Udało mi się w końcu zdobyć moją wymarzoną dziesiątkę metalowych thundererów. Są to bodajże te ostatnie wzory zrobione z "normalnego" materiału



Brodaci bracia! Wspomóżcie jakimś pomysłem

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
najprostsze rozwiązanie:Łukasz_ pisze:Tak sobie ostatnio rozważam...
Udało mi się w końcu zdobyć moją wymarzoną dziesiątkę metalowych thundererów. Są to bodajże te ostatnie wzory zrobione z "normalnego" materiałuI tu mam problem. Brak wyśmigu to coś co denerwuje mnie w mojej armii chyba jeszcze bardziej niż to, że nie jest pomalowana. Chłopaki nie mają muzyka i nie mam żadnego starego, metalowego modelu, który pasowałby jako grajek do tego oddziału, a szukanie i bulenie za oryginał też mi się średnio uśmiecha (chyba, że ktoś się akurat chce tanio pozbyć
). Tak się zastanawiam się czy dałoby się jakoś przerobić jednego z nich na muzyka. Myślałem o opcji doklejenia jakoś zmyślnie przy pasie np. rogu, który świadczyłby o funkcji modelu ale boję się, że będzie mało widoczny i to wprowadzi przeciwnika w błąd albo zwyczajnie się ktoś doczepi
![]()
Brodaci bracia! Wspomóżcie jakimś pomysłem
Dokładnie. Trębacz nie gra przez cały czas, walczy również, prawda? Możesz mu ładnie wymodelować jakąś trąbkę przypięta do pasa, albo zarzucona na plecy (nie pamiętam jak dokładnie te modele wyglądają i jakie są możliwości)> Pewnie bym się próbowali na twoim miejscu, bo uwielbiam konwertować.Robo pisze:polecał bym tymczasowo przykleić na podstawkę jakąś trąbkę
...i jak bym nie lubił się bawić, to poszedłbym właśnie w tą stronęRobo pisze:Ewentualnie można dać jakiegoś zapasowego trębacza z byle jakiego innego regonu, oni nie muszą być uzbrojeni w to samo co reszta oddziału, więc nie potrzebuje strzelby.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Właśnie w kontekście braku overruna.Morsereg pisze:nie za bardzo wiem o co ci chodzi z tymi harpiami - w jaki sposob beda gorsze?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
model łączony, bierzesz max T. Wiadomo, że kowadłowego nie weźmiesz, ale nadal max T pozostaje wśród załogi czyli T5.Danrakh pisze:Z kolei mam pytanie, bo po rozmowie z Suchym nabrałem wątpliwości - czy Kowadło w walce wręcz ma zawsze T5 od Runelorda? A jeśli tak to z czego to wynika (bo przeczytałem nasze FAQ, uściślenia, rulebooka i FAQ do rulebooka i akurat kwestii T nie znalazłem)?
Natomiast jeśli nie to jak rozstrzygane są ataki gdy żyją jeszcze Anvil Guards?
To jeszcze wskaż gdzie to znajdę bo właśnie miałem problem ze zlokalizowaniem zasady.Smh pisze:model łączony, bierzesz max T. Wiadomo, że kowadłowego nie weźmiesz, ale nadal max T pozostaje wśród załogi czyli T5.
główny book, który będę miał przed sobą po 15 dopiero więc wtedy podać mogę stronę dokładnąDanrakh pisze:To jeszcze wskaż gdzie to znajdę bo właśnie miałem problem ze zlokalizowaniem zasady.Smh pisze:model łączony, bierzesz max T. Wiadomo, że kowadłowego nie weźmiesz, ale nadal max T pozostaje wśród załogi czyli T5.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()