Pytania co do Vc

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Re: Pytania co do Vc

Post autor: Solider »

Kuźwa, to słabo :( dzięki.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

spierałbym się, moim zdaniem to o ile bohater nie wejdzie na jakiś teren utrudniający mu ruch to oddział Black Knightów nadal korzysta ze swoich przywilejów.
Np. część oddziału przejedzie przez las bez problemu o ile bohater będzie na skraju i nie wjedzie w las. No ale cóż :) możnaby się doszukiwać dziury w interpretacji uściśleń tylko po co
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Nie, nie. Po prostu oddział cały, traci zasadę Eterycznego movementu.
Już to kiedyś gdzieś przerabiałem, na jakimś turnieju.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Wisnia pisze:Już to kiedyś gdzieś przerabiałem, na jakimś turnieju.
:D
Tajemna księga strona 45.
"(...)If a unit mounted on Skeletal Steeds is joined by character without a Skeletal Steeds it loses this ability(...)"
Obrazek

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Oł yes! Dzięki eliah!

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Jak wygląda kwestia umieszczenia black coach'a na podstawce? Zacznę od tego, iż w zestawie są tylko 2 podstawki pod ciągnące konie. Rydwanówkę wytrzasnąłem z Corpse Carta. I tu nasuwa się moje pytanie: czy należy na rydwanówce umieścić karetę, a konie osobno, czy też może konie na jednej podstawce z karetą? Być może jeszcze inaczej? Przeszukałem uściślenia, nic.

Pozdrawiam, Qbas
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Możesz wystawić na rydwanowej. Ale tu pojawia się problem, bo konie nie do końca się na niej mieszczą, dlatego możesz zbudować ciut większą podstawkę lub wykombinować coś z końmi, że np odlatują w powietrze :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Wiesz nie może być mniejsza niż rydwanowe 5x10, jak postawisz konie dębem to i na takiej się zmieszczą, jak zrobisz 5x12,5 czy nawet 5x15 (konie+rydwanowa) to nikt się ciebie czepiać na turniejach nie będzie, aczkolwiek im dłuższa podstawka tym większy problem dla gracza VC, bo piwot rydwanu przy szarży można sobie samemu zablokować i lipa :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

Krzyk banshety nie jest magiczny, prawda?
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Nie jest.
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Takie pytanko czy eteryczne rzeczy zaslaniaja?
Chcodzi o przypadek kiedy za 3 bazami duchow idzie general to czy wtedy mozna do niego strzelac?
Bo do duchow nie.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

eterycy zasłaniają LoSa jak normalne jednostki

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

tylko uwazaj bo jak nawet ktos ma niemagiczna maszyne to pocisk z armaty czy katapulty moze przeleciec i zabic generala, jest bardzo niewiele sytuacji kiedy gen moze pozwolic sobie na bieganie solo.
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5112
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

Aves pisze:tylko uwazaj bo jak nawet ktos ma niemagiczna maszyne to pocisk z armaty czy katapulty moze przeleciec i zabic generala, jest bardzo niewiele sytuacji kiedy gen moze pozwolic sobie na bieganie solo.

byla dyskusja o tym i nie mozna tak zrobic.
tak zasedziowano mi na masterze zreszta.
Czyli możesz za wrajtami czy duchami postawic sobie oddział i ludzie nie mają prawa do niego strzelać jezeli nie maja na działach magicznych atakow.
:twisted: always Vampire :twisted:

Death_John
Warzywo
Posty: 12

Post autor: Death_John »

Witam trzy pytanka

1. Jak upiory z kurhanów zaszarżują na jednostkę wroga co niema żadnych ataków magicznych to w walce tylko upiory walą więc jak jest z wynikiem walki :?:

2. Gdy Varghful straci 1 życie po wszystkich obronach włącznie z regenką to w następnej turze może tak po prostu to życie na 4+ odzyskac regenką :?:

3. Może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyc o co chodzi z terrorem bo ja z 5 razy przeczytałem ten rozdział w podręczniku i nadal nie widze innej różnicy poza tą że terror przechodzi się tylko raz a strach kilka razy :?:

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

1. liczy sie normalnie przy czym przeciwnik zawsze zada ci 0 ran do CR.

2. nie, regenka nie dziala w ten sposob, po prostu jest dodatkowym wardem nie na ogien. jedyne co mozesz zrobic to uleczyc go czarami.

3. gdy olejesz terror automatycznie dajesz flee, i zdaje sie go nie tylko przy szarzach wystarczy ze jestes 6'' od przeciwnika, ale test zdaje sie tylko raz na gre bez wzgledu na ilosc terrorystow.

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

opłaca się wystawiać generała na hellsteed'dzie i czy można mu wtedy dać nagie truchło ??
"JOIN OR DIE"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Gajowy pisze: 3. gdy olejesz terror automatycznie dajesz flee, i zdaje sie go nie tylko przy szarzach wystarczy ze jestes 6'' od przeciwnika, ale test zdaje sie tylko raz na gre bez wzgledu na ilosc terrorystow.
jak raz jednostka zda terror od Wrightów to więcej się nie boi tej konkretnej jednostki, ale jak w następnej turze podleci tam Zombie Dragon albo Vargulf albo Black Coach czy Vamp z terrorem to znów zdajesz terror ale od tego konkretnego przeciwnika, tak mi świta zapis w RB
Milo pisze:opłaca się wystawiać generała na hellsteed'dzie i czy można mu wtedy dać nagie truchło ??
raczej się nie opłaca, Hellstead lata więc nie dołączysz takiego vampira do żadnego oddziału. Więc jest łatwym celem do otrzału. Poza tym nie ma ograniczeń na przedmioty. Skąd przypuszczenie, że nie można mu dać Flyed Hauberk'a? Jedyne czego nie możesz to dać dla vampa DreadLorda i podmienić Nightmare na Hellsteada. Oficjalne FAQ tego zabrania.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

nie ma w Warhammerze oddziału WRIGHTÓW !! ;)
Terror zdaje się raz na gre, jeżeli uciekniejsz od WRAITHÓW, następnie się zbierzesz to terroru od Zombi Dragona sie nie zdaje

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Milo pisze:nagie truchło ??

uzywaj normalnych nazw.

hellsteed ma 2 wady: nie moze sie dolaczac do oddziałow oraz nie daje ci nic co warte byloby ryzyka utracenia generala. zwykly wampirek na helku to jeszcze pol biedy, ale general ktory musi sie caly czas chowac po katach przy wiekszosc przeciwnikow i liczyc na to ze nie bedzie jakis dziwnych rzeczy czy obszarowek traci na wartosci zbyt wiele.

Zablokowany