Wszelkie krasnoludzkie rozważania przy piwku

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Re: Wszelkie krasnoludzkie rozważania przy piwku

Post autor: Łukasz_ »

Tak sobie ostatnio rozważam...

Udało mi się w końcu zdobyć moją wymarzoną dziesiątkę metalowych thundererów. Są to bodajże te ostatnie wzory zrobione z "normalnego" materiału :wink: I tu mam problem. Brak wyśmigu to coś co denerwuje mnie w mojej armii chyba jeszcze bardziej niż to, że nie jest pomalowana. Chłopaki nie mają muzyka i nie mam żadnego starego, metalowego modelu, który pasowałby jako grajek do tego oddziału, a szukanie i bulenie za oryginał też mi się średnio uśmiecha (chyba, że ktoś się akurat chce tanio pozbyć :wink: ). Tak się zastanawiam się czy dałoby się jakoś przerobić jednego z nich na muzyka. Myślałem o opcji doklejenia jakoś zmyślnie przy pasie np. rogu, który świadczyłby o funkcji modelu ale boję się, że będzie mało widoczny i to wprowadzi przeciwnika w błąd albo zwyczajnie się ktoś doczepi :(

Brodaci bracia! Wspomóżcie jakimś pomysłem :wink:


Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

Pisząc, że nie mam żadnego modelu, który by pasował, miałem raczej na myśli, że fizycznie nie ma go w moim domu :wink: A tutaj jest sporo muzyków, którzy by mnie z pewnością usatysfakcjonowali. Może jednak poszperam w wolnej chwili na allegro :)

Dziękuję za pomoc. Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły. Np. na konwersję?

Awatar użytkownika
de_wil
Mudżahedin
Posty: 216
Lokalizacja: nie-tak-daleko-od-Warszawy

Post autor: de_wil »

Łukasz_ pisze:Tak sobie ostatnio rozważam...

Udało mi się w końcu zdobyć moją wymarzoną dziesiątkę metalowych thundererów. Są to bodajże te ostatnie wzory zrobione z "normalnego" materiału :wink: I tu mam problem. Brak wyśmigu to coś co denerwuje mnie w mojej armii chyba jeszcze bardziej niż to, że nie jest pomalowana. Chłopaki nie mają muzyka i nie mam żadnego starego, metalowego modelu, który pasowałby jako grajek do tego oddziału, a szukanie i bulenie za oryginał też mi się średnio uśmiecha (chyba, że ktoś się akurat chce tanio pozbyć :wink: ). Tak się zastanawiam się czy dałoby się jakoś przerobić jednego z nich na muzyka. Myślałem o opcji doklejenia jakoś zmyślnie przy pasie np. rogu, który świadczyłby o funkcji modelu ale boję się, że będzie mało widoczny i to wprowadzi przeciwnika w błąd albo zwyczajnie się ktoś doczepi :(

Brodaci bracia! Wspomóżcie jakimś pomysłem :wink:
najprostsze rozwiązanie:
wzór nr 12 (link: http://solegends.com/citcat1995-6/cat19956p220-01.htm) ma róg z prochem, który spokojnie może udawać instrument muzyczny. :)
...

Awatar użytkownika
Robo
Chuck Norris
Posty: 417

Post autor: Robo »

Jak masz porządne narzędzia, to można by też jednemu usunąć broń i wyrzeźbić/wkleić trąbę. Wymagało by to odrobiny wysiłku i trochę szkoda modelu...
Jeśli jesteś turniejowcem i zależy Ci na WYŚWIGU, to jednak polecał bym tymczasowo przykleić na podstawkę jakąś trąbkę i czaić się na trębacza z prawdziwego zdarzenia na allegro lub naszym targu. Ewentualnie można dać jakiegoś zapasowego trębacza z byle jakiego innego regonu, oni nie muszą być uzbrojeni w to samo co reszta oddziału, więc nie potrzebuje strzelby.

faj3r
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Toruń

Post autor: faj3r »

Robo pisze:polecał bym tymczasowo przykleić na podstawkę jakąś trąbkę
Dokładnie. Trębacz nie gra przez cały czas, walczy również, prawda? Możesz mu ładnie wymodelować jakąś trąbkę przypięta do pasa, albo zarzucona na plecy (nie pamiętam jak dokładnie te modele wyglądają i jakie są możliwości)> Pewnie bym się próbowali na twoim miejscu, bo uwielbiam konwertować.
Robo pisze:Ewentualnie można dać jakiegoś zapasowego trębacza z byle jakiego innego regonu, oni nie muszą być uzbrojeni w to samo co reszta oddziału, więc nie potrzebuje strzelby.
...i jak bym nie lubił się bawić, to poszedłbym właśnie w tą stronę :-)
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue

Obrazek

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

Lubię się bawić i ABSOLUTNIE nie jestem turniejowcem :wink: Na wyśmigu zależy mi z czysto estetycznych pobudek. Właśnie o doklejeniu jakiejś trąbki, czy rogu myślałem. Nie po prostu na podstawce, tylko już jakoś porządniej, żeby to wyglądało. Nie narusza się wtedy tak fajnego modelu, a muzyk jest, tylko że, jak pisałem wcześniej, zastanawiałem się, czy takie coś przy pasie będzie odpowiednio widoczne. No cóż... to już chyba moja w tym głowa żeby było :wink:

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

No to doczekaliśmy się czasów kiedy nie będzie można robić overrunu po rozwaleniu maszyny. W zamian za to będziemy mieć więcej problemów z demisiami i pegazami. Sam nie wiem co o tym myśleć - POKowiec zrobi się bardziej upierdliwy jeśli trafi na coś innego niż hamki/longbeardzi, pegazista z Cloak of Hag Greef jeszcze trudniejszy do odstrzelaenia, demisie ciężej będzie ubić. Jakoś mi się to nie podoba, z drugiej strony harpie i tym podobne będą trochę gorsze. Zysk czy strata?
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

to, ze nie mozna overrunowac po rozwaleniu maszyny to imba :D
zwiekszenie T do 4 wydaje mi sie, ze tragedia nie jest. ja u siebie i tak mam zawsze thundow i tylko oni zamiast na 3 beda trafiali na 4. cala reszta dalej na 3+. jak dostana z cannona to ten T o jeden wiekszy nic im nie pomoze ;)
nie za bardzo wiem o co ci chodzi z tymi harpiami - w jaki sposob beda gorsze?
wiec imho tragedii nie ma.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Morsereg pisze:nie za bardzo wiem o co ci chodzi z tymi harpiami - w jaki sposob beda gorsze?
Właśnie w kontekście braku overruna.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
klakson
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: klakson »

Mozecie podac dokladnie miejsce, gdzie jest napisane, ze nie mozna zrobic overruna po wybiciu maszyny? Bo przegladam te FAQ i narazie jedyne co znalazlem, to info, ze nie mozna zrobic overruna gdy nie zdamy ld. Jak cos wpadnie i nam wklepie tyle ran ile potrzebuje (max 4 ) to moze overrunowac, co by akurat z naszym stubbornem na machinach wcale nie zmienialo jakos duzo...
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

@klakson
jest tylko ta zmiana o ktorej wspomniales, innej nie ma.
i calkiem duzo to zmienia, przynajmniej mi :P Ld9 oblewam dosc czesto ;)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Nowe FAQ do rulebooka, str. 8.

Chłopaki nie podniecać się tak tymi zmianami - jeśli dobrze rozumiem, po wyrżnięciu załogi w pierwszej turze nadal jest overrun, tylko gdyby w pierwszej turze załoga oblała stubborn (co nie jest takie proste z Ld9) nie można overrunować.

Generalnie nie licząc wyjaśnienia kwestii rangersów i +1 do zaczynania, nie widzę nic przesadnie przydatnego krasnoludom.

Z kolei mam pytanie, bo po rozmowie z Suchym nabrałem wątpliwości - czy Kowadło w walce wręcz ma zawsze T5 od Runelorda? A jeśli tak to z czego to wynika (bo przeczytałem nasze FAQ, uściślenia, rulebooka i FAQ do rulebooka i akurat kwestii T nie znalazłem)?
Natomiast jeśli nie to jak rozstrzygane są ataki gdy żyją jeszcze Anvil Guards?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Danrakh pisze:Z kolei mam pytanie, bo po rozmowie z Suchym nabrałem wątpliwości - czy Kowadło w walce wręcz ma zawsze T5 od Runelorda? A jeśli tak to z czego to wynika (bo przeczytałem nasze FAQ, uściślenia, rulebooka i FAQ do rulebooka i akurat kwestii T nie znalazłem)?
Natomiast jeśli nie to jak rozstrzygane są ataki gdy żyją jeszcze Anvil Guards?
model łączony, bierzesz max T. Wiadomo, że kowadłowego nie weźmiesz, ale nadal max T pozostaje wśród załogi czyli T5.
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Smh pisze:model łączony, bierzesz max T. Wiadomo, że kowadłowego nie weźmiesz, ale nadal max T pozostaje wśród załogi czyli T5.
To jeszcze wskaż gdzie to znajdę bo właśnie miałem problem ze zlokalizowaniem zasady.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Danrakh pisze:
Smh pisze:model łączony, bierzesz max T. Wiadomo, że kowadłowego nie weźmiesz, ale nadal max T pozostaje wśród załogi czyli T5.
To jeszcze wskaż gdzie to znajdę bo właśnie miałem problem ze zlokalizowaniem zasady.
główny book, który będę miał przed sobą po 15 dopiero więc wtedy podać mogę stronę dokładną
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Chłopaki, jakkolwiek pamiętam że macie rację, to i tak nie ma potrzeby szukać konkretnej zasady. Errata i tak zmienia T strażników kowadła na 5 - nie wiem po co, ale zmienia. ;)

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Pytanie było w kontekście generalnego podejścia do maszyn, bo z kumplem zastanawialiśmy się czy Rock Lobba z wykupionym Bully w walce wręcz ma T4 i WS3. Myślałem, że przy okazji kowadła zostało to generalnie wyjaśnione, ale skoro wyższy T Anvil Guards wynika wprost z ich statystyk w FAQ to niekoniecznie O&G mają ten sam luksus.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

a Nie bierze się T i WS od większości obsługi?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

nie, to nowe zasady z wh40k :)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

ODPOWIEDZ