Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
ta wiem myślałem ze 2 to się kumuluje
NieWendigo pisze:Pytanko: 1. czy mogę mieć 2x forbidden lore na lordzie?
TakWendigo pisze: 2. Jak biorę forbidden lore to znam jednego całego lora i inwokacje?
NieWendigo pisze:Nie jednego całego (np. metal) inwokacje, i spelle z lore of vampires (tyle ile mój mag ma lvl) ?
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Czy to znaczy że mając wampira z hełmem i w CC, po skończeniu walki (ja wydałem swoje ataki i przeciwnik też wydał swoje ataki) mogę przekazać komuś mój WS? Bo combat jest skończony, ale ja wciąż stykam się z przeciwnikiem..FAQ pisze: Q. If a vampire with the Helm of Commandment is engaged in combat at the start of the Close Combat phase, is he allowed to use the Helm's effects to bolster a friendly Undead unit if his combat is resolved and he becomes unengaged prior to the end of the phase?
A. Absolutely yes, as fights are resolved in order.
W twoim przypadku - nie.Wendigo pisze:Czy to znaczy że mając wampira z hełmem i w CC, po skończeniu walki (ja wydałem swoje ataki i przeciwnik też wydał swoje ataki) mogę przekazać komuś mój WS? Bo combat jest skończony, ale ja wciąż stykam się z przeciwnikiem..FAQ pisze: Q. If a vampire with the Helm of Commandment is engaged in combat at the start of the Close Combat phase, is he allowed to use the Helm's effects to bolster a friendly Undead unit if his combat is resolved and he becomes unengaged prior to the end of the phase?
A. Absolutely yes, as fights are resolved in order.
Wampir nadal się styka z przeciwnikiem i jest engaged.
O np. takiej sytuacji:
Przed walką:
------------
Po walce:
-----------
- wróg
- oddział z wampirem
- wampir
- inny oddział wampira
Przed walką wampir nie może użyć hełmu na , bo styka się z wrogiem
Po rozegranej walce wampir nie styka się z wrogiem, więc może użyć hełmu.
Przed walką:
------------
Po walce:
-----------
- wróg
- oddział z wampirem
- wampir
- inny oddział wampira
Przed walką wampir nie może użyć hełmu na , bo styka się z wrogiem
Po rozegranej walce wampir nie styka się z wrogiem, więc może użyć hełmu.
Czy jeżeli model Black Knighta najedzie na teren leśny, płotek lub inny teren trudny podczas ruchu, a w oddziale znajduje się Wamp na Nocnej Marze to są kary za ruch po trudnym terenie, czy nie?
Wiem, że BK mają eteryczny ruch, ale czy czasem go nie tracą jak dołącza do nich postać na nie szkieletowym koniku.
Wiem, że BK mają eteryczny ruch, ale czy czasem go nie tracą jak dołącza do nich postać na nie szkieletowym koniku.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole