kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
Oi,
to do magicznych atakow pytanie. Czy ataki herosa z 'Ursos the Bear's Anger' licza sie jako magiczne?
to do magicznych atakow pytanie. Czy ataki herosa z 'Ursos the Bear's Anger' licza sie jako magiczne?
niestety nie, jest to w faq'u gw.Oi,
to do magicznych atakow pytanie. Czy ataki herosa z 'Ursos the Bear's Anger' licza sie jako magiczne?
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
możesz je normalnie dispellować używając DD albo scrolla w momencie jak czar wejdzie (tak jak wszystkie inne czary). Ale jak już wejdzie, a ty nie zdispellowałeś (bo wszedł na if'ce albo za mało wyrzuciłeś DD), to dopiero w następnej turze możesz.Waldi pisze:Czy dobrze rozumiem, że czary pozostające w grze nie mogą być rozproszone w turze, w której zostały rzucone? dopiero w następnej?Byro pisze:Ale tylko w turach kolejnych po rzuceniu czaru.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Dziękuje za odpowiedzi
. Mam jeszcze trzy pytania, co do terenów:
1. Jeśli mam murek z tyłu (stykam się z nim), a wroga na wprost, to czy nadal mam hard cover wobec strzelania?
2. Czy wróg szarżujący przez murek okupowany przez mój oddział musi spalić połowę ruchu na przebycie murku?
3. W szturmowaniu domku liczą się tylko wbite rany, ale czy np. magiczny sztandar, choć nie daje do CR-a za bycie sztandarem, wciąż zachowuje swoje właściwości?

1. Jeśli mam murek z tyłu (stykam się z nim), a wroga na wprost, to czy nadal mam hard cover wobec strzelania?
2. Czy wróg szarżujący przez murek okupowany przez mój oddział musi spalić połowę ruchu na przebycie murku?
3. W szturmowaniu domku liczą się tylko wbite rany, ale czy np. magiczny sztandar, choć nie daje do CR-a za bycie sztandarem, wciąż zachowuje swoje właściwości?
1. Nie, bo niby czemu tak?Matis99 pisze: 1. Jeśli mam murek z tyłu (stykam się z nim), a wroga na wprost, to czy nadal mam hard cover wobec strzelania?
2. Czy wróg szarżujący przez murek okupowany przez mój oddział musi spalić połowę ruchu na przebycie murku?
3. W szturmowaniu domku liczą się tylko wbite rany, ale czy np. magiczny sztandar, choć nie daje do CR-a za bycie sztandarem, wciąż zachowuje swoje właściwości?

2. Wróg zatrzymuje się przed murkiem, więc nie traci ruchu bo go nie przekracza. Gdy wygra i Cię pogoni to wtedy połowa ruchu. Szarżując na murek tracisz jedynie premie z szarży.
3. Tak, bo niby czemu nie?

Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
No po Tobie Shino się tego nie spodziewałem: Czemu niby w domku sztandar ma nie działać? Powiedz mi... Jak mam szmatkę dającą Frenzy, to chyba w domku nadal mam Frenzy. Jak mam szmatkę obcinającą marsz w 12 calach od modelu, to obcinam 12 cali od domku.Shino pisze:...nie3. Tak, bo niby czemu nie?
Może niedokładnie przeczytałeś, ale kolega pytał się, czy działają magiczne właściwości sztandaru, a nie czy działają dodatkowe bonusy do CR jakiegokolwiek rodzaju.
Właśnie tak rozumowałem odpowiadając Matisowi.
edit: ale się powstzrymałem od ciągnięcia tematu bo uznałem autorytet Shina i respekt przed jego awatarem
edit: ale się powstzrymałem od ciągnięcia tematu bo uznałem autorytet Shina i respekt przed jego awatarem

Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
moze sie nie zrozumielismy. Frenzy dziala. Armour piercing z sztandaru dziala itp.tomekjar pisze:No po Tobie Shino się tego nie spodziewałem: Czemu niby w domku sztandar ma nie działać? Powiedz mi... Jak mam szmatkę dającą Frenzy, to chyba w domku nadal mam Frenzy. Jak mam szmatkę obcinającą marsz w 12 calach od modelu, to obcinam 12 cali od domku.Shino pisze:...nie3. Tak, bo niby czemu nie?
Może niedokładnie przeczytałeś, ale kolega pytał się, czy działają magiczne właściwości sztandaru, a nie czy działają dodatkowe bonusy do CR jakiegokolwiek rodzaju.
warbanner nie dziala
Po dzisiejszej grze wyniknęły dwie kwestie sporne:
1.Skinek na enginie jest związany walką z oddziałem puszek imperium od przodu. Czy może rzucić błyskawicę w inny oddział który jest za puszkami a nie jest związany walką ?
2.Slaan w gwardii walczy jak powyżej z puszkami od przodu, czy może rzucać kuźnię w puszki znajdujące się za tymi związanym walką z gwardią ?
1.Skinek na enginie jest związany walką z oddziałem puszek imperium od przodu. Czy może rzucić błyskawicę w inny oddział który jest za puszkami a nie jest związany walką ?
2.Slaan w gwardii walczy jak powyżej z puszkami od przodu, czy może rzucać kuźnię w puszki znajdujące się za tymi związanym walką z gwardią ?
1.Nie, bo nie można rzucac missli z comabtu.Grolshek pisze:Po dzisiejszej grze wyniknęły dwie kwestie sporne:
1.Skinek na enginie jest związany walką z oddziałem puszek imperium od przodu. Czy może rzucić błyskawicę w inny oddział który jest za puszkami a nie jest związany walką ?
2.Slaan w gwardii walczy jak powyżej z puszkami od przodu, czy może rzucać kuźnię w puszki znajdujące się za tymi związanym walką z gwardią ?
2.Tak moze, przeciez o ile dobrze pamietam Slan ma zapisek, że moze rzucac misle nawet jak jego oddział jest związany walka wręcz.
Pozdrawiam
1. moze, blyskawica to nie MM jak niektorzy sadzaGrolshek pisze:Po dzisiejszej grze wyniknęły dwie kwestie sporne:
1.Skinek na enginie jest związany walką z oddziałem puszek imperium od przodu. Czy może rzucić błyskawicę w inny oddział który jest za puszkami a nie jest związany walką ?
2.Slaan w gwardii walczy jak powyżej z puszkami od przodu, czy może rzucać kuźnię w puszki znajdujące się za tymi związanym walką z gwardią ?

2. Moze i ma taka zasade, ale nawet jesli nie to patrz punkt 1.
Co do tego co napisal Shino(zebyscie juz przestali go pytac porke?) to macie odp na 99str RB - licza sie tylko rany i muzycy
Ani obie błyskawice ani obie kuźnie nie są MM... Jednym słowem skinek może rzucać błyskawice ponad oddziałem z którym walczy a Slaan może rzucać kuźnie i pociski mając gwardię w walce... To już jasne...Janiszek pisze:1.Nie, bo nie można rzucac missli z comabtu.Grolshek pisze:Po dzisiejszej grze wyniknęły dwie kwestie sporne:
1.Skinek na enginie jest związany walką z oddziałem puszek imperium od przodu. Czy może rzucić błyskawicę w inny oddział który jest za puszkami a nie jest związany walką ?
2.Slaan w gwardii walczy jak powyżej z puszkami od przodu, czy może rzucać kuźnię w puszki znajdujące się za tymi związanym walką z gwardią ?
2.Tak moze, przeciez o ile dobrze pamietam Slan ma zapisek, że moze rzucac misle nawet jak jego oddział jest związany walka wręcz.
Pozdrawiam
To w takim razie następne pytanie: skinek na enginie może rzucić magiczną tarczę na swoją jednostkę będąc związanym w walce ? Czar wymaga los-a, skinek jest związany walką, siedzi na large targecie... To samo pytanie ze slaanem: jakikolwiek czar nie będący pociskiem(choć pociski i tak może) ale wymagający los-a może rzucić na swój/obcy oddział ?
Nie może rzucić skoro nie widzi oddziału w którym jest (errata lub faq - nie pamiętam). Na pozostałe (jeśli widzi może). Podobnie w przypadku pozostałych, jeśli ma LoSa to rzucić może (oczywiście bojówki, które nie mają zapisu że można do CC nie może sypnąć w oddział z którym walczy).Grolshek pisze:
To w takim razie następne pytanie: skinek na enginie może rzucić magiczną tarczę na swoją jednostkę będąc związanym w walce ? Czar wymaga los-a, skinek jest związany walką, siedzi na large targecie... To samo pytanie ze slaanem: jakikolwiek czar nie będący pociskiem(choć pociski i tak może) ale wymagający los-a może rzucić na swój/obcy oddział ?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...

tak nawiązując do tematu, czy wszystkie czary, które wymagają los'a mają to napisane w opisie czaru? (tzn w opisie jest coś w stylu 'visible to the caster') a pozostałe czary można castować nawet do tyłu?
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"