Nowy armybook?!
Moderator: Ziemko
Re: Nowy armybook?!
Nie no czekajcie. W RB jest napisane, że można wypłacać max 1 z dalszych szeregów natomiast jest też zapis, że info z AB jest nad RB także z tego wynika chyba, że jednak są te ataki i w 2gim szeregu - jak to jest?
No właśnie o to pytałem kilka stron wcześniej - Tiktaq'To ma zasady wspomagające jego oddział, ale nie ma żadnej zasady pozwalającej mu się dołączyć, chyba że coś przeoczyłem. Sądzę że GW to sprostuje szybko, bo intencja była oczywista. Po prostu GW często nie pamięta o głównych zasadach z RBZiemko pisze:Po napisaniu tego posta przypomnialem sobie o RbDębek pisze:@Ziemko. W RB jest napisane. Do unitów lataczy bohaterowie nie mogą dołączać. Gdyby było inaczej, lordunio na pedziu już dawno latałby w pedziach.Nie ma nigdzie zapisku, ze chief na terku nie moze dolaczac do terkow.
Wychodzi na to, ze tylko tiktakto moze sie dolaczyc.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Ja tam osobiście uważam że wszystkie 6=dodatkowy atak. Tak jest szybciej i bardziej intuicyjnie. Tyle że to WFB więc wiadomo ...Vraith pisze:Nie no czekajcie. W RB jest napisane, że można wypłacać max 1 z dalszych szeregów natomiast jest też zapis, że info z AB jest nad RB także z tego wynika chyba, że jednak są te ataki i w 2gim szeregu - jak to jest?

Life's a game with save and load features disabled.
Proponuje poczytać zasady w RB... modele z drugiego i trzeciego ranku wypłacają zawsze jeden atak nie ważne czy mają dodatkowe...
A zasada w AB Lizaków nie mówi, że zmienia reguły z RB więc normalnie się je stosuje.
A zasada w AB Lizaków nie mówi, że zmienia reguły z RB więc normalnie się je stosuje.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Właśnie zczaiłem jedną głupią rzecz odnoście Eotg. Ta zdolność -1 do CV nie dotyczy High Magic.
Także wystawianie engine kompletnie mija się z celem.
Także wystawianie engine kompletnie mija się z celem.

Zapraszam do mojej galerii

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
Beasta na skink szamanach możesz sobie obniżyć 

Przeglądam nowy book i jak na razie widzę parenaście fajnych zabawek. Po pierwsze kowboje, kowboje i jeszcze raz kowboje. Skinki na repkach/terkach za jakieś astronomiczne 88 punktów mamy ziutka z savem na 2, latającego z 3 atakami z siłą 5 i 3 z s4 z możliwością boosta. ewentualnie w wersji na terkach, 5 punktów tańsze jako uciekajki. Kowboje na ancientach. Bez problemu wchodzi rozpa na 4 ancientach, slannie, templach, hordzie saurusów oraz 4 oddziałach skinków. Wszystko ma I4 więc dzięki temu oraz przerzutowi nieudanego dispella odporność na słonka i pitki jest kosmicznie wyższa. Kowboje na coldach tańsze z statystycznie dodatkowym atakiem góry i 2 ataki z dołu. Owszem pf komplikuje sprawę, ale jest do ogarnięcia. Lordowie mimo, iż nie mieszczą się z potężniejszym slannem są ciągle porąbani. Genialna opcja wystawienia z tafem 6 itp. itd. Nawet Scar Veteran na Carnim jest w miarę do przekminienia, wiem że niska inicjatywa, oraz brak jakiejś odporności większej, ale wystarczy sygnaturka z beast-a, bądź buffy z hm i mamy niezłego mordercę jurków, kawaleri, dużych stworków itp. Dzięki wsparciu magi slanna jest naprawdę ok. Szczególnie, że kosztuje już z wypakowanym herosem około 370 punktów. Herosi na Coldach trochę stracili przez brak warda na 2 na pierwszą ranę, ale ciągle 3 da się złożyć fajnie, a 4 ciekawie. Co do magii to tu niestety spory debuff. Płacąc 460 za slanna dostajemy słabszy wygar niż wcześniej za punktów 325. To co cieszy to beast na małych skinkach oraz high magic, który jest obecnie dzięki atrybutce najbardziej uniwersalnym lorem. W końcu pojawiła się realna opcja na wszechstronne zboofowanie oddziałów. Kroxy cieszą mnie niezmiernie. Grałem nimi jak kosztowali więcej i robili mniej, a obecnie wydaje mi się, że są opcją najlepszą do walki. Temple tańsi, mocniejsi, szybsi - mega. Oczywiście armia jako taka jest raczej słabsza niż na poprzednim book-u, ale wydaje mi się, że za 2-3 miesiące już będą pierwsze uber rozpy. Największym obecnie minusem Lizaków jest fakt, iż skinki mają LD 5, co udupia kosmicznie wszelkie porno shootingowe rozpy oraz brak loremasterów na innych domenach co mocno boli podczas grania na przykład na lifie. Co do potworków to fajne, ładne ale potrzebują zbadania.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Jaka figsa w nowych lizzich bedzie mocno uzyteczna teraz? Pytam pod katem mlowania na eBay. Golonka wspomina kowbojow (na piechte? Coldy?), ten nowy wzor skink priesta ( teto eko czy cos;p) fajnie wyglada, a jak pod katem zasad?
Nie mam booka, bazuje na poście gościa na lustria-online.com
Koleś twierdzi, że Piranha Blade ma "bearer gains d3 multiple wounds and AP" i że to się kombuje z Czapką Stegadona, dając impactom z hełmu multiple i AP.
Co sądzicie?
P.S. Nie znalazłem jeszcze (albo przeoczyłem) posta, w którym ktoś go poprawiał.
Koleś twierdzi, że Piranha Blade ma "bearer gains d3 multiple wounds and AP" i że to się kombuje z Czapką Stegadona, dając impactom z hełmu multiple i AP.
Co sądzicie?
P.S. Nie znalazłem jeszcze (albo przeoczyłem) posta, w którym ktoś go poprawiał.
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
"The wielder has the Multiple Wounds d3 and Armour Piercing special rules"
Chyba tak ponieważ nie jest zaznaczone, że te zasady są związane z użyciem broni tak jak np. przy blade of realities
"No armour or ward saves can by taken against Wounds caused by the Blade of Realities"
Chyba tak ponieważ nie jest zaznaczone, że te zasady są związane z użyciem broni tak jak np. przy blade of realities
"No armour or ward saves can by taken against Wounds caused by the Blade of Realities"
No to chyba mamy niezłego kombosa, aż do wyjścia pierwszego FAQ.JungleJack pisze:"The wielder has the Multiple Wounds d3 and Armour Piercing special rules"
Chyba tak ponieważ nie jest zaznaczone, że te zasady są związane z użyciem broni tak jak np. przy blade of realities
"No armour or ward saves can by taken against Wounds caused by the Blade of Realities"
btw. Obszerna recenzja całego booka, z której wyjąłem tą ciekawostkę.
http://www.lustria-online.com/viewtopic ... &hilit=pdf
EDIT: Jakiś gościu zadzwonił podobno do GW Customer Service, którzy stwierdzili, że PF wpływa na wszystkie ataki, a nie tylko 1 szereg. Dodatkowo, stwierdzili, że zasypią GW mailami z prośbą o wydanie Erraty w tej sprawie.
Po pierwszych playtestach stwierdzam, że Ripy są genialne.
W drugiej turze pozbyłem się dziś Gray Seera z dzwonka, zadając mu "jedyne" 10 ataków, 9 trafień, 3 killingblowy i 3 normalne rany.
Fajnie się też spisuje goły Chief (ewentualnie z dragonhelmem) na ripku.
I zadam pytanie od razu.
Czy mimo tego, że Chief na ripku nie daje markera na oddział, to korzysta z niego?
W drugiej turze pozbyłem się dziś Gray Seera z dzwonka, zadając mu "jedyne" 10 ataków, 9 trafień, 3 killingblowy i 3 normalne rany.
Fajnie się też spisuje goły Chief (ewentualnie z dragonhelmem) na ripku.
I zadam pytanie od razu.
Czy mimo tego, że Chief na ripku nie daje markera na oddział, to korzysta z niego?
Jestem po pierwszej bitwie i choć to za mało, by wydać opinie, to rzec mogę, że było fajnie. Pierwsze wrażenia- book bardziej mi się podoba, niż poprzedni. High magic umożliwia dobrą adaptację do sytuacji, a połączenie chanelling staffa i 2dodatkowych kości jest miodzio. Szkoda, że slann mi wybuchł, zabierając ze sobą 21 templi. Steg się spisał, bastilodon niestety nie poczarował, ale w sumie używałem zbyt mało kości na niego.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
ripper pod chiefa nie ma zasady toad race.Mishu pisze:Po pierwszych playtestach stwierdzam, że Ripy są genialne.
W drugiej turze pozbyłem się dziś Gray Seera z dzwonka, zadając mu "jedyne" 10 ataków, 9 trafień, 3 killingblowy i 3 normalne rany.
Fajnie się też spisuje goły Chief (ewentualnie z dragonhelmem) na ripku.
I zadam pytanie od razu.
Czy mimo tego, że Chief na ripku nie daje markera na oddział, to korzysta z niego?