Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
Kuźwa, to słabo dzięki.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
spierałbym się, moim zdaniem to o ile bohater nie wejdzie na jakiś teren utrudniający mu ruch to oddział Black Knightów nadal korzysta ze swoich przywilejów.
Np. część oddziału przejedzie przez las bez problemu o ile bohater będzie na skraju i nie wjedzie w las. No ale cóż możnaby się doszukiwać dziury w interpretacji uściśleń tylko po co
Np. część oddziału przejedzie przez las bez problemu o ile bohater będzie na skraju i nie wjedzie w las. No ale cóż możnaby się doszukiwać dziury w interpretacji uściśleń tylko po co
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jak wygląda kwestia umieszczenia black coach'a na podstawce? Zacznę od tego, iż w zestawie są tylko 2 podstawki pod ciągnące konie. Rydwanówkę wytrzasnąłem z Corpse Carta. I tu nasuwa się moje pytanie: czy należy na rydwanówce umieścić karetę, a konie osobno, czy też może konie na jednej podstawce z karetą? Być może jeszcze inaczej? Przeszukałem uściślenia, nic.
Pozdrawiam, Qbas
Pozdrawiam, Qbas
Wiesz nie może być mniejsza niż rydwanowe 5x10, jak postawisz konie dębem to i na takiej się zmieszczą, jak zrobisz 5x12,5 czy nawet 5x15 (konie+rydwanowa) to nikt się ciebie czepiać na turniejach nie będzie, aczkolwiek im dłuższa podstawka tym większy problem dla gracza VC, bo piwot rydwanu przy szarży można sobie samemu zablokować i lipa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Krzyk banshety nie jest magiczny, prawda?
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
tylko uwazaj bo jak nawet ktos ma niemagiczna maszyne to pocisk z armaty czy katapulty moze przeleciec i zabic generala, jest bardzo niewiele sytuacji kiedy gen moze pozwolic sobie na bieganie solo.
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
Aves pisze:tylko uwazaj bo jak nawet ktos ma niemagiczna maszyne to pocisk z armaty czy katapulty moze przeleciec i zabic generala, jest bardzo niewiele sytuacji kiedy gen moze pozwolic sobie na bieganie solo.
byla dyskusja o tym i nie mozna tak zrobic.
tak zasedziowano mi na masterze zreszta.
Czyli możesz za wrajtami czy duchami postawic sobie oddział i ludzie nie mają prawa do niego strzelać jezeli nie maja na działach magicznych atakow.
always Vampire
-
- Warzywo
- Posty: 12
Witam trzy pytanka
1. Jak upiory z kurhanów zaszarżują na jednostkę wroga co niema żadnych ataków magicznych to w walce tylko upiory walą więc jak jest z wynikiem walki
2. Gdy Varghful straci 1 życie po wszystkich obronach włącznie z regenką to w następnej turze może tak po prostu to życie na 4+ odzyskac regenką
3. Może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyc o co chodzi z terrorem bo ja z 5 razy przeczytałem ten rozdział w podręczniku i nadal nie widze innej różnicy poza tą że terror przechodzi się tylko raz a strach kilka razy
1. Jak upiory z kurhanów zaszarżują na jednostkę wroga co niema żadnych ataków magicznych to w walce tylko upiory walą więc jak jest z wynikiem walki
2. Gdy Varghful straci 1 życie po wszystkich obronach włącznie z regenką to w następnej turze może tak po prostu to życie na 4+ odzyskac regenką
3. Może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyc o co chodzi z terrorem bo ja z 5 razy przeczytałem ten rozdział w podręczniku i nadal nie widze innej różnicy poza tą że terror przechodzi się tylko raz a strach kilka razy
1. liczy sie normalnie przy czym przeciwnik zawsze zada ci 0 ran do CR.
2. nie, regenka nie dziala w ten sposob, po prostu jest dodatkowym wardem nie na ogien. jedyne co mozesz zrobic to uleczyc go czarami.
3. gdy olejesz terror automatycznie dajesz flee, i zdaje sie go nie tylko przy szarzach wystarczy ze jestes 6'' od przeciwnika, ale test zdaje sie tylko raz na gre bez wzgledu na ilosc terrorystow.
2. nie, regenka nie dziala w ten sposob, po prostu jest dodatkowym wardem nie na ogien. jedyne co mozesz zrobic to uleczyc go czarami.
3. gdy olejesz terror automatycznie dajesz flee, i zdaje sie go nie tylko przy szarzach wystarczy ze jestes 6'' od przeciwnika, ale test zdaje sie tylko raz na gre bez wzgledu na ilosc terrorystow.
jak raz jednostka zda terror od Wrightów to więcej się nie boi tej konkretnej jednostki, ale jak w następnej turze podleci tam Zombie Dragon albo Vargulf albo Black Coach czy Vamp z terrorem to znów zdajesz terror ale od tego konkretnego przeciwnika, tak mi świta zapis w RBGajowy pisze: 3. gdy olejesz terror automatycznie dajesz flee, i zdaje sie go nie tylko przy szarzach wystarczy ze jestes 6'' od przeciwnika, ale test zdaje sie tylko raz na gre bez wzgledu na ilosc terrorystow.
raczej się nie opłaca, Hellstead lata więc nie dołączysz takiego vampira do żadnego oddziału. Więc jest łatwym celem do otrzału. Poza tym nie ma ograniczeń na przedmioty. Skąd przypuszczenie, że nie można mu dać Flyed Hauberk'a? Jedyne czego nie możesz to dać dla vampa DreadLorda i podmienić Nightmare na Hellsteada. Oficjalne FAQ tego zabrania.Milo pisze:opłaca się wystawiać generała na hellsteed'dzie i czy można mu wtedy dać nagie truchło ??
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Milo pisze:nagie truchło ??
uzywaj normalnych nazw.
hellsteed ma 2 wady: nie moze sie dolaczac do oddziałow oraz nie daje ci nic co warte byloby ryzyka utracenia generala. zwykly wampirek na helku to jeszcze pol biedy, ale general ktory musi sie caly czas chowac po katach przy wiekszosc przeciwnikow i liczyc na to ze nie bedzie jakis dziwnych rzeczy czy obszarowek traci na wartosci zbyt wiele.