Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
Lepiej zaczynać od razu od 8 edycji. Do tego właśnie wyszły nowe O&G.
A co rozpoczynania zabawy z WFB.
Wersja ekonomiczna to:
- kupić na allegro mały podręcznik z zasadami (ok 60-70 zł) - ma wszystkie zasady potrzebne do gry (nie ma tam historyjek, poradników malarskich,itp)
- kupić booka do nowych O&G
- kupować figurki do O&G (w jakiej kolejności to Ci na pewno ktoś z podforum o zielonych podpowie)
Poza tym odezwij się do graczy z Twojej okolicy (są też na tym forum), nawet mają jakieś spotkania w MDKu, to pewnie będą mogli szybko nauczyć Cię grać.
pozdrawiam
A co rozpoczynania zabawy z WFB.
Wersja ekonomiczna to:
- kupić na allegro mały podręcznik z zasadami (ok 60-70 zł) - ma wszystkie zasady potrzebne do gry (nie ma tam historyjek, poradników malarskich,itp)
- kupić booka do nowych O&G
- kupować figurki do O&G (w jakiej kolejności to Ci na pewno ktoś z podforum o zielonych podpowie)
Poza tym odezwij się do graczy z Twojej okolicy (są też na tym forum), nawet mają jakieś spotkania w MDKu, to pewnie będą mogli szybko nauczyć Cię grać.
pozdrawiam
Najlepiej sklej sobie jakieś rozpiski (dobry do tego jest Army Builder w wersji 2.2c), pograj na proxach, a jak już będziesz miał wizję armii to kupuj figurki. Książki masz na początek w necie. Do grania potrzebujesz tylko figurek, kostek, miarki oraz wzorników. Podręcznikami nie pograsz, a to trochę kasy jestRegis pisze: Witam.
Chciałbym zacząć grę w WFB. W temacie jestem od kilku lat, pomalowałem kilka figurek, zrobiłem parę makiet itd. ale nigdy nie grałem. Mam nawet army booka do O&G bo ta armią jestem zdecydowany grać, ale jest to army book do edycji 7 bo zakupiony jakiś czas temu. Chciałbym zakupić starter żeby poznać zasady, nauczyć się podstaw grania.
Czy powinienem kupić Bitwę o przełęcz czaszki, są tam O&G i jest zgrana z moim army bookiem, ale stara edycja??
Czy kupić podręcznik do ed.8, army booka i figurki zbierać po trochu??
A może kupić Wyspę Krwi, nauczyć się grać i dopiero przestawić się na O&G??
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=28780Regis pisze:No tak, ale w starterze miałbym dwie armie, skromne, ale dwie. Nie mam znajomych którzy by grali, chciałem spróbować grając z dziewczyną na początek , może namówiłbym jakiegoś kumpla.
W tym temacie masz kilku graczy z Lublina
poszukaj gdzieś w okolicach 11 pozycji na 2 stronie tematów tego działu
Mój 12 letni kuzyn chce zacząć grać w WFB Bestmenami.
Na sam początek planuje mu kupić AB i do tego jakiś model i mu go pomalować.
1.Jaki model wybrać?
2. Czy wyszedł już 8 ed AB do zwierzaków?
Na sam początek planuje mu kupić AB i do tego jakiś model i mu go pomalować.
1.Jaki model wybrać?
2. Czy wyszedł już 8 ed AB do zwierzaków?
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Jaką armię polecacie? A teraz rozwinięcie
Planuję w niedalekiej przyszłości wrócic do warhammera i zastanawiam się nad wyborem armii. Wybór trudny, bo nie chcę znowu zmieniać (zmieniałem armię już parę razy) za każdym razem interesowało mnie co innego. Mało ważne są dla mnie statystyki, bo przecież z pewnego punktu widzenia powinno się dać wygrać każdą armią
Moimi typami są:
-Leśne elfy
-tomb kings
-wampiry
Jakieś główne cechy danej armii może ktoś zna ? Mój typ skłania się ku pierwszym dwóm, TK ze względu na nowości, które niedawno się ukazały, ogólny klimat, natomiast elfy ładnie się prezentują, choć to elfy, jednakże nie mają zbytniego szału i ogromu jednostek
Mam nadzieję, że nie przysporzę nikomu straszliwego kłopotu
Pozdrawiam
Takie jeszcze pytanko: czy elfy rzeczywiście mają dobrą magię, i potrafią nieco ugrać przed walką wręcz ?Tzn czy łuk to ich atut jako całej armii ?
Planuję w niedalekiej przyszłości wrócic do warhammera i zastanawiam się nad wyborem armii. Wybór trudny, bo nie chcę znowu zmieniać (zmieniałem armię już parę razy) za każdym razem interesowało mnie co innego. Mało ważne są dla mnie statystyki, bo przecież z pewnego punktu widzenia powinno się dać wygrać każdą armią
Moimi typami są:
-Leśne elfy
-tomb kings
-wampiry
Jakieś główne cechy danej armii może ktoś zna ? Mój typ skłania się ku pierwszym dwóm, TK ze względu na nowości, które niedawno się ukazały, ogólny klimat, natomiast elfy ładnie się prezentują, choć to elfy, jednakże nie mają zbytniego szału i ogromu jednostek
Mam nadzieję, że nie przysporzę nikomu straszliwego kłopotu
Pozdrawiam
Takie jeszcze pytanko: czy elfy rzeczywiście mają dobrą magię, i potrafią nieco ugrać przed walką wręcz ?Tzn czy łuk to ich atut jako całej armii ?
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Skoro
to graj tą armią która wizualnie i klimatycznie podoba ci się najbardziej. Proste.Knopers pisze: Mało ważne są dla mnie statystyki, bo przecież z pewnego punktu widzenia powinno się dać wygrać każdą armią
Magia WE na ta edycje nie powala. Mali magowie ograniczeni do 1 lora, duzy ma dostep do 3 lacznie - to baaardzo ogranicza. Zdecydowanie za drogie jednostki. Co do samej sily armii - nie zostala nawet wzieta pod uwage przy wyborze armii na ETC jako zbyt slaba. Jest specyficzna i na poczatek raczej odradzam. Tym bardziej, ze AB jest stary i nie wiadomo co nam zafunduja w nowym, mozesz sie przejechac.
TK - mocna magia, duze bydlaki, masa taniego i dobrego strzelania, rydwany, przecietna rankowa elita, katapulty.
VC - zieeeew. Mocna magia, 1 dobry core, 1 dobry special, 1 dobry rare - roznorodnosc rozp zadna.
TK - mocna magia, duze bydlaki, masa taniego i dobrego strzelania, rydwany, przecietna rankowa elita, katapulty.
VC - zieeeew. Mocna magia, 1 dobry core, 1 dobry special, 1 dobry rare - roznorodnosc rozp zadna.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Poznań
2 specjale dobre i 2 rary
unikalne wampirze umiejętności,dobra magia, różnorodności przedmiotów,fajne modele(według mnie) i ten mroczny klimat to są rzeczy dla których wybierzesz wampiry
2 specjale dobre i 2 raryVallarr pisze:Magia WE na ta edycje nie powala. Mali magowie ograniczeni do 1 lora, duzy ma dostep do 3 lacznie - to baaardzo ogranicza. Zdecydowanie za drogie jednostki. Co do samej sily armii - nie zostala nawet wzieta pod uwage przy wyborze armii na ETC jako zbyt slaba. Jest specyficzna i na poczatek raczej odradzam. Tym bardziej, ze AB jest stary i nie wiadomo co nam zafunduja w nowym, mozesz sie przejechac.
TK - mocna magia, duze bydlaki, masa taniego i dobrego strzelania, rydwany, przecietna rankowa elita, katapulty.
VC - zieeeew. Mocna magia, 1 dobry core, 1 dobry special, 1 dobry rare - roznorodnosc rozp zadna.
unikalne wampirze umiejętności,dobra magia, różnorodności przedmiotów,fajne modele(według mnie) i ten mroczny klimat to są rzeczy dla których wybierzesz wampiry
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Poznań
nawet mi o mtym nie mów zmierzch jest do bani i nie nic wspólnego z warhammerowymi wampirami
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Mi się tam zawsze Tk podobały, od samego początku, lecz jakoś sie zdecydowałem na pgelfy ^^ to te wysokie jak coś