierw jak zada te 3 wonud - dostaje 3 ataki a dopiero pozniej one sa zamieniane na 6 woundow, czy moze jest tak jak na gorze opisalem)
red fury daje mu 1 a za kazdy wound
czy w tym momencie mamy z tego funkcje rosnaca i praktycznie konrad jest nie do zatrzymania i w jedna ture kosi wszystko przeciw takim np ogrom?
dla przykladu w walce z powiedzmy 8 ogrow. 5 atakow (dodaje additional hand wapon i frenzy) wchodzi na 3+ wounduje na 3+ czyli to jakies 2-3 woundy. co daje okolo 4 lub 6 atakow dodatkowych. jezeli 6 to juz mamy funkcje rosnaca, ktora przy chociazby statystycznych rzutach daje nam nieskonczenie wiele atakow. rozroznic jeszcze trzeba tylko jedno - additional hand wapon nie daje mu 1w=2w.
konkluzja jest pytanie czy najpierw dziala red fury czy mieczyk?
(czy najpierw jak zada te 3 wonud - dostaje 3 ataki a dopiero pozniej one sa zamieniane na 6 woundow, czy moze jest tak jak na gorze opisalem)
1. nie można używać magicznej i niemagicznej broni, ale Kondrat ma zasadę pozwalająca mu użyć
2. w opisie red fury jest wyraźnie napisane że dodatkowe ataki się nie liczą
3. nie mam AB przed sobą ale chyba jest jak piszesz jak zadasz 1 ranę liczoną jako 2 to dostajesz 2 ataki
4. Konrad i tak jest leszczem ze swoja głupotą i liderka 6 i nie może rzucać czarów - totalny niewypał wśród wampirów
2. w opisie red fury jest wyraźnie napisane że dodatkowe ataki się nie liczą
3. nie mam AB przed sobą ale chyba jest jak piszesz jak zadasz 1 ranę liczoną jako 2 to dostajesz 2 ataki
4. Konrad i tak jest leszczem ze swoja głupotą i liderka 6 i nie może rzucać czarów - totalny niewypał wśród wampirów
Ostatnio zmieniony 14 mar 2008, o 18:07 przez war2bone, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Wśród nowych figurek hero wampirów jest tylko Vampire Lord i Winged Vampire Lord, żadnego na koniu i wogóle mało jakoś tych wzorów... Tzn. że 6-edycyjne wciąż będą aktualne czy co?
Jak ci to wyszło??Fedek pisze: wampir bsb
regenka na szmacie, +1cr, dread knight
wampir generał
m9, słomka, 2+ save, +1cr, hate
9 BK pełen serwis
[...]
siedzi w kawie i mam wtedy 6cr statycznego.
1 ranka
sztandar
bsb
+1 cr (masz +1 niezależnie od ilości wampirów w oddziale z tą mocą)
(no ew. war banner o ile to podchodzi pod full wypas)
Chyba walking deatha liczysz dwa razy, a nie można.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
pytanie o graveguardow:
- jak wg was bardziej oplaca sie ich wystawiac - bron reczna + tarcza czy z dwurakami?
- jak wg was bardziej oplaca sie ich wystawiac - bron reczna + tarcza czy z dwurakami?
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".
- dark kaczuszka
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Kraków
Ja wystawiam zawsze z bronią ręczna i tarczą, spisują sie na medal
Prawda Nowe Vampiry miażdżą, i to nie prawda że są słabe na małe punkty. Grałem nimi z 10 razy (od 1000 do 1500pkt) przegrałem tylko raz i to tylko i wyłącznie z swojej głupoty, a tak to 9 MASAKR!!! bez mrugnięcia okiem na tej samej prostackiej rozpisce (w zależności od punktów dodawałem bądź odejmowałem tylko magiczne przedmioty, no na 1000 musiałem zrezygnować z jednych GG).
Są po prostu niesamowite, zaczynają mnie inni gracze nienawidzić.
Prawda Nowe Vampiry miażdżą, i to nie prawda że są słabe na małe punkty. Grałem nimi z 10 razy (od 1000 do 1500pkt) przegrałem tylko raz i to tylko i wyłącznie z swojej głupoty, a tak to 9 MASAKR!!! bez mrugnięcia okiem na tej samej prostackiej rozpisce (w zależności od punktów dodawałem bądź odejmowałem tylko magiczne przedmioty, no na 1000 musiałem zrezygnować z jednych GG).
Są po prostu niesamowite, zaczynają mnie inni gracze nienawidzić.
krusza sie jak stracisz generala, wystarczy ze jedna magia w waznym momencie ci nie pojdzie i koniec gry.
troche erojedynkowe te nowe wampiry, jak gram to tez jest zazwyczaj maska do przodu ale jak sie zje$$bie nie to co trzeba np przeciwnik powstrzyma ci magie w turze gdzie trzeba by bylo "nadrobic" straty to juz po tobie bo w swojej turze dostajesz kolejne straty a turze przecinika jeszcez wieksze - najpotezniejsze zlo to przedmiot the vortex shard (HE- koniec magii) na tajne rozpy miazdzy.
nie zmienia to faktu ze ta armia jest bardzo silna, ma kopa, i w niektorych momentach troche przegieli.
troche erojedynkowe te nowe wampiry, jak gram to tez jest zazwyczaj maska do przodu ale jak sie zje$$bie nie to co trzeba np przeciwnik powstrzyma ci magie w turze gdzie trzeba by bylo "nadrobic" straty to juz po tobie bo w swojej turze dostajesz kolejne straty a turze przecinika jeszcez wieksze - najpotezniejsze zlo to przedmiot the vortex shard (HE- koniec magii) na tajne rozpy miazdzy.
nie zmienia to faktu ze ta armia jest bardzo silna, ma kopa, i w niektorych momentach troche przegieli.
dark kaczuszka pisze: Nowe Vampiry miażdżą,
Gadanie. Wampiry to kolejna silna armia WFB, ale bez zasady "Always Win"Bless pisze:ta armia miazdzy jajca. Bez znieczulenia.
Prawdziwą siłę armii będzie można ocenić za pół roku, jak wszyscy się uspokoją i przestaną wrzeszczeć o wampirach.
pozdrawiam
Furion