kilka pytań początkującego

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

najpierw challenge wyzywa ten, ktorego jest tura

potem drugi gracz

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Mam pytanie dotyczące assassina DE z lataniem. Gra przeciwko Imperium, wchodzi bound spell z orb of thunder zakazujący latania na całym polu bitwy w turze magii Imperium. Czy w turze DE po tym wydarzeniu assasin będzie mógł za pomocą steed of shadows z przedmiotu (nazwy nie pamiętam) albo z czaru czarodziejek z shadowa użyć lotu?

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

moim zadniem nie

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

E-e

Bound z Orba jest czarem "remains in play", a te dispelujesz pod koniec swojej tury magii, czyli po tym, jak rzucasz swoje czary
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Myth pisze:Mam pytanie dotyczące assassina DE z lataniem. Gra przeciwko Imperium, wchodzi bound spell z orb of thunder zakazujący latania na całym polu bitwy w turze magii Imperium. Czy w turze DE po tym wydarzeniu assasin będzie mógł za pomocą steed of shadows z przedmiotu (nazwy nie pamiętam) albo z czaru czarodziejek z shadowa użyć lotu?
tak

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Toni jakoś argumentował. Shino mogę Cię prosić o jakiś argument? Bo suche nie lub tak nic mi nie daje.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

argunent?

proponuje poczytac zasady magii to znajdziesz...

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Czytam i czytam i nie mogę znaleźć kruczka który na to pozwala :P Możesz wyjaśnić o co chodzi?
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

strona 110

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Czy nekromanta siedzacy w corps carcie dostaje z tego wzgledu jekiś bonus do sv, regeneracje albo huk wie co?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie. podobnie jak character siedzacy na pegazie...

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Dosyc kretynskie że bohater na koniu dostaje +1 do sv a na pegazie już nie... :roll:

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Rozumiem, że chodzi Ci o podtytuł Cancelling Spells - według tego co tam jest napisane, jeżeli czar typu RiP nie pozwalał na robienie czegoś (w tym wypadku latania), i następnie został rzucony czar zmuszający jednostkę do akcji odwrotnej, np. do ruchu (tu już nie mogę się odnieść do tego przykładu, bo steed of shadows pozwala a nie zmusza do lotu) wtedy poprzedni efekt nie działa

Dobrze trafiłem?
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

ile inicjatywy mają różne odziały HE?
Obrazek

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

zwykłe 5I, niezwykłe 6I

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

które to niezwykłe? to strasznie ważne
Obrazek

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Phoenix guard mają 6 i dragon Princes

SM WL i chyba pozostali 5
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Jak przeciwnik posiada np 5 kostek rozproszenia to może użyć ich wszystkich na raz na mój czar czy ma jakąś ograniczoną ilość kości.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ile chce bo nie używa ich konkretny mag, nie ma limitów wynkających w magii z poziomów czy czegokolwiek innego.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Toni pisze:Phoenix guard mają 6 i dragon Princes

SM WL i chyba pozostali 5
PG-5,SM-6,Dp-6,WL-5
reszta 5

Zablokowany