Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Najlepsze jest dzwonienie w każdej turze- bo zero to też liczba!
Ale co do wchodzenia herosami do oddziału pieca/dzwonu: Warlord Queek ma zasadę estreme distrust, ktora zabrania mu wchodzenia do kloca w ktorym jest grej sir lub w ktorym jest dzwon. Z tego by wynikało ze normalny bohater powinien moc tam wejsc ;x
Ale co do wchodzenia herosami do oddziału pieca/dzwonu: Warlord Queek ma zasadę estreme distrust, ktora zabrania mu wchodzenia do kloca w ktorym jest grej sir lub w ktorym jest dzwon. Z tego by wynikało ze normalny bohater powinien moc tam wejsc ;x
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Kanister, w tym szaleństwie jest metoda...
Swoja droga można wystawiając oddział wystawić razem z nim na przykład BSB, a potem w ostatnim rozstawieniu wrzucić do środka dzwon. Wtedy BSB dostanie unbreakable jak reszta, bo chyba go chłopaki nie wykopią z oddziału
Swoja droga można wystawiając oddział wystawić razem z nim na przykład BSB, a potem w ostatnim rozstawieniu wrzucić do środka dzwon. Wtedy BSB dostanie unbreakable jak reszta, bo chyba go chłopaki nie wykopią z oddziału

O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
kilka pytań
:
Abominacja jak zostanie zagoniona może wstać, w sensie czy działa zasada Too horrible to die
Abominacja w momencie rzucenia tripletu kolejny raz rzuca 6 na wynik, ona wtedy traci D6 ran czy dostaje dodatkowe ataki ?? dziwny zapis jak dla Mnie
Moździerze globadierów : wystarczy że placek tylko dotknie modelu wtedy traci rane na 5+ nie musze wcześniej trafić na 4+ ?
acha i jeszcze jedno czy mogę użyć tokenów ponad limit kości ??

Abominacja jak zostanie zagoniona może wstać, w sensie czy działa zasada Too horrible to die
Abominacja w momencie rzucenia tripletu kolejny raz rzuca 6 na wynik, ona wtedy traci D6 ran czy dostaje dodatkowe ataki ?? dziwny zapis jak dla Mnie

Moździerze globadierów : wystarczy że placek tylko dotknie modelu wtedy traci rane na 5+ nie musze wcześniej trafić na 4+ ?
acha i jeszcze jedno czy mogę użyć tokenów ponad limit kości ??
Abominacja może wstać jak straci ostatniego wounda. Jak się ją zagoni to wounda nie traci. Przy tryplecie- pierwsza szóstka to +1 do siły, każda następna szóstka to d6 woundów "w oddział"(pewnie chodziło o abominację, ale właściwie nie ma napisane który więc można starać się przekonac przeciwnika że to jego smok powinien dostać te d6 woundów). Wszytskie templaty szczurów trafiają od razu wszystko co jest chociaż dotknięte, więc nie ma rzucania na 4+ czy dostał czy nie. Tokeny mają wyraźnie zapisane że nie można nimi przekroczyć limitu kości.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
wg mnie też 18.a kółko jak rzuci missfire 3-5 rusza sie w losowym kierunku 18 cali ?? czy kulam na odległość ?
wg. Mnie 18 ale wole sie spytac
A moje pytanie: czy czar Cracks Call powinien działać na steam tanka?
Oczywiście pytanie w kontekście zasady czołgu że czary bez podanej siły nie działają na niego-ale czy w tym przypadku to nie byłoby troszkę durne

kuźwa, jak zrobią storm banner mogący działać cały czas, to na huj mu opcja że się wyłącza? skoro i tak mogą go zaraz włączyć ?hę ?
może lepiej niech zrobią army wide rule- żadna niemagiczna broń strzelecka nie może strzelać w skavenów...i już po bólu..
może lepiej niech zrobią army wide rule- żadna niemagiczna broń strzelecka nie może strzelać w skavenów...i już po bólu..
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Brzmi nieźle, kwestia warta do przedyskutowaniakuźwa, jak zrobią storm banner mogący działać cały czas, to na huj mu opcja że się wyłącza? skoro i tak mogą go zaraz włączyć ?hę ?
może lepiej niech zrobią army wide rule- żadna niemagiczna broń strzelecka nie może strzelać w skavenów...i już po bólu..

A tak na serio. Dziwny ten Storm Banner,tak samo jak nowe Warpstone Tokeny. Liczę osobiście na FAQ,ale jakoś nie wierzę w "moc" płynącą od GW...
1- nic
2-4 - d6 extra ruchu do przodu, może powodować szarżę
5-8 - wszystkie skaveny w 24" mogą przerzucać Ld testy ( w tym break test)
9-10 - dzwon rzuca Scorch (bound lvl 5)
11-12 - wszystkie modele z T7 lub więcej dostają d3 woundy + budynki w 18" na 5+ się niszczą
13- wszystkie jednostki przeciwnika w 24" dostają d3 s4 hity. Dodatkowo jednostka pchająca dzwon i będąca w combacie może atakować wszystkimi modelami, nie tylko tymi które się stykają z wrogiem
14-16 - wszyscy skaveni w 12" mają +1 atak do końca tury gracza, rzucasz d6 za każdy budynek w 24" na 4+ jest niszczony
17- wszystkie skaveny w 24" mają +1 atak mogą przerzucać rzuty na hita i wounda, jednostki w 12" które nie są w walce ruszają się d6", mogą w ten sposób zaszarżować
18=dzwon zniszczony wszystkie modele w 4d6" dostają hita z S4 bez ASv
Misfire na dwóch takich samych = moc działa i jednostka pchająca dostaje d6 S4 hitów
na trzech takich samych = moc działa i jednostka pchająca dostaje 2d6 S5 hitów i Seer i dzwon dostają po trafieniu z siłą 5.
Tyle
2-4 - d6 extra ruchu do przodu, może powodować szarżę
5-8 - wszystkie skaveny w 24" mogą przerzucać Ld testy ( w tym break test)
9-10 - dzwon rzuca Scorch (bound lvl 5)
11-12 - wszystkie modele z T7 lub więcej dostają d3 woundy + budynki w 18" na 5+ się niszczą
13- wszystkie jednostki przeciwnika w 24" dostają d3 s4 hity. Dodatkowo jednostka pchająca dzwon i będąca w combacie może atakować wszystkimi modelami, nie tylko tymi które się stykają z wrogiem
14-16 - wszyscy skaveni w 12" mają +1 atak do końca tury gracza, rzucasz d6 za każdy budynek w 24" na 4+ jest niszczony
17- wszystkie skaveny w 24" mają +1 atak mogą przerzucać rzuty na hita i wounda, jednostki w 12" które nie są w walce ruszają się d6", mogą w ten sposób zaszarżować
18=dzwon zniszczony wszystkie modele w 4d6" dostają hita z S4 bez ASv
Misfire na dwóch takich samych = moc działa i jednostka pchająca dostaje d6 S4 hitów
na trzech takich samych = moc działa i jednostka pchająca dostaje 2d6 S5 hitów i Seer i dzwon dostają po trafieniu z siłą 5.
Tyle


Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków

Misfire 3-5 na Doomwheelu mówi "(...) roll scatter dice and move the Doomwheel its full RANDOM MOVE in a straight line in the direction indicated" - jak dla mnie słówko random oznacza "losowy", a losowo ruch to rzut kostką 3D6. Tak samo jak czarodzieje losowo generują swoje czary, niezależnie, że jest u nich napisane "choose spell from lores bla bla bla".Baudolino pisze:wg mnie też 18.a kółko jak rzuci missfire 3-5 rusza sie w losowym kierunku 18 cali ?? czy kulam na odległość ?
wg. Mnie 18 ale wole sie spytac
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
kanister pisze:Abominacja może wstać jak straci ostatniego wounda. Jak się ją zagoni to wounda nie traci. Przy tryplecie- pierwsza szóstka to +1 do siły, każda następna szóstka to d6 woundów "w oddział"(pewnie chodziło o abominację, ale właściwie nie ma napisane który więc można starać się przekonac przeciwnika że to jego smok powinien dostać te d6 woundów). Wszytskie templaty szczurów trafiają od razu wszystko co jest chociaż dotknięte, więc nie ma rzucania na 4+ czy dostał czy nie. Tokeny mają wyraźnie zapisane że nie można nimi przekroczyć limitu kości.
czemu przy zagonieniu jej ma nie wstawać?
No jak dla mnie 18 cali, jest mało losowym ruchemkanister pisze:Pewnie chodzi o to "full random distance". Jak dla mnie to jednak losowo, tylko że nie możesz manewrować.

Bo nie traci wounda (do tego nie traci OSTATNIEGO wounda - mowa o pojedynczym punkcie żywotności) tylko jest zdejmowana ze stołu?czemu przy zagonieniu jej ma nie wstawać?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Czepianie się użytych słów wg mnie tutaj wychodzi.
Zapewne autorowi chodziło o to, że jak ginie, niewazne w jaki sposob. (Zdjęcie modelu przy gonitwie, a zdjęcie modelu w wyniku zadanych ranto chyba to samo)
Zapisek z rb str. 40
"If a victorious unit's purusit roll is equal to or greater than flee roll scored by the fleeing units they are completely destroyed where they stand"
Zapewne autorowi chodziło o to, że jak ginie, niewazne w jaki sposob. (Zdjęcie modelu przy gonitwie, a zdjęcie modelu w wyniku zadanych ranto chyba to samo)
Zapisek z rb str. 40
"If a victorious unit's purusit roll is equal to or greater than flee roll scored by the fleeing units they are completely destroyed where they stand"