Rozpiski Szczurze

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
ajt
Kradziej
Posty: 970

Re: Rozpiski Szczurze

Post autor: ajt »

1200 open'

Inżynierki w fiendach. Będzie coś z takiego porno? Co do podmianki?
1 Grey Seer @ 265.0 Pts
General;
Dispel Scroll [25.0]

1 Chieftain @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

1 Warlock Engineer @ 60.0 Pts
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts

3 Stormfiends @ 255.0 Pts
Ratling Cannons (x3); Light Armour

2x6 Gutter Runners @ 2x108.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

39+1 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

39+1 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

34+1 Skavenslaves @ 76.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

24+1 Skavenslaves @ 58.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

Models in Army: 152

Total Army Cost: 1200.0

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Dlaczego niby porno?

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Tak sobbie napisałem;)
Guttersi sieka z tyłu, Gattlingi z przodu. Slajvy do trzymania, jak się co zbliży.

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Na nowe 2.5.1

Z tą drugą trójką fiendów chcę spróbować, a jak nie no to więcej Ratlingów.
Chieftainy z MR3 i Shadow trinketem do Ratlingów, w celu zwiększenia im odporności na magię, strzelanie i może też zmniejszć szansę na panikę.
Seer i BSB raczej do małych slejvów i do trzymania za dzwonkiem / resztą slejvów. Nie wiem ,czy generała wtedy nie podmienić. Niby mniejszy zasięg dla Ld, ale też trudniej ubić

Jakieś rady?
1 Grey Seer @ 465.0 Pts
General;
Dispel Scroll [25.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts

1 Grey Seer @ 275.0 Pts
Power Scroll [35.0]

1 Chieftain @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

1 Chieftain @ 94.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Chieftain @ 84.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Shadow Magnet Trinket [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

2x6 Gutter Runners @ 2x108.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

3 Stormfiends @ 255.0 Pts
Ratling Cannons (x3);

3 Stormfiends @ 255.0 Pts
Doom-flayer Gauntlets (x1); Grinderfists (x1); Shock Gauntlets (x1);

37+1 Stormvermin @ 374.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; FCG
Razor Standard [45.0]

39+1 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

39+1 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

23+1 Skavenslaves @ 54.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

Models in Army: 157


Total Army Cost: 2394.0

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Imo fiendy które nie są ratlingami to strata pkt compa. Strasznie biedni seerowie. Generalnie dużo jest ru rzeczy z którymi się nie zgadzam. Najlepiej zagraj i zdaj jakiś raport.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

hej, zbieram powoli szczurki i zastanawiałem się nad czymś takim na obecne euro:

Grey Seer, skalm, power scroll, dzwonek + 36 clanratów fcg do pchania - 687pkt
Engineer, lvl 1 ruin, ds - 90pkt
Engineer, brass orb - 65pkt
BSB, ench. shield, biting blade- 85pkt
Assasin, weepeng blade, potion of strength - 170pkt
42 stormverminy, fcg, razor standard - 406pkt
43 slavy, muzyk, champ - 92pkt
42 slavy, muzyk, champ - 90pkt
6 gutterów, poison, sling - 108pkt
2x 5 giant rats - 2x 23pkt
latara - 90pkt
2x aboma - 235pkt (bez magicznych ataków)

bsb raczej do klocka z dzwonem, assassin do stormverminów (wstępnie)
co sądzicie?

michal22289
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michal22289 »

Nie jestem pewny czy clanraty mogą pchać dzwonek. Wydaje mi się że tylko slavy albo stormy.
Reszta wydaje mi się spoko

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

michal22289 pisze:...
Co za bzdura. Stormy i clanraty mogą pchać.

@Offspringman
Imo słabe. Tylko jeden lord, dużo w corach, magia taka sobie, strzelanie słabe, BSB bez sensu, stormy bez dopieprzu, giant raty zamiast swarmów, clanaty pchające dzwon, który z resztą się imo już przeżył.
Dwie abomy niby są, ale to zdecydowanie za mało, poza tym o ile dobrze pamiętam to średnio się sprawdzały. Mi gra na dwóch abomach nie szła, a i znajomym moim również.
Generalnie ja bym zaczął składanie tej rozpy od początku. Tzn nakreślił konkretne założenia na których ma się opierać rozpa i dookoła tego budował całą koncepcję. Nie wystarczy wziąć garści grywalnych modeli i wklepać do AB, by mieć rozpę.

michal22289
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michal22289 »

Mea culpa

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Pierwsze podejście :)
na razie operuję w ramach modeli które posiadam/w najbliższej przyszłości będę posiadał.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Modele nie są złe, bardziej chodzi o proporcje i zestawienie.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

a gdyby wyrzucić działo i kilku niewolników a w zamian dać sztormówkę na bsb i elektryka lvl1 żeby mieć więcej błyskawic?

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Błyskawica miała by być lepsza od działa? Trololo...
Ale sztormówa to by się przydała. Bardzo.
Tu plany krzyżują dwie abomy. Rozumiem, że z nich na pewno nie rezygnujesz, tak?

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

mogę ostatecznie z jednej zrezygnować. tylko co wtedy? kółko? drugie działo?
albo ryzykować z 2 i działem licząc na czar nr 3.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

I sztormów i czar nr 3. To jest dopiero przyzwoita blokada.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

można i tak.
ale wtedy kółko czy dodatkowa latarka?

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Oi,
ja bym dodal troche magii. Teraz gram z tylko jednym magiem i jest okej, ale CV czarow skavenskich sa niskie i w sumie to zostaja mi kosci. Moze wymien Inzyniera na drugiego Proroka?! Model latwy do uzyskania na poczatek, a dwoch Szarych naprawde moze namieszac.
Obrazek

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Grey Seer, skalm, power scroll, dzwonek + 36 clanratów fcg do pchania - 687pkt
Engineer, lvl 1 ruin, ds - 90pkt
Engineer, brass orb - 65pkt
Engineer, lvl 1, warp-energy condenser - 100pkt
BSB, stormbanner, tarcza - 122pkt
Assasin, weepeng blade, potion of strength - 170pkt
43 stormverminy, fcg, razor standard - 414pkt
43 slavy, muzyk, champ - 92pkt
42 slavy, muzyk, champ - 90pkt
6 gutterów, poison, sling - 108pkt
2x 5 giant rats - 2x 23pkt
latara - 90pkt
latara - 90pkt

zniknęła druga abomka, wszedł banner, kolejny inżynier i drugie działo.
lepiej?

aboma - 235pkt

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Na początek jest ok. Można pograć i zobaczyć co ci pasuje bardziej, a co mniej i dostosować do preferencji.
Przy okazji źle policzyłeś maga z kondensatorem. Powinno być 85pkt (65 za maga +20 za kondensor)
Z mojego doświadczenia to druga piątka gutterów się przydaje, nawet bardzo.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Chyba jeszcze token powinien byc tam wpisany.
ogólnie jest magia, jest strzelanie, jest czym uderzyć w cc. Testy odpowiedzą jak to się sprawuje w,rzeczywistości :)

ODPOWIEDZ