Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
ok dzięki ;p
_______________________________
Zagrałem wczoraj przeciwko TK. Dostałem czapę 0-20 zostało mi 7 łuczników i generał bez 2 woundów.
Zagrałem „standardem Andrzeja” zmodyfikowanym o lekką kawalerię z łukami w ilości 5 szt.
Ponieważ na zasady euro, więc musiałem zdjąć 5 łuków z Corów co uzupełniłem włóczniami.
Zostałem dosłownie wyrżnięty magią oraz rydwanami - z pomocą sfinksa i katapult. Można by powiedzieć, że przejechał po mnie dosłownie. Do HTH doszło mi 3 modele WL z 1 oddziału.
Po prostu Sajgon… nie! właściwie to Mordheim
Orły zeszły zaraz na samym początku. Strzelaniem wybił mi trochę włóczników. Magia mi nie szła za bardzo, TK za to wręcz przeciwnie.
Poradźcie jak zagrać WL’ami dobrze, żeby dojść do walki z takim przeciwnikiem? Najpierw chowałem się za górkami, to mi dołożył katapultami i czarami. Jak wyszedłem, ponowił magię i strzelanie. Czy warto się w ogóle chować? Czy nie lepiej od razu ruszyć przed siebie żeby jak najszybciej dojść?
Jak utrzymać 3 magów z lightem blisko siebie? Trzymać ich w jednym klocku? Bo puszczać wolno jakoś ich nie chciałem. Myślałem też o umieszczeniu ich w 1 klocku np. 30 kolesi z włóczniami.
Zagrałem „standardem Andrzeja” zmodyfikowanym o lekką kawalerię z łukami w ilości 5 szt.
Ponieważ na zasady euro, więc musiałem zdjąć 5 łuków z Corów co uzupełniłem włóczniami.
Zostałem dosłownie wyrżnięty magią oraz rydwanami - z pomocą sfinksa i katapult. Można by powiedzieć, że przejechał po mnie dosłownie. Do HTH doszło mi 3 modele WL z 1 oddziału.
Po prostu Sajgon… nie! właściwie to Mordheim
Orły zeszły zaraz na samym początku. Strzelaniem wybił mi trochę włóczników. Magia mi nie szła za bardzo, TK za to wręcz przeciwnie.
Poradźcie jak zagrać WL’ami dobrze, żeby dojść do walki z takim przeciwnikiem? Najpierw chowałem się za górkami, to mi dołożył katapultami i czarami. Jak wyszedłem, ponowił magię i strzelanie. Czy warto się w ogóle chować? Czy nie lepiej od razu ruszyć przed siebie żeby jak najszybciej dojść?
Jak utrzymać 3 magów z lightem blisko siebie? Trzymać ich w jednym klocku? Bo puszczać wolno jakoś ich nie chciałem. Myślałem też o umieszczeniu ich w 1 klocku np. 30 kolesi z włóczniami.
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
Nie rozumiem, jak można mieć problem z TK na euro. Nie pchasz się do walki, tylko stoisz i czarujesz, to on musi do Ciebie iść. Całą magię i ostrzał koncentrujesz na jednym celu, dzięki czemu nie może się wskrzesić. Główny cel dla łuków to sfinksy, z pocisków rozwalasz łuki i rydwany. Banishment starasz się wpakować w katapy, ewentulanie w gwardie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
no niestety tak nie poszło. Najpierw starałem się chować za górki, potem spróbowałem się do niego zbliżyć, to zajechał mnie rydwanami i sfinksem + strzelanie i magia.
Magią mnie masakrował. Nie znam dokładnie zasad tej armii ale dodawał sobie jakieś punkty do rzucania czaru dzięki hmmm... Tytanowi?
Rydwanami jak już wjechał mi w 1 oddział i go zniósł to przejechał do następnego. ...i tak załatwił mi 2 oddziały WL i włóczników.
Magią mnie masakrował. Nie znam dokładnie zasad tej armii ale dodawał sobie jakieś punkty do rzucania czaru dzięki hmmm... Tytanowi?
Rydwanami jak już wjechał mi w 1 oddział i go zniósł to przejechał do następnego. ...i tak załatwił mi 2 oddziały WL i włóczników.
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
mam pytanie o zasady euro:
Czy to obejmuje WSZYSTKIE dodatkowe PD? Na przykład również te które daje Lore of Death?Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
tak
faj3r pisze:no niestety tak nie poszło. Najpierw starałem się chować za górki, potem spróbowałem się do niego zbliżyć, to zajechał mnie rydwanami i sfinksem + strzelanie i magia.
Magią mnie masakrował. Nie znam dokładnie zasad tej armii ale dodawał sobie jakieś punkty do rzucania czaru dzięki hmmm... Tytanowi?
Rydwanami jak już wjechał mi w 1 oddział i go zniósł to przejechał do następnego. ...i tak załatwił mi 2 oddziały WL i włóczników.
Pytanie co robiłeś swoim strzelaniem i magią?
WL są bardzo odporni na ostrzał a i w CC radzą sobie nie najgorzej. Antymagię HE mają jedną z najmocniejszych więc nie widzę dla nich zbyt wielu zagrożeń.
Spróbuj usuwać po kolei (koncentrując magię i ostrzał) to co może im sprawić problem - 1 rydwan problemów im już nie stwarza, nie pozwól przeciwnikowi na kanapkowanie (blokuj się orłami które staraj się trzymać schowane za impasami)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Witam,
Przepraszam jeśli podobne pytanie już było, jednak mam pytanie o Banner of the World Dragon(tak się chyba nazywa)
Rozumiem że on zapobiega przed rzuceniem na oddział czarów, w tym obszarowych wersji, zarówno agumentów jak i hexów.
A jak to działa w przypadku kiedy spadnie obok nich kometa, lub oddział walczy z wrogim oddziałem, który ma na sobie shield of thrones? I czy słoneczko może przez nich przelecieć i zdają testy?
Przepraszam jeśli podobne pytanie już było, jednak mam pytanie o Banner of the World Dragon(tak się chyba nazywa)
Rozumiem że on zapobiega przed rzuceniem na oddział czarów, w tym obszarowych wersji, zarówno agumentów jak i hexów.
A jak to działa w przypadku kiedy spadnie obok nich kometa, lub oddział walczy z wrogim oddziałem, który ma na sobie shield of thrones? I czy słoneczko może przez nich przelecieć i zdają testy?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ten przedmiot nie zapobiega przed rzuceniem na oddział czarów. Każdy czar możesz rzucić na ten oddział. Jeśli będzie to RIP to będzie się na oddziale utrzymywać (ale nic nie zrobi dopóki sztandar jest w oddziale i zacznie działać gdy zniknie z oddziału) i wszelkie atrybuty domeny nie związane z oddziałem będą obowiązywać. Oddział jest natomiast odporny na EFEKTY czarów i to nie zależnie od tego, czy są to czary które ktoś w ten oddział wycelował, czy też jest to Vortex przez który oddział przechodzi, albo Kometa w pobliżu której się znalazł. Na czar Shield of Thornes oddział nie jest odporny tak samo jak na inne czary, ale efekt czaru - 2D6 hitów nie zadziałaDargor pisze:Witam,
Przepraszam jeśli podobne pytanie już było, jednak mam pytanie o Banner of the World Dragon(tak się chyba nazywa)
Rozumiem że on zapobiega przed rzuceniem na oddział czarów, w tym obszarowych wersji, zarówno agumentów jak i hexów.
A jak to działa w przypadku kiedy spadnie obok nich kometa, lub oddział walczy z wrogim oddziałem, który ma na sobie shield of thrones? I czy słoneczko może przez nich przelecieć i zdają testy?
faj3r pisze:Zagrałem wczoraj przeciwko TK. Dostałem czapę 0-20 zostało mi 7 łuczników i generał bez 2 woundów.
Zagrałem „standardem Andrzeja” zmodyfikowanym o lekką kawalerię z łukami w ilości 5 szt.
Ponieważ na zasady euro, więc musiałem zdjąć 5 łuków z Corów co uzupełniłem włóczniami.
Zostałem dosłownie wyrżnięty magią oraz rydwanami - z pomocą sfinksa i katapult. Można by powiedzieć, że przejechał po mnie dosłownie. Do HTH doszło mi 3 modele WL z 1 oddziału.
Po prostu Sajgon… nie! właściwie to Mordheim
Orły zeszły zaraz na samym początku. Strzelaniem wybił mi trochę włóczników. Magia mi nie szła za bardzo, TK za to wręcz przeciwnie.
Poradźcie jak zagrać WL’ami dobrze, żeby dojść do walki z takim przeciwnikiem? Najpierw chowałem się za górkami, to mi dołożył katapultami i czarami. Jak wyszedłem, ponowił magię i strzelanie. Czy warto się w ogóle chować? Czy nie lepiej od razu ruszyć przed siebie żeby jak najszybciej dojść?
Jak utrzymać 3 magów z lightem blisko siebie? Trzymać ich w jednym klocku? Bo puszczać wolno jakoś ich nie chciałem. Myślałem też o umieszczeniu ich w 1 klocku np. 30 kolesi z włóczniami.
Bardzo ważne w bitwie z TK są orły, trzeba je chronić przed ostrzałem z łuków, rydwanów jak najlepiej. Dobrze ustawione orły szachują wrogie oddziały. Ja zazwyczaj lecę tak, żeby potencjalnie móc zaszarżować na klopy, ale również na co innego. Rydwany nie chcą orła na bok, łuczników też sypie. Oddział z ierofantami jak dostanie orły na bok i tył to się w końcu sypie.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
eeeee .... opowiadacie...
od niepamiętnych czasów gram HE, a od dłuższego czasu również TK - grałem zarówno HE przeciwko TK jak i TK przeciwko HE i powiem krótko:
HE mają ogólnie słabo przeciwko TK i koniec kropka ... tak to już jest ;]
od niepamiętnych czasów gram HE, a od dłuższego czasu również TK - grałem zarówno HE przeciwko TK jak i TK przeciwko HE i powiem krótko:
HE mają ogólnie słabo przeciwko TK i koniec kropka ... tak to już jest ;]
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jak rzuca się Vaul's Unmaking na Runiczny przedmiot (zbroję, broń itp), to zniszczone zostają wszystkie runy znajdujące się na nim, a nie tylko 1. Gdzie można znaleźć zapis o tym, że tak się dzieje?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Albo ja ślepy przez to przeziębienie, albo czegoś nie rozumiem, bo przeczytałem już 43 stronę i nadal nie wiem który fragment wskazuje na takie działanie Vaul's Unmaking. W dziale Runic Magic jest tylko zapis, że Runiczny Przedmiot a Magiczny Przedmiot to to samo, ale nie jest napisane, że schodzą wszystkie Runy, a nie tylko jedna
Dobra przytocze cytat "It is important to remember that a runic item is not different in principle to any other magic item, and all the usual rules for magic items still apply...All the rules that apply to the possession and use of magic items also apply to runic magic items". Poniewaz na item składaja sie max 3 runy to jesli item jest zniszony to runy tez bo nie mogą istniec bez przedmiotu na którym są.To chyba logiczne
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Magiczny przedmiot tworzy się przez połączenie kilku run, jest to wyraźnie napisane w ab krasi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.