Pytania o zasady 8ed VC
Moderator: misha
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: Pytania co do 8ed VC
http://forum.stagraf.pl/index.php
To jest forum sklepu Stagraf w Łodzi, gdzie są jedne z najtańszych cen w Polsce, więc tam zapytaj. Zamówienia można robić w dziale "Z Życia Sklepu"
To jest forum sklepu Stagraf w Łodzi, gdzie są jedne z najtańszych cen w Polsce, więc tam zapytaj. Zamówienia można robić w dziale "Z Życia Sklepu"
mam pytanie odnośnie jednej rzeczy
jak na 8edycją oceniacie takie z 2 oddziały 4/5 gołych(tylko z muzykiem) Blood Knight? mogą być dobrą rzeczą na bok...u nas w armii jest sporo blokerów/trzymajek/oddziałów mogących coś złapać i przytrzymać, tak aby właśnie taka 4/5wpadła w bok
co uważacie? HOT or NOT?
jak na 8edycją oceniacie takie z 2 oddziały 4/5 gołych(tylko z muzykiem) Blood Knight? mogą być dobrą rzeczą na bok...u nas w armii jest sporo blokerów/trzymajek/oddziałów mogących coś złapać i przytrzymać, tak aby właśnie taka 4/5wpadła w bok
co uważacie? HOT or NOT?
not, drogo i łatwe ptk dla przeciwnika
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jest spora różnica - rycerzyki Wochowe są o 10 pktów tańsze na modelu - w dodatku pomiędzy AS 1+, a 2+ jest gigantyczna różnica. Dodatkowym "niuansem" jest możliwość warda na 3+ na chaośnikach. O tym, że frenzy na blood knightach nie pomaga to chyba nie trzeba wspominać
pierwszy cel do strzelania dla przeciwnika
kolejnym niuansem jest wskrzeszanie 1 rany z Inwokacji, nawet jeśli by trzymać ich blisko generała
trafiasz na Elfy jakieś, Dwarfy, Lizaki, Imperium i zdejmujesz oddział po 1 turze
ze sztandarem twierdzy 5 Bloodków i muzykiem to 345 ptk zdaje się, już wolę 2x Vargulfa
sam mam takich modeli z 17 chyba, ale poza faktem, że na półce wyglądają mistrzowsko to na stole for fun jedynie tak samo jak szkielety
kolejnym niuansem jest wskrzeszanie 1 rany z Inwokacji, nawet jeśli by trzymać ich blisko generała
trafiasz na Elfy jakieś, Dwarfy, Lizaki, Imperium i zdejmujesz oddział po 1 turze
ze sztandarem twierdzy 5 Bloodków i muzykiem to 345 ptk zdaje się, już wolę 2x Vargulfa
sam mam takich modeli z 17 chyba, ale poza faktem, że na półce wyglądają mistrzowsko to na stole for fun jedynie tak samo jak szkielety
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no właśnie tak patrzę za 210 PUNKTÓW mamy 4W z T4, SV2+ i 12ataków....porónując do varghulfa to jest jednak na plus.
myślałem nad armią rozkminianą typu 3x3/4vargheisty i 2x4/5BLoodki, lub 3x3/4vargheisty i większy oddziało blodków z 8-7 z wardem właśnie i lordem do walki...
nie wiem może się mylę, ale oddział batów, 2psów, 3x3vargheisty to chyba w miare dobra opcja do zabicia tego co boli blodków (kanony i inne), z wardem nie boją się lekkiego strzału. Może magia zaboleć...
myślałem nad armią rozkminianą typu 3x3/4vargheisty i 2x4/5BLoodki, lub 3x3/4vargheisty i większy oddziało blodków z 8-7 z wardem właśnie i lordem do walki...
nie wiem może się mylę, ale oddział batów, 2psów, 3x3vargheisty to chyba w miare dobra opcja do zabicia tego co boli blodków (kanony i inne), z wardem nie boją się lekkiego strzału. Może magia zaboleć...
zagraj 10+ razy najlepiej z jakimiś ogarniętymi graczami albo na masterze i daj znać jak ci poszło
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
breta jest tania w konwersji albo Dragon Princes
niemniej oryginalne modele są drogie pioruńsko, nie wiem jak te finecasty, ale metale sa sliczne
niemniej oryginalne modele są drogie pioruńsko, nie wiem jak te finecasty, ale metale sa sliczne
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Bretońców i Imperialczyków to można nawet nie przerabiać i dać ich żywo wziętych z innej armii. Jakby nie było Blood Dragoni pochodzą z tych krain i się tam ukrywają, a jedyna rzecz po jakiej można odróżnić Wampira w wyglądzie od Człowieka to chyba tylko skóra i oczy, które są za przyłbicą
Witam,
Pewnie moje pytanie jest banalne dla doświadczonych generałów, ale dzisiaj wyszła taka sytuacja podczas gry - dopiero się otrzaskuję z 8 edycją:
Czy wskrzeszanie - invocation of nehek (podstawowy czar z Lore of the Vampires) można rzucać będąc w walce? Chodzi mi o to, czy:
A) czarujący, gdy jest w walce (base to base z przeciwnikiem) może rzucać ten czar
B) czarujący, którego oddział jest w walce (on sam nie jest base to base z przeciwnikiem) może rzucać ten czar
pzdr
-ism
Pewnie moje pytanie jest banalne dla doświadczonych generałów, ale dzisiaj wyszła taka sytuacja podczas gry - dopiero się otrzaskuję z 8 edycją:
Czy wskrzeszanie - invocation of nehek (podstawowy czar z Lore of the Vampires) można rzucać będąc w walce? Chodzi mi o to, czy:
A) czarujący, gdy jest w walce (base to base z przeciwnikiem) może rzucać ten czar
B) czarujący, którego oddział jest w walce (on sam nie jest base to base z przeciwnikiem) może rzucać ten czar
pzdr
-ism
Postaw sobie oryginalną figurkę blood knighta przy takim rycerzyku imperialnym - zmienisz zdanie To jakbyś porównywał rycerza na rumaku przy wieśniaku ujeżdżającym Qc-yka (pozdro Adaś;*)Azurix pisze:Bretońców i Imperialczyków to można nawet nie przerabiać i dać ich żywo wziętych z innej armii.
Inwokacja to rodzaj czaru będący augmentem, więc tak, możesz rzucać go będąc w walce. Zwróć uwagę na opis rodzajów czarów w rulebooku.ismael pisze:Witam,
Czy wskrzeszanie - invocation of nehek (podstawowy czar z Lore of the Vampires) można rzucać będąc w walce? Chodzi mi o to, czy:
A) czarujący, gdy jest w walce (base to base z przeciwnikiem) może rzucać ten czar
B) czarujący, którego oddział jest w walce (on sam nie jest base to base z przeciwnikiem) może rzucać ten czar
@Soulferin & Szaitis - Dzięki za szybką odpowiedź. Rzeczywiście zgodnie z zasadą czaru augment nie mieliśmy wątpliwości, że można rzucać ten czar na jednostki będące w walce (DO walki), natomiast nie wiedzieliśmy czy można go rzucać magiem, który sam walczy (albo którego oddział walczy), a więc Z walki. Rozumiem już teraz, że nie ma przeciwskazań.
dział maszyny strzelanie do maszyndistributed as shooting attacks.
EDIT: rzeczywiście jest distributed, ale to imo i tak nic nie zmienia, skoro masz rozdzielić jak strzelanie to tym bardziej jasna sytuacja
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, o 21:47 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
distinguish? W mojej książce mam DISTRIBUTED. I przez to mam niejasność, impakty też są distributed as shooting attacks, a idą na T załogantów bo jest jasno napisane że impact hits are close combat attack.
Nic w opisie Spectral Hunters nie sugeruje (mi) że jest to atak strzelecki - już choćby to że ma zasięgu. Magiczne, płonące, bez pancerza, dość nietypowe jak na strzelanie, ale rozumiem że tak się gra.
Kur...a sens (common sense) jak zwykle w młotku - rozpędzony rydwan wjeżdża w ludziki bo ci są za głupi żeby schować się za armatę i impakt rydwanu zatrzymać maszyną, a latające duchy napierdalają kosami w armatę bo są za głupie żeby bić w żywych ludzi. GW Bubel.
Nic w opisie Spectral Hunters nie sugeruje (mi) że jest to atak strzelecki - już choćby to że ma zasięgu. Magiczne, płonące, bez pancerza, dość nietypowe jak na strzelanie, ale rozumiem że tak się gra.
Kur...a sens (common sense) jak zwykle w młotku - rozpędzony rydwan wjeżdża w ludziki bo ci są za głupi żeby schować się za armatę i impakt rydwanu zatrzymać maszyną, a latające duchy napierdalają kosami w armatę bo są za głupie żeby bić w żywych ludzi. GW Bubel.
masz rację jest ditributed, źle zapamiętałem zapis w AB dałem Edit powyższego posta
ale to jeszcze bardziej jasne jest, skoro rozdzielić masz jak strzelanie to strzelanie do maszyny rozdziela się wg T maszyny tak jak w RB, logiki tu nie szukaj
ale to jeszcze bardziej jasne jest, skoro rozdzielić masz jak strzelanie to strzelanie do maszyny rozdziela się wg T maszyny tak jak w RB, logiki tu nie szukaj
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A